vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

672 επισκέπτες, 3 χρήστες
Tem, camber, manoslykos

Πρωτότυπα και ιμιτασιόν

Αποσυνδεδεμένος zacharis1955

  • *****
  • 3469
  • Φύλο: Άντρας
  • Impossible is nothing!, never give up!
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #135 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 15:48 »
Αναρωτηθειτε  τι θα γινει αν καποιος Chun Chi Chi ανοιξει ενα alibaba Shop
στην Ομονοια...

Γι' αυτό οι οι Κινέζοι ψάχνουν χρόνια τώρα για να βρουν στην Ευρώπη ένα χώρο (λιμάνι ή αεροδρόμιο) δικό τους να ξεφορτώνουν μαζικά εμπορεύματα όπως π.χ. το λιμάνι του Βόλου πέρυσι και το Eλ. Βενιζέλος φέτος...

Αποσυνδεδεμένος poetbil

  • *
  • 79
  • Φύλο: Άντρας
  • τζουρευε κ μη ερευνα
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #136 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 16:02 »
και θα κυκλοφορει και ενα τερας αναμεσα?
(Image removed from quote.)
 :laugh1: :laugh1: :laugh1:

Χε χε με τετοιες τιμες μαζευονται ΟΛΟΙ !! 

Αποσυνδεδεμένος nikos tsaf

  • *
  • 90
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #137 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 16:05 »
Όταν υπάρχουν πανάκριβα πρωτότυπα, θα υπάρχουν και φθηνά αντίγραφα.
Η αγορά τους χωράει όλους. Ο καιρός θα δείξει αν το φθηνό είναι και πιο ακριβό.
Από ηθικής πλευράς δεν υπάρχει ηθική στο εμπόριο, ηθική υπάρχει στις προσωπικές σχέσεις.

Αποσυνδεδεμένος BigSur

  • *****
  • 2958
  • Φύλο: Άντρας
  • Την παλεύω...
    • Vapeorama
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #138 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 16:06 »
Εναυσμα για αυτη την συζητηση, θεωρω οτι ηταν η ιδια η υπαρξη ενος πιστου αντιγραφου (κατα ποσο επικροτειται ή οχι) και οχι η συμπεριφορα των "καταναλωτων". Η συζητηση ειναι, πιστευω, για το ποια θα πρεπει να ειναι η αντιμετώπισή μας σε ενα τετοιο προιον και οχι για να σχολιαστει μια ηδη υπαρχουσα αντιμετωπιση.
Λοιπόν, έχουμε το ακριβές αντίγραφο ενός προϊόντος.
Το πρωτότυπο μοιάζει να έχει ολοκληρώσει την εμπορική του πορεία, σπανίζει και κοστίζει πολύ. Έχει γίνει ορόσημο στο ψαγμένο ποιοτικό άτμισμα.
Στην παρούσα φάση ο πρώτος κατασκευαστής δεν χάνει: έχει βγάλει τα χρήματα που ήθελε από αυτό, έχει κερδίσει φήμη και σεβασμό και χρησιμοποιεί (επιτυχημένα) την πόλωση αυθεντικού-ιμιτασιόν για να ενισχύσει την "πίστη" των φανατικών οπαδών των προϊόντων του. Εξάλλου η μίμηση είναι η ειλικρινέστερη μορφή επαίνου. Όμως αληθεύει πως κάποιος του κλέβει την ιδέα και την εκμεταλεύεται χωρίς την άδειά του. Ο εφευρέτης αδικείται αλλά όχι με τρόπο που δεν περίμενε και όχι σε βαθμό που να του προξενεί πρόβλημα.

Ο ατμιστής/καταναλωτής έχει μια επιλογή παραπάνω. Αν η κόπια είναι καλή, μπορεί να βρει φτηνά και να απολαύσει ένα προϊόν σχετικά απρόσιτο.
Κερδίζει, αλλά μπορεί να χάνει μακροπρόσθεσμα ενισχύοντας οικονομικά την απομίμηση και όχι την δημιουργία. Αγοράζοντας, δικαιώνει την στείρα μίμηση -πράγμα που επηρρεάζει την αγορά και εμπνέει όλο και περισσότερους να κλέβουν αντί να δημιουργούν.

