Και ήρθε η ώρα για το review...
Μετά από απίστευτες περιπέτειες και εικοσπέντε χιλιάδες εναέρια χιλιόμετρα (αυτά τα sparki έχουν τρελλό miles bonus!), ήρθαν στα χέρια μου.
Το metallic έχει ένα όμορφο σαγρέ τελείωμα, το ροζ αδικείται στις φωτογραφίες - είναι ένα πιο βαθύ χρώμα, σχεδόν βυσσινί, ενώ το μαύρο είναι τελείως κλασσικό eGoχρωμα. Δίπλα ο ατμοποιητής τους με το φιλτράκι του, μία eGo 650ρα για σύγκριση, ο φορτιστής με τις μπαταρίες τους.
Από κάτω, μπαταριοθήκη εις τα εξ ων συνετέθη: από αριστερά η βάση (με το κουμπί), το σώμα και το πάνω άκρο.
Πατώντας το κουμπί στον πάτο κάνει επαφή το αξονάκι της βάσης στην μπαταρία και κλείνει κύκλωμα. Το χρυσαφί εξάρτημα είναι μέσα στο πάνω άκρο, και είναι σε μόνιμη επαφή με τον πόλο της μπαταρίας και τον κεντρικό πόλο του ατμοποιητή (είναι το χρυσαφί που φαίνεται στις συσκευές. Αυτός ο σχεδιασμός πρέπει να είναι ο λόγος που βγάζει πάσα 801). Πολύ απλή λειτουργία, δεν ξέρω αν έχει ηλεκτρονικά μέσα στον διακόπτη.
Εντυπώσεις:
Για μια μπαταριοθήκη δεν είναι πολλά αυτά που έχουν σημασία: αξιοπιστία, εμφάνιση, πρακτικότητα. Για την αξιοπιστία δεν μπορώ ακόμα να πω τίποτα. Από εμφάνιση, εμένα μου αρέσει. Από πρακτικότητα: μετά τα πέντε πρώτα κλικ, το δάχτυλο πάει μόνο του στο κουμπί. Το κουμπί δεν πατιέται μόνο του ούτε στην σφιχτότερη τσέπη πουκάμισου, δίπλα-δίπλα σε κινητά κλπ.
Επίσης: λέει για power regulator. Δεν ξέρω τι έχει, αλλά πραγματικά δεν έχεις διαφορά στην ισχύ μέχρι που ξαφνικά πατάς και δεν γίνεται τίποτα, μετράς την μπαταρία και είσαι στα 2.60-2.70 βολτ.
Στέκεται όρθιο χωρίς να πέφτει εύκολα όπως τα eGoειδή, ενώ η λιτή εμφάνισή του το κάνει διακριτικό.
Διαστάσεις: ύψος 6.8 εκ., διάμετρος 1.9 εκ. Βάρος (χωρίς μπαταρία): 24 γραμμάρια, με μπαταρία 41 - όσο ένα eGo.
Φορτιστής: φορτίζει μία-μία ή δύο μπαταρίες μαζί.
Μπαταρίες: 16340, 800mAh ονομαστική χωρητικότητα. [edit: unprotected]
Οι ατμοποιητές του είναι καλής ποιότητας 510, με πάσα για τον 801. Παίρνουν ότι φιλτράκια παίρνει και ο 510. Τα φιλτράκια του πακέτου είναι τα μανίσια 510.
Το θεωρώ όμως ιδανικό για κάρτο - η boge βγάζει κάρτο με πάσα για 801, ακριβώς ίδια με τον 510D κατά τα άλλα.
Με κάρτο και drip tip είναι η απόλυτη ξεγνοιασιά: ούτε χαρτοπετσέτες ούτε τίποτα. Βγαίνεις από το σπίτι με το sparki στο χέρι και μία μπαταρία και ένα μπουκαλάκι στην τσέπη. Τίποτα άλλο.
Value for money: η συσκευή μόνη της βγαίνει στα 16$, ενώ το πακέτο με τον φορτιστή, μπαταρίες, ατμοποιητή, 5 φιλτράκια και ένα υγρό στα 28$. Τα ταχυδρομικά είναι ολίγον τι τσουχτερά (flat 25$), αλλά αν το μοιράσετε έστω με έναν ακόμα τότε είναι συμφέρουσα αγορά.
Επειδή ο αμερικάνος έστειλε παραπάνω κομμάτια για να αντικαταστήσει τα υγρά στην μαζική παραγγελία που γύρισε πίσω, έχουν περισσέψει κομμάτια. Θα τα προτείνω σε κανα-δυο δικούς μου εδώ κι αν δεν τα θέλουν θα τα βγάλω στο σφυρί εδώ στο φόρουμ.
Συμπέρασμα: Απλή, εμφανίσιμη και πρακτική μπαταριοθήκη. Αν δεν ήταν τα ακριβά ταχυδρομικά, θα ήταν η κορυφαία αγορά.
Αλλά και έτσι, αξίζει.