vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

126 επισκέπτες, 8 χρήστες
gstamatos, Sergios, Buliwyf, Milarepa, grag, bloodlessz, marauder800, lemon78

Twitter

Μπαταριες για τα mod μας....Ποιες ειναι ασφαλεις? Ποιες οι διαφορες τους?

Αποσυνδεδεμένος konstantinos77

  • **
  • 133
  • Φύλο: Άντρας
Επειδή δεν το είδα να αναφέρεται κάπου μέσα στο forum σε διάφορα θέματα για μπαταρίες... ;)
Οπότε τα γνωστά, 3-5 πλήρεις αρχικές φορτίσεις και μετά καλό είναι να μην πέφτουν κάτω από το 30-40% της φόρτισης τους πριν την επαναφόρτιση για να μην μικραίνουν και οι κύκλοι φόρτισης τους... :) ;)

Αποσυνδεδεμένος thenetpoet

  • *****
  • 6415
  • Φύλο: Άντρας
  • Πανορατμίξ
Νομίζω οτι αυτό το 30-40% της φόρτισης τους είναι υπερβολή και δεν είναι απαραίτητο στις λιθίου.
Αν έχεις μιά μπαταρία 2000ma και σταματάς να την χρησιμοποιείς στο 30-40% της χωρητικότητας της, τότε χρησιμοποιείς σχεδόν τη μισή χωρητικότητα της.
Επαναφορτίζοντας την λοιπόν ενώ έχει ακόμα άλλο τόσο να δώσει, απλά κάνεις ένα ακόμη κύκλο φόρτισης πολύ πιο σύντομα απ ότι πρέπει και έτσι μειώνεις την ζωή της που είναι στενά συνυφασμένη με τους κύκλους φόρτισης / εκφόρτισης.
Επίσης αν έχεις μπαταρία που έχει καλή απόδοση κοντά στα volt εκφόρτισης, δεν χρησιμοποιείς αυτή της την δυνατότητα ενώ την έχεις πληρώσει...

Αποσυνδεδεμένος mindtrapper

  • ****
  • 1374
  • Φύλο: Άντρας
Όλα αυτά για τις μπαταρίες λιθίου είναι για να κρατήσουν πολύ καιρό και να μην έχουν πέσει στο 80% της απόδοσης τους μέσα σε 6 μήνες (που συμβαίνει αν την αφήνεις να πέφτει τελείως πριν την φορτίσεις). Θεωρητικά είναι καλό να λειτουργούν από το 35-40% μέχρι το 80-85% για μακροζωία. Επίσης αν την φορτίζεις όταν πάει στο 50% τότε θέλεις δύο φορτίσεις για να πεις ότι έκανες έναν κύκλο φόρτισης, αν την φόρτιζες όταν έπεφτε στο 75% τότε θα ήθελες τέσσερις κοκ.

Προσωπική μου άποψη για τις μπαταρίες και το ΗΤ είναι ότι μέχρι να πέσει η μπαταρία τόσο ώστε να σε ενοχλεί θα έχεις αλλάξει μοντ, μπαταρίες, ατμοποιητή, αυτοκίνητο και σπίτι...  :))

Αποσυνδεδεμένος thenetpoet

  • *****
  • 6415
  • Φύλο: Άντρας
  • Πανορατμίξ
Μα ειναι πλεον τοσο φτηνες οι καλες μπαταριες, με 5-6 ευρω παιρνεις samsung. Αν τις χρησιμοποιεις μονο στο 50% αυτο σημαινει οτι αλλαζεις πιο γρηγορα μπαταρια στο μοντακι και οτι τις φορτιζεις δυο φορες πιο συχνα απ οτι αν τις χρησιμοποιεις μεχρι λιγο πανω απο την εκφορτιση.
Πραγματικα δεν βλεπω καποιο όφελος.

