Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα από τη νικοτίνη που ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

441 επισκέπτες, 5 χρήστες
Giannis.B, manoslykos, camber, isidoros, Milarepa

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ


Google (site search)   

    

Αναζήτηση vaping

    
   

Αποστολέας Θέμα: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS  (Αναγνώστηκε 299617 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ioan

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Ιαν 2015
  • Μηνύματα: 185
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1080 στις: Δεκ 20, 2015, 14:11 »
Πλήρης η ανάλυσή σου περί αγωγιμότητας ηλεκτρικού ρεύματος των διαφόρων μετάλλων.
Κάποιες απορίες που έχω: Πρώτον: τι ρόλο παιζει το υλικό της σωλήνας του μοντ στην αγωγιμότητα στο ρεύμα από τη στιγμή που δεν έρχεται σε επαφή με τις επαφές της μπαταρίας? Γιατί κάποιοι προτιμούν μοντ με χάλκινο εσωτερικό περίβλημα?
Δεύτερον: εκτός από το υλικό που παίζει τον ρόλο του θετικού πόλου και μεσολαβεί μεταξύ θετικού πόλου μπαταρίας και πόλου ατμοποιητή, ποιο άλλο κομμάτι παίζει ρόλο στην καλή κυκλοφορία του ρεύματος με τις λιγότερες δυνατές απώλειες?

Αποσυνδεδεμένος ioan

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Ιαν 2015
  • Μηνύματα: 185
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1081 στις: Δεκ 20, 2015, 14:13 »
Τρίτον: από τι μέταλλο ειναι φτιαγμένοι οι πόλοι-επαφές της μπαταρίας?

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • Hasta la vista... baby!
  • Διακεκριμένο μέλος
  • *****
  • Join Date: Ιαν 2012
  • Τόπος: Κέρκυρα
  • Μηνύματα: 9100
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1082 στις: Δεκ 20, 2015, 14:15 »
Υπάρχει ο κίνδυνος βραχυκυκλώματος μ' αυτούς τους υβριδικούς αντάπτορες για τον 510, αφού ο ατμο έρχεται απ' ευθείας σε επαφή με τη μπαταρία. Θέλεις καλές και ασφαλείς μπαταρίες.
Τώρα τελευταία καλοβλέπω κι εγώ το SMPL, αλλά αυτό. Όλο χάλκινο εσωτερικά και καλύτερο κουμπί πιστεύω από το stingray.
Και μόλις 78cm. Δεν έχω αποφασίσει όμως ακόμη. :dontknow:
Προφανώς 78mm εννοείς!!! Αλλιώς, το παίρνω χτες!!!

Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος Ribot

  • Γιώργος
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Δεκ 2014
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 4140
  • Φύλο: Άντρας
  • Των γαρ ηλιθίων απείρων γένεθλα
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1083 στις: Δεκ 20, 2015, 15:18 »
 :)) :)) :))
Προφανώς mm εννοούσα, γράψε λάθος.

τι ρόλο παιζει το υλικό της σωλήνας του μοντ στην αγωγιμότητα στο ρεύμα από τη στιγμή που δεν έρχεται σε επαφή με τις επαφές της μπαταρίας? Γιατί κάποιοι προτιμούν μοντ με χάλκινο εσωτερικό περίβλημα?

Παίζει ρόλο γιατί το ρεύμα περνάει από το σωλήνα για να κλείσει το κύκλωμα.Το σώμα του σωλήνα έρχεται σε επαφή με τον αρνητικό πόλο του ατμοποιητή και τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας όταν πατάς το κουμπί.

@shadockan
Τεστ που κάναμε ανάμεσα στα δύο και μπορεί να το επιβεβαιώσει κι ο φίλος oaksmoke, αφού δικός του ήταν ο Eviva :laugh1:
Μπαταρια  LG HE4 στα 4V και αντίσταση ατμοποιητή στο 1Ωμ

Nemesis SS: αποδοση στους πολους του ατμοποιητη, 3.4V.
Astro SS: αποδοση στους πολους του ατμοποιητη, 3.7V.