Για μένα, το καθοριστικό είναι το πόση ανάγκη έχουμε το κοπιαρισμένο προϊόν. Αν η έλλειψή του δημιουργεί προβλήματα, τότε προέχει να σταματήσει η έλλειψη. Αλλά η έλλειψη δεν δημιουργεί προβλήματα. Υπάρχουν άφθονες εναλλακτικές, πολλές ιδιαίτερα ποιοτικές. Όποιος δεν έχει το πρωτότυπο δεν υποφέρει σε κανένα πρακτικό επίπεδο: μπορεί να ατμίσει καλά με άλλους ατμοποιητές και δεν στερείται τίποτα βασικό.

Τι στερείται ο ατμιστής; Την ικανοποίηση της περιέργειάς του. Την κάλυψη της ματαιοδοξίας του πως έχει ένα ονομαστό προϊόν (έστω και κόπια). Την επιβεβαίωση πως μπορεί κι αυτός να απολαύσει τα πολυτελή και φημισμένα, πως δεν υστερεί.
Ε, συγνώμη, την καταλαβαίνω αυτή την τάση αλλά δεν μου αρέσει. Τα βάζω στη ζυγαριά και για μένα δεν εξισορροπείται η ενίσχυση της απομίμησης. Η ανασφάλεια και η ανάγκη να θεωρούμε κάποια πράγματα ελίτ και να είμαστε δυστυχείς αν δεν τα έχουμε είναι από μόνη της πρόβλημα: εξαρτάμε την αξία μας από πράγματα. Το να ενισχύσουμε την αρπαχτή για να ικανοποιήσουμε το... πρόβλημα, είναι διπλό πρόβλημα.

Γι αυτούς τους λόγους βρίσκω μάλλον ανήθικη την κατασκευή του προϊόντος και, αυστηρά μιλώντας, μάλλον ανήθικη την αγορά του.
Όχι κι έγκλημα αλλά ούτε πράξη που σέβομαι και επικροτώ.

[Η αγορά βέβαια δεν περιμένει τη δική μου γνώμη, αλλά αφού συζητάμε... αυτήν έχω!  ;D ]

Αποσυνδεδεμένος KINGGREECE

  • *****
  • 1670
  • Φύλο: Άντρας
  • ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΜΟΥΦΑ....................
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #139 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 16:21 »
η υπεραξια ενος προιοντος οπου αγοραζεται απο τον καθενα μας εν γνωση μας ανοιγει ταυτοχρονα το δρομο για την κατασκευη απομιμησης .
ειτε το θελουμε ειτε δεν το θελουμε το ιμιτασιον ειναι στην ζωη μας και πολλες φορες το επιδιωκουμε κιολας.
κλασσικο παραδειγμα τα αυτοκινητα μας.....ποσες φορες δεν ετυχε σε καποιον να χρειαστει μια βιδα και να εχει 20 ευρω η γνησια σε σακκουλακι με σταμπα της μαρκας αυτοκινητου και η ιδια σε χυμα απο το ιδιο καταστημα να εχει 4 ευρω .
το 2007 ειχα ενα nissan sunny 1300 dx και μου τρυπησε η πανω σωληνα που εφερνε τα νερα στο ψυγειο . πηγα λοιπον θηβων σε μαγαζι  με ανταλλακτικα και ζητησα την εν λογο  σωληνα , 80 ευρω η γνησια (15 εκατοστα σωληνα) , και μου λεει ο πωλητης, εαν κανεις υπομονη 3 μερες θα φερω απο θεσ/νικη με 55 ευρω ολο το σετ σωληνων του αυτοκινητου απο μαγαζι που εφτιαχνε σωληνες για την nissan οταν ειχε εργοστασιο κατασκευης η ΤΕΟΚΑΡ στον βολο και ακομα βγαζει σωληνες αφου εχει τα ''πατρον'' . ρωταω τωρα εγω........ΤΙ ΑΓΟΡΑΣΑ ?  ΓΝΗΣΙΑ Η' ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ ?