Αποσυνδεδεμένος Μαριος81

  • *
  • 53
  • Φύλο: Άντρας
http://techblog.gr/mobile/4-myths-about-batteries-425222/

Αυτόματη συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων
Κ απο καπου αλλου το παρακατω


Για την ακρίβεια, στην ίδια μελέτη του batteryuniversity.com βλέπουμε πως μια μπαταρία που ξεφορτίζεται στο 100% πριν ξαναφορτιστεί, χρειάζεται 300-500 κύκλους φόρτισης για να πέσει στο 70% της αρχικής της χωρητικότητας.
[/size]Η ίδια μπαταρία, αν ξαναφορτίζεται όταν είναι στο 50%, χρειάζεται 1200-1500 κύκλους για να πέσει στο 70%. Η διαφορά είναι παραπάνω από σημαντική. Ομοίως και στο 25%, που οι κύκλοι αυξάνονται στους 2000-2500.[/color]
[/size]Το καλύτερο λοιπόν είναι να μην αφήνουμε το κινητό (ή και άλλες συσκευές με μπαταρίες Li-ion, όπως το laptop και το tablet) να ξεφορτίζει εντελώς, αλλά να το φορτίζουμε συχνά και για λίγο.[/color]
[/size]Βέβαια, μια φορά το δίμηνο καλό είναι να κάνουμε και έναν κύκλο πλήρους εκφόρτισης και επαναφόρτισης. Αυτό επιτρέπει στο hardware να επαναπροσδιορίσει τη χωρητικότητα, βεβαιώνοντας έτσι πως θα είναι όσο γίνεται ακριβής η ένδειξη για τη μπαταρία που μας έχει απομείνει.[/color]
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 16, 2015, 21:26 από Μαριος81 »

Αποσυνδεδεμένος thenetpoet

  • *****
  • 6415
  • Φύλο: Άντρας
  • Πανορατμίξ
Η μελέτη αυτή ήταν για μπαταρίες ασφαλούς χημείας / βαθειάς εκφόρτισης όπως αυτές που χρησιμοποιούμε στα ητ ή για τις "απλές" λιθίου?
Συμφωνώ με τη διαφορά στους κύκλους φόρτισης, αλλά ναι μεν χρειάζεται 500 κύκλους για να πέσει η χωρητικότητα της αν την χρησιμοποιείς κατά 100% και κοντά στους 1000 αν την χρησιμοποιείς στο 50%, αλλά από την άλλη όμως πρέπει να την φορτίζεις και 2 φορές συχνότερα, οπότε πρακτικά τι διαφορά θα δείς? Θα την φτάσεις στον ίδιο χρόνο στους 2 χ 500 κύκλους άρα πάλι θα πέσει η χωρητικότητα.
Επίσης με το 50% χρήση, πρέπει να αγοράσεις τις διπλές μπαταρίες από αυτές που θα ήθελες σε χρήση κοντά στην αποφόρτιση.
Αλήθεια δεν βλέπω κάποια διαφορά στο κόστος σε σχέση με χρήση κοντά στην αποφόρτιση.
Για το 25% χρήση της μπαταρίας, το θεωρώ ανέκδοτο και μόνο που το γράφουν... Μόνο λόγους εργαστηριακής μελέτης παίζει τέτοια σύγκριση. Στην πράξη δεν είναι εφαρμόσιμο.

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
Ατμιζω καθε μερα πανω απο 15ml
Εχω μπαταριες CGR CH εδω και τρια χρονια.
Αγοραζω μπαταριες πιο πολυ απο θεμα γουστου και οχι γιατι τις χρειαζομαι.


Το θεμα λοιπον ειναι οτι θα πρεπει να εχουμε σωστους φορτιστες , οι αποφορτισεις να ειναι τετοιες ωστε να μη ζεσταινουμε τις μπαταριες ουτε να τις ζοριζουμε με τις τρελες subohm αντ/σεις ( γιατι αυτος ειναι ο κυριος λογος που χαλανε ) , να προσπαθουμε οσο γινεται να μη τις βραχυκυκλωνουμε με λαθος στησιματα (εδω χρειαζεται το πολυμετρο) , οπως εγω που χαλασα προχθες μια καινουρια VTC5   :eyesplash:   ,  και να μη τις αποφορτιζουμε κατω απο το 3.3 V.


Τωρα αυτο με τους κυκλους εγω ποτε δεν το ειδα να ισχυει 100%.  Ποσους κυκλους εχουν οι τριων χρόνων CGR CH που εχω ;;;;;   
Μπορει να μη δουλευουν στο ανωτερο της αποδοσης τους , αλλα ακομα εχουν πολυ ρευμα να δωσουν.