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • Αποσυντονιστης
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2013
  • Τόπος: Tρικαλα
  • Μηνύματα: 4518
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1084 στις: Δεκ 20, 2015, 15:49 »
Πλήρης η ανάλυσή σου περί αγωγιμότητας ηλεκτρικού ρεύματος των διαφόρων μετάλλων.
Κάποιες απορίες που έχω: Πρώτον: τι ρόλο παιζει το υλικό της σωλήνας του μοντ στην αγωγιμότητα στο ρεύμα από τη στιγμή που δεν έρχεται σε επαφή με τις επαφές της μπαταρίας? Γιατί κάποιοι προτιμούν μοντ με χάλκινο εσωτερικό περίβλημα?
Δεύτερον: εκτός από το υλικό που παίζει τον ρόλο του θετικού πόλου και μεσολαβεί μεταξύ θετικού πόλου μπαταρίας και πόλου ατμοποιητή, ποιο άλλο κομμάτι παίζει ρόλο στην καλή κυκλοφορία του ρεύματος με τις λιγότερες δυνατές απώλειες?


Τρίτον: από τι μέταλλο ειναι φτιαγμένοι οι πόλοι-επαφές της μπαταρίας?




Το σωμα του μοντ , ειναι φορτισμενο με αρνητικό φορτιο , αφου συνδεεται με τον αρνητικο πολο της μπαταριας.
Απο εκει φευγει το ρευμα και παει στον ατμοποιητη.
Ολο το μοντακι δηλαδη , εκτος απο το μικρο κομματι μεταλλου που ειναι ο θετικος πολος , ειναι φορτισμενο με αρνητικο φορτιο.


Οσο καλυτερη κατασκευη και οσο καλυτερα σαν αγωγιμοτητα υλικα υπαρχουν στο κατω μερος του μοντ , τοσο πιο ευκολα και περισσοτερο ρευμα θα μεταβει απο τη μπαταρια στο σωμα του μοντ , δηλαδη στη σωληνα.
Απο εκει θα παει το ρευμα στον κονεκτορα και στη συνεχεια στον αρνητικο πολο  , οπου και θα συναντισει το μέσο βραχυκυκλωσης που ειναι το πηνιο ή αλλιως την αντισταση.
Εκει υπαρχει δηλαδη ενα κομματι συρμα που δεν αφηνει το ρευμα να περασει και ετσι εχουμε συσσώρευση ρευματος , με αποτελεσμα να υπαρχει ανοδος θερμοκρασιας και φυσικα πυρακτωση.


Ετσι λοιπον εχουμε και την ατμοποιηση , αφου θερμενεται το υγρο στο τροφοδοτικο υλικο (φιτιλι-βαμβακι-mesh) και παραγεται ο ατμος.


Απο 'κει το ρευμα που θα καταφερει να περασει απο την αντισταση , θα καταλήξει στον θετικο πολο και απο 'κει στον θετικο πολο της μπαταριας και στη συνεχεια στο εσωτερικο της .


Η ποσοτητα του ρευματος που καταναλωθηκε ωστε να εχουμε πυρακτωση , ειναι και η αιτια που το ποσοστο φορτισης της μπαταριας χανεται.
Στην ουσια ομως δεν χανεται , απλα γινεται θερμικη ενεργεια που ειναι η αιτια της ατμοποιησης οπως εγραψα και πιο πανω.
Με την ωρα ομως , αυτη η λειτουργια καταναλωνει ενεργεια απο την μπαταρια σιγα σιγα και ετσι εχουμε το ''αδειασμα'' της μπαταριας , αφου το ρευμα της μπαταριας στην ουσια το κανουμε..................ατμο........ :D


Ο σωληνας λοιπον παιζει το ρολο του ''δρομου'' για να παει το ρευμα απο το ενα σημειο στο αλλο.


Ο χαλκος οπως εγραψα και πιο πανω , ειναι πολυ πιο αγωγιμος απο το ατσαλι και ετσι θα περασει πολυ περισσοτερη ποσοτητα ρευματος .
Αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα να παει στο πηνιο περισσοτερη ποσοτητα ρευματος και να εχουμε μεγαλυτερη θερμοκρασια , αρα και περισσοτερο ατμο.
Εδω ειναι και το θεμα με τις απωλειες.
Οσο μικροτερη ειναι λοιπον η αντισταση του μεταλλου ως προς την πορεια/διελευση του ρευματος , τοσο περισσοτερο ρευμα θα εχουμε στην αντισταση του ατμοποιητη , τοσο καλυτερο και το αποτελεσμα.