Αποσυνδεδεμένος nikos tsaf

  • *
  • 90
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #140 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 16:32 »
Λυπάμαι που σου το λέω αλλά αγόρασες μια γνήσια μαϊμού!!!!
Και έχασες την ευκαιρία να σου πιάσουν τον απαλό σου :))

Αποσυνδεδεμένος Atmos

  • *****
  • 5632
  • Φύλο: Άντρας
    • Ηλεκτρονικό κάπνισμα
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #141 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 16:33 »
Σε κάτι τέτοιες συζητήσεις για αυτοκίνητα έχω ακούσει (δεν ξέρω αν ισχύει όμως) ότι τα ανταλλακτικά κυκλοφορούν με την άδεια των εταιριών τις οποίες αντιγράφουν, με το αζημίωτο υποθέτω.
Αν υπάρχει ένα τέτοιο ενδεχόμενο στην περίπτωση Odysseus - Nautilus μόνο ο κατασκευαστής μπορεί να απαντήσει και ίσως τα παιδιά που έχουν συχνή επικοινωνία μαζί του. Αν συμβαίνει όμως αυτό, τότε βέβαια δε γεννάται θέμα ηθικής.

Αποσυνδεδεμένος demkoni

  • *****
  • 1669
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα πάντα όλα...
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #142 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 16:33 »
Να ρωτήσω κάτι χαζό? :idiot1:


Το νήμα είναι γενικό και αόριστο, με αυτό το θέμα, δηλαδή μιλάμε από τσάντες και παπούτσια μέχρι ατμιστικά εργαλεία, ή μιλάμε μόνο για ατμιστικά εργαλεία?

Πρέπει να καθοριστεί αυτό, αλλιώς θα χαθούμε στη μετάφραση!! :laugh1: 8)

Αποσυνδεδεμένος BigSur

  • *****
  • 2958
  • Φύλο: Άντρας
  • Την παλεύω...
    • Vapeorama
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #143 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 16:34 »
.ΤΙ ΑΓΟΡΑΣΑ ?  ΓΝΗΣΙΑ Η' ΙΜΙΤΑΣΙΟΝ ?
Ξεπέρασες τα διλήμματα: Πήρες 2 σε 1!
 :))

Αποσυνδεδεμένος KINGGREECE

  • *****
  • 1670
  • Φύλο: Άντρας
  • ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΜΟΥΦΑ....................
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #144 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 16:38 »
εφερα αυτο το παραδειγμα διοτι για εμενα δεν υπαρχει γνησιο και ιμιτασιον οταν τηρουνται καποια κατασκευαστικα στανταρτς.
αλλιως θα ειχα ειχα παρει λαστιχα κηπου  :))
εαν καποιος θα τα παρει χωρις να ξερει την ιστορια θα νομιζει οτι πηρε ιμιτασιον αλλα καποτε ηταν γνησια.

Αποσυνδεδεμένος alexmach

  • *****
  • 2936
  • Φύλο: Άντρας
  • Dulcius Ex Asperis
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #145 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 17:07 »
Τα ανταλλακτικά αυτοκινήτου δεν ειναι παράδειγμα γιατι δέν απαγορεύεται απο κανεναν η κατασκευή και η εμπορία τους. Νομίμως κυκλοφορουν, και πολλές φορές οπως ολοι ξέρουμε ειναι τα ίδια ακριβώς απο τα ίδια εργοστάσια, αλλα με αλλη συσκευασία. Αυτά ειναι προσυμφωνημένα με τους παραγωγούς του προϊοντος.
τα διάφορα FOLEX και ΜΙΚΕ και λοιπα επίσης δεν ειναι παράδειγμα γιατι είναι απλά κοπιες κακής ποιοτητας.
Τα μπλουζάκια όμως κλπ που κυκλοφορουν απο εργοστάσια στο μπανγκλαντές που τα κατασκευάζουν για την ταδε γνωστή εταιρία, και κόβουν μαζί και δικά τους είναι ας πουμε στο θέμα μας.
Αλλα το θεμα ΔΕΝ ξεκινησε τόσο γενικά. Εχουμε ενα συγκεκριμενο προιον ως εναυσμα σε εναν συγκεκριμενο χωρο της αγοράς.
Ο οποιος εχει το κακο να μην μπορει να προστατευθεί απο πατέντες. Λόγω κόστους. Αν μπορούσε δεν θα καναμε αυτήν την συζήτηση, ο όποιος Ναυτίλος θα έμοιαζε μεν με τον Οδυσσέα αλλα όχι ακριβώς, και ίσως δέν είχε και την ίδια απόδοση.