Στο κατω κατω ομως το να δωσεις καθε χρονο απο 10 - 20 € για μια δυο μπαταριες , δεν το βλεπω και σαν τεραστιο ποσο . 
Τοσα εξοδα κανουμε  σε αλλα και αλλα.........   Στις μπαταριες του 10αρικου τωρα να μετραμε κυκλους και κατα ποσο θα πρεπει να τις αποφορτισουμε ωστε να ζησουν για παντα.........περιττο το βλεπω παιδες.
Αγοραστε σωστες μπαταριες , φορτιστε με καλους φορτιστες , αποφρτιστε / ατμιστε ομορφα και καλα ωστε να υπαρχει απολαυση και οχι αγχος  και απο 'κει και περα το τι λεει η μια ερευνα και τι λεει η αλλη  σε οτι αφορα τους κυκλους......


Τις δουλευω μεχρι τα 3.3V το κατωτερο .  Πολλες φορες τις βαζω και πιο ψηλα για φορτιση , π.χ. στα 3.4 - 3.5 - 3.6V,αναλογα με τα γουστα μου.
Πολλες φορες και στα 3.5V δεν μου αρεσει αυτο που μου δινει.  Θα κατσω να το σκεφτω ;;; :confused1:
Στο φορτιστη και γεματη μεσα.....


Προσωπικη γνωμη ολο αυτο.Δε σημαινει οτι ειναι και το σωστο . Απλα ετσι το βλεπω εγω. :)

Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3875
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
@thenetpoet

Ο συλλογισμός σου δεν είναι σωστός γιατί στρογγυλοποιείς τα νούμερα προς αντίθετες κατευθύνσεις. Αν πάρεις τους μέσους όρους των 300-500 και 1200-1500 τα πράγματα γίνονται πιο κατανοητά. Υπερτριπλασιάζεις τους κύκλους φόρτισης από 400 σε 1350 χρησιμοποιώντας το 50% της φόρτισης. Άρα θα σου βγάλουν πολλά περισσότερα mAh στη διάρκεια ζωής τους.

Σε όλες τις μπαταρίες λιθίου (δεν υπάρχουν απλές) αυξάνουμε τη μακροζωία τους αν δεν τις αποφορτίζουμε πλήρως (αλλά κι αν δεν τις φορτίζουμε πλήρως).
Αυτό έχει μεγάλη σημασία σε πολλές εφαρμογές όπως πχ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Εκεί χρησιμοποιούνται πολύπλοκοι αλγόριθμοι ώστε καμία συστοιχία να μην αποφορτίζεται πλήρως και το αυτοκίνητο να τραβάει ενέργεια από τα υπόλοιπα στοιχεία. Έτσι αυξάνεται η μακροζωία τους κατά αρκετά χρόνια. Υπόψη ότι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούνται κοινές μπαταρίες λιθίου όπως αυτές που έχουμε στα η.τ.

Οι χωρητικότητες σε mAh που δίνουν οι κατασκευαστές ισχύουν για πολύ χαμηλά volt από 2.5-3.0. H Panasonic 18650B για παράδειγμα είναι 3400mAh αν την αποφορτίσουμε στα 2.5V. Τότε και μόνο τότε θα έχουμε χρησιμοποιήσει το 100% της χωρητικότητάς της.

Στο η.τ. ούτως ή άλλως δεν αποφορτίζουμε πλήρως τις μπαταρίες. Αν έχουμε ηλεκτρονικό mod θα μας κόψει την μπαταρία κάπου στα 3.3-3.4V. Αν έχουμε μηχανικό θα καταλάβουμε πτώση στην απόδοση κάτω από 3.6V. Στο σημείο αυτό έχουμε ακόμα 20-30% απόθεμα ανάλογα με την μπαταρία μας.

