vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

131 επισκέπτες, 1 χρήστης
camber

Γενική συζήτηση για mods

Αποσυνδεδεμένος gpanos

  • **
  • 248
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #750 στις: Δεκεμβρίου 17, 2013, 15:45 »
Δεν είναι μόν αυτό. Στα μηχανικά mod υπάρχουν πολλές επιλογές για να έχεις δυνατότητα για ρύθμιση τζούρας. Για μένα είναι πολύ σημαντικός παράγοντας και μου ανεβάζει πολύ την ατμιστική μου απόλαυση. Στα ηλεκτρονικά ακόμα και provari πρέπει να αγοράσεις μια λύση τύπου Hippo v2 για να έχεις την ίδια ρύθμιση. Μιλάμε για ατμοποιητές που έχουν την ρύθμιση αέρα στον πόλο.

Όσον αφορά το καμένο στις φορτισμένες μπαταρίες επιλέγω 18350 και 18500 μπαταρίες οι οποίες περιορίζουν το φαινόμενο, όταν επιλέγεις πολύ χαμηλή αντίσταση.


Φυσικά όταν έχεις μηχανικό mod πρέπει να συνοδεύεται με επισκευάσιμο, διότι αλλιώς θα έχεις πολλά προβλήματα. Έχω παρατηρήσει ότι και οι δύο γνωστοί Ελληνικοί επισκευάσιμοι τύπου κάρτο παίζουν εξίσου καλά σε χαμηλά ρεύματα, οπότε ακόμα κι αν έχεις μια αντίσταση 1,7-1,9Ω ατμίζεις υπέροχα μέχρι να φτάσει η μπαταρία 3.4V.

Γενικά όμως, εφόσον έχω βρει τα δικά μου κριτήρια, δεν ασχολούμαι καθόλου πια με ρυθμίσεις, αν πατιέται καλά το κουμπί, με πόση ένταση ατμίζω κτλ.

Εκτός από το provari που πιθανώς να είναι πολύ κοντά σε απόδοση με τα μηχανικά, τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά mod θεωρώ πως απευθύνονται σε πιο άπειρους ατμιστές που δεν θέλουν να αχολούνται με πολλά πολλά.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 17, 2013, 15:57 από gpanos »

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #751 στις: Δεκεμβρίου 17, 2013, 16:00 »
Επί 4μηνο βαρούσα το provari ανελέητα και θεωρούσα ψιλογραφικότητες τα περί γλυκών ρευμάτων. Πρόσφατα πήρα από Fasttech κλώνο Nemesis (ντρέπομαι τους πατριώτες της Ατμομηχανής αλλά τα ευρά είναι πολλά και δυσεύρετα) και δειλά δειλά έβαζα την Σοφία σε αυτόν. Τελικά κατέληξε η Σοφία με το μηχανικό να είναι μόνιμα μαζί, πραγματικά δεν ξέρω αν θα το χαρακτήριζα πιο "γλυκό" ή αλλιώς (απαλό, ομαλό, κ.λπ.) αλλά η αίσθηση είναι όντως αρκετά καλύτερη ακόμα και όταν η μπαταρία έχει σχετικά πέσει. Έχω ακούσει επίσης ότι ετοιμάζεται μηχανικό mod με kick που δίνει συνεχές ρεύμα αντί παλμικό. Αν ισχύει αυτό πιστεύω ότι θα είναι το τέλειο.
Το provari ανεβάζει σε κάποια στιγμή παλμικά την τάση αλλά αυτό δεν ενδιαφέρει τον χρήστη. Στην έξοδο η τάση ομαλοποιείται και παίρνεις συνεχές ρεύμα.
Αν νομίζεις ότι ατμίζεις πιο ομαλά σε μηχανικό, αυτό μόνο στις απώλειες του μηχανικού μπορεί να αποδοθεί. Η τζούρα σου ξεκινάει ας πούμε στα 3.9V και στο τέλος της θα πέσει στα 3.7V. To provari αρχίζει και τελειώνει τη τζούρα όπου το ρυθμίσεις.