Αλλα πανω απ όλα παίζουν ρόλο τα μεγέθη.
Οπως είπωθεικε, η αυτοκινητοβιομηχανία εχει συνυπολογίσει την χασούρα απο τα ιμιτασιον στην τιμή του αυθεντικού.
Ο κατασκευαστης ΗΤ ομως οχι. Αν ομως αρχίσει να το κανει?
θα παμε σε τιμές ακόμα υψηλότερες απ αυτές που καθορίζει η όποια "μόδα" (βλέπε τζενεσις) και σε σταδιακή εξαφάνιση. Γεωμετρικότατα.
Αν και πάντα υπάρχει κοινό ασχέτως τιμής, όσο συρρικνώνεται θα ανεβαίνουν και οι τιμές και στο τέλος δεν θα συμφέρει κανεναν.


να το πώ αλλιως επι του προκειμένου...
Επειδη οταν μιλαμε για μοντες δέν μιλαμε για εργοστάσια αλλα για ιδιοκατασκευαστές διαφόρων μεγεθών και εμβελειών.
θα προτιμούσα αν "καιγόμουν" για ενα μοντ, να περιμενω και να το παρω φτηνότερα μεταχειρισμένο (αν ειναι πλεον δυνατόν αυτό) ή ακομα να κάμψω τις "αρχές" μου μεχρι του σημείου του να παρω ενα αλλο μοντ, απο εναν αλλο ιδιοκατασκευαστή που μοιαζει με εκείνο. Πολλά τα παραδείγματα, ολοι κοιτάνε να παρουν κομματι απο την πίττα ενος επιτυχημένου προιοντος, αλλος εξυπνα, αλλος αγαρμπα. Διαλέγω αυτόν που το κανει εξυπνα, Που εχει βαλει και την προσωπική του νότα μέσα, και κανω την καρδιά μου πέτρα.
Αλλα η κάθετη παραγωγή απο εργοστάσιο στην αλλη ακρη της γής που εκμεταλλευεται τον οποιο κόπο και χρόνο και έξοδο του κατασκευαστή να φτάσει το οποιο μηχανάκι του στο σημείο που ήθελε για να το βγαλει στην παραγωγή δεν μου κανει.
με λίγα λόγια, η κουβέντα ήταν σχεδόν αρχικά για τα πνευματικά δικαιώματα του κατασκευαστή. Οχι νομικά μιας και δέν τίθεται τέτοιο θέμα, αλλα ναι, ηθικά.
Δεν μιλαμε για σίδερα μονον. Αλλος καλυτερα αλλος χειρότερα, αλλος επιτυχημένα αλλος αποτυχημένα, ολοι, εχουν βαλει λιγο απο τον εαυτό τους σε αυτά που κατασκευάζουν. προσωπικά ΔΕΝ μπορώ να το αφήσω στην ακρη προς οφελος απλά του πορτοφολού μου. Δεν μπορώ παρά να το σεβαστώ.

Αποσυνδεδεμένος sao

  • **
  • 143
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #146 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 18:01 »
Ας περιοριστούμε , λοιπόν, στο συγκεκριμένο θέμα.
Ο κατασκευαστής - πατέρας της ιδέας, έβαλε ένα κομμάτι του εαυτού του σ'αυτήν (το πνευματικό του σπέρμα) και στη συνέχεια το παρέδωσε προς πώληση. Έδωσε την ιδέα του (με το κομμάτι του εαυτού του ως οργανικό της κομμάτι) και ζήτησε και έλαβε αμοιβή. Την αμοιβή που ζήτησε, για τα κομμάτια του εαυτού του που διέθεσε. Έλαβε και κάτι ακόμη: Την αναγνώριση και την αποδοχή του καταναλωτικού κοινού του, πάνω στην οποία βάσισε και τις μελλοντικές εμπορικές του κινήσεις.
Από τη στιγμή που αποφάσισε να παραδώσει την ιδέα του στην αγορά (το "παιδί" του στο "ναό" ή στο "πορνείο" αν προτιμάτε), δίχως να χρησιμοποιήσει τα όπλα που αυτή του παρέχει για νομική κατοχύρωση (δικαιολογημένα ή μη, μάλλον δικαιολογημένα αν με ρωτάτε), εν γνώσει του αποξενώθηκε από την ιδέα αυτή. Εν γνώσει του αλλά και με το αζημίωτο. Με άλλα λόγια, αποζημιώθηκε προκαταβολικάγια τη "ζημία" που με βεβαιότητα θα υφίστατο, παραδίδοντας την ιδέα του στην αγορά και τους κανόνες της. Κατά κάποιον τρόπο και αυτός "ενσωμάτωσε" στην τιμή του προιόντος του τη μελλοντική αυτή ζημιά.Στη συγκεριμένη πρίπτωση δε, αν αλάβουμε υπόψιν μας τη χρονκή απόσταση ανάμεσα στην κυκλοφορία του πρωτοτύπου και του αντιγράφου, και την ουσιαστική μετατόπιση του κατασκευαστικού ενδιαφέροντους του παραγωγού σε άλλα προιόντα, θα συμπεράνουμε ότι η κυκλοφορία του αντιγράφου δεν τον αγγίζει καν.
 
