vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

371 επισκέπτες, 5 χρήστες
manoslykos, Ηρακλης1985, Ποντικός, kmitkas, Ribot

JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]

Αποσυνδεδεμένος taxtsom

  • ***
  • 514
  • Φύλο: Άντρας
Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #75 στις: Μαρτίου 07, 2010, 14:40 »
  • Joye eGo κριτική
    1. Εμφάνιση Πακέτου - Περιεχόμενα



    Το eGo  έρχεται σ'ένα πολύ όμορφο αρκετά ογκώδες όμως χάρτινο πακέτο. Ανοίγοντάς το βλέπεις στο εσωτερικό του ένα 510 ατομιζέρ, 2 μπαταρίες, 5 επιστόμια φιλτράκια, 1 φορτιστήμπαταριών κ 1 συνθετική μαύρη θήκη μεταφοράς της συκευής. Η εγγύηση του προϊόντος ανέρχεται στις 28 ημέρες κ η τιμή του από Νobacco είναι γύρω στα 60 ευρό.
     
    2. Μπαταρίες
    • Εμφάνιση– ποιότητα κατασκευής
    Το υλικό αφής είναι μαύρο ματ καουτσούκ και δεν αφήνει σημάδια από τα δάκτυλα ή άλλου είδους κτυπήματα. Συνεπώς κρίνεται άψογο. Μόνο το άνω μέρος της μπαταρίας, ασημί χρώματος, παρουσιάζει κάποια σημάδια κόπωσης (μικρογρατζουνιές). Το κουμπί – διακόπτης ενεργοποίησης της μπαταρίας το οποίο  έχει χαλαρή αίσθηση και σκληρή υφή, φωνάζει από μόνο του ότι δεν συνάδει με το υπόλοιπο ποιοτικότατο σύνολο της μπαταρίας.
  • Λειτουργία– απόδοση- αυτονομία
Μια πλήρως φορτισμένη eGo μπαταρία, 650 mAh, έχει τάση περί τα 3,9 V και όχι 4,2 V που αναμένεται για μπαταρίες ιόντων λιθίου. Στις 18650, 2500mAh, που χρησιμοποιούνται σε διάφορα mods η μέγιστη τάση τους είναι 4,2 V και συνεπώς έχουμε καλύτερη ποιότητα ατμίσματος(περισσότερος ατμός, καλύτερο throat kick, πολύ μεγαλύτερη αυτονομία). Σε σύγκριση όμως με όλες τις κοινές εμπορικές μπαταρίες λοιπών Ηλεκτρικών Συσκευών Ατμοποίησης(Η.Σ.Α) ( 510,401,801,901, κ.ά)η απόδοση & αυτονομία των μπαταριών eGo  κρίνεται απλά ΑΠΑΙΧΤΗ!!!Στα χέρια μου η αυτονομία τους φθάνει τις 4,5- 5ώρες συνεχούς κ αδιάλειπτου ατμίσματος. Ενώ με τις άλλες εμπορικές  μπαταρίες  δεν ξεπερνούσα τις 2- 2,5 ώρες.
  • Η απόδοσή τους φθίνει σε σημείο να γίνεται αντιληπτό μετά το 1ο τρίωρο αδιάλειπτης χρήσης αλλά παρόλα αυτά εργάζονται τίμια μέχρι να αναβοσβήσει το λαμπάκι τους 15 φορές (σημείο επαναφόρτισης).
    Στη μια απ΄τις 2 μπαταρίες ο διακόπτης κολλάει συχνά με το πάτημά του και η μπαταρία συνεχίζει να δουλεύει και μετά την απελευθέρωσή του. Τότε πρέπει να πατήσεις με δύναμη τον διακόπτη ώστε να ξεκολλήσει  και να παύσει τη λειτουργία της. Αυτό το πρόβλημα παρουσιάστηκε από την 1η μέρα χρήσης της μπαταρίας.
     