Τα Joyetech eVic & eMode όπως και το Mid της Janty μπορούν να εξομοιώσουν τον τρόπο λειτουργίας των μηχανικών. Να αρχίσουν τη τζούρα από κάποια volt και σταδιακά να πέφτουν ή το αντίθετο.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 17, 2013, 16:06 από camber »

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #752 στις: Δεκεμβρίου 17, 2013, 18:14 »
Ολες οι μπαταριες εχουν 4,2+- Volts οταν ειναι γεματες (LG και καποιες Samsung με τον σωστο φορτιστη 4,35 V) , δεν παιζει ρολο αν ειναι 10440,14500,14650,16340,17335,18350,18500,18650 κλπ. κλπ. κλπ.

Εκει παιζουν ρολο τα mAh της μπαταριας.  Οσο πιο μεγαλη ειναι ,τοσο πιο πολυ θα κρατησει στα 4+- Volts.
Με απανωτες τζουρες και μετρια τροφωδοσια,ενας εργ/κος λογο του οτι εχει και λεπτα συρματα,μπορει να στεγνωσει.  Ειναι μια κατασταση που συχνα εμφανιζεται σε εργ/κους ατμοποιητες.  Ακομα μπορει,οπως συχνα συμβαινει,να ακουμπανε τα συρματα στους εργ/κους και να σου δινει καμενο.

Oλοι οι ατμοποιητες ,επισ/μοι ή οχι ,μπορουν να δουλεψουν σε μπαταριες απλες τυπου Ego ή VV/VW MODS ή σε μηχανικα ή σε μηχανικα με kick.

Aναλογα το τι θελεις,πως,πόσο,πότε,γιατι κλπ. κλπ. κλπ.

Δεν παιζει ρολο μονο πόσα Ωμ ειναι μια αντ/ση,αλλα πως και με τι ειναι φτιαγμενη.

Δλδ,με τι συρμα,φιτιλι,πόσες σπειρες,πόσο φιτιλι,πόσο σφυγμενη ειναι,τι τροφωδοσια εχει κλπ. κλπ. κλπ.



Το ρευμα ειναι ενα και ειναι το ιδιο παντου και παντα. Οπως ειπαν και παραπανω,σε μηχανικο πατας το κουμπι και ξεκιναει στα π.χ. 4 V και στο τελος της τζουρας εχεις 3,8 V.
Εκει εχεις τη δυνατη τζουρα στην αρχη και όσο πεφτουν τα Volts της μπαταριας,νομιζεις οτι ειναι πιο γλυκο το ατμισμα,αφου πεφτει και η θερμοκρασια του ατμου.

Σε VV/VW,εχεις εξαναγκασμο της τασης του ρευματος απο την πλακετα,ωστε να δινει συναιχεια το ζητουμενο και ετσι εχεις συναιχεια την ιδια θερμοκρασια ατμου στο στομα σου,απ' την αρχη της τζουρας ως το τελος που αφηνεις το κουμπι.




Αποσυνδεδεμένος GreekNick

  • **
  • 204
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #753 στις: Δεκεμβρίου 17, 2013, 19:45 »
Σημερα παρελαβα το πρωτο μου μηχανικο mod μαζι με ενα kick και δεν μου δουλευει με το kick.


ερωτηση το kick δουλευει μονο με απλες μπαταριες ή και με μπαταριες με προστασια??




