Πόσο βαμβάκι πρέπει να βάλουμε, γιατί έχω τρελλαθεί ρε παιδιά.
3 υλοποιήσεις που έχω κάνει δεν μου φέρνει με τίποτα την αίσθηση της
μαμά κεφαλής (και εμένα μου αρέσει η τζούρα της να πω την αλήθεια.
Νιώθω ότι μου πνίγεται το βαμβάκι το άρωμα είναι στο θεό και η γεύση
ωραία, αλλά ντουμάνι γιοκ !!! Άσε που πρέπει να πατάω το κουμπί μια
ώρα (εντάξει φταίω εγώ γιατί έφτιαξα αντίσταση 1.6Ω).
Τα φώτα σας rebuilders...
Το βαμβάκι που πρέπει να βάλεις είναι λίγο... τέχνη, για να είμαι ειλικρινής. Παιδεύτηκα πολύ για να βρω μια φόρμουλα. Το λέω αυτό γιατί ενώ θα σου πω πώς τις φτιάχνω εγώ, υπάρχουν σημεία στη διαδικασία που εξαρτώνται από εσένα. Είναι εύκολο όταν το καταφέρεις, αλλά η διαδικασία έχει αρκετά points of failure (ppf) που εξαρτώνται από τον χρήστη. Λοιπόν:
1. Κόβω μια λωρίδα KGD πάχους 6mm (είναι το ύψος της κεφαλής μείον 1mm γιατί πρέπει να αφήσεις χώρο για τη στεφάνη χωρίς να "ζουπήξεις" το βαμβάκι) και μήκους 45mm. Έπειτα χωρίζω τη λωρίδα στα δύο, στο μισό πάχος της. Παίρνω το πιο παχύ (στο μάτι) κομμάτι.
2. Τυλίγω το σπείραμα με την "ινώδη" πλευρά του KGD (αν και αυτό δεν νομίζω ότι έχει ιδιαίτερη σημασία). Εδώ είναι ένα ppf - αν το τυλίξεις πολύ σφιχτά, δεν θα ρουφάει καλά, και άρα dry hits. Αν το τυλίξεις πολύ χαλαρά δεν θα χωράει στην κεφαλή, θα χρειαστεί να κόψεις πολύ για να χωρέσει, άρα θα σου μείνει λίγο βαμβάκι, άρα θα πλυμμηρίζει. Ο σκοπός είναι να τυλιχτεί το σπείραμα με το βαμβάκι να κάνει καλή επαφή με την κεφαλή χωρίς όμως να είναι συμπιεσμένο. Αυτό που σου περισσεύει το κόβεις. Ιδανικά, το έχεις τυλίξει στο σωστό πάχος και χρειάζεται λίγο μόνο συμμάζεμα με το κατσαβίδι για να μπει στην κεφαλή.
3. Βάζεις το μεταλικό πλέγμα και προσέχεις να πιάσεις την άκρη του NR με την στεφάνη. Ενδεχομένως για την στεφάνη να χρειαστείς μυτοτσίμπιδο, πρέπει να εφαρμόζει καλά στην κεφαλή γιατί διαφορετικά μπορεί να μην ταιριάζει ακριβώς στην "καμινάδα" και άρα πάλι πλυμμηρίσματα.
4. Από την κάτω μεριά, πρίν βάλεις το gromet, φροντίζεις το βαμβάκι να μην προεξέχει μέσα στο σπείραμα - για να μην καεί και να μην μπλοκάρει τον αέρα. Το τακτοποιείς με ένα λεπτό κατσαβιδάκι. Επίσης (για αυτό κόβω πλάτος 6mm) πρέπει να καλύπτει καλά και τις τρυπούλες που παίρνουν το υγρό από το tank. Αν το βαμβάκι σου δεν είναι αρκετά πλατύ, ίσως δεν προλαβαίνει να ρουφήξει καλά το υγρό από εκεί και αυτό τρέχει κάτω από το σπείραμα και σου πλυμμηρίζει.
5. Εδώ ήταν το πιο δύσκολο σημείο για μένα. Πώς να βάλω το καρφί χωρίς να παρασύρω το σπείραμα μέσα και να το παραμορφώσω. Πιάνω την άκρη με μία πολύ λεπτή λαβίδα ενώ σπρώχνω το καρφί και έτσι μένει ακριβώς στη θέση του. Χρησιμποιώ μια αιμοστατικά mosquito αν αυτό σου λέει κάτι, αλλά φαντάζομαι μια καλή λαβίδα με λεπτά άκρα θα κάνει τη δουλειά. Προσέχεις να μην προεξέχει αυτή η ακρή γιατί αν ακουμπήσει εκτός κεφαλής, βραχυκυκλώνει.