    3. Κωνικό κάλυμμα ατμοποιητή

    Ωραίο σχεδιαστικά, συνάδει με το υψηλής αισθητικής ύφος του eGo ΑΛΛΑ με κουράζει απίστευτα, και εξηγούμαι: Με βιδωμένο τούτο πάνω στην μπαταρία η τζούρα γίνεται πολύ σφιχτή για τα γούστα μου σε σημείο να αναρωτιέμαι εάν ατμίζω με 401 ατομιζερ !!!! Επίσης τα εσωτερικά του τοιχώματα«ιδρώνουν» έντονα με υγρό, ειδικά όταν θα χρειαστεί να αφαιρέσω το επιστόμιο για να το ξαναγεμίσω και να το επανατοποθετήσω. Και τέλος δεν γουστάρω να κρύβεται η διαιρετότητα οποιασδήποτε Η.Σ.Α. Θέλω να διακρίνεται το ένα μέρος(μπαταρία) από το άλλο (ατομιζέρ). Αυτές τις τάσεις compact-ισμού ας τις αφήσει, προτείνω, ο κάθε Κινέζος κατασκευαστής για αργότερα. Πότε? Τότε που θα βρει επιτέλους τον αυτοματοποιημένο  τρόπο να τροφοδοτεί με υγρό το ατομιζέρ.
     
    4. Ατομιζέρ
     
    Χιλιοειπωμένα και χιλιογραμμένα πράγματα. Δεν θα σας κουράσω και με δική μου αναφορά σε αυτό το θέμα. Να σημειώσω μόνο πως ο 510 ατομ του αρχικού πακέτου ( ο οποίος είχε θανατηφόρο χτύπημα)  παρέδωσε χθες βράδυ το πνεύμα του (αντίσταση γύρω στα 75 Ω) ύστερα από μια βδομάδα αποκλειστικούς(σχεδόν) χρήσης του.
     
    5.Τελικά προσωπικά μη δέσμια συμπεράσματα
     
    Πρόκειται για μια τίμια,ανταγωνιστική, αρκετά ποιοτική ΗΣΑ η οποία, συνυπολογίζοντας την λιανική τιμή της από Νobacco και την ποιότητα κατασκευής (εδώ γελάμε) της συντριπτικής πλειοψηφίας των  λοιπών εμπορικών ΗΣΑ, ΔΕΝ έχει αντίπαλο στο διάβα της!!!
    Απ’ την άλλη μεριά, ακόμη και το eGo ΔΕΝ μπορεί να κοιτάξει στα μάτια mods (χειροποίητα ή εμπορικά) με μπαταρία 18650 όσον αφορά στον τομέα έντασης-ποιότητας-αυτονομίας ατμίσματος. Αλλά ακόμη και σε αυτή τη μάχη με τα θηρία θα παρατάξει την υψηλή αισθητική του και το χαμηλό του βάρος.
    Αυτό είναι το eGo υπό το δικό μου πρίσμα
    Κριτική και παρουσίαση του Joye eGo από Nobacco για το μεγαλύτερο ελληνικό ατμιστικό φόρουμ e-kapnisma.gr
    Tαξιάρχης

     
     
     

Αποσυνδεδεμένος nikdnik

  • *
  • 94
  • Φύλο: Άντρας
Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #76 στις: Μαρτίου 07, 2010, 16:17 »
Μπράβο και από μένα σε όλα τα παιδιά για τις παρουσιάσεις τους!! :thumpup: :thumpup:
 
Αυτό που συμπεραίνω μέχρι τώρα, είναι ότι πρόκειται για μια
καλή προσπάθεια να συμβιβασθούν κάποιες καταστάσεις.

Έτσι π.χ. διαβάζοντας τις κριτικές θα το πρότεινα άνετα σε κάποιον που ξεκινά το άτμισμα.
Με βασική υποσημείωση: χρήση του και με αντάπτορα για 901.

