Όπως το βλέπω το ερώτημα, υπάρχουν τρεις παράμετροι προς διερεύνηση, πριν μπορέσει κάποιος να απαντήσει.
Το "μπορέσει" πριν το "απαντήσει", είναι ο λόγος ύπαρξης του νήματος.
Δεν ενδιαφέρει το νήμα που φορτίζει ο καθένας, ούτε λόγος του πέφτει, ούτε συγκεντρώνει ψήφους.
Λογικά επιχειρήματα προσπαθεί να αλιεύσει, ώστε να πάρουμε λογική απόφαση.
Το τι κάνουν οι πολλοί ή τι με συμβούλεψε ο αυτοπροσδιοριζόμενος επιστήμονας, μπορεί να μας βοηθάνε συνειδησιακά ή στο σύνδρομο Asperger, δεν μας δίνουν απαντήσεις όμως.
Θα παραθέσω τις τρεις παραμέτρους για να κάνουμε κουβέντα, γνωρίζοντας ότι μπορεί να υπάρχουν άλλες δεκατρείς που ούτε που μου πέρασαν απτό μυαλό και θα ήταν χρήσιμο για όλους, αν τις προσθέταμε στην κουβέντα.
ΑΣΦΑΛΕΙΑΕίναι η ασφάλεια που υπάρχει, όταν ο χρήστης μιας συσκευής δεν έρχεται σε επαφή με την μπαταρία.
Την θεωρώ την κυριότερη με τεράστια διαφορά από οποιαδήποτε άλλη παράμετρο.
Έχω προσέξει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ατυχημάτων, έχει συμβεί εκτός μοντ ή αμέσως μετά την τοποθέτηση των μπαταριών στο μοντ.
Ειδικότερα εντός μοντ κατά την διάρκεια φόρτισης, δεν έτυχε να διαβάσω ή να ακούσω.
Δεν διαβάζω ή ακούω τα πάντα, ποσοστό ψάχνω.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΜΟΝΤΤο ηλεκτρονικό κύκλωμα που φορτίζει την ή τις μπαταρίες στο μοντ, είναι ανεξάρτητο από το κύκλωμα που υποστηρίζει το άτμισμα.
Συνήθως είναι ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα, κατασκευασμένο μόνο για φόρτιση μπαταριών.
Αν η ποιότητα της φόρτισης είναι καλή ή κακή, πρέπει πρώτα να ορίσουμε τι είναι καλή φόρτιση, στη συνέχεια τι είναι κακή και στο τέλος να μετρήσουμε.
Αν κάποιος μπορεί να το κάνει, πρέπει να ανοίξει νήμα, μάλλον σε άλλο φόρουμ.
Θα πρότεινα να μείνουμε στην Τάση και τη θερμοκρασία.
Η Τάση πρέπει να είναι τουλάχιστον 4.15V και έως 4.25V.
Αν το μοντ ζεσταίνεται πολύ κατά την διάρκεια της φόρτισης, υπάρχει ένα θέμα για το συγκεκριμένο μοντ και είναι κάτι για το οποίο πρέπει να λάβουμε γνώση όλοι, ώστε να μην αγοράσουμε αυτό το μοντ.
Πόσο πολύ είναι το πολύ, είναι εύκολο να απαντηθεί από τα τεχνικά εγχειρίδια των κατασκευαστών, τα οποία λένε ότι θέλουν τις μπαταρίες έως 45
οC στην διαδικασία φόρτισης.
Η θερμότητα που μπορεί να ανεχτεί το ανθρώπινο δέρμα είναι γύρω από τους 40
οC.
Τσιπάκι φόρτισης και μπαταρία δεν είναι σε επαφή, όσο νιώθουμε εμείς απέξω, κάπου τόσο συν όχι πολύ ακόμα θάναι και η μπαταρία.
Θυμίζω ότι η θερμοκρασία εκφόρτισης που προτείνουν οι κατασκευαστές είναι 60
οC, αλλά εμείς μετράμε στους 80
οC.
