Η ΧΙΟΝΑΤΗ με τους 7 ΝΑΝΟΥΣ…. (ή αλλιώς… big sister, συρρίκνωσες τους ατμοποιητές)
Πριν 1.5 χρόνο ήταν ο
ντροπαλός(1)χρυσαφής nano erl, που ζούσε στη σκιά του μεγάλου του αδερφού, μη μπορώντας να προβάλλει τη δικιά του προσωπικότητα. Ακολούθησε ο
υπναράς (2) tiny καυφούνης, που σαν αγουροξυπνημένος χωρίς δική του θέληση, κάνει ό,τι του πεις, παίζει με όποιο στήσιμο του κάνεις. Στην παρέα προστέθηκε ο βραχύσωμος και
σοφός (3)eviva, με τον κεραμικό ανώτερο εγκέφαλο, στον οποίο έγινε μόνο μια παρδαλοβαφή του τανκ ως εικαστική παρέμβαση. Ο
συναχωμένος (4)goblinάκος ήρθε κοντοστούπης από τη μαμά του και κλαψιάρης (όταν δεν του ανεβάζω αρκετά τα βατ). Το ίδιο και
ο χαζούλης (5)ego one mini, που ακόμη να αποφασίσει αν είναι εργοστασιακός ή επισκευάσιμος. Ροζουλής και πουπουλένιος πάντως είναι. Σπρώχνοντας, βρήκε το δικό του χώρο η βεντέτα μας,
ο γκρινιάρης (6)phenomenon nano, με την ισχυρή προσωπικότητά του. Η ατμοχιονάτη έπρεπε να βρει τον 7
ο νάνο της… δε χρειάστηκε να ψάξει μακρυά… πχ, κατά Κίνα μεριά. Ηταν κοντά της και ήταν ο
καλόκαρδος callix v2 κόκκινος nano (Color edition).
Το κόκκινος δεν ξέρω αν έχει καμία σημασία για σας, πιθανότατα δεν έχει, εκτός αν είστε εκκεντρικοί ή κοριτσάκια. Φαντάζομαι – υποθέτω – θα έλεγα… ναι, είμαι σίγουρη για το προιόν που δοκιμάζω – ότι δεν επηρεάζει την απόδοσή του.
Πού ήμασταν;;; είχα πμ από τον μικρό τσιπ κι αποσυντονίστηκα. Μου έλεγε ότι περιμένει πώς και πώς την παρουσίαση του nano. Παρέλειψα να του πω ότι θα παρουσιάσω τον κόκκινο, να μην περιμένει άδικα, αυτός είναι λάτρης του μαύρου…
Συνεχίζουμε… Τον παρέλαβα σε κουτάκι από άβαφο ξανθό ξύλο. Θα μπορούσα να αναπτύξω 2 σελίδες αλά μπουσάρδο για τους λόγους για τους οποίους ΔΕ μου άρεσε το κουτάκι, αλλά το αναπτύσσω πολύ λιτά: δε μου άρεσε! Μικρό το κακό, πάμε παρακάτω.
Μαζί παρέλαβα το αλενοκατσάβιδο, τον άξονα οδηγό και το σετάκι με τις ανταλλακτικές βίδες. Α… και τον ατμοποιητή. Βάση, ντεκ, τανκ, πάνω καπάκι και ντριπ τιπ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά γνωστά, αλλά επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως:SS 304L (εγκεκριμένο από FDA)
35μμ μπόι, 22 διάμετρος, 2εμελάκια χωρητικότητα του πλεξιγκλας τανκ, που βγαίνει σε 4 χρωματάκια. Διαφανές, ελαφρώς γαλαζωπό, κιτρινολαχανί φλούο και κοκκινοκαρπουζορόζ φλούο με ασορτί ντριπ τιπ διπλού ορινγκ και 1 εκατοστού εμφανούς μήκους.
Ωπα… σε τσακώσαμε… πού πας, καημένη, με 2 μλ στο τανκ; Άλλη δουλειά δεν έχεις να γεμίζεις νύχτα μέρα;
Απάντηση: αν όλοι οι ατμοποιητές γέμιζαν τόσο εύκολα, με χαρά θα κυκλοφορούσα ακόμη και με μισό μλ ατμοποιητή. Όπως καταλάβατε, εδώ μπαίνουμε σε αναλυτικότερη παρουσίαση του ατμοποιητή.
