Tα υλικα κατασκευης , ειναι το Α και το Ω στην κυκλοφορία του ρευματος.
Το ασημι ειναι το μεταλλο που επιτρεπει να περασει το ρευμα πιο ευκολα απο καθε αλλο μεταλλο , αλλα ειναι τοσο μαλακο που μονο σαν επικαλυψη μπορει να μπει , αλλα και παλι μετα απο μερικη χρηση χανεται και φαινεται απο κατω ο χαλκος ή ο ορειχαλκος.
Σαν δευτερο υλικο ειναι ο χαλκος με λιγοτερη αγωγιμότητα απο το ασημι , αλλα σημαντικα ανωτερη απο τα υπολοιπα.
Ειναι ομως κι αυτος μαλακος και χαλαει ευκολα οπως το ασημι.
Θελει συχνο καθαρισμα γιατι οξυδωνεται και ετσι καθίσταται η συντήρηση του καπως κουραστικη , αν θελεις βεβαια να ειναι ''τσιλικο'' στο 100%.
Ο Ορειχαλκος ειναι το τριτο σε σειρα μεταλλο που εχει πολυ καλη αγωγιμοτητα στη διελευση του ρευματος , αλλα σημαντικα ανωτερο κι αυτο σε σχεση με το ατσαλι.
Τα ιδια με το χαλκο σε θεματα καθαριοτητας.
Το SS(stainles steel) ειναι το πιο διαδεδομένο μεταλλο κατασκευης , γιατι εχει αντοχη στο χρονο και πολυ ευκολο καθαρισμα.
Δεν γινεται να χαλασει γιατι πολυ απλα ειναι απο ''ατσαλι''.
Δεν εχει την αγωγιμοτητα που εχουν το ασημι,οχαλκος και ο ορειχαλκος , αλλα δεν ειναι και για πεταμα.
Οι πόλοι,ελατηρια,κουμπια ειναι απο χαλκο ή ορειχαλκο με επικαλυψη ασημιου και ετσι υπαρχει μαι σχετικη βοηθεια στο θεμα αγωγιμοτητα , αλλα και παλι ειναι πολυ μακρια απο την αγωγιμοτητα του χαλκου και του ορυχαλκου.
Το ατσαλι εχει πολυ πιο δυνατους και σφυκτους χημικους δεσμους , και ετσι ειναι πολυ πιο σκληρο αλλα και πολυ πιο δυσκολο να το διαπερασει το ρευμα.
Ο Ορειχαλκος , χαλκος , ασημι εχουν πολυ πιο χαλαρους δεσμους και ετσι το ρευμα περναει σχεδον χωρις απωλειες .
Παραδειγμα :
Μηχανικο Nemesis SS με μπαταρια Samsung 25R φορτισμενη στα 4.2V και ατμοποιητη στα 0.8Ωμ , θα εχει αποδοση στους πολους του ατμοποιητη καπου στα 3.8 - 3.85 V.
Aρα οι απωλειες ρευματος ειναι καπου στα 0.35 Volts.
Ξυλομοντακι Craven στο οποιο το ρευμα ''περπαταει'' σε χαλκο , με την ιδια μπαταρια , τον ιδιο ατμοποιητη και με την ιδια αντισταση , απο τα 4.2 V που εχει η μπαταρια , θα δουμε καπου στα 4.05 V μπορει και παραπανω.
Οποτε σαν κανονα κραταμε οτι τα μεταλλα εχουν διαφορετικη συσταση , η οποια συμβαλει σημαντικα στην πορεια διελευσης του ρευματος απο αυτα.