Τα ηλεκτρονικά κυκλώματα δεν έχουν θέμα σε αυτές τις θερμοκρασίες.
Φυσικά και είναι καλύτερα για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας να είναι πάντα κρύα.
Εννοείται ότι το καλύτερο για την διάρκεια ζωής της μπαταρίας, είναι να μην την χρησιμοποιούμε.
Τον μύθο με τα καμένα πίξελ στην οθόνη του Pico λόγω φόρτισης, μας τον γκρέμισε ο
drum.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΣΕ ΦΟΡΤΙΣΤΗΌχι!!! Δεν κάνει
εξορισμού καλύτερη φόρτιση ένας φορτιστής.
Συνήθως ένας φορτιστής δεν έχει ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα σχεδιασμένο και κατασκευασμένο μόνο για φόρτιση.
Τυπικά ένας φορτιστής έχει ένα κομπιούτερ, στο οποίο κάποιος έχει γράψει ένα πρόγραμμα, το οποίο μεταξύ πολλών άλλων φορτίζει και την μπαταρία, με εξαρτήματα γενικής χρήσης.
Ο κύριος όγκος της δουλειάς ενός φορτιστή είναι να ελέγχει τους διακόπτες, να οδηγεί την οθόνη, να απεικονίζει πράγματα που μπορούμε να καταλάβουμε, να αναβοσβήνει φωτάκια, να φορτίζει με διαφορετικούς τρόπους.
Το ουσιώδες το οποίο είναι η φόρτιση, είναι ένα ελάχιστο από τις εργασίες που καλείται να εκτελέσει κατά την διάρκεια της φόρτισης ένας φορτιστής.
Ο όγκος του φορτιστή, μπορεί να είναι δείγμα της ακρίβειας φόρτισης, μπορεί να είναι δείγμα της τεράστιας ποσότητας άχρηστων πραγμάτων (ως προς την φόρτιση αυτή καθαυτή) που κουβαλάει.
Δεν πρέπει να μπερδεύουμε την φόρτιση, με την ανάλυση των χαρακτηριστικών της μπαταρίας.
Μπορούμε ανά κάποιους μήνες, να βγάζουμε την μπαταρία από το μοντ και να την βάζουμε σε αναλυτή.
Η φόρτιση είναι ανάγκη, η ανάλυση είναι χόμπι ή επάγγελμα.
Η μπαταρία έχει ανάγκη από ρεύμα όταν αδειάσει και πρέπει να της το δώσουμε με ασφαλή τρόπο.
Δεν θα συγκινηθεί αν μάθει ότι εμείς παρακολουθούσαμε ρεύματα τάσεις αντιστάσεις ποσοστά χωρητικότητες, ενώ αυτή φορτιζόταν.
Στο φινάλε αν παρακολουθούσαμε την θερμοκρασία της, ίσως να ψιλοσυγκινιόταν, αλλά δεν προβλέπεται στους φορτιστές "μας".
Τον μύθο του αλάθητου της φόρτισης σε επώνυμο φορτιστή, μας τον γκρέμισε ο
camber.
Δεν μπορώ να βρω το μήνυμα, αλλά πάνω κάτω έλεγε ότι ο φορτιστής φόρτιζε αρκετή ώρα και θα συνέχιζε αν δεν το έπαιρνε χαμπάρι και έβγαζε την μπαταρία, η οποία είχε φτάσει στα 4.53V και για την δραματοποίηση του πράγματος θα επαναλάβω ότι δεν σταμάτησε στα 4.53V, ο camber τον σταμάτησε στα 4.53V.
Προσπάθησα να γράψω με Ελβετική ουδετερότητα.
Δεν έχει σημασία αν τα κατάφερα, γιατί το νήμα δεν ενδιαφέρεται για τα βίτσια του καθενός.
Λογικά επιχειρήματα προσπαθεί να μαζέψει.
Μην το αποφύγεις,
σκέψου και γράψε.