'Ομως για "ένταση-ποιότητα-αυτονομία ατμίσματος", που λέει και ο Taxtsom,
και ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ με τα mods, μάλλον δε θα το δώριζα στον εαυτό μου.
 
Και πάλι συγχαρητήρια σε όλους!!

Αποσυνδεδεμένος ΧΡΗΣΤΟΣ

  • **
  • 177
  • Φύλο: Άντρας
  • EVO-Ego-901
Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #77 στις: Μαρτίου 07, 2010, 16:21 »
Το κακο για μενα προσωπικα ειναι το μεγαλο οριο cut off.
και εξηγουμαι
          εχω χασει δυο ατμ σε δυο βδομαδες μαλιστα ο δευτερος αντεξε 3 μερες.(+ οτι το φιλτρακι ελιωσε η ακρη που ακουμπαει στην γεφυρα.
Εγω πανω απο 5 δευτερολεπτα δεν κανω τζουρα και αν εκανα με το evo αφηνα το κουμπι και το ξαναπατουσα.
τωρα με 510 δεν υπαρχει περιπτωση να μη με ικανοποιησει...
και τις 2 φορες πατηθηκε το κουμπακι στην τσεπη μου με αποτελεσμα να ψησει τον ατμ
και να ''αρπαξουν οι τριχουλες'' που εχει κατω απ την γεφυρα,αν ειχα cut off στα 6-7 δευτερα και 1 λεπτο για να ξαναπαρει (ποιος δεν μπορει να αντεξει 1 λεπτο να μην ατμισει) θα ηταν πολυ καλυτερα
και θα χαιρομουν τον ατμ λιγο παραπανω.

Ο 901 εχει τριχουλες;;μιας και ακομα δεν ηρθε αυτος που παραγγηλα μπορειτε να μου πειτε;

edit: μπραβο taxtsom  :thumpup:
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 07, 2010, 18:15 από ΧΡΗΣΤΟΣ »

Αποσυνδεδεμένος Abet

  • *****
  • 3073
  • Φύλο: Άντρας
  • Ατμιζω απο 9/9/09 τυχαίο ?
Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #78 στις: Μαρτίου 07, 2010, 16:35 »
Καλή και τίμια κριτική, που τονίζει τα υπέρ και σημειώνει τα κατά.
Μερικά από αυτά ( τα καλά ή τα κακά) , σε σχέση πάντα με τις υπάρχουσες ΗΣΑ, θα μπορούσαν να βαθμολογηθούν απο μας ( τους κριτές) όχι ως απόλυτος βαθμός χρηστικότητας αλλά ως προς τη σημασία τους στη λειτουργία - χρήση - ωφελιμότητα του ΗΤ
Δηλαδη για παράδειγμα, σίγουρα το κουτί είναι μεγάλο , αλλά αυτό δεν παιζει σχεδόν κανένα ρόλο στη χρήση της συσκευής, ή ναι , το κουμπάκι δεν είναι ίσως το καλύτερο αλλά δεν ανήκει στο κυρίως σώμα του ΗΤ όπως στα Mods (αντικαταστάσιμο). Στο δικό μου eGo η μία μπαταρία δεν φόρτιζε καθόλου, μου την αντικατέστησαν αμέσως όμως άρα μικρή η ζημιά με λίγη ταλαιπωρία βέβαια.
Με την παραπάνω λογική θα βαθμολογούσα ως προς το βαθμό του πιο σημαντικού στη χρήση του eGo 
με Χ/Ψ 
όπου  Χ = σημαντικότητα του μέρους της συσκευής με αριστα το 10
όπου Ψ = βαθμός που βάζω ως Abet με αριστα το 10

δίπλα θα βάλω το mini turbo  (ένα γνωστό mod) για σύγκριση με ελαφρά διάθεση πλάκίτσας  :yes:

μπαταρία διάρκεια  10/9 ...........      10/10 (δεν παιζεται εδώ)
ατμοποιητής 10/7 .............  δεν διαθέτει
τιμή    9/8   ................9/10 (δεν παιζεται εδώ)
μπαταρία - manual - κουμπί 9/8  ..........   9/ 5
συσκευή αισθητική σχεδιασμός 8/9 ......... 8/3 (που είσαι Καλατράβα?) 

