Αν κάποιος έχει την ευχέρεια να διαθέσει πάνω από 150 € δεν του λες για πρώτο mod πάρε Vamo!
Αυτό εννοείται, του λες πάρε proVari ή Semovar ή εργοστασιακά mods με πλακέτα DNA.
Vamo θα πεις σε κάποιον αρχάριο που αφενός δεν διαθέτει τα 150 + € για mod και που δεν έχει ακόμα ατμιστική κατευθυνση, όμως θα κάνει την δουλειά του αξιοπρεπώς.
Ο αρχάριος ατμιστής καλά καλά δεν ξέρει να ξεχωρίζει το μπρος από το πίσω της μπαταρίας και που
σε vv και λάθος να τις βάλει απλά δεν θα λειτουργήσει.
Επίσης δεν ξέρει αν κάποιος διαθέσει τα 150 + € αν παραμείνει στο η.τ. μπορεί να μην του αρέσει, οπότε είναι άτοπο στην αρχή να πεις σε κάποιον πάρε proVari π.χ.
Το μηχανικό mod τώρα είναι πανεύκολο. Πανεύκολο γιατί δεν έχει ρυθμίσεις και έχει ένα κουμπί.
Έτσι δείχνει, είναι όμως έτσι ?
Για να λειτουργήσει σωστά κάποιος ένα μηχανικό mod πρέπει να έχει κάποιος γνώσεις για μπαταρίες.
Να ξέρεις ποιες είναι οι κατάλληλες και πως πρέπει να τις συντηρεί, να ξέρεις πως δεν πρέπει να τις αποφορτίσει εντελώς γιατί καταστρέφονται και τι πρέπει να κάνει γενικά για να έχει καλή απόδοση στο mod. Επίσης η συντήρηση και ο καθαρισμός είναι πρωταρχικό θέμα για όλα τα μηχανικά.
Ο συνδυασμός επισκευάσιμου με μηχανικό mod είναι όμως δύσκολο και πολλές φορές πρέπει να δοκιμάσεις αρκετά από αυτά μέχρι να βρεις ποιο σου ταιριάζει στον τρόπο ατμίσματος και περισσότερο ποιο είναι εκείνο που δεν σε προβληματίζει σε θέματα ασφάλειας, λειτουργίας, εργονομίας, ποιότητας.
Αυτό όμως έχει να κάνει και με extra γνώσεις οι οποίες αποκτούνται με τον καιρό και με την πείρα
και δεν είναι μπούσουλας κάπου να λες α,β,γ κλπ.
Ας πούμε πως παίρνεις ένα μηχανικό mod. Ένα από τα πρώτα που θα πεις είναι γιατί δεν έχει ατμό?
γιατί είναι υποτονικό ? πατάω το κουμπί και δεν λειτουργεί, που κάνω λάθος, τι γίνεται ?
Τι γίνεται ? Βάζεις μια μπαταρία φρεσκοφορτισμένη στα 4,2 volts και αμέσως έχεις απώλειες mod,
σε λίγες τζούρες απώλειες από πτώση της μπαταρίας και από "Θεός" στα 14- 20 watt βρίσκεσαι να ατμίζεις χειρότερα από ξεφορτισμένη eGo. Βέβαια στην αρχή αν δεν πήρες καμένο, το ευχαριστήθηκες!
Τι θα κάνεις ? θα καθίσεις να κοιτάς το ρολόι σου να υπολογίζεις πόση ώρα άτμισες ?
πόση ώρα πέρασε ? θα μετράς τις τζούρες σου ή θα μετράς πόσο υγρό κατανάλωσες ?
Πάμε στον ατμοποιητή τώρα, φιτιλάτος-ντριπάτος-μεσάτος ?
Ξέρεις πόσοι έφυγαν από genesis και πήγαν σε φιτιλάτους ? πάρα πολλοί και ξέρεις γιατί ? γιατί δεν μπορούσαν να σετάρουν σωστά τον ατμοποιητή τους , είχαν τέτοια ταλαιπωρία και τόσο κόπο και
δεν άτμιζαν σωστά οι περισσότεροι. Ρώτα όσους σήμερα παίρνουν φιτιλάτους να δεις αν θα ξαναπιάσουν genesis
Και ερχόμαστε στον σύνολο που επιλέξαμε ατμοποιητή επισκευάσιμου και μηχανικού mod.
Πάμε στον συνδυασμό μπαταρίας και αντίστασης, να μιλήσουμε για σύρματα ? να μιλήσουμε για σεταρισμάτα ? τρέχα γύρευε , είδαμε και πάθαμε και ζεματιστήκαμε μέχρι να μάθουμε .........
Έρχεται τώρα
Νέος Ατμιστής και λέει σώνει και καλά, θέλω μηχανικό mod και επισκευάσιμο!
- Καλά κάνεις και θέλεις
- Εγώ, δεν θα σου προτείνω για τους Χ, Ψ λόγους, αλλά αν επιμένεις δεν μπορώ να σου αρνηθώ
βοήθεια, απλόχερα θα σου τη δώσω!
Διάβασε λοιπόν τα λινκς με τα παθήματα, τις εμπειρίες, των παλαιότερων μελών και αν δεν αλλάξεις γνώμη έχω να σου προτείνω μια αράδα !! από μηχανικά σήμερα να φάν' και οι κότες
Μην έρθεις όμως και μου λες, να ξέρεις, δεν βγάζει ατμό, δεν είναι πυκνός, τι σύρμα να πάρω για ντουμάνι ? να πάρω δυνατότερη μπαταρία ? να κάνω άλλη αντίσταση ? με πόσες σπείρες ? τι Ohm ? αυτό με το ασήμι ? με τι να καθαρίσω το σπείρωμα ? εσείς παιδιά πως το κάνετε αυτό ή εκείνο ?
Διάβασμα και χρόνος , υπομονή και μάθηση , αλλά μην πεις πως δεν σε προειδοποίησα! Στα είπα!
Στα είπα αλλά και πάλι είμαστε εδώ, όσο μας βοήθησαν τόσο και περισσότερο θα βοηθήσουμε και
μεις με τη σειρά μας!
Το οφείλουμε σαν ηθική υποχρέωση στους παλαιότερους αλλά και σαν παρακαταθήκη στους νεότερους.
Το η.τ. δεν είναι εύκολο, δεν είναι δύσκολο, δεν είναι επικίνδυνο, αλλά όχι ακίνδυνο.
Καλύτερα να πάρεις μια ομπρέλα μαζί σου και ας μην βρέξει από το να βραχείς επειδή το ξέχασες.