Τον Calix V1 τον γνωρίζετε. Με το ντεκ που ξεβιδώνει και τραβιέται από τη βάση, με τα 2 ορινγκ του. Είναι σπαστό και αποτελείται από τον θετικό και αρνητικό πόλο. 2 βίδες έκαστο, για διπλή αντίσταση.
Και βέβαια κάνει μπαμ ότι μόνο ο leo θα μπορούσε να το είχε φτιάξει. Όταν όλοι οι άλλοι έτσι, ο leo αλλιώς. Διαiρούμενο ξεχωριστό ντεκ, με τις βίδες εξωτερικά – περιμετρικά του ντεκ. Ρηχές βίδες, πλατύ αλλά λεπτό κεφαλάκι και φωλιά. Με 2 οπές για είσοδο του υγρού στο ντεκ. Θέλετε στήστε με το βαμβάκι να φράζει τις τρύπες, θέλετε στήστε το έτσι ώστε να τις αφήνει ελεύθερες για πιο ντρίπερ αίσθηση. Στην πρώτη περίπτωση θα ανοίξετε περισσότερο την καμπάνα, στη δεύτερη λιγότερο.
Διότι εδώ ξαναβλέπουμε το σχεδιαστικό ματάκι (και χεράκι) του leo.
Η περιστρεφόμενη καμπάνα που λειτουργεί ως ρυθμιστής ροής υγρού. Η μεγάλη διαφορά της βερσιόν 2 είναι η είσοδος του αέρα από το πλάι, με βίδα που ρυθμίζεται με το αλενοκατσάβιδο. Όχι από τον πόλο… όχι άλλες διαρροές (αλλά το αλλενοκατσάβιδο είναι μπελάς)
Τo nano kit ή η νάνο βερσιόν του calix v2 κονταίνει τον ατμοποιητή σχεδόν 1 εκατοστό.
Τι λεει; Τι λεει; Ατμίζει καλά;
Εδώ θα πω ότι
αν ο leo είχε το μάρκετινγκ και την εξωστρέφεια άλλων συναδέλφων του, ο ατμοποιητής αυτός θα είχε γίνει πολυσυζητημένος και καλοπουλημένος σε Ελλάδα και εξωτερικό. Διότι πρόκειται για πραγματικά high end ατμοποιητή, και - κυρίως
– ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ - που συνδυάζει ψηλές επιδόσεις με εξαιρετική συμπεριφορά και ευκολία χρήσης. Όλα αυτά σε ένα πολύ όμορφο και πολύ συμμαζεμένο σε μέγεθος σύνολο. Ακόμη και η στανταρ έκδοση είναι συμμαζεμένη σε μέγεθος. Aυτό το πακέτο είναι δυσεύρετο.
ΕΥΚΟΛΟΣ-ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ-ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΣ-ΜΙΚΡΟΣΑναλυτικότερα:Ο calix βιδώνει με τη σκέψη και μόνο. Το γέμισμά του γίνεται τόσο γρήγορα, όσο φαρδύ είναι το στόμιο του μπουκαλιού αναπλήρωσης. Και από μπουκάλι βάσης να θέλετε να γεμίσετε, γεμίζει. Το καπάκι αφαιρείται χωρίς δυσκολία, χωρίς να σφηνώνει, γεμίζετε και το κλείνετε. Χωρίς φόβο διαρροών και υποπιέσεων/υπερπιέσεων. Χωρίς αναποδογυρίσματα και σφιχτά ορινγκ ή καπάκια βιδωτά που σφηνώνουν. Χωρίς βίδες.
Θέλετε να αλλαξοφυτιλιάσετε;
Το τανκ ξεβιδώνει από τη βάση πάλι με τη σκέψη και μόνο. Μπορείτε ακόμη να ξεβιδώσετε και την καμπάνα μαζί για να μην πετάξετε το υγρό που έχει μέσα.
Το ντεκ ξεβιδώνει κι αυτό χωρίς δυσκολία, για να το ανεβάσετε και να στήσετε. Το αξονάκι είναι να να ρυθμίζετε την απόσταση ανάμεσα σε θετικό κι αρνητικό πόλο. Και το πλύσιμό του είναι πανεύκολο.
