Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης, Βασίλη. Διαλογική συζήτηση κάνουμε.Να σου μιλήσω με παραδείγματαο Delta II. Ατμοποιητής με προδιαγραφές subohm: μεγάλη είσοδος αέρα, μπουρί επιστόμιο, βάση με σύστημα στήριξης του σύρματος που πιάνει μόνο χοντρά σύρματα. Δοκίμασα με ψιλό και δεν το κρατούσε σταθερά. Τελικά, του έβαλα άπειρες σπείρες χοντρό σύρμα, έφτασα στο 1.4 ομ. Ε, δεν ατμίζει σωστά. Αν δεν κάνεις πνευμονικές, είναι υποτονικό. Αν κλείσεις σχεδόν εντελώς την τρύπα του αέρα και πάλι το μπουρί ντριπ τιπ είναι κυρίως για πνευμονικές. Καυφουν λαιτ με αντίσταση 0.5 ομ. Ζεσταίνεται γρήγορα, χάνει τη γεύση. Σε κάποιον είχαν καεί insulator κλπ από αντίσταση κοντά στο μισό ομ. Ο αποστολος καλ νομίζω ήταν.Ναι του Αποστολη ηταν , αλλα εγω ημουν η αιτια..... Δοκιμασα αν αναβει σωστα η αντ/ση ετσι οπως την ειχα κανει (δυο παραλληλα συρματα 32αρι) , αλλα ξεχασα οτι ειχα καπου στα 70 Watts .....
Ειχα κανει για την ακριβεια 0.4Ωμ , και ειχα δυο μπαταριες μεσα οι οποιες μου εδωσαν στον ατμ/τη 5 + Volts.
Οσο για τον αερα εχεις δικιο , αλλα η μικρη ή η μεγαλη εισαγωγη δε σημαινει οτι ειναι ατμ/της για subohm.
Μπορεις να κανεις 3.0Ωμ , να ανοιξεις τον αερα τερμα και να δωσεις 50-60-70 Watts..... Οσα θελεις. Το αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο. Το εχω κανει σε Subtank....Οι ατμ/τες σαν τον Atlantis , λενε οτι θελουν πολλα Watts λογο του συρματος. Ειναι χοντρο με εργαστασιακη κεφαλη.Δεν εχω δει το επισκευασιμο κομματι του Delta II , επισκευασα μονο την εργ/κη κεφαλη του Delta I , αλλα αν κανεις στροφη το συρμα γυρω απο τη βιδα δε νομιζω να υπαρχει προβλημα. Βαση εμπειριας το γραφω αυτο. Δεν ξερω την κεφαλη.Οι πνευμονικες εχουν καλυτερη αποδοση γιατι η διαρκεια τους ειναι σημαντικα μεγαλυτερη απο τις κανονικες και με την πιεση που ασκουμε στη τζουρα , δινουμε και σημαντικα μεγαλυτερη ποσοτητα οξυγονου στην αντ/ση.Αρα υπαρχει και πιο πλουσια '''καυση''' (δεν γινεται καυση φυσικα , αλλα χρησημοποιω τη λεξη για καλυτερη περιγραφη).Οποτε και με μεγαλη αντ/ση , ο πλουσιος αερας και τα περισσοτερα Volts/Watts , θα δωσουν αναλογο αποτελεσμα.Με χοντρο συρμα και 1.4Ωμ , μαλλον δεν επαρκουσαν τα Watts που εδωσες για να εχεις αποτελεσμα .