Σε χαλκινο μοντακι , το λεπτο κομματι απο ατσαλι εξωτερικα , ειναι μονο και μονο για την προστασια του χαλκοσωληνα απο πεσημο ή γρατσουνιες , γιατι ο χαλκος ειναι πολυ μαλακος και χαραζεται ευκολα ή αν χτυπηθει η ανοχη και η αντοχη του , ειναι μηδενικη.
Το θεμα εδω ομως ειναι οτι στα σπειρωματα του χαλκινου σωληνα δεν υπαρχει καποια προστασια και μπορει με τον καιρο και τη χρηση , τα χαλκινα σπειρωματα να φαγωθουν και να χαλασουν.
Λογο του οτι ειναι ομως ενα σωμα τα σπειρωματα με τη χαλκοσωληνα , αν χαλασουν τα σπειρωματα , το μοντακι ειναι για πεταμα , αφου δεν γινεται να ''γιατρευτει'' τετοια ζημια.
Αυτο ειναι ευκολο να γινει οταν εχουμε κουμπια ή καπακια τα οποια θα πρεπει να τα βιδωνουμε και να τα ξεβιδωνουμε ωστε να αλλαξουμε ατμοποιητη ή μπαταρια.
Θα πρεπει να ειναι προσεκτικος καποιος που εχει τετοιο μοντακι στα θεματακια αυτα.


Οποτε η χαλκινη σωληνα ειναι για την ευκολη διελευση του ρευματος και η ατσαλινη επενδυση παιζει προστατευτικο ρολο.
Ειναι ομως πολυ μικρη η προστασια αυτη . 
Αγορασα δευτερη φορα το ιδιο χαλκινο μοντακι με ατσαλινη επενδυση , γιατι μου επεσε απο τραπεζι και δεν βιδωνε ουτε το καπακι , ουτε το κουμπι μετα ......  :dontknow:   
Δεν ξερω το γιατι και δεν μπορω ακομα να καταλαβω πως εγινε αυτο , γιατι δεν ειδα το χαλκοσωληνα να εχει στραβωσει καπου......... :hmmm:
Άβυσσος η ψυχη του χαλκου.......... :))




Ολα τα κομματια εκτος απο τη σωληνα του μοντ που αφορουν πόλους , ειναι κατασκευασμενα απο ορειχαλκο ή χαλκο.
Τωρα πλεον εχουμε σχεδον σε ολα τα μοντακια επικαλυψη απο ασημι ή ρόδιο.
Το ασημι ειναι ο καλυτερος αγωγος του ρευματος και το ρόδιο ειναι μεν καλος αγωγος , αλλα οχι τοσο καλος οπως το ασημι , εχει ομως καλυτερη αντοχη στην τριβη που εχουμε συχνα αναμεσα στον ατμοποιητη και τον θετικο πολο του μοντ.
Κι αυτο το μεταλλο ομως με τον καιρο χανεται και θα δεις μετα απο λιγο το κοκκινοπο ή το κιτρινολο χρωμα του χαλκου ή του ορειχαλκου απο τα οποία υλικα ειναι φτιαγμενοι οι πόλοι του μοντ.


Υπαρχει βεβαια αυτη τη στιγμη μοντακι απο ατσαλι στην αγορα , που εχει απιστευτα καλη αγωγιμοτητα για τα δεδομενα κατασκευης του.
Ειναι απο ατσαλι , οι πολοι του ειναι κατασκευασμενοι απο χαλκο και εχει επικαλυψη απο χρυσο και ροδιο.
Η αξια του ειναι στα 136 € και ειναι απο τις καλυτερες , στιβαροτερες και ομορφες δουλειες που εχω δει.
Ειναι το Atremon απο την ομαδα Atmistique , και παρα τα δεδομενα της κατασκευης του , ειναι απο τα καλυτερα μοντακια στο θεμα απωλειες .
Μιλαω για τα δεδομενα κατασκευης του , γιατι εχει πολλα κομματια που συνδεονται και λογικα αυτο δημιουργει απωλειες.
Οσο περισσοτερα κομματια εχει μια κατασκευη , τοσο μεγαλυτερες θα ειναι οι απωλειες.
Αυτος ειναι και ο λογος που τα τηλεσκοπικα εχουν κατα πολυ μεγαλυτερες απωλειες απο τα μοντακια μιας σωλήνας.


