Νομιζω το προβλημα ειναι στα αυλακια που εχει.
Το πρόβλημα είναι στο ίδιο το oring που δεν αφήνει τα αυλάκια (αν εννοούμε το ίδιο πράγμα - αυλάκια καταλαβαίνω τα αντικριστά "κοψίματα" στο σπειρωμα που έχει εγώ ) να κάνουν τη δουλειά τους. Τα "κοψίματα" αυτά λοιπόν υποτίθεται ότι μπήκαν εκεί για να δημιουργούν σημείο διαφυγής στον αέρα όταν βιδώνει το καπάκι. Το δικό του oring λοιπόν παρεμβαίνει λανθασμένα στο σημείο (είναι χοντρό ) και δεν αφήνει αυτόν τον αέρα να φύγει. Αντιθέτως μάλιστα, επειδή είναι χοντρό δημιουργεί και μια πρόσθετη πίεση αέρα στο τανκ όταν το καπάκι βιδώνει τέρμα..

Λεπτότερο oring λοιπόν, και να στεγανοποιεί όταν το καπάκι τερματίσει, και να αφήνει τον αέρα να διαφύγει όσο το καπάκι γίνεται ένα με το τανκ κατά το βιδωμα.
Στο 9x1 βρήκα το ιδανικό εγώ, μπορεί να είναι 1 χιλιοστο σε πάχος όσο το προηγούμενο, η μικρότερη διάμετρός του όμως το "τεντώνει" όταν φωλιάζει στη φαρδύτερη "βάση" του κι έτσι λεπταίνει και ταιριάζει καλύτερα στο σύνολο.
ΚΑΙ δείχνει να δημιουργεί την ιδανική "στεγανοποιητική επαφή" που χρειάζεται μεταξύ καπακιού και τανκ (αν και δεν είχα πρόβλημα και χωρίς αυτό ), ΚΑΙ δεν δημιουργεί έξτρα πίεση αέρα μέσα στο τανκ με αποτέλεσμα την υπερτροφοδοσία.
Λογικά το προηγούμενο oring πρέπει να ήταν γύρω στο 11x1, κάτι τέτοιο. Δεν βρήκα στοιχεία στον ιστό δυστυχώς.
Όλα τα παραπάνω ΔΕΝ είναι απαραίτητα πάντως, και με την πλήρη απουσία oring στο σημείο ο ατμοποιητής λειτουργεί άψογα.