Το μοντακι δουλευει κανονικα με μια 18350 EH 1200mah με προστασια που εχω. Μολις κοτσαρω το kick τζιφος τιποτα

Αποσυνδεδεμένος erwtas13

  • ***
  • 586
  • Φύλο: Άντρας
  • τέλος η βρώμα
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #754 στις: Δεκεμβρίου 17, 2013, 19:57 »
To προβάρι δεν το είχα αλλά το δοκίμασα. Καλό. Ίσως και να το πάρω κάποτε τώρα που έχει κάνει τον κύκλο του και το βρίσκεις μεταχειρισμένο  κάτω από 100€.
Είχα όμως διάφορα κινέζικα ηλεκτρονικά. Πεταμένα λεφτά...Μια το κουμπί μια ο πόλος. Αποφάσισα να πάρω μηχανικό αφού το δοκίμασα πρώτα και μου άρεσε για έναν πολύ σοβαρό λόγο. Υποστήριξη από τον Έλληνα παραγωγό. Όλα είναι συνήθεια.

Αποσυνδεδεμένος fotispap3

  • ***
  • 647
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #755 στις: Δεκεμβρίου 17, 2013, 19:58 »
Δουλευει με μπαταριες χωρις προστασια, οσο για το kick, ριξε μια ματια στις προδιαγραφες του, για παραδειγμα, το kick απο fastteck δουλευει απο 1,5 εως 3 Ω ενω το evolv 2 απο 0,5 εως 3,3 Ω

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #756 στις: Δεκεμβρίου 17, 2013, 20:01 »
Κοιτα και πως βαζεις τους πολους.... Μπορει να το εβαλες αναποδα.

Αποσυνδεδεμένος GreekNick

  • **
  • 204
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #757 στις: Δεκεμβρίου 17, 2013, 20:27 »
Να το εχω βαλει αναποδα δεν νομιζω. Δοκιμασα και με πιο μεγαλη αντισταση μπας και εφταιγε η προηγουμενη που ηταν στα 1.2 αλλα και τωρα με 1,8 τιποτα. Μαλλον πεσαμε σε τζιουφιο :thumpdown: :thumpdown: .


Σιγουρα δουλευει ΚΑΙ ΜΕ protected μπαταριες??

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #758 στις: Δεκεμβρίου 17, 2013, 20:39 »
Δουλεύει με protected αρκεί να μην έχεις ψηλά ρυθμισμένα τα watt. Τότε τραβάει πολλά αμπερ από τη μπαταρία και επεμβαίνει η προστασία της.
Βεβαιώσου ότι τα εσωτερικά τοιχώματα του mod έχουν καλή αγωγιμότητα και ο αρνητικός πόλος του kick κάνει καλή επαφή με την σωλήνα.




Αποσυνδεδεμένος kicko

  • **
  • 123
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #759 στις: Δεκεμβρίου 17, 2013, 22:04 »
ευχαριστω για τον πινακα με τα μηχανικα.θα το ψαξω.

Αποσυνδεδεμένος thodouris

  • **
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #760 στις: Δεκεμβρίου 17, 2013, 23:31 »
Τα μηχανικα γιατι δεν παιζουν καλα με εργοστασιακους ατμοποιητες?
Οι εγκο δεν ξεκινανε απο 4,2 και πεφτουν στα 3,4?
Δεν ειναι το ιδιο?
Γιατι εχω βαλει εναν βιβι νοβα απο το πρωι και μια χαρα μου δουλευει με 1,8 ωμ! :dontknow:

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #761 στις: Δεκεμβρίου 18, 2013, 02:13 »
Από τη στιγμή που καλύπτεσαι με eGo και εργοστασιακό στα 1.8Ω είσαι μια χαρά. Και θα συνεχίσεις να είσαι με μηχανικό mod.

Η πλειοψηφία όμως καταφεύγει στα mod επειδή δεν ικανοποιείται από την απόδοση των απλών μπαταριών. Σ' αυτούς δεν θα προσφέρει τίποτα περισσότερο ένα μηχανικό mod αν κρατήσουν τον παλιό εργοστασιακό ατμοποιητή τους.


Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #762 στις: Δεκεμβρίου 18, 2013, 02:16 »
Ολες οι μπαταριες εχουν 4,2+- Volts οταν ειναι γεματες (LG και καποιες Samsung με τον σωστο φορτιστη 4,35 V) , δεν παιζει ρολο αν ειναι 10440,14500,14650,16340,17335,18350,18500,18650 κλπ. κλπ. κλπ.