διαρροές  8/8 ..............8/6
φορτιστής 8/9  ,,,,,,,,,,,,,   8/9
εγγύηση   8/7 ..................8/10 (ότι χαλάσει φτιάχνεται σε δευτερόλεπτα  :laugh1: )
δυνατότητα χρήσης με αντάπτορες 7/8 ............ 7/9
κώνος     6/8       ...........  δεν διαθέτει
θήκη 4/2         ............4/0 (εκτός αν υπολογίσουμε την τσέπη για θήκη)
φυλλάδιο 1/5 ...........1/0 ( εκτός αν υπολογίσουμε τις σημειώσεις στο φόρουμ ως φυλλάδιο)
συσκευασία 0,5 / 5  .........0.5/0


Αποσυνδεδεμένος panos

  • *****
  • 2780
  • Φύλο: Άντρας
  • Πολιτης διεφθαρμένης φορομπανανίας τρίτης διαλογής
Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #79 στις: Μαρτίου 07, 2010, 17:10 »
Θαυμάσια κριτική taxtom!

Παρατηρώ πάντως ότι το eGo έχει τα προβλήματά του (πχ το κουμπί του δικού σου και η μπαταρία του Abet), ευτυχώς μέχρι στιγμής
τα περισσότερα παρουσιάστηκαν απο την αρχή οπότε αντικαταστάθηκαν αμέσως ή θα μπορουσαν να αντικατασταθούν αν το ζητάγαμε απο
Nobacco.
Εγώ μάλλον ήμουν τυχερός, ο ατμοποιητής παίζει ακόμη αν και έχω την εντύπωση ότι έχει μια πτώση στην απόδοση, όχι μεγάλη πάντως και
οι μπαταρίες δεν έβγαλαν πρόβλημα.
Η αντίσταση που είχε ο ατμοποιητής  σου είναι φυσιολογική?

Αποσυνδεδεμένος zoobi

  • ****
  • 1159
  • Φύλο: Άντρας
  • Όπου υπάρχει καπνός... μπορεί να είναι ατμός.
Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #80 στις: Μαρτίου 07, 2010, 18:24 »
Πολύ ωραία κριτική  taxtsom.  :thumpup: :thumpup: :thumpup:

Γιατί δεν έχουν καταφέρει οι Κινέζοι ακόμα να φτιάξουν ένα κουμπάκι της προκοπής αναρωτιέμαι. Το έχω διαβάσει και το έχω δει στο youtube δεκάδες φορές αυτό, "κολλάει το κουμπάκι". Είναι δυνατόν να μη μπορούν να φτιάξουν ένα κουμπάκι; Τα ίδια και με τα stick v1 και v2. Ας επικοινωνήσουν με τον Θανάση στην τελική να τους σχεδιάσει ένα που θα λειτουργεί για 100 χρόνια 8)