Στις παραπάνω συναλλαγές, συνεχίζω να μη βλέπω ηθική, παρά μόνο κανόνες.

Για τα δικά μου δεδομένα, ως μόνος προβληματισμός για την αγορά ενός αντιγράφου παραμένει αυτός που σχετίζεται με τις μακροπρόθεσμες οικονομικές συνέπειες. Δεν θεωρώ καν ότι θα καμφθεί η δημιουργικότητα, διότι πιστεύω ότι πρόκειται για μια ελάχιστα ελεγχόμενη φυσιολογική λειτουργία (κάτι σαν την αναπνοή). Η υλικη ανταμοιβή είναι απλώς ψευδοκίνητρο. Οι ιδέες θα συνεχίσουν να γεννιούνται και να κυκλοφορούν και χωρίς αυτό.

ΥΓ1: Αν βάλω μια προσωπική νότα σε ένα κατά τα λοιπά  πιστό αντίγραφο, θα θεωρηθώ "έξυπνος" ή "επιτήδειος" αντιγραφέας;
ΥΓ2: Κι εγώ αποδοκιμάζω ως ευτελείς τις ανάγκες για κάλυψη της ματαιοδοξίας και για ψευτοεπιβεβαίωση (δεν έχω την ίδια γνώμη για την κάλυψη της περιέργειας). Αλλά, μέχρι το επιθυμητό σημείο της έκλειψής τους, αναγνωρίζω ότι μπορούν να λειτουργούν ως ιδιότυπες "πρώτες ανάγκες", παρέχοντας το σχετικό ελαφρυντικό στα πλανημένα υποκείμενά τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 29, 2012, 18:09 από sao »

Αποσυνδεδεμένος tsiv

  • *****
  • 2868
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #147 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 18:06 »
Μακράν η πιό φιλοσοφημένη συζήτηση στο φόρουμ :thumpup:


Συνεχίστε παιδιά...

Αποσυνδεδεμένος vagskarm

  • ****
  • 1468
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #148 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 18:28 »
Εγώ παιδιά, πάντως, το μόνο που προσέχω είναι αν τα χρήματα που μου ζητάει ο πωλητής τα κρίνω καλά για ό,τι πρόκειται να αγοράσω. Αν κρίνω ότι μου ζητάει πολλά δεν το αγοράζω.

Τώρα, συγχωρείστε μου την παρακάτω φράση, αλλά όσοι κρίνουν πως "ότι πληρώνεις παίρνεις", ελπίζω αν είναι αφεντικά, να το εφαρμόζουν και στους υπαλλήλους τους, αλλιώς το θεωρώ μεγάλη υποκρισία.

Καλή χρονιά να έχουμε, και να προσέχουμε τι αγοράζουμε και πόσο το αγοράζουμε.

Αποσυνδεδεμένος Pastafarai

  • *****
  • 2681
  • Φύλο: Άντρας
  • WE ARE AT WAR....CHOOSE SIDE!
Απ: Πρωτότυπα και ιμιτασιόν
« Απάντηση #149 στις: Δεκεμβρίου 29, 2012, 18:34 »
Τα "γνήσια", MADE IN VIETNAM NIKE AIR MAX 2012 που πωλουνται μεσα στην NIKE κοστίζουν 180-190 ευρώ...
Τα ΟΛΟΙΔΙΑ επίσης MADE IN VIETNAM NIKE AIR MAX 2012 που φοράω τα πήρα απο μαγαζί 35 ευρώ....


Και τα δυο κανουν ακριβώς την ίδια δουλειά, σας διαβεβαιώνω... :yes:

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2134 359966 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 22, 2024, 01:29
από thanoulis
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 1005 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 114275 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 450272 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 110744 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 374928 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 328220 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1076 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6440 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 15303 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 29364 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 99938 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F