Στον Atermon ομως αυτο δεν συμβαινει.
Δεν ειναι τηλεσκοπικο μοντακι , αλλα εχει το διακοπτη επανω.  Σαν τις μπαταριες EGO δηλαδη.
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να υπαρχουν πολλα ξεχωριστα κομματια στο μοντ και σα συνεπεια λογικα θα επρεπε να εχει και μεγαλες απωλειες.
Αυτο δεν ισχυει στον Αtermon.
Eιναι τοσο καλα και προσεγμενα ολα του τα κομματια , ειναι τοσο ακριβειας οι ενωσεις ολως των μεταλλων και των μεταλλικων επαφων , ειναι καθαρος χαλκος οι πολοι του (με επικαλυψη απο χρυσο και ροδιο) , ειναι τοσο καθαρα τα μεταλλα γενικα σαν συνθεση , που στην τελικη εχουμε ενα μοντακι που πραγματικα δεν χρειαζεται σχεδον καθολου καθαρισμα , γιατι τα μεταλλα ειναι απαλλαγμένα απο περιττες χημικες ενωσεις και ετσι δεν εχουμε καταλοιπα ή δημιουργια φιλμ στις ενωσεις του.


Αρκετα ομως με τον Atermon ....... Δεν ειμαι ο κατασκευαστης , αλλα ενας απο τους χαρουμενους κατοχους...... ;D :))




Ελπιζω να βοηθησα φιλε μου.

Αποσυνδεδεμένος ioan

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Ιαν 2015
  • Μηνύματα: 185
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1085 στις: Δεκ 20, 2015, 16:00 »
Βοηθησες παρά πολύ αλλά οι αποριες δίνουν την θέση τους σε νεες. Και πάει λέγοντας μέχρι να καλυφθούν όλες κ πλήρως.

Για το bod mecha τι γνώμη έχεις? Μαθαίνω ότι έχει πόλο από ατσάλι 304 όπως όλα τα μέρη του. Γιατί επιλέχθηκε από τον κατασκευαστή του αυτό το υλικό? Αν το έχεις δοκιμάσει κ μετρήσει πόση τάση δίνει με γεμάτη μπαταρία 18650?

Αποσυνδεδεμένος renesis

  • Drip, drip, drip goes my juice...
  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Δεκ 2013
  • Τόπος: Birmingham UK
  • Μηνύματα: 401
  • Φύλο: Άντρας
  • Tango's dirty only if it's done right...
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1086 στις: Δεκ 20, 2015, 17:57 »
Κάτοχος και του bod mecha και του atermon εχω να σου πω τα εξής:

Το 304L ατσάλι, από το οποίο είναι κατασκευασμένη η κεφαλή του bod mecha (και ο apollo, κ ο dripper, γενικά όλα τα byleo) είναι τύπος ατσαλιού με πολύ μικρή απορροφητικότητα σε υγρά.

Περι τάσης σε πραγματικό χρόνο, πολλά έχουν γραφτεί και ο καθένας βγάζει ότι το μοντάκι του είναι καλύτερο γιατί δεν έχει τόσες απώλειες όσο το χ, ψ μοντάκι. Η ταπεινή μου άποψη ότι όλα αυτά είναι σχετικά και πλήρως αναξιόπιστα.
Μετρώντας σε πραγματικό χρόνο την αντίσταση σε φάση λειτουργίας είναι τόσοι οι παράγοντες που παίζουν ρόλο που δεν μπορείς να εμπιστευτείς κανένα αποτέλεσμα. Το μοναδικό αξιόπιστο μέτρο σύγκρισης είναι να μετράς την τάση που έχει η μπαταρία όταν σου φαίνεται ότι έχει αποφορτιστεί χρησιμοποιώντας την σε μηχανικό. Αλλά ακόμη κ αυτό είναι διαφορετικό για τον καθένα. Ενδεικτικά εχω παρατηρήσει ότι τις μπαταρίες μου τις βάζω για φόρτιση όταν φτάνουν περίπου στα εξής βολτ: 3,4-3,5 στο stingray x, 3,6-3,7 στο atermon και 3,7-3,8 στο bod mecha. Αυτά εφόσον τα μοντ είναι καθαρά.