Αποσυνδεδεμένος chillo

  • *****
  • 1638
  • Φύλο: Άντρας
οι τράπεζες δεν γίνεται ποτέ να έχουν αρκετά λεφτά
και ο shadockan μπαταρίες!
 :)) :)) :))

Αυτόματη συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων

αα ξέχασα
   Sakti3: The Next-Generation Battery Company You Need to Know About
αν και ειναι ακόμα σε To Be Defined στάδιο, επενδύθηκαν αυτές τις ημέρες μερικές δεκάδες μυρίων απο Dyson και General Motors (στο ποσό συμπεριλαμβάνονται κάμποσες χιλιάδες μπαταρίες με κορδέλα δώρου στους προμότερς και συστημικούς, διαφήμιση, εισφορές -τραπεζών και κρατικες- κ.ά.) , οπότε προφανώς την καλωσορίζουμε στο αύριο, μάλλον όπως την SOny πριν μερικά χρόνια που δημιουργησε τις σημερινές Li ion
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 17, 2015, 11:54 από chillo »

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
Υπαρχουν πολλες καινουριες τεχνολογιες σε σχεση με την εξελιξη των Li-ion (πανω απο 10)  , αλλα νομιζω οτι στο δικο μας ενδιαφερον , οι μπαταριες Ανθρακα (Carbon) ειναι και οι καλυτερες γιατι δεν ανεβαζουν θερμοκρασια.
Πολυ γενικο αυτο που εγραψα , αλλα ακομα δεν υπαρχει και μεγαλη ενημερωση για αυτες τις μπαταριες.
Πιστευω ομως οτι σε εφαρμογες οπως το η.τ. , θα εχουν τον πρωτο λογο σε λιγα χρονια.
Αυτο το πιστευω γιατι πανω απ' ολα για 'μενα προσωπικα , η ασφαλεια ειναι το κυριοτερο ζητουμενο απο τη στιγμη που ατμιζω με μηχ/κα.


Καλοδεχουμενη φυσικα οποια καινουρια τεχνολογια οταν θα προσφερει ασφαλεια και αποδοση , ωστε να μπορω να απολαυσω το η.τ.




Και δεν εφερε η Sony τις Li-Ion στον κοσμο μας........ ;D
Υπηρχαν πιο νωρις εταιριες οπως η Molicel και η Panasonic που ''χτυπιωταν'' μεταξυ τους ποιος θα κερδισει τη ΝΑSA... ;D
Η Sony ομως εδωσε την μπαταρια που εχουμε σημερα στα χερια μας , με τη σημερινη της μορφη.Στηρίζεται ομως πιο πολυ σε μπαταριες της Panasonic και καποιων αλλων εταιριων (σαν αρχικο σχεδιο, οχι σαν εξελιξη) , που στο δικο μας κοσμο (του η.τ.)  δεν τις ξερει κανεις σχεδον
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 17, 2015, 13:11 από shadockan »

Αποσυνδεδεμένος chillo

  • *****
  • 1638
  • Φύλο: Άντρας
Σαν "'ερευνα" δεν τίθεται θέμα υπάρχουν αρκετές, αλλα οι παραπάνω πρέπει να ειναι κανα χρόνο ίσως και περισσότερο που "περιφέρονται" στη διάσταση της έρευνας, όμως πλέον χρηματοδοτούνται και προχωράνε στην παραγωγή , γι αυτό και το έβαλα. Και αν και ήταν εξαρχής "κλειστου κώδικα" , δηλαδή δεν φανερώνουν τα μυστικά τους, μάλλον έφτασαν σε επίπεδο συμβατής μορφής, αλλα στις χρηματοδοτήσεις αποφασίζονται και δρομολογούνται τα σημεία σίγουρα,.Εννοώ πως όντως την τεχνολογία την συγκεκριμένη ποιος θα μας την φέρει δεν ειναι σίγουρο  :))

Αποσυνδεδεμένος thenetpoet

  • *****
  • 6415
  • Φύλο: Άντρας
  • Πανορατμίξ
@camber


νομίζω πως αυτά που έγραψα, δεν έχουν διαφορά στα συμπεράσματα από αυτά που έγραψε ο shadokan.
Οκ απλοποίησα την αριθμητική λίγο...
Και οι δύο είπαμε οτι δεν αξίζει τον κόπο να λειτουργείς μπαταρίες στο 50% γιατί :
1) είναι φθηνές οι μπαταρίες, παράδειγμα με ~5-6€ παίρνεις samsung από εξωτερικό.
2) αν τις χρησιμοποιείς κατά το ήμισυ θα πρέπει να αγοράσεις τις διπλές μπαταρίες από αυτές που χρειάζεσαι αν τις χρησιμοποιείς μέχρι την αποφόρτιση, άρα έχεις μεν περισσότερους κύκλους αλλά και περισσότερες μπαταρίες να αγοράσεις και να φορτίζεις.
3) θα πρέπει να είσαι με το μάτι στο μοντάκι, να κοιτάς το επίπεδο της μπαταρίας για να την αλλάξεις στο 50%, αν έχει ένδειξη volts και όχι μπάρα που συνήθως πέφτει πολύ στην αρχή και μετά πιο αργά.
4) Αν έχεις μηχανικό μοντάκι, δύσκολο να καταλάβεις πότε είσαι στο 50% της μπαταρίας.