Αποσυνδεδεμένος kikosn

  • *
  • 19
  • Φύλο: Άντρας
Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #81 στις: Μαρτίου 07, 2010, 19:38 »
Ειμαι ένας ευτυχισμένος κάτοχος του ego. Είναι το πρώτο μου ΗΤ και ατμίζω για πρώτη φορά εδω και 8 μέρες. Πριν έκανα 1-1,5 πακέτο lights τσιγάρα τα οποία έκοψα μαχαίρι με το που έπιασα το ego!
2 πράγματα θέλω να αναφέρω:
Από την Παρασκευή (7η μέρα) ένιωσα κατακόρυφη πτώση της λειτουργίας του ατμοποιητή. Είχα και δεύτερο παραγγείλει για να είμαι καλυμμένος αλλά τον βρήκα νεκρό!!! Δεν ζεσταίνεται καν!
Συνειδητοποίησα ότι τον είχα μπουκώσει (τον πρώτο) και ακολουθώντας τις οδηγίες του φόρουμ (φύσημα και κάψιμο) δουλεύει σωστά. Βέβαια από χτες κολλάει ο πολυεστέρας πάνω στην γέφυρα και μου έχουν σπάσει τα νεύρα... έτσι ατμίζω με απευθείας στάξιμο στην γέφυρα μέχρι να αγοράσω άλλον. (γιατί κολλάει ο πολυεστέρας πάνω στην γέφυρα???)
Τέλος, η μια μπαταρία έχει χαλασμένες στροφές (σαν να το βίδωσα στραβά κάποια στιγμή) και βιδώνει λίγο στραβά το ατμο. Δεν επηρεάζει την λειτουργία του.

Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #82 στις: Μαρτίου 07, 2010, 19:53 »
     Όταν βάζεις ή βγάζεις το φίλτρο μην το κάνεις βιδωτά αλλά προσπάθησε να το κάνεις
τραβώντας ή πιέζοντας το φιλτράκι.

Αποσυνδεδεμένος Abet

  • *****
  • 3073
  • Φύλο: Άντρας
  • Ατμιζω απο 9/9/09 τυχαίο ?
Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #83 στις: Μαρτίου 07, 2010, 20:06 »
Κόψε το 1/3 του φίλτρου και τοποθέτησε το έτσι ώστε να βρίσκεται 1-2 χιλιοστά παρακάτω από το χείλος του πλαστικού του φίλτρου.
Εχεις αλλάξει φίλτρο ή είσαι με το ίδιο 7 μέρες ?

Αποσυνδεδεμένος kikosn

  • *
  • 19
  • Φύλο: Άντρας
Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #84 στις: Μαρτίου 07, 2010, 20:54 »
Εναλλάσσω φίλτρα για διαφορετικές γεύσεις και έχουν βγει off 2 λόγω ότι κολλήσανε στην γέφυρα.

Παρατήρησα ότι η γέφυρα μπορεί να μετακινηθεί πάνω κάτω μερικά χιλιοστά. Είναι φυσιολογικό αυτό?

Αποσυνδεδεμένος zoobi

  • ****
  • 1159
  • Φύλο: Άντρας
  • Όπου υπάρχει καπνός... μπορεί να είναι ατμός.
Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #85 στις: Μαρτίου 07, 2010, 21:06 »
Παρατήρησα ότι η γέφυρα μπορεί να μετακινηθεί πάνω κάτω μερικά χιλιοστά. Είναι φυσιολογικό αυτό?
Δεν νομίζω... Μάλλον έπεσες σε "κακό" ατμοποιητή.

Αποσυνδεδεμένος Arvacon

  • *****
  • 626
  • Φύλο: Άντρας
  • Project *Atmopipes* ..coming soon?
    • Atmopipes.gr - Συντομα κοντα σας!
Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #86 στις: Μαρτίου 07, 2010, 21:21 »
Είχα και δεύτερο παραγγείλει για να είμαι καλυμμένος αλλά τον βρήκα νεκρό!!! Δεν ζεσταίνεται καν!