Κι εδώ φτάνουμε στο μεγαλύτερο μειονέκτημα του bod mecha έναντι του ατέρμονα. Ότι δηλαδή χρειάζεται πολύ συχνό καθάρισμα για να αποδίδει ικανοποιητικά. Κι όταν λέω πολύ συχνό εννοώ μία φορά την εβδομάδα τουλάχιστον.
Αντιθέτως ο ατέρμονας πυροβολάει ασταμάτητα χωρίς κανένα καθάρισμα για ένα μήνα άνετα. Έχει τύχει βέβαια να ξεχαστώ στο στάξιμο και να πνίξω τον άτμο με υγρό, με αποτέλεσμα να γεμίσει και το collector και κάποιες φορές μου πέρασαν σταγόνες στο κουμπί απαιτώντας άμεσο καθάρισμα, αλλά αυτό είναι δικό μου λάθος που το τάραξα στο υγρό.
Το δεύτερο μεινέκτημα του bod mecha είναι ότι έχει περισσότερα παρεμβαλλόμενα μέρη μεταξύ μπαταρίας-ατμο με κυριότερα σημεία απώλειας το τηλεσκοπικό και το ελατήριο στη βάση. Ειδικά από το τηλεσκοπικό βγάζω πολλή μαυρίλα σε κάθε καθάρισμα.

Ωστόσο το bod mecha θεωρώ ότι έχει καλύτερο κουμπί (αυτός ο μηχανισμός είναι εκπληκτικός και απίστευτα βολικός), καλύτερη τροφοδοσία αέρα (εφόσον χρησιμοποιείς άτμο με αέρα από κάτω), μεγαλύτερο collector τανκ (πάλι για αέρα από κάτω) το οποίο επιστρέφει κ το υγρό στον ατμοποιητή και πιο ωραία εμφάνιση (άκρως υποκειμενικό).

Εν κατακλείδι, παρόλο που τα πλεονεκτήματα του bod mecha μου αρέσουν πάρα πολύ, πλέον χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά τον ατέρμονα λόγω της καλύτερης αγωγιμότας, που είναι και το βασικότερο ζητούμενο σε ένα μηχανικό μοντ, και λόγω της μη αναγκαιότητας τακτικού καθαρισμού του.

ρεζουμε: αν σου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά κ δε βαριέσαι να το καθαρίζεις συχνά πάρε το bod mecha. Αν πάλι θες ένα μηχανικό που να κάνει εξίσου καλά τη δουλειά του (ίσως και λίιιιιιγο καλύτερα) και να μην απαιτεί τόση φροντίδα πάρε ατέρμονα.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκ 20, 2015, 18:03 από renesis »

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • Αποσυντονιστης
  • Φουγαροκαραβάνα
  • *****
  • Join Date: Απρ 2013
  • Τόπος: Tρικαλα
  • Μηνύματα: 4518
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1087 στις: Δεκ 20, 2015, 19:21 »
H γνωση μου για το Bod Mecha ειναι μικρη .
Μονο μια φορα το επιασα στο χερι μου και το ατμισα για λιγο.
Καλη σαν ποιοτητα κατασκευη , αλλα εχει κι αυτο τα υπερ και τα κατα του.
Το κυριοτερο αρνητικο που ειδα στο μοντακι , δεν εχει σχεση με το ρευμα , αλλα με το αισθητικο κομματι.
Ο ατμ/της καθεται καπως στραβα επανω.
Δεν καθεται ομως ο ατμ/της στραβα , αλλα αυτο το ελαχηστο κενο που εχουν τα κομματια του mecha (κεφαλη) , δημιουργουν αυτη την εικονα.
Ασημαντο για μερικους , μπορει ομως και να ηταν ετσι μονο στο μοντακι που δοκιμασα εγω .
Ο κατοχος του το ειχε και το δουλευε επι ενα χρονο ασταματητα.


Μονο αυτο το αρνητικο εχω να του προσαψω , καθως και το οτι με τον καιρο απ' οτι μου ειπε , το ελατηριο στην κεφαλη χαλαρωνει (φυσικο το βρίσκω) και οταν εχει βαρυ ατμ/τη , πατιεται το κουμπι και δινει ρευμα σε ορθια θεση.
Δεν το ειδα ο ιδιος αυτο .....  Μεταφερω λογια αλλου.


Το κουμπι του ειναι ωραιο σαν αισθηση και κατι ξεχωριστο.
Σαν πιάσιμο γενικα μου αρεσε .