Βέβαια,
δε μου άρεσε το βίδωμα της καμπάνας όταν πρέπει να ξαναμπεί στη βάση. Δε στραβοβιδώνει, αλλά τα σπειρώματά της δεν είναι βούτυρο, όπως αυτά του τανκ. Είναι λίγο τραχιά. Σε πμ με τον κατασκευαστή έμαθα ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είναι πολύ λεπτό το μέταλλο στην καμπάνα, αποτρέποντας περαιτέρω επεξεργασία, αλλά
τα σπειρώματά της γίνονται κι αυτά βούτυρο μετά από λίγο καιρό χρήσης. Το φινίρισμα του μετάλλου επίσης δε με ενθουσίασε στη βάση και το καπάκι. Το κάτω μέρος της βάσης και του καπακιού θα ήταν καλύτερα με λίγο περισσότερο στρογγύλεμα. Το σατινέ φινίρισμα στους περισσότερους αρέσει, προσωπικά δε με ενθουσίασε. Εχω την πληροφορία ότι σχετικά σύντομα θα βγει και σε γυαλιστερό.
Δ
ε μου άρεσε ότι ο αέρας θέλει αλενοκατσάβιδο για να ανοίξει. Βέβαια κι εδώ
η βίδα βιδώνει ξεβιδώνει απαλά και χωρίς κόπο. Χωρίς καν να χρειαστεί να βγει ο ατμοποιητής από το μοντ. Αλλά κατσαβιδάκι θέλει πάντα και όχι το συνηθισμένο φιλιπς που όλοι έχουμε πάντα μαζί.
Πώς ατμίζει λοιπόν ο calix v2; Παραμυθένια!Μετά τα πρώτα 3-4 τανκ, που έστρωσε, πήρα
εξαιρετική γεύση. Το
χτύπημά του είναι πολύ καλό και ο
ατμός αρκετά πυκνός αν παίξετε λίγο για να βρείτε συνδυασμό βατ και ροής υγρών. Λιγότερο ανοιχτή η καμπάνα, περισσότερα βατ για πιο παχύ και πλούσιο στο στόμα ατμό. Η έμφασή του παραμένει βέβαια στη γεύση και όχι στον ατμό.
Ποια είναι λοιπόν κάποια στοιχεία του που βολεύτηκα πολύ;
Η τζούρα του είναι τσιγαρίσια και μπορεί να γίνει μέχρι μέτρια πνευμονική, ανοίγοντας τον αέρα και τη ροή των υγρών. Μου άρεσε που δε χρειάστηκε να ανεβάσω βατ για να ατμίσω με πνευμονική. Μου άρεσε που η πνευμονική του δε σε πνίγει, δε σε αναγκάζει να έχεις άλλο υγρό, πιο ελαφρύ σε νικοτίνη για πνευμονικό άτμισμα.
Στήσιμο με μια ή δυο αντιστάσεις – η μια δίπλα στην άλλη.
Οι βίδες κρατάνε άνετα 32ρι σύρμα. Πιο παχύ δε δοκίμασα, δεν ξέρω καν αν το χρειάζεται.
Μου άρεσε πολύ η ρύθμιση των υγρών. Την πρώτη μέρα με παίδεψε μέχρι να βρω το sweet spot χωρίς να παίρνω καμμένο. Τη δεύτερη τον πιλοτάριζα σαν να τον είχα από τότε που το πακέτο τσιγάρα έκανε 500 δραχμές.
Ναι, για μένα που δε νυχτοπερπατώ στα κλαμπ, αλλά και να το κάνω, μπορώ με ένα κλικ αριστερά, δυο δεξιά (δε συνεχίζω, ρύθμιση υγρών είναι, όχι συνδυασμός θησαυροφυλακίου) να βρω τα γράδα μου, μου ταίριαξε η περιστρεφόμενη καμπάνα.
Με οποιοδήποτε ντριπ τιπ σφιχτής εφαρμογής η καμπάνα περιστρέφεται αβίαστα, διότι στον calyx v2 τίποτε βιδωτό δε σφηνώνει. Εχει καλές ανοχές, δλδ δεν παίρνει καμμένο ή μπουρμπουλήθρες με διαφορά περιστροφής 1/8 της στροφής. Σε σχέση με κάτι κινέζικους, που έπρεπε να προσπαθήσω με δύναμη να περιστρέψω ένα δαχτυλίδι στο κάτω μέρος του ατμοποιητή, πιάνοντας με χαρτοπετσέτα για να μη γλιστράει το χέρι; Χλιδή η ρύθμιση υγρών του calix! Με το συν, ότι εύκολα κλείνουμε τα υγρά όταν χρειάζεται, πχ μεγάλο υψόμετρο, γέμισμα (αν και δεν είχα διαρροές όταν γεμίζω χωρίς να κλείνω τον αέρα)
Το κυριότερο για πολλούς; Με την αλλαγή της εισαγωγής αέρα, που τώρα είναι από το πλάι, ο ατμοποιητής είναι εντελώς στεγανός!!!!
ΑΤΜΟΠΟΙΗΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΡΡΟΕΣ, χωρίς να στραμπουλάς δάχτυλα για να τον ρυθμίσεις και να τον ανοιγοκλείσεις!!!! Αυτό κι αν είναι χλιδή!!!
Βρήκα ελαττώματα στον ατμοποιητή. Κι όχι για να μη λέτε ότι όποιος κάνει review λέει τα πάντα ρόδινα, για να του ξαναδώσουν προϊόν ή για να γίνει φιλαράκι με τον κατασκευαστή!!! Αλλά επειδή όντως βρήκα, αλλά ήταν λίγα και ήσσονος σημασίας. (υπόσχομαι στο επόμενο review να ρίξω λίγο θάψιμο!)
Συπερασματικά, έχουμε έναν ατμοποιητή που ΔΕΝ είναι διαφημισμένος και σταλμένος σε 100 ανά τον κόσμο reviewers, άρα αρκετά υποτιμημένος στις wish list των ατμιστών, κάτι που πιστεύω ότι τον αδικεί. Έναν ατμοποιητή που ΔΕΝ θα αποτελέσει show room επιδεξιοτήτων των εξωστρεφών καλλιτεχνοφυτιλιαστών, διότι ΔΕΝ χρειάζεται εξωτικά στησίματα για να λειτουργήσει καλά, ούτε περίτεχνες διορθώσεις φυτιλιού για να μην πλημμυρίζει ή να μη δίνει καμμένο. Έναν ατμοποιητή που ΔΕΝ είναι cloud chaser, αλλά flavor chaser.
Γι΄αυτούς τους λόγους ΔΕ θα γίνει μοδάτος, αλλά θα τον ανακαλύψουν οι ατμιστές που θέλουν κάτι καλό και αξιόπιστο για να ατμίζουν ποιοτικά.
Το πακέτο είμαι απροβλημάτιστος, καλόβολος, μικρός και αποτελεσματικός δεν το έχουν πολλοί ατμοποιητές: εύκολο στήσιμο, γέμισμα, αλλαγή αντίστασης, εξαιρετική γεύση, καλό χτύπημα, πολυδιάστατος χαρακτήρας, φίλος των μπαταριών, κούκλος και μικρός σε μέγεθος . Νομίζω ότι τα κύρια χαρακτηριστικά που έκαναν best seller τον καυφούν, δηλαδή αξιοπιστία, παίζω τα πάντα και δεν έχω διαρροές, τα έχει και ο calix v2. Το δόγμα» πρέπει να υποταχτεί ο ατμιστής στα χούγια του ατμοποιητή» δε μου αρέσει πιθανόν δεν αρέσει και σε άλλους.
Στο πακέτο των προτερημάτων δεν θα μπορέσω να βάλω βέβαια την τιμή του. Τα 115 ευρώ δεν είναι λίγα. Όχι ότι δεν υπάρχουν ακριβότεροι ατμοποιητές, χωρίς απαραίτητα να είναι καλύτεροι ή βολικότεροι στη χρήση τους.
Το ανταλλακτικό τανκ του νάνο έχει 9 ευρώ.
Αν όμως έχετε ήδη έναν calix 1 ή τον στάνταρ calix 2, ακόμη κι έναν κλώνο, μπορείτε να τον κάνετε νάνο με 25 ευρώ (καμπάνα και τανκ). Εδώ η τιμή είναι αναλογικά εξαιρετική. Το νάνο κιτ των phenomeno και ερλ είναι 50 και 33 ευρώ αντίστοιχα και πρόκειται για ατμοποιητές της ίδιας τάξης τιμής.
Χαίρομαι όταν έλληνες κατασκευαστές βγάζουν καλούς ατμοποιητές και μάλιστα όταν βελτιώνουν ένα παλιό μοντέλο. Εχω αυθεντικούς 3 εξαιρετικούς ελληνικούς ατμοποιητές και τους χαίρομαι πραγματικά. Σ’ αυτούς ανήκει πλέον και ο calix v2. Εχει ένα περιθώριο βελτίωσης στο φινίρισμα, μακάρι να το δούμε στο μέλλον.