vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

Γενική συζήτηση για mods

Αποσυνδεδεμένος karavid

  • *
  • 60
  • Φύλο: Άντρας
  • Ατμίζω άρα ελπίζω!
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #810 στις: Απριλίου 14, 2014, 18:19 »
Από μεταφορά


Κάποιες βασικές απορίες για τα mod:

- Τι μας προσφέρει ένα mod σε σχέση με μία απλή μπαταρία τύπου ego 1100 ή μία τύπου spinner 1300;
- Ποια η διαφορά μεταξύ ενός μηχανικού και ενός ηλεκτρονικού mod ως προς την απόδοση;
- Με τι έχουμε την καλύτερη αυτονομία σε ενέργεια, χωρίς να κουβαλάμε εξτρά μπαταρίες, σωλήνες, παρελκόμενα;

(Προσπαθώ να καταλάβω την γενική θεωρία ενός mod και όχι να συγκρίνω διαφορετικά μοντέλα, οπότε ας το κρατήσουμε σε θεωρητικό επίπεδο)
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 15, 2014, 19:07 από Giannis Pap »

Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #811 στις: Απριλίου 14, 2014, 18:43 »
- Τι μας προσφέρει ένα mod σε σχέση με μία απλή μπαταρία ego 1100 ή μία spinner 1300;

Μεγαλύτερη και σωστότερη διαχείριση μπαταρίας.
Ακριβής ρύθμιση των watt & volt.
Μεγάλη ευελιξία σε πληθώρα ατμοποιητών με χαμηλές αντιστάσεις.
Μεγαλύτερη διάμετρος, αλλά και πολύ μικρότερο μέγεθος σε ύψος.
Τα μηχανικά δεν χαλάνε είναι κατασκευασμένα από ανοξείδωτο ατσάλι και δουλεύουν
μόνο πατώντας ένα κουμπί που αν και χαλάσει μπορείς να βάλεις "χέρι" και να το διορθώσεις.
Τα ηλ. πάλι έχουν οθόνη που δείχνουν με ακρίβεια τις ρυθμίσεις του χρήστη.
Μετρούν αντιστάσεις, βλέπεις το υπόλοιπο της μπαταρίας κλπ.

- Ποια η διαφορά μεταξύ ενός μηχανικού και ενός ηλεκτρονικού mod ως προς την απόδοση;


Τα πιο ακριβά ηλ. κρατάνε σταθερά τα volts όσο ατμίζεις μέχρι να αδειάσει η μπαταρία.
Αυτό σημαίνει ίδια τζούρα από την πρώτη στιγμή μέχρι την αποφόρτιση της μπαταρίας.
Τα μηχανικά Όχι. Ξεκινούν από τα 4,2 volts και πάνε κατά κάτω ως τα 3 περίπου, με καλό
άτμισμα ώς τα 3,6 volts.
Η κύρια διαφορά είναι πως στα ηλεκτρονικά μπορείς να ρυθμίζεις τα watts & volts.
Παίζουν αντιστάσεις από 1 Ohm έως 3,5 Ohm το μ.ο. τους ενώ στα μηχανικά δεν υπάρχει
περιορισμός.
Τα μηχανικά "παίζουν" με όσο πάει η μπαταρία τους με μάξιμουμ volt 4.2 ενώ τα ηλ και
πάνω από 6-7 volts

- Με τι έχουμε την καλύτερη αυτονομία σε ενέργεια, χωρίς να κουβαλάμε εξτρά μπαταρίες, σωλήνες, παρελκόμενα;

Με τα ηλεκτρονικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 14, 2014, 18:58 από Giannis Pap »

Αποσυνδεδεμένος BigSur

  • *****
  • 2958
  • Φύλο: Άντρας
  • Την παλεύω...
    • Vapeorama
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #812 στις: Απριλίου 14, 2014, 19:01 »
Γενικά μοντ σημαίνει μπαταριοσωλήνας.
Το σίγουρο ατού είναι πως παίρνει μπαταρίες που αντέχουν περισσότερες φορτίσεις από τις eGo/spinner, είναι πολύ φτηνότερες και προσφέρουν είτε μικρότερο μέγεθος είτε μεγαλύτερη αυτονομία και δύναμη.

Τα μηχανικά δουλεύουν με την λογική της eGo: όσο περνάει η ώρα πέφτει η προσφερόμενη δύναμη. Όμως έχεις δυνατότητες για πολύ μεγαλύτερη αυτονομία και για ρύθμιση των αντιστάσεων ώστε να δίνουν ατμιστικό αποτέλεσμα που δεν φτάνουν οι eGo.

Τα ηλεκτρονικά δουλεύουν με την λογική της spinner: κρατούν σταθερή την ένταση ρεύματος που επιλέγεις (στην πράξη αυτό εξαρτάται από την ποιότητά τους). Έχουν πολύ μεγαλύτερο εύρος επιλογών έντασης ρεύματος, μεγαλύτερη σταθερότητα απόδοσης, μεγαλύτερη αυτονομία και κάποιες έξτρα λειτουργίες (πχ, ανίχνευση των Ωμ της αντίστασης).