Στο θεμα ρευμα τωρα ......... ειναι ενα μοντακι τηλεσκοπικο αν παρουμε το Bod χωρις τα εξτρα κομματια που το κανουν διαιρούμενο.
Τα τηλεσκοπικα και μαλιστα αυτα που εχουν ελατηριο , ειναι φυσικο να εχουν καποιες απωλειες παραπανω.
Αν παρεις τηλ/κο , θα το παρεις για να εχεις ενα μοντακι για ολες τις μπαταριες.
Αυτο ειναι το κυριο κριτήριο στην αγορα τηλ/κου μοντ και οχι οι απωλειες.
Χωρις το ελατηριο ειναι φυσικο να υπαρχουν μικροτερες απωλειες.
Δεν θα ειναι ομως --'' η μερα με τη νυχτα ''--. 
Απλα θα εχει καποιες απωλειες λιγοτερες , που εμεις στο ατμισμα ουτε που θα τις καταλαβουμε.


Στο θεμα πότε βγαινει η μπαταρια που αναφερει ο φιλος renesis , βασικο ρολο ή μαλλον τον κυριοτερο ρολο τον παιζει η τιμη της αντιστασης .
Με 2.0 Ωμ για παραδειγμα , θα δουμε σχεδον μηδενικες απωλειες , αλλα το ρευμα δεν θα εχει ενταση ωστε να μπορεσει να ζεστανει αρκετα το συρμα και ετσι θα ειναι και το ατμισμα ασθενικο.
Αν ομως κανουμε αντιστασεις καπου στο 1.0 - 1.2 Ωμ , η κατασταση αλλαζει και το αποτελεσμα θα ειναι καθαρα πιο εντονο ατμισμα.
Με τετοιες αντιστασεις , η μπαταρια μπορει ανετα να δωσει αποτελεσμα ατμιστικο ακομα και στα 3.4 V , αφου την αντισταση θα τη θερμαινει ισχυς ιση με 12Watts  με 1.0 Ωμ αντισταση και καπου στα 10 Watts με 1.2 Ωμ αντισταση.
Oποτε μιλαμε για πληρη εκμεταλευση της ενεργειας της μπαταριας .

Οσο μικροτερη ειναι η αντισταση , τοσο μεγαλυτερη καταναλωση ρευματος θα εχουμε , αρα τοσο εντονότερο θα ειναι και το ατμιστικο αποτελεσμα (οπως φυσικα και η θερμοκρασια που θα δημιουργηθεί), αφου θα εχουμε μικρο σε μικος συρμα και πολυ αναλογικα ρευμα .


Οποτε σε ενα μηχανικο μοντακι , τον κυριοτερο ρολο για την αποδοση που θα εχουμε , τον παιζει το τι αντισταση εχουμε.
     --Το θεμα ''μπαταρια'' ειναι αυτονοητα το κυριοτερο , αλλα τωρα μιλαμε για τη μηχανικη λειτουργια του μοντ--


Προσωπικες αποψεις :
Αρα οποιο μοντακι και αν παρεις ,
1)  σαν πρωτο σταδιο σημασια εχει να χρησιμοποιείς σωστες , δυνατες και ασφαλης μπαταριες , γιατι σε μηχανικο μοντακι η μπαταρια ειναι που παρεχει το κυριο μερος της ασφαλειας ,
2)  να ξερεις τι και πως θα κανεις τη μπαταρια σου να αποδωσει τα μεγιστα μέσο της αντιστασης σου .


Οι απωλειες του Bod Mecha ειναι σε αποδεκτα επιπεδα , αρα μπορουμε να το χαρακτηρίσουμε καλο μοντακι , αν αναλογιστουμε και το οτι ειναι τηλ/κο.




Λεγοντας ομως οτι σε ενα μηχανικο μοντακι οι απωλειες ρευματος ειναι το σημαντικοτερο , θα ηθελα να κανω κατανοητό τι εννοούμε μ' αυτο:


--- Οταν εχουμε μια μπαταρια φορτισμενη στα 4.20 Volts και ενα ατμ/τη στο 1.0 Ωμ , τοτε βαζοντας τους ακροδεκτες του πολυμετρου στους πολους του ατμοποιητη , θα δουμε 3.8 Volts.
--- Οταν λοιπον αυτη η ιδια μπαταρια φτασει να εχει 3.5 Volts , θα εχουμε στον ατμ/τη 3.1Volts και ειναι φυσικο να μην εχουμε καλο αποτελεσμα.