Γι αυτό πιστεύω ότι τσάμπα κόπος είναι όλο αυτό. Αν κάποιος βέβαια θεωρεί οτι αξίζει τον κόπο, δεν μπορώ ούτε θέλω να του πω εγώ τι να κάνει ;)


Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3875
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
To 1 και 2 αλληλοαναιρούνται. Αν είναι φτηνές δεν μας ενδιαφέρει που θα πάρουμε 2-3 για να κρατήσουν περισσότερο. Αλλά γιατί να κρατήσουν περισσότερο αφού είναι φτηνές και μπορούμε να τις ξεζουμίσουμε χωρίς τύψεις;  :)

Στο ποστ μου λέω ότι στο η.τ. ΔΕΝ χρησιμοποιούμε το 100% της μπαταρίας. Εκ των πραγμάτων τις αλλάζουμε όταν φτάσουν στο 20-30% της χωρητικότητάς τους. Όταν το μοντάκι σου δείχνει άδεια μπαταρία στην πραγματικότητα δεν είναι άδεια (κι αν τη βάλεις σε ένα φακό θα μπορούσε να φέγγει αξιοπρεπέστατα για αρκετή ώρα ακόμη).

Αυτός είναι ένας από τους λόγους που οι μπαταρίες στο η.τ. κρατάνε πολλές φορές περισσότερο από 300-500 φορτίσεις. Έχω μπαταρίες 2ετίας με χωρητικότητα πάνω από 80% και φορτίζουν 1-2 φορές τη μέρα. Έχουν κάνει δηλαδή πάνω από 1000 φορτίσεις!

Πολύ μεγαλύτερο κακό στην μπαταρία κάνουν οι υψηλές αποφορτίσεις. Όσοι δουλεύουν με sub-ohm ή πολλά βατ θα χαιρετίσουν τις μπαταρίες τους σε λίγους μήνες σε αντίθεση με μένα που ατμίζω σε σχετικά χαμηλά βατ και θα μου κρατήσουν χρόνια. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ατμίζει κάποιος με sub-ohm. Απλά πρέπει να έχει στα υπόψη ότι θα αγοράζει μπαταρίες συχνότερα.

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4512
  • Φύλο: Άντρας
Εγω  απο 'δω και περα θα αγοραζω πολλες 9V για το πολυμετρο, γιατι με πονεσε η ολικη αποφορτιση της VTC5 (0.16 V)......... :eyesplash:   απο τη μεγαλη σιγουρια που ειχα στα χερακια μου....
Και το κακο ειναι οτι δεν την αγορασα απλα , αλλα ειχαμε αποστολες και κοντρα αποστολες με το καταστημα.
Αντε τωρα να μαθει η  Ελευθερια οτι χαλασα τη μπαταρια....Ρεζιλι θα γινω..........



Θα μπορεσω τωρα να τη ζωντανεψω ;;;; :angry_orange: :fight_hammered2:    Αγνωστο...... :tongue_smilie:

Αποσυνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3875
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
To πιθανότερο Βασίλη να επενέβη το κύκλωμα PTC της Sony και δεν καταστράφηκε η μπαταρία. Σε κάποιο φορτιστή με zero volt activation όπως ο XTAR θα επανέλθει.

Αυτή η Ελευθερία έχει ακόμη VTC5?  :tongue_smilie:

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 43 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 92 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 20423 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 280267 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 207803 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 65255 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1462 173863 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:31
από Olga68
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 312478 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 13645 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 980 124459 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 12:15
από Chris66
HCIGAR VT 75 Nano (DNA 75) [Ηλεκτρονικά mods] 1127 93430 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 09, 2024, 03:53
από Tem
Αλλοίωση γεύσης υγρού Shake and Vape 3 4130 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 07, 2024, 13:07
από Aoratix