Aν και θεωρώ αχαριστία να με κουράζει κάτι στο η.τ. (με γλύτωσε από το κ.τ.-μην το ξεχνάμε αυτό)
Ωστόσο, όψιμα, 2-3 πραγματάκια άρχισαν να με χαλάνε... σημεία των καιρών
α) 43 και πέντε έκτα διαφορετικά σύρματα για να ατμίσεις με έλεγχο θερμοκρασίας και χωρίς. Το καθένα με τα δικά του χούγια κι άντε να θυμάσαι ποιον άτμο έστησες με τι σύρμα και σε τι μοντ ταιριάζει ή τι αλλαγές να κάνεις στις ρυθμίσεις του.
β) η τρομερή εξάπλωση των πνευμονικών ατμοποιητών με τα ανάλογα πυροβόλα τουβλομοντ.
γ) η αλλαγή της ορολογίας που επιχειρούν κάποιοι νέοι κι άπειροι, αλλά ξερόλες ατμιστές: Οχι, καλοί μου, ο καυφούν δεν έχει σφιχτή τζούρα. Σφιχτή έχει ο egoT - που δεν τον προλάβατε και κάποιοι άλλοι που επίσης δεν προλάβατε. Ο καυφούν έχει κανονική, ελαφρώς χαλαρή τζούρα. Οι πνευμονικοί είναι που έχουν υπέρ το δέον αεράτες τζούρες. Και απλά αεράτη τζούρα έχει ένας πνευμονικός στην πιο μικρή τρύπα εισόδου αέρα. Οποιος ατμοποιητής δεν ατμίζει όπως ο subtank με τέρμα ανοιχτό τον αέρα, δεν χαρακτηρίζεται αυτόματα σφιχτός. Αυτά από ατμίστρια που σιχαίνεται τις σφιχτές τζούρες και θεωρεί τους καυφούν, ερλ, εβιβα, φαινόμενον ως ατμοποιητές με ιδανικά μη σφιχτή τζούρα.
δ) το άγχος κάποιων νέων ατμιστών να πάρουν τα πάντα με τη μια. Εξοπλισμό βαρύ, που απαιτεί γνώσεις που δεν έχουν και δημιουργεί εναγώνιες απορίες, που δύσκολα τις καλύπτουμε. πχ ατμιστής 5 ημερών με μοντ 150 βατ κι ατμοποιητή που δουλεύει με 0.2 ομ σε VW να ρωτάει πώς φορτίζουν οι μπαταρίες, αν οι xfire που βρήκε είναι καλές και αν υπάρχουν πολλών ειδών σύρματα στην αγορά.
ε) στον αντίποδα, οι νέοι ατμιστές που σε δυο μήνες τα έμαθαν όλα. Και γι΄αυτά που άτμισαν και γι΄αυτά που ούτε καν από κοντά είδαν.