Η καλύτερη αυτονομία είναι λίγο σχετική -εξαρτάται και από την χρήση. Θα έλεγα πως ένα καλό VV/VW με καλή 18650 μπαταρία προσφέρει την καλύτερη αυτονομία. Υπάρχουν και κατασκευές για μεγαλύτερες μπαταρίες αλλά πάμε σε μεγέθη (και... βάρη!) εντυπωσιακά και υπερβολικά για τα γούστα των περισσότερων.

[Απάντησε καλύτερα ο Giannis Pap αλλά το ανεβάζω μήπως βολέψει σε κάτι!]

Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #813 στις: Απριλίου 14, 2014, 21:52 »
Όλα όσα αναφέρθηκαν σωστά με μια ένσταση στην αυτονομία.

Καλύτερη θεωρητικά αυτονομία έχουν τα μηχανικά mod και οι λόγοι είναι δύο:
1. Η τάση τους δεν είναι σταθερή. Όσο ξεφορτίζει η μπαταρία πέφτει η αποδιδόμενη ισχύς και αυξάνει η αυτονομία. Σε αντίθεση τα ηλεκτρονικά mod θα ζορίσουν παραπάνω την μπαταρία προσπαθώντας να πάρουν την ίδια ισχύ σε κάθε τζούρα.
2. Κάθε ηλεκτρονικό κύκλωμα έχει απώλειες. Για να μας δώσει το ηλεκτρονικό mod ίδια ισχύ με το μηχανικό θα ζητήσει παραπάνω ενέργεια από την μπαταρία.


Αποσυνδεδεμένος BigSur

  • *****
  • 2958
  • Φύλο: Άντρας
  • Την παλεύω...
    • Vapeorama
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #814 στις: Απριλίου 15, 2014, 02:03 »
Είμαι λίγο σκεπτικός σε αυτό.
Ξέρω από μηχανικά καλύτερα από ότι VV. Καταλαβαίνω πως θεωρητικά έχεις δίκιο.
Αλλά βρίσκω πιθανό ένα καλό VV να μπορεί να "στραγγίξει" καλύτερα την ενέργεια μιας μπαταρίας, επιτρέποντας καλό άτμισμα σε επίπεδα φόρτισης που θα την είχαμε ήδη βγάλει από ένα μηχανικό. Όμως δεν είμαι ο κατάλληλος να πω με σιγουριά αν αυτό αληθεύει.  :hmmm:

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #815 στις: Απριλίου 15, 2014, 14:48 »
Με σωστες αντ/σεις , ειναι σωστο αυτο που λες.

Οταν εχεις μπαταρια των 3.4 - 3.6 V δεν μπορεις να εχεις και το ατμιστικο αποτελεσμα των 4.0 - 4.2 V .

Εκει λοιπον ειναι το σημειο που το κυκλωμα κανει δουλεια.   Και σε καλο VV/VW κανει πολυ καλη δουλεια.


Στο 3.5 V οτι μοντ και να εχεις (μηχ/κο) θα καταλαβεις πτωση , ακομα και με αντ/σεις πολυ κατω του Ωμ.

Αρα , θα πρεπει να εχεις και το νου σου εκει.........χαθηκε λοιπον η απολαυση και η αυτονομια......πιο πολυ θα εισαι με το αγχος και το '' ρουφα '' μεγαλες τζουρες γιανα παρεις ατμο , παρα να χαιρεσαι αυτο που κάνεις

Αυτονομια λοιπον δεν ειναι μονο που τελειωνει η μπαταρια , αλλα και που την τελειωνεις εσυ ο ιδιος , ωστε να εχεις ενα καλο αποτελεσμα.

Αν εχεις ενα μοντ και αυτο που παιρνεις ειναι με βασανο...............αντε γεια .......




Αποσυνδεδεμένος BigSur

  • *****
  • 2958
  • Φύλο: Άντρας
  • Την παλεύω...
    • Vapeorama
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #816 στις: Απριλίου 15, 2014, 14:58 »
Με αυτό το σκεπτικό πρότεινα στον συνατμιστή ένα καλό VV και μια καλή 18650 ως στήσιμο που μάλλον προσφέρει την μεγαλύτερη αυτονομία.  :)

Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #817 στις: Απριλίου 15, 2014, 16:07 »
Η πτώση τάσης υπό φορτίο δεν είναι αναλογική όσο ξεφορτίζει η μπαταρία.
Όταν η μπαταρία είναι στα 4.2V θα έχει μεγάλη πτώση τάσης. Όσο πλησιάζει την ονομαστική τιμή χωρίς φορτίο (3.7V) η πτώση θα είναι μικρότερη.
Παράδειγμα στην πράξη:
AW 18350 με αντίσταση 1.1Ω.
Στα 4.2V μου δίνει υπό φορτίο 3.7V (πτώση (0.5)
Στα 3.7V μου δίνει υπό φορτίο 3.4V (πτώση 0.3)
Στα 3.6V μου δίνει πάλι 3.4 και από εκεί και κάτω αρχίζει και πέφτει σταδιακά αλλά όχι κάτω από 3.3V υπό φορτίο

Δηλαδή ξεκινάει από 12.4W και πέφτει γρήγορα στα 10.5W όπου παραμένει έως το τέλος σχεδόν. Διαφορά που δεν καταλαβαίνεις εύκολα ή τουλάχιστον εγώ δεν καταλαβαίνω. Κάτω από τα 3.5 χωρίς φορτίο και το provari θα την πετάξει έξω.

