Αστείο είναι, αλλά κατά λάθος βρέθηκα με τον παππού του egoT, το ego mega atomizer, που είναι σαν τον egoT typeA αλλά χωρίς τανκ. Με dripping. Για να το ξαναπώ, με το παλιό μοντέλο του ego, αλλά σε καινούρια LR έκδοση.
με μια ego μπαταρία στα 4,2 βολτ, που πέφτει μέχρι τα 3,7 ντουμανιάζω το σύμπαν με ζεστό ατμό, το αλλάζω κάθε 1 μλ γεύσεις και δεν καταλαβαίνει τίποτα, ας μη μιλήσουμε για το χτύπημα. Δίπλα σε Α2 έβγαζε τουλάχιστον τον ίδιο ατμό.
Εξαιρετική απόδοση είχε και ο ταπεινός 510Τ σε lr έκδοση στις ίδιες μπαταρίες.
Το ίδιο και τα μικρά 510d se ego και 808d σε αυτόματες μεγάλες 901.
Καποιοι άλλοι συνατμιστές θα προσθέσουν στις προτιμήσεις τους τον μιστ, τον egoC, τον w, τους κάρτο τύπου giant. Δεν μπορεί όλα αυτά να είναι χάλια. Το ένα μυστικό είναι η μπαταρία. 3,3 βολτ δεν είναι οκ. πολλές καινούριες που φτάνουν τα 4,2 φορτισμένες, μαζί με έναν lr καρτο ή άτμο, δε θα απογοητεύσουν εύκολα.
Αν και είσαι παλιά ατμίστρια πλέον Πέτρα δίνεις την εντύπωση πως δεν έχεις διαβάσει θέματα σε αυτό το Forum που περιγράφουν μια διαφορετική κατάσταση συνολικά. Έπιασες μια πτυχή του θέματος που ναι είναι υπαρκτή σε ένα βαθμό, αλλά καλό είναι, όταν κάνουμε κάτι τέτοιο να πιάνουμε όλες τις πτυχές ώστε να βοηθούμε πραγματικά.
Ποια είναι τα σημαντικά προβλήματα ενός EGO-T? Το χτύπημα και η γεύση του? (σαφώς και όχι, όταν δουλεύει σωστά). Πόσοι όμως EGO-T δουλεύουν σωστά? Πόσοι σχεδόν εξαρχής ή έπειτα από 5-6 ml αρχίζουν τα καμμένα ή τις διαρροές. Πόσες σελίδες είχε φτάσει το νήμα για την αλλαγή φιτιλιού σε ένα EGO-T και γιατί έφτασε στις τόσες? Πόσες ιδέες υπήρχαν εκεί μέσα και πόσες φορές ανακυκλώνονταν τα ίδια και τα ίδια, από νέους χρήστες.
Πόσους EGO-T πρέπει να φάει στα μούτρα κάποιος ώστε να απογοητευτεί και να πάρει κάτι άλλο?
Προκαλώ όποιον θέλει, να έρθει με έναν οποιονδήποτε EGO-T, να βάλουμε το ίδιο υγρό και να ατμίσουμε αυτός με τον Τ και εγώ τον Α-2 με μια απλή EGO μπαταρία. Να ατμίσουμε όχι μόνο μερικές τζούρες, αλλά μερικά ml καμιά 10ριά για παράδειγμα. Αν ο EGO-T έχει την ίδια απόδοση με έναν Α-2, εγώ ανταλλάζω τον Α-2 μου με τον συγκεκριμένο EGO-T. Απλά πράγματα.
Ως πρώην χρήστης EGO-T εξάμηνης διάρκειας, δεν θα τολμούσα να προτείνω σε κανένα νέο μέλος να ξεκινήσει με EGO-T και μετά να του λέω τι?
Πως δεν τραβάει σωστά για αυτό έχει διαρροές? Πως πρέπει να τραβάει ήρεμα ώστε να μην κατεβαίνει υγρό κάτω? Πως όμως δεν πρέπει να τραβάει και πάρα πολύ ήρεμα γιατί αλλιώς δεν θα κατέβει το υγρό κάτω και θα φάει καμένο? Ή μήπως να του εξηγήσω πως να αλλάξει το φιτίλι για να μην τον πετάξει στο κουβά?
Πως πρέπει να προσέχει γιατί αν του κάνει διαρροή και περάσει στη μπαταρία, τότε πάει η μπαταρία (4 είχα βραχυκυκλώσει έτσι).
Είναι βήμα προς τα εμπρός και βήμα εξέλιξης οι EGO-T ή βήμα προς τα πίσω?
Καποιοι άλλοι συνατμιστές θα προσθέσουν στις προτιμήσεις τους τον μιστ, τον egoC, τον w, τους κάρτο τύπου giant. Δεν μπορεί όλα αυτά να είναι χάλια.
Ναι μπορεί και ξέρεις καλά γιατί μπορεί. Γιατί ο ένας θα δουλέψει σωστά, αλλά ο άλλος δεν θα δουλέψει σωστά και το ξέρουμε όλοι μας αυτό. Αν δουλεύει σωστά, τότε ναι, είναι υποφερτοί και ανεκτοί και μερικοί αρκετά καλοί, αλλά ποιος μπορεί να διασφαλίσει πως σε κάθε αγορά που θα κάνουμε θα δουλεύουν όλοι σωστά ή και ποιος μπορεί να προσδιορίσει πόσοι θα δουλέψουν και πόσοι όχι. Επομένως μήπως τους πληρώνουμε πιο ακριβά από ότι νομίζουμε πως τους πληρώνουμε?
Όλοι σχεδόν που έχουν κάποιους μήνες ατμίσματος στη πλάτη συμφωνούν πως το μεγάλο πρόβλημα των ατμοποιητών του εμπορίου, είναι η αξιοπιστία τους και η μη σταθερή ποιότητά τους και απόδοση. Αυτός ήταν και είναι και ο βασικός λόγος που οι περισσότεροι στράφηκαν σε επισκευάσιμους. Ασφαλώς και όχι όλοι, αλλά η συντριπτική πλειοψηφία. Γιατί άραγε να το έκανε αυτό αν ο EGO-T δούλευε μια χαρά όπως εσύ περιγράφεις?
Κάποια τάση μαζοχισμού ίσως να είχαμε.
Δεν προτείνω ασφαλώς κάποιο νέο ατμιστή να μπλέξει απευθείας με επισκευάσιμο, άλλωστε οι επισκευάσιμοι δεν είναι για όλους, αλλά σίγουρα δεν θα τολμούσα να του προτείνω έναν EGO-T.