μήπως όμως, κάπου χρησιμεύουν και τα volts;(σελ. 11-12 πχ)
https://gfn.net.co/downloads/2016/Konstantinos%20Farsalinos.pdf
Aν καταλαβα καλα , αναφερεσαι στο οτι ο Γιατρος (κ. Κ. Φαρσαλινος) , αναφερει οτι τα αποτελεσματα ειναι στα 4.00 - 4.20 V.
Αν προσεξεις ομως , ο ατμοποιητης που χρησιμοποιηθηκε ηταν ο CE4.
Αυτος ο ατμοποιητης σε εργοστασιακη μορφη ειναι στα 1.8 - 2.6 Ωμ με συρμα NiChr 0.13mm.
Σαν αποτελεσμα ατμιστικο αυτος η συνδιασμος εχει :
1.8 Ωμ + 4.0 V = 8.80 W.
1.8 Ωμ + 4.2 V = 9.80 W
2.6 Ωμ + 4.0 V = 6.15 W
2.6 Ωμ + 4.2 V = 6.78 W
Αν δοκιμασεις να ατμισεις σημερα με τα συρματα που εχουμε αυτες τις δυναμεις , δεν θα βγαλεις ουτε δειγμα ατμου.
Με τοσο μικρη δυναμη ομως ατμιζαμε καποτε , αλλα τα συρματα δεν ηταν 40αρια.... 80αρια...
Το πιο χοντρο συρμα , ηταν το NiChr 0.20mm
Mε 0.13mm συρμα αν προσπαθησεις να πας πανω απο 12 - 15 W , θα παρεις ενα ''εξωτικο'' καμενο , που θα το θυμασαι για παντα.
Ολοι μας τα θυμομαστε απο εκεινες τις εποχες........
Κωστας Τ ,
λιγο πιο πανω γραφω οτι το που θα σου αρεσει , ειναι καθαρα δικο σου θεμα και μονο εσ μπορεις να το βρεις αυτο το σημειο.
Το να θελεις να ατμισεις στα 4.20 V και παλι δεν ειναι σημειο αναφορας.
Αν δοκιμασεις να κανεις αντισταση με 0.20mm συρμα στο 0.80 Ωμ και δωσεις 4.20V , θα δεις οτι θα παρεις καμενο.
Ο λογος ειναι οτι στο 0,20mm συρμα , δεν μπορει να περασει πολυ ποσοτητα ρευματος , αρα και θα υπαρξει πολυ μεγαλη θερμοκρασια απο το ζορι και τη συσσώρευση ρευματος στο συρμα.
Αν παλι κανεις την ιδια αντισταση με 0.50mm συρμα στα ιδια Ωμ , ουτε τα 6.00V δεν θα μπορεσουν να σου δωσουν αποτελεσμα (θεωρητικα βεβαια , γιατι μπορει και να αρεσει σε καποιον αυτο το αποτελεσμα).
Οποτε δεν μπορουμε απλα να μιλαμε για Volts - Watts - Ohm - Αmperes - ''Coulomb'' - Joule (θερμιδες) - Farad κλπ.κλπ.κλπ. , ετσι χωρις να εχουμε την αντιστοιχια ολων των παραμετρων της επιδρασης του ηλεκτρικου ρευματος .
Ρολο θα παιξει το συρμα (ακομα και το υλικο του συρματος) , η μπαταρια , η παλκετα , η αγωγιμοτητα του μοντ και του ατμοποιητη (σε δευτερη μοίρα βεβαια) ............ κλπ.κλπ.κλπ.
Οτιδηποτε ομως και να πουμε , σημασια εχει οτι το ατμιστικο εργο θα παραχθει απο την αυξηση θερμοκρασιας σε ενα αγωγο , που στη δικη μας περιπτωση ονομαζουμε συρμα.
Ανεβαζοντας τη θερμοκρασια στο συρμα , θα εχουμε ατμοποιηση του υγρου με το οποιο ερχεται σε επαφη.
Το αναφερω και στο ποστ #3 αυτο .
Για να εχουμε ανοδο θερμοκρασιας , θα εχει επιδραση η ενταση του ηλεκτρικου ρευματος (Amperes) , η ισχυ του (Watts) και η ποσοτητα του ρευματος (C) που θα διαπερασει τον αγωγο αυτο , καθως και το μεγεθος / υλικο του αγωγου.
Για να εχουμε παντα το ιδιο ατμιστικο αποτελεσμα ( ότι Ωμικη τιμη αντιστασης και αν εχουμε και ότι υλικο κι αν χρησιμοποιουμε ) , ο πιο απλος τροπος ειναι να βλεπουμε και να ρυθμιζουμε τα Watts.......
Oσο αφορα τα μηχανικα , ναι βλεπουμε τα Volts και μετα παμε στο
http://www.rapidtables.com/calc/electric/power-calculator.htmβαζουμε τα Volts που ειδαμε στους πολους του ατμοποιητη
(οχι τα Volts που εχει η μπαταρια , γιατι υπαρχουν και οι απωλειες που εχουν σχεση με την αγωγιμοτητα του μοντ και του ατμοποιητη , τη μπαταρια που εχουμε και σε τι σταδιο υγειας ειναι αυτη και σαν τελευταιος παραγοντας το υλικο της αντιστασης , δηλαδη το συρμα) και την Ωμικη τιμη της αντιστασης και μας λεει με ποσα Watts και Amperes ατμιζουμε.
Αρα και παλι εδω με Watts ατμιζουμε....
Το να ατμιζεις στα 4.20V παντα , δεν ειναι σωστο σαν σκετο νουμερο ομως φιλε μου.
Μπορει σε καποια αλλα Volts να σε ικανοποιησει καλυτερα ενα αλλο στησιμο.
Αρα για να ατμισεις αποκλειστικα με Volts , θα πρεπει να προσαρμόζεις συνεχεια την αντισταση σου στα Volts αυτα....... , αλλαζοντας παντα υλικα , εσωτερικη διαμετρο coil , μηκος συρματος κλπ. κλπ. κλπ.
Αν αλλαξεις ατμοποιητη και εχεις αλλη Ωμικη τιμη , θα πρεπει να αλλαξεις και τα Volts , για να παρεις αυτο που θελεις.
Ειτε προς τα πανω , ειτε προς τα κατω....
Αυτο ειναι και το σημειο που τα Watts εχουν τη χρησιμότητά τους στο μεγιστο.
Οτι αντισταση και να εχεις , θα παρεις το ιδιο αποτελεσμα σαν ατμισμα .