Εκει παιζουν ρολο τα mAh της μπαταριας.  Οσο πιο μεγαλη ειναι ,τοσο πιο πολυ θα κρατησει στα 4+- Volts.
Με απανωτες τζουρες και μετρια τροφωδοσια,ενας εργ/κος λογο του οτι εχει και λεπτα συρματα,μπορει να στεγνωσει.  Ειναι μια κατασταση που συχνα εμφανιζεται σε εργ/κους ατμοποιητες.  Ακομα μπορει,οπως συχνα συμβαινει,να ακουμπανε τα συρματα στους εργ/κους και να σου δινει καμενο.

Oλοι οι ατμοποιητες ,επισ/μοι ή οχι ,μπορουν να δουλεψουν σε μπαταριες απλες τυπου Ego ή VV/VW MODS ή σε μηχανικα ή σε μηχανικα με kick.

Aναλογα το τι θελεις,πως,πόσο,πότε,γιατι κλπ. κλπ. κλπ.

Δεν παιζει ρολο μονο πόσα Ωμ ειναι μια αντ/ση,αλλα πως και με τι ειναι φτιαγμενη.

Δλδ,με τι συρμα,φιτιλι,πόσες σπειρες,πόσο φιτιλι,πόσο σφυγμενη ειναι,τι τροφωδοσια εχει κλπ. κλπ. κλπ.



Το ρευμα ειναι ενα και ειναι το ιδιο παντου και παντα. Οπως ειπαν και παραπανω,σε μηχανικο πατας το κουμπι και ξεκιναει στα π.χ. 4 V και στο τελος της τζουρας εχεις 3,8 V.
Εκει εχεις τη δυνατη τζουρα στην αρχη και όσο πεφτουν τα Volts της μπαταριας,νομιζεις οτι ειναι πιο γλυκο το ατμισμα,αφου πεφτει και η θερμοκρασια του ατμου.

Σε VV/VW,εχεις εξαναγκασμο της τασης του ρευματος απο την πλακετα,ωστε να δινει συναιχεια το ζητουμενο και ετσι εχεις συναιχεια την ιδια θερμοκρασια ατμου στο στομα σου,απ' την αρχη της τζουρας ως το τελος που αφηνεις το κουμπι.

Αποσυνδεδεμένος gpanos

  • **
  • 248
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #763 στις: Δεκεμβρίου 18, 2013, 11:27 »
Μεγάλη κουβέντα ανοίξαμε για τα μηχανικά Mod και το καλό είναι ότι η κουβέντα είναι εκπαιδευτικού χαρακτήρα σχεδόν για όλους μας. Πέραν από κάποιους συμβιβασμούς που έχεις με τα μηχανικά mods, η απόφαση είναι καθαρά υποκειμενική. Ο καθένας πορεύεται με αυτό που του αρέσει περισσότερο.

Η ένστασή μου είναι σε αυτούς που δεν το έχουν ψάξει και έχουν εσφαλμένες εντυπώσεις για κάποια θέματα.

Άρα ας δούμε αναλυτικά ποιά τα πλεονεκτήματα/μειονεκτήματα του κάθε είδους:

Ηλεκτρονικά mods:

Πλεονεκτήματα:
1. Ένδειξη μπαταρίας και προστασία (δηλαδή δεν ασχολούμαστε με την μπαταρία και ατμίζουμε μέχρι να μην μπορεί να δώσει άλλο η μπαταρία).
2. Ένδειξη αντίστασης (χρήσιμο για να θυμόμαστε τι αντίσταση χρησιμοποιούμε αλλά και αν αλλάξει τιμή να καταλάβουμε αν έχουμε hotspot).
3. Ρύθμιση volt/watt (δηλαδή σταθερή τάση σε όλη την διάρκεια της μπαταρίας).
4. Παίζουν καλά σε εργοστασιακούς ατμοποιητές όπου αμα ξεπεράσουμε μια συγκεκριμένη τάση μπορεί να μας βγάλουν καμένο.