Στην πράξη οι ίδιες μπαταρίες στο nemesis, με τον ίδιο ατμο και το ίδιο στήσιμο μου κρατάνε μισή ώρα παραπάνω από το provari ρυθμισμένο στα 11W.

Edit:
Να διευκρινίσω με το nemesis φρεσκοκαθαρισμένο. Αν μείνει έστω και 2-3 ημέρες χωρίς καθάρισμα η κατάσταση αντιστρέφεται υπέρ του provari. Η κατάρα των μηχανικών επαφών. Θέλουν πολύ συχνό καθάρισμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 15, 2014, 16:31 από camber »

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #818 στις: Απριλίου 15, 2014, 16:20 »
Αν και off topic , να πω οτι ρολο μεγαλο παιζει και τι μπαταρια εχεις.

Τα ιδια οπως τα λεει ο Camper βλεπω με μπαταριες των π.χ.   μεχρι 10 Amperes , αλλα με μπαταριες πολλων Amperes τα αποτελεσματα ειναι αλλα.

Και απο τα 4 + Volts μια μπαταρια με πολλα Amps εχει , να μην πω την ιδια , σχεδον την ιδια πτωση.




Αποσυνδεδεμένος joyeman

  • *****
  • 1208
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #819 στις: Απριλίου 15, 2014, 16:58 »
Κάτι τέτοια λέτε, και τον χάσαμε τον φίλο karavid! ;D





Αποσυνδεδεμένος karavid

  • *
  • 60
  • Φύλο: Άντρας
  • Ατμίζω άρα ελπίζω!
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #820 στις: Απριλίου 15, 2014, 17:13 »
<trolling>
Εδώ θα διαφωνήσω .... Και άλλοι προσπάθησαν να με πτοήσουν αλλά μέχρι τώρα δεν το κατάφεραν. Και πιστέψτε με πριν ξεκινήσω είδα "στιλιάρια", "κλαρίνα", "κουτάκια" και ζωάκια".

Και η εξέλιξη συνεχίζεται!!!
</trolling>

Το συμπέρασμα που έβγαλα μέχρι τώρα.... Αν θέλω αντοχή και αξιοπιστία επιλέγω μηχανικό mod.

Αν θέλω σταθερές συνθήκες ατμίσματος από την πρώτη ως την τελευταία τζούρα διαλέγω ηλεκτρονικό mod.

Αν θέλω και τα δύο πάω σε ηλεκτρομηχανικό mod.

Αν θέλω κάτι διακριτικό παραμένω με eGo. :laugh1:
 

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #821 στις: Απριλίου 15, 2014, 18:58 »
Λοιπον θα σου δωσω τη λυση :

Για οτι θελεις ρωτα τον W1ldrs , για τα ηλεκ/κα mods.......... :tongue_smilie: :laugh1:

Για ολα τα αλλα ρωτα τη Σενια...... :tongue_smilie: :laugh1:


Ειτε ειναι VV/VW , ειτε μηχ/κο , με καλες μπαταριες θα δουλεψουν τέλεια ολα και θα τα χαρεις.

Τωρα αν το ενα απο το αλλο εχει 10 - 20 - 30 λεπτα διαφορα στη διαρκεια.........ας εχει.  Αλλαζεις μπαταρια και εισαι ο.κ.

Αυτη θα ειναι και η μεγηστη διαφορα που θα βρεις κατα τη γνωμη μου.


Αν βεβαια βαλεις το vv/vw  στα τερματα.......εεεεε......τοτε.........θα ειναι μικροτερη η διαρκεια .
Αυτο που θα παρεις ομως , δεν θα το παρεις απο το μηχ/κο ποτε.......

Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #822 στις: Απριλίου 15, 2014, 19:19 »
Νομίζω πως το εξαντλήσαμε το θέμα.
Το μέλος μπορεί να δει και τις απόψεις των μελών στο θέμα: Με τι συσκευή (μπαταρία - mod) ατμίζετε συνήθως;

Αποσυνδεδεμένος Iron

  • *
  • 58
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #823 στις: Απριλίου 24, 2014, 12:25 »
Καλημερα. Εχω το dna30. Εχθες ειδα καποια μηχανικα mods τα οποια ειναι πανεμορφα. Τη παραπανω εχει το μηχανικο απο το ηλεκτρονικο mod?

Στάλθηκε από το GT-I8190 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος alexis36

  • ***
  • 669
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #824 στις: Απριλίου 24, 2014, 12:29 »
Ομορφιά και χάρη  ;D

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2134 359881 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 01:29
από thanoulis
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 1001 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 114238 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 450074 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 110716 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 374785 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 328165 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1070 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6433 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 15289 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 29355 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 99927 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F