Σε ενα μηχανικο μοντακι τωρα που εχει μικροτερες απωλειες , θα δουμε απο την ιδια μπαταρια τα εξης:
--- Απο γεματη μπαταρια στα 4.20 Volts , στον ατμοποιητη θα πανε τα 4.00 Volts.
--- Aπο την ιδια μπαταρια τωρα οταν αυτη θα ειναι στα 3.5 Volts , θα εχουμε στον ατμοποιητη 3.3 Volts.


Oποτε με ενα μοντακι που εχει μικρες απωλειες , θα δουμε οτι η ιδια μπαταρια θα αποδιδει για περισσοτερη ωρα .
Δεν αλλαζει κατι στην μπαταρια μας , απλα θα φτανει στην αντισταση μας περισσοτερη ποσοτητα ρευματος και ετσι θα εχουμε καλο ατμιστικο αποτελεσμα για περισσοτερη ωρα.


Απο την ιδια μπαταρια παντα , με τον ιδιο ατμοποιητη , με την ιδια αντισταση , αλλα σε αλλο μοντ.


Το οτι το Bod Mecha εχει ατσαλινο πολο , ειναι θεμα αντοχης στο χρονο και τιποτε αλλο.
Δεν βοηθαει καπου , αλλα εχεις κατι που δεν χαλαει.....ποτε........






Σταματαω γιατι εγινε κουβερτα παλι το ποστ............. :innocent:

Αποσυνδεδεμένος ioan

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Ιαν 2015
  • Μηνύματα: 185
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1088 στις: Δεκ 20, 2015, 21:33 »
Εκτιμώ αφάνταστα την κατάθεση με τόση ανάλυση των γνώσεών σας. Μια ερώτηση ακόμα όσον αφορά το bod. Είδα ότι υπάρχουν extention tubes που μπορούν να αντικαταστήσουν το τηλεσκοπικό κομμάτι πράγμα που είναι θετικό για μένα όσον αφορά την εμφάνιση εφόσον θα χρησιμοποιώ τις 18650 που έχω και προτιμώ στρέιτ σώμα. Είδα όμως επίσης (σε βίντεο παρουσίαση για τις παραλαγές του μοντ) ότι υπαρχουν μόνο μικρά tubes, που για να μπορώ να βάλω 18650 χρειάζομαι 2, και αν θέλω κ kick θέλω κ τρίτο. Τώρα συγκρίνοντας την περίπτωση κυρίως σώμα + τηλεσκοπικό σωλήνα και την περίπτωση κυρίως σώμα + δύο tubes για 18650, στη δεύτερη περίπτωση που εχουμε 3 κομμάτια έναντι 2, θα έχουμε κ αύξηση των απωλειών έστω και σε ελάχιστο βαθμό? Μήπως υπάρχει και μεγαλύτερο tube, όσο τα 2 μικρά?

Αποσυνδεδεμένος tsabasid

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Ιουλ 2015
  • Τόπος: Κατερίνη
  • Μηνύματα: 487
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1089 στις: Δεκ 20, 2015, 21:41 »
Πωλείται και ξεχωριστό 18650 μονοκόμματο tube κάπου στα 25 ευρώ νομίζω.

Αποσυνδεδεμένος ioan

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Ιαν 2015
  • Μηνύματα: 185
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1090 στις: Δεκ 20, 2015, 21:43 »
Απορία σχετικά με τη λειτουργία μηχανικού με kick.
Εφόσον μέχρι τώρα έχω ατμισει μόνο με ηλεκτρονικό κ δεν ξέρω κατά ποσό θα με χαλάσει ή πτώση τάσης κατά το ατμισμα κ το ότι με την ώρα θα εξασθενεί ή ένταση ατμοποίησης είναι μια καλή ιδέα το kick. Απορία: με το kick χάνεται το βελούδινο συνεχές ρεύμα κ πάμε σε παλμικό άρα θα είναι σαν να ατμιζω με ηλεκτρονικό μοντακι? Κ δεύτερον, με τη χρήση kick θα τελειώνει πιο γρήγορα ή μπαταρία, από την άποψη ότι θα καταναλώνει κάποια ενέργεια για να κρατάει σταθερή την τάση?