Μειονεκτήματα:
1. Υπάρχει κίνδυνος να χαλάσουν τα ηλεκτρονικά μέρη.
2. Υπάρχει κίνδυνος να χαλάσει το κουμπί, ειδικά σε εκείνα που χειριζόμαστε το μενού με ένα κουμπί (οπότε πατιέται περισσότερες φορές).
3. Βγαίνουν συνέχεια νέα τσιπάκια, οπότε μπαίνεις στο τριπάκι για νέα έξοδα (εκτός Provari).
4. Μπορεί να είναι μικρή η απώλεια αλλά η οθόνη καταναλώνει ρεύμα της μπαταρίας.
5. Έχουν μεγαλύτερες απώλειες ρεύματος από τα μηχανικά.
6. Σε περίπτωση που πέσει/βραχεί/πέσει κεραυνός και το κάψει  :)) υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να μην παίζει μετά.
7. Δεν παίζουν με αντιστάσεις πολύ χαμηλών Ω.

Μηχανικά mods:

Πλεονεκτήματα:
1. Δεν σπάει δε χαλάει (τα περισσότερα έχουν εγγύηση εφόρου ζωής).
2. Βάζεις μπαταρία και απλά παίζει (απλό στην χρήση).
3. Υπάρχουν πολλές επιλογές για ρυθμιζόμενο πόλο, ρύθμιση τζούρας. Αν έχεις την τζούρα στην καμπάνα έχεις την επιλογή να αγοράσεις εξάρτημα που να μην έχει ρύθμιση τζούρας).
4. Έχεις επιλογή να βάλεις kick και να έχεις προστασία μπαταριών και σταθερή τάση. Το kick μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε όλα τα μηχανικά mod που έχεις (εφόσον το υποστηρίζουν τα περισσότερα).
5. Είναι πιο όμορφα.
6. Άπαξ και βρεις την χρυσή τομή, δεν ξαναασχολείσαι με τίποτα.


Μειονεκτήματα:
1. Δεν παίζουν καλά οι εργοστασιακοί ατμοποιητές, διότι όταν είναι πλήρως φορτισμένες οι μπαταρίες μπορεί να μας δώσε καμένο, λόφω του ότι έχουν πλαστικά και λαστιχένια μέρη. Αυτό δεν είναι ακριβώς μειονέκτημα, απλά για να πας σε μηχανικό θα πρέπει να έχεις φτάσει ήδη σε επισκευάσιμο ατμοποιητή, με εξαίρεση ίσως τα εργοστασιακά κάρτο, που παίζουν καλά και σε μηχανικά.
2. Δεν είναι για όλο τον κόσμο. Για να προχωρήσεις στην αγορά θα πρέπει πρώτα να έχεις πάρει απόφαση ότι θα ασχοληθείς με πολλές λεπτομέριες προκειμένου να πάρεις ένα καλό άτμισμα που θεωρούσες δεδομένο στο ηλεκτρονικό. Υπάρχουν πολλοί που έχουν μείνει στις eGO μπαταρίες και είναι απόλυτα ευχαριστημένοι.
3. Θέλει αρκετά πιο συχνό πλύσιμο (μια φορά την εβδομάδα).

Γενικά σίγουρα υπάρχουν περισσότερα να γράψει κανείς.

Αν επιλέξεις ηλεκτρονικό mod και σου χαλάσει υπάρχει ο νόμος του SEB που ευτυχώς για εμάς είναι πάντα εδώ και μας φροντίζει. Ψηφίζω να του φτιάξουμε άγαλμα σε μια πλατεία, έτσι για να τον ευχαριστήσουμε. :respect:
Υπάρχουν και τα πολύ καλά ηλεκτρονικά mod (Provari), αλλά είναι θέμα κόστους το τι θα επιλέξει ο καθένας.

Αν επιλέξεις μηχανικό, υπάρχει πάντα η