Παλιά με τους εργοστασιακούς τζεμινι. Λεπτό σύρμα είχαν, αλλά διπλή αντίσταση και τόσο ψηλά, που το νον τους έκανε διαδρομή σχεδόν 5 εκατοστά σε κάθε πλευρά για να φτάσει στον πόλο. Δεν ξέρω αν έφταιγε αυτό, αλλά με λίγα βατ δεν δούλευε. Αχρηστος; ενεργοβόρος; Δεν το είδα ποτέ έτσι. Θα μου πεις... εδώ έχουμε την ατλαντίδα πλέον. Μα να μην την χαρακτηρίσω ατμοποιητή για πολλά βατ; Τι να την πω; ή μήπως την μειώνω αν την χαρακτηρίσω έτσι; Δεν αμφισβητώ τους νόμους της φυσικής που αναφέρεις, αλλά ξέρω πως όταν έστησα τον καυφούν με μισό ομ, άτμιζε με 10 βατ. Μισό ομ στην ατλαντίδα θέλει 30 και πλέον βατ - η 2 φτάνει με το 0.3 στα πόσα βατ; 70;80; Είναι ενεργοβόρα, είναι μπαταριοφονιάς, είναι διάφορα, την λατρεύουν οι χρήστες της και σίγουρα ούτε εσύ θα πρότεινες σε κάποιον που την έχει, να την στήσει όπως τον diver. Η βάση (που ρωτάς) για τα σχόλια έχει να κάνει με την χρήση για την οποία κυρίως σχεδιάστηκε το προιόν. Σ΄αυτήν αποδίδει τα μέγιστα. Σε οποιαδήποτε άλλη χρήση δεν αποδίδει τόσο καλά. Μπορεί να μην αποδίδει και καθόλου καλά. Δεν ξέρω πώς εσύ έκανες subohm τον εβοντ και δε σου έλιωσε στα χέρια, τη στιγμή που με απανωτές τζούρες στο 1.5 ομ ζεματούσε στα δικά μου αν τον χρησιμοποιούσα αρκετή ώρα. Τον εβίβα δεν δοκίμασα να τον στήσω με διπλή αντίσταση στα 0.7 ομ και να τον ατμίσω στα 20 βατ με lung inhale για cloud chasing. Πιστεύεις ότι πρέπει να το κάνω; Η αντίσταση διπλή στήνεται με πατέντα, αλλά πιστεύω ότι θα χάσει σε απόδοση, φοβάμαι ότι θα λιώσουν τα ορινγκς, όταν αυτές τις μέρες που έμεινα μόνο μ΄αυτόν προσωρινά, ζεσταίνεται σε σημείο που να θέλει ξεκούραση ακόμη και με 1.5 ομ με χοντρό σύρμα και 11 βατ. κλπ... κλπ...Σίγουρα, ένας ατμοποιητής μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους. Αλλά πάντα το μέγιστο της απόδοσης θα το προσφέρει με κάποιους από αυτούς.Aυτη τη στιγμη τελειωσα ανακατασκευη κεφαλης Gemini στα 1.5Ωμ.Το non δεν εχει απωλειες , αλλα και να εχει ακομα , ειναι εντελως ασημαντες.Ο Gemini καθως και ολοι οσοι εχουν επανω την αντ/ση , εχουν το γνωρισμα οτι θα σου δωσουν μεγαλη θερ/σια λογο της θεσης της αντ/σης.ΟΜΩΣ , αυτοι οπως και ολοι σχεδον οι εργ/κοι τετοιου ειδους , ειναι κατασκευασμενοι απο ορειχαλκο. Κακο υλικο για να αντεξει θερμ/σιες , αλλα πολυ ικανο στη μεταφορα ρευματος.Αυτοι οι ατμ/τες εχουν ασημαντες απωλειες λογο υλικου κατασκευης. Οποτε και το ρευμα που θα παρεις , πολλες φορες ειναι ανωτερο απο τα ακριβα μοντελα.Αρα θα εχεις παρα τις μεγαλες αντ/σεις (καποτε λεγαμε LR την 1.8 Ωμ αν θυμασαι... ) , αρκετη θερμοκρασια ωστε να ατμοποιησει αρκετα μεγαλη ποσοτητα υγρου.
Το οτι ηθελε πολυ ρευμα , ηταν λογο των δυο αντ/σεων . Ειναι σα να εχουμε μια βρύση που δινει 5 λιτρα νερο και πρεπει να το μοιράσει στα δυο.
Οποτε για να εχουμε καλο αποτελεσμα θα πρεπει να δωσουμε 10 λιτρα νερο , ωστε να παει η διπλη ποσοτητα στην καθε διαδρομη.
Δοκιμασε να του κανεις μια αντ/ση στα 1.5Ωμ και θα δεις οτι δουλευει σα τρελος....
Επισης , σημαντικο ρολο παιζει και το τι συρμα εχεις. Αν ειναι χοντρο , θελεις και πολυ μηκος για να κανεις 1.5Ωμ. Οποτε εχουμε εκτως απο το παχος και το μηκος του συρματος.
Σαν συνολο δηλαδη , το ποσο συρμα θα βαλεις εχει κι αυτο το ρολο του.
Εχουμε δηλαδη 4 λιτρα βενζινη που φτανει για 4 klm.
Aν η αποσταση ειναι 8 klm , δεν θα φτασει ποτε το αυτκ/το......
(τι ειναι αυτα που γραφω ρε ο ανθρωπος........;;;
)
''' Η βαση ''' που εγραψα πιο πανω , ειναι γιατι δεν δεχομαι οτι ο καθε ατμ/της ειναι φτιαγμενος για να δουλευει με ενα καθορισμένο τροπο.
Εχω στησει Subohms ατμ/τες με αντ/σεις ''θεωρατες'' και εχουν δουλεψει απιστευτα.