Ειχα και γω το ιδιο προβλημα με τον ατμοποιητη του πακετου στην αρχη,τον εβαλα δηλαδη επανω και ηταν νεκρος. Τον φυσηξα και βγηκε ενα καρο υγρο εργοστασιακο απο μεσα,αλλα και παλι νεκρος.Τον αφησα μια μερα αναποδα σε χαρτοπετσετα,στραγγιξε,τον εβαλα επανω,τιποτα.. Τελικα πηρα ενα φορτιστη απο ενα παλιο κινητο Νοκια που εχω και ειναι στα 3,7volt και γυρω στα 500mA (αν και στο πολυμετρο δειχνει μαλλον για μη σταθεροποιημενο τροφοδοτικο,μιας και εβγαζε 9 volt χωρις φορτιο..)  και του κανα ηλεκτροσοκ,τον συνδεσα δηλαδη με κροκοδειλακια επανω για 5-10 δευτερολεπτα και ξαφνικα ξεβραχυκυκλωσε και πηρε μπροστα!Απο τοτε δουλευει αλφαδι,διχως κανενα προβλημα..
Το μονο προβλημα που αντιμετωπιζω ειναι με τα φιλτρακια,επλυνα και αφησα το εργοστασιακο φιλτρακι και απ την πρωτη στιγμη που το χρησιμοποιησα,το υγρο (vanilla low apo Nobacco) δεν καταναλωνεται απο το σφουγγαρακι,κανω 10 τζουρες και μετα πρεπει να το πιεζω με το τσιμπιδακι για να τραβηξει ξανα υγρο απο αυτο που μενει στο υπολοιπο σωμα του σφουγγαριου.. :confused1:
Επειδη η συγκεκριμενη vanilla δε μου αρεσει σα γευση τελικα,δεν εχω ατμισει πολυ ωστε να σχηματισω ολοκληρωμενη γνωμη για τη συσκευη,αλλα σε γενικες γραμμες με ικανοποιει το στιλ της.. ::)

Περιμενω τα vinirette...  ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 07, 2010, 21:27 από Arvacon »

Αποσυνδεδεμένος Tem

  • *****
  • 9656
  • Φύλο: Άντρας
Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #87 στις: Μαρτίου 07, 2010, 21:24 »
Παρατήρησα ότι η γέφυρα μπορεί να μετακινηθεί πάνω κάτω μερικά χιλιοστά. Είναι φυσιολογικό αυτό?
Εχω την αίσθηση ότι μπορεί να υπάρξει μετακίνηση αν τραβήξεις λίγο την γέφυρα ή αν βάλεις ένα μικρό κατσαβίδι ή ένα συνδετήρα στην κάτω τρύπα. Ομως δεν πρόκειται για μετακίνηση μόνο της γέφυρας αλλά γενικά όλου του εσωτερικού το οποίο είναι ενιαίο και είναι φτιαγμένο απο το ίδιο συρμάτινο υλικό που είναι φτιαγμενη και η γέφυρα. Ολο αυτό το τμήμα δεν είναι κολημένο στα τοιχώματα. Αυτό έχει σαν συνέπεια οτι μπορεί να μετακινείται. Αν μετακινηθεί πολύ κόβονται τα συρματάκια που παίρνουν το ρεύμα απο την μπαταρία.

« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 07, 2010, 23:13 από Tem »

Αποσυνδεδεμένος Tem

  • *****
  • 9656
  • Φύλο: Άντρας
Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #88 στις: Μαρτίου 07, 2010, 23:09 »
Μετά απο 10 περίπου ημέρες εντατικής χρήσης δεν έχω διαπιστώσει κάποια πτώση της απόδοσης των μπαταριών. Επίσης να αναφέρω ότι το κουμπάκι και στις δύο μπαταρίες του πακέτου δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος taxtsom

  • ***
  • 514
  • Φύλο: Άντρας
Απ: JOYE eGo από NOBACCO [ΚΡΙΤΙΚΗ]
« Απάντηση #89 στις: Μαρτίου 07, 2010, 23:13 »
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια αλλά δεν έκανα κάτι το ιδιαίτερο. Αντίθετα οι υπόλοιποι 4-5 μέχρι τώρα με υπερκαλύψατε με τις κριτικές σας! :respect_hat:

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2134 360351 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 22, 2024, 01:29
από thanoulis
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 1025 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 114370 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 450736 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 110927 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 375328 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 328487 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1087 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6463 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 15326 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 29401 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 99989 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F