Από 23 Αυγούστου έχω και επίσημα στα χέρια μου το ICE.
Το ατμίζω συνέχεια μέχρι να του βγάλω την ψυχή.
Δε μου έχει παρουσιάσει την ώρα της χρήσης καμία φορά κάψιμο, παρόλο που ατμίζω αποκλειστικά VG υγρά.
Δεν μου έχει έρθει ποτέ υγρό στο στόμα.
Ποτέ δεν έχω διαρροή, ποτέ δεν έχω καθαρίσει με χαρτοπετσέτα κανένα μέρος του ICE, ακόμα και τον πόλο της μπαταρίας.
Δεν το αφήνω ποτέ να μου τελειώσει από το δοχείο το υγρό.
Το ατμίζω σχεδόν με ελεύθερη ροή αέρα... και όταν πιο τα τσίπουρα μου κλείνω τον αέρα για περισσότερη ατμιστική απόλαυση.
Κάνω κάποιες σημειώσεις ως προς την χρήση του ICE.α)Γέμισμα: Το ICE έχει για μένα το πιο εύκολο γέμισμα, σε σχέση με όσα καλούδια έχω χρησιμοποιήσει μέχρι σήμερα.
Η ευκολία που έχει στο γέμισμα του, δεν σημαίνει ότι δεν θέλει και προσοχή.Η κασέτα ή αλλιώς θήκη υγρού έχει στο κέντρο (ομόκεντρα) ένα απλό σωληνάκι.
Σε αυτό το σωληνάκι δεν πρέπει να μπει υγρό, κατά την ώρα που το γεμίζουμε. Όταν γεμίζουμε την θήκη με υγρό, η στάθμη του δεν πρέπει να υπερβεί το πάνω μέρος από το σωληνάκι. Δεν τρέχει τίποτα άμα μπει υγρό, δεν χαλά κάτι στο η.τ. , απλά αυτό το σωληνάκι επικοινωνεί άμεσα με το επιστόμιο, και κατά την χρήση του ατμοποιητή εξέρχεται ο ατμός.
Άρα ποτέ μα ποτέ δεν ξεχειλίζουμε την θήκη μας με υγρό, για να μην περάσει το υγρό από το σωληνάκι και πάει στο επιστόμιο και μετά στο στόμα μας.
Μια συμβουλή που δίνω για να γίνει ακόμη πιο εύκολο το γέμισμα είναι, να κρατάτε την θήκη λίγο πλάγια, να βλέπουμε το γέμισμα από το παραθυράκι του.
β)Ρυθμιστής αέρα:Ο ρυθμιστής αέρα είναι ένα κορυφαίο καλούδι, που απογειώνει το συγκεκριμένο η.τ., καθώς και απογειώνει τις ατμιστικές ορέξεις κάθε ατμιστή.
Προσοχή όταν κλείνουμε εντελώς την παροχή αέρα, (ουσιαστικά θέτουμε εκτός λειτουργίας τον ατμοποιητή ακόμα και αν πατάμε το κουμπί της μπαταρίας), και εμείς όλο ρουφάμε-ρουφάμε..... τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κατεβάσουμε στον ατμοποιητή πολύ υγρό, και μετά όταν ανοίξουμε τον αέρα- που ουσιαστικά ξαναθέτουμε σε λειτουργία τον ατμοποιητή, υπάρχει πιθανότητα λόγω αλλαγή της πίεσης να μας έρθει υγρό.
Ρυθμίζουμε τον αέρα, δεν παίζουμε με τον αέρα.
Είναι σαν να έχουμε σβηστό το αυτοκίνητό μας, και να πατήσουμε καμιά 20αρια φορές το πετάλ του γκαζιού, και μετά να βάλουμε μπρος την μηχανή
γ)Μπαταρία:Για την μπαταρία έχω πει σχετικά
Μακάρι να βγει κάποιος αντάπτορας για να το παντρέψουμε και με άλλες μπαταρίες και μόντες.
Φίλε craven.gr κάτι έχω στο μυαλό μου
(αν δεν με έχεις προλάβει-είπαμε είσαι το παιδί θαύμα)
Θα τα πούμε από κοντά την άλλη εβδομάδα.
δ)Πρώτη χρήση:Απλά γεμίζουμε με προσοχή την κασέτα με υγρό, αφείνουμε 2 λεπτά να μουσκέψει ο ατμοποιητής και μετά πυροβολούμε
Μία συμβουλή που δίνω, πριν την πρώτη ατμιστική χρήση είναι: αφού γεμίσουμε με υγρό την κασέτα(θήκη υγρού), και ξεκλειδώσουμε την μπαταρία, πριν πατήσουμε για πρώτη φορά το κουμπί, να ρυθμίσουμε πρώτα τον αέρα εκεί που θέλουμε(χωρίς να πατάμε την μπαταρία), και αφού φέρουμε την ρύθμιση εκεί που θέλουμε, μετά αρχίζουμε τα γλέντια.
*Ρυθμίζοντας πρώτα τον αέρα, επιτυγχάνουμε σίγουρα ότι ο ατμοποιητής έχει προμηθευτή με υγρό ε)Γενικά:Προσοχή στις πτώσεις
Σήμερα το πρωί μου έπεσε το ICE από ύψος 2 μέτρων περίπου.
Εκεί που νόμιζα ότι την έβγαλα καθαρή, δυστυχώς κατάλαβα στο πάνω μέρος της θήκης ένα ράγισμα, και διαπίστωσα λίγο υγρασία. Το έλυσα προσωρινά το πρόβλημα (βρισκόμουν και μακριά από το σπίτι μου για να πάρω την δεύτερη) και πάει πολύ καλά, με την τοποθέτηση καλής σελοτέιπ (ίσα ένα κύκλο), και δεν φαίνεται τίποτα
Θα το φέρω στην νέα μας συνάντηση.
στ)Διαβολοσφουγγαράκι:Όταν αγοράζουμε το ICE, στο πάνω μέρος των δύο θηκών, στο σημείο που μπαίνει το επιστόμιο, οι Κινέζοι έχουν βάλει ένα δείγμα από σφουγγαράκι για λόγους να μην μπει σκόνη ή μικροσωματίδια(ποτέ μου δεν το κατάλαβα γιατί το έκαναν).
Αυτό το ρημάδι βγάλτε το. Κατά την χρήση κατακρατά ατμό που μετά γίνετε υγρό..
Αυτά τα λίγα. Ότι άλλο μου έρθει στο μυαλό θα επανέλθω.
Ευχαριστώ.