Με χοντρα , λεπτα συρματα , διπλες μονες ............ οπως θελεις. Αποτελεσμα ειχα και εκτως προδιαγραφων της εταιριας και μαλιστα απιστευτα καλο. (Εχω και μαρτυρες....
)
Τον Evod τον εστησα με non και γιαυτο δεν ειχα '' μελτινγ προμπλεμς ''.
Με 25αρι και non κατεβηκα πολυ στα Ωμ και ετσι τον ατμησα. Δεν ειχε ομως ουτε γευση , ουτε ευχαριστο ατμισμα. Θερμοκρασια φυσικα και ειχε μεγαλη. Ειπαμε ο ορειχαλκος ειναι πολυ καλος αγωγος , οποτε και καλος αγωγος θερμοτητας.
0.5 Ωμ στον Kayfun ηταν φυσικο να εχεις και θερμ/σια και οτι αλλο θελεις. Ο ατμ/της ειναι κατασκευασμενος απο πολυ καλα υλικα και με μεγαλη προσοχη. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να μην εχει απωλειες ρευματος , οποτε και το αποτελεσμα θα ειναι ανωτερο. Eξαλλαου και ο κατασκευαστης λεει οτι δεν χρειαζεται κατω του 1.3 Ωμ αντ/σεις για καλο αποτελεσμα.
Στην Aτλαντιδα δεν ξερω τι εχει χρησημοποιηθει , αλλα αν εχουν το ιδιο στησιμο και ο Kayfun εχει ανωτερο αποτελεσμα στα 10 Watts , τοτε συγνωμη αλλα αυτο τα λεει ολα. Ο σχεδιασμος και ο τροπος που θα παει το ρευμα στους πολους του Kayfun , ξερωντας οτι ειναι και απο SSσηγουρα , παει να πει οτι απλα δεν εχει απωλειες και το λιγο ακομα ρευμα , ειναι πληρως εκμεταλλευσιμο.
Αν βεβαια μιλαμε για αντ/σεις τις οποιες φτιαχνουμε εμεις.
Εγραψα και πιο πανω οτι η Ατλαντιδα θελει πολυ ρευμα ωστε να φτασει σε ικανη θερμοκρασια ατμοποιησης το χοντρο συρμα με το οποιο ειναι κατασκευασμενες οι εργ/κες κεφαλες.
Και.......υπαρχει αυτη τη στιγμη ατομο που ατμιζει Subtank με τα Ωμ του Diver , χωρις ομως το συρμα non φυσικα.
Πιστευω οτι και η Ατλαντιδα στα ιδια επιπεδα ειναι......
Ο Eviva για να στηθει με δυο αντ/σεις , θελει απλα πιο μικρα αξονακια. Καπου στο 1.5mm .
Δεν συνιστώ σε κανενα φυσικα τα 0.7Ωμ και ο λογος ειναι οτι ο ατμ/της εχει τρομερα καλη αποδοση γευσης. Αν ειναι να μην εχω γευση απο ενας απο τους πιο γευστικους ατμ/τες , γιατι τον πηρα ;;;
Πιστεψε με .......... τα O-ring δεν παθαίνουν τιποτα και σε υπερβολικα χαμηλα Ωμ.........
Στο θεμα θερμ/σια ακομα και στα 1.5Ωμ , μεγαλο ρολο στον ατμ/τη παιζει και το υγρο. Ο Eviva εχει απο τις μικροτερες απωλειες και ετσι το ρευμα κανει πολυ καλα τη δουλεια του. Αρα και στο 1.5Ωμ η αποδοση του θα ειναι πολυ καλη.
Λογο του οτι εχει μεγαλη καμπανα η οποια ειναι ειναι κοντα στο τανκ , η θερμοκρασια του εσωτερικου ευκολα μεταβιβαζεται και στο τανκ.
Εκει μπαινει στο παιχνιδι το υγρο. Θερμοκρασια εχω δει ακομα και με μικροτερες του 1.0 Ωμ αντ/σεις , οταν το υγρο ηταν λιγο και ετσι δεν υπηρχε αναμεσα στο τανκ και την καμπανα .
Ειναι και ενας τροπος για να καταλαβεις αν εχεις μεσα υγρο με το SS τανκ........
Βεβαια εδω υπαρχει και ενα αλλο θεμα .
Το ποσο ειναι για 'σενα και ποσο για 'μενα η μεγαλη θερμ/σια.
Εγω μπορει να αντεχω ή να θελω ο ατμ/της μου ή ο ατμος μου να καιει , ενω εσυ μπορει και η παραμικρη αυξηση της θερμ/σιας να σε ενοχλει........
Γουστα ειν' αυτα....
Πολλα εγραψα......sorry και να με συγχωρατε very πολυ.....