Αποσυνδεδεμένος Serviani

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Φεβ 2015
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 165
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1091 στις: Δεκ 20, 2015, 21:56 »
Μονοκόμματη σωλήνα για 18650 νομίζω μόνο σε ορείχαλκο έχει βγεί για το Mecha.Εναλλακτικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί του evic supreme ή κάποιο άλλο με τα ίδια σπειρώματα.


http://www.ecig.gr/joyetech-evic-supreme-battery-tube.html?search=evic+supreme

Αποσυνδεδεμένος ioan

  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Ιαν 2015
  • Μηνύματα: 185
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1092 στις: Δεκ 23, 2015, 04:44 »
Καλησπερα και παλι
Για αυτο http://gus-mod.gr/zencart_gus/index.php?main_page=product_info&cPath=15&products_id=13 (G22 v2)
αποψεις? Βρισκω την τιμη του ελκυστικη. Απο οτι βλεπω ειναι με πολο με ελατηριο. Καλο αυτο ή κακο? Απο αποδοση τι λεει? Το κουμπι του ειναι κομπλε ή εχει θεματακια? Βλεπω οτι εχει βγει και version 2.2. Ποιες οι διαφορες περα απο την εμφανιση? Συγχωρεστε με για τις απανωτες ερωτησεις αλλα ψαχνω να βγαλω ακρη να κανω μια σωστη αγορα και να μη πεταξω τα λεφτα μου. παρακαλω διαφωτηστε με. Ευχαριστω
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκ 23, 2015, 05:35 από ioan »

Αποσυνδεδεμένος panosnm

  • Don't drip and drive
  • e-medium ατμιστής
  • **
  • Join Date: Οκτ 2014
  • Τόπος: Athens
  • Μηνύματα: 476
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1093 στις: Ιαν 12, 2016, 00:34 »
Παιδια ποια η αποψη σας για το nemi ? στα ποσα ohm και με τι συρμα δινει καλο αποτελεσμα? θα το εκτιμουσα αν καποιος κατοχος μου δωσει μερικες συμβουλες και πληροφοριες

Αποσυνδεδεμένος George_Skoyteris

  • e-non ατμιστής
  • *
  • Join Date: Ιαν 2016
  • Τόπος: Αθήνα
  • Μηνύματα: 28
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #1094 στις: Ιαν 15, 2016, 11:13 »
Θα ήθελα τη γνώμη σας για το Talos από Electus Vape.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Τέλος στις γεύσεις των ηλεκτρονικών τσιγάρων [Νομοτεχνικά] 24 1854 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 11:26
από mathimatikos1966
Γενικά για τις δημοσιεύσεις και τις έρευνες γύρω από το ηλεκτρονικό τσιγάρο ΕΡΕΥΝΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΤΜΙΣΜΑ 1494 259711 Τελευταίο μήνυμα Απρ 18, 2025, 17:00
από elr4cs
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4713 720467 Τελευταίο μήνυμα Απρ 18, 2025, 14:53
από geoliol
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1835 374913 Τελευταίο μήνυμα Απρ 14, 2025, 22:03
από Antiprosopos
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1476 390467 Τελευταίο μήνυμα Απρ 14, 2025, 21:37
από Antiprosopos
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τα υγρά γενικά. Βασικές πληροφορίες ΥΓΡΑ (γενικά) 1724 263746 Τελευταίο μήνυμα Απρ 14, 2025, 05:33
από Perry
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4935 682302 Τελευταίο μήνυμα Απρ 07, 2025, 22:31
από Doubt
VOOPOO VINCI SPARK 100 KIT [Ηλεκτρονικά mods] 0 707 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 19:26
από zamploutos
Καινουριος στο ατμισμα. Γνωμη για μονης χρησης τυπου Blu, Vuse και αλλα. Γενικά για τις συσκευές ατμίσματος 1 1375 Τελευταίο μήνυμα Απρ 03, 2025, 09:22
από gstamatos
Omerta Liquids Shake and Vape 35 22347 Τελευταίο μήνυμα Απρ 02, 2025, 13:23
από Antiprosopos
ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΦΡΑΚΤΙΚΗ ΠΝΕΥΜΟΝΟΠΑΘΕΙΑ – Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΑΤΜΙΣΜΑΤΟΣ Θέματα υγείας 7 2414 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 30, 2025, 19:03
από Σταύρος 63
Αυτοπαρουσίαση μελών ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - Κανονισμοί - ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ μελών 3462 889214 Τελευταίο μήνυμα Μαρ 27, 2025, 22:40
από kostas.