Τώρα, πώς σου ξέφυγε τόσο η αντίσταση δεν καταλαβαίνω. Εκτός και αν τύλιξες καινούριο σύρμα, οπότε παραγματικά δεν ξέρω αν θα έχεις πρόβλημα χωρίς NR άκρα. Αν όντως έχεις τυλίξει δικό σου σύρμα πες μας αν σου έχει καεί καθόλου το gromet ! Πάντως, έτσι όπως είναι φτιαγμένη η κεφαλή, 1,6ohm είναι ίσως πολύ μεγάλη αντίσταση - έχεις αρκετό υγρό μέσα στη κεφαλή και θέλεις καλή θέρμανση για να το εξατμίσει - ίσως σου πλυμμηρίζει για αυτό το λόγο και μόνο.
Μπορεί να φαίνεται περίπλοκο, αλλά άμα του πάρεις τον αέρα, γίνεται χωρίς να το σκεφτείς. Πλέον, μία στο τόσο θα μου πλυμμηρίσει αν μου μείνει γεμάτο το βράδυ και το πρωί θα πρέπει να το γυρίσω ανάποδα και να φυσήξω α λα PBusardo - πλέον δεν μου πλυμμηρίζει ποτέ κατά τη χρήση ή στη διάρκεια της ημέρας.
Σημερα πηρα μια 10αδα 1.5ohm nr-r-nr αλλα ειδα οτι ειναι πολυ κοντο το resistance μερος τους. Φανταζομαι ειναι ιδιες με του FT, oποτε ακομα και να ηθελες demuder δεν υπαρχει περιπτωση να αρκεσουν για την κεφαλη του one. Η αλλη περιπτωση που σκεφτομαι αντι για το παραλληλο σπειρωμα απο 1.8/1.7 nr-r-nr ειναι με απλο μονοκομματο Α1. Το ενα μερος του (το πανω) ακουμπα σε μεταλο και μονο η ακρουλα του αγγιζει καθετα το o-ring. Το κατω μερος τωρα ακουμπα το grommet που εχει κατω για στεγανοποιηση και μονωση. Αλλα αυτο ειναι σιλικονη η οποια εχει καλη αντοχη στη θερμοτητα οποτε φανταζει εφηκτο. Ετσι, υποθετω, θα μπρουμε να φτιαξουμε ακριβως την αντισταση που θελουμε! Με το one δεν μπορω να παρω τζουρα πανω απο 3.5-4" οποτε θεωρω ειναι ασφαλες
Πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες - από προσωπική εμπειρία, ξαναφτιάχνοντας κεφαλές για τον Protank Mini II, χωρίς NR το gromet δεν είχε προβλημα. Βέβαια μιλάμε για αντίσταση 2.2ohm οπότε και μικρότερες θερμοκρασίες. Από την άλλη, δεν νομίζω ότι πιάνουμε και 400C με αυτό το πραματάκι - ίσως με τη 0.5ohm, αλλά και πάλι, πολύ μου φαίνεται. Κατά αντιστοιχία, στον Subtank που η κεφαλή είναι επίσης 1.2ohm, όπου έχω διαβάσει forum σχετικά την ξαναφτιάχνουν χωρίς NR χωρίς να έχουν πρόβλημα με το gromet. Βέβαια εκεί τα "πόδια" του σπειράματος είναι πολύ μεγαλύτερα αλλά το PEEK που χρησιμοποιούν αντέχει μέχρι τους 350C. Εν ολίγοις, θα πρέπει, απλα, να δοκιμάσουμε
Το ζήτημα είναι, υπάρχει λόγος να αλλάξουμε το σπείραμα κάποια στιγμή; Θέλω να πω, υπάρχει κόπωση του Kanthal που να δικαιολογεί την αλλαγή του; Εγώ όποτε αλλάζω βαμβάκι, καίω την αντίσταση για να φύγει ότι υπόλειμμα και "μάκα" έχει μαζευτεί (που παρεμπιπτόντως είναι ελάχιστο), την πλένω με νερό και μου φαίνεται σαν καινούρια. Λογικά κάποια στιγμή θα ξεκολλήσει το NR, αλλά για να είμαι ειλκρινής, μία στο τόσο, δεν θα πείραζε να παίρνω μια καινούρια κεφαλή από την Joyetech.
Πολύ καλός τελικά ο συνδυασμός του eGo ONE με το istick 50W......
Είναι όμορφο atomizer το άτιμο. Για χρήση με box mod δεν ξέρω, αλλά με την μπαταρία του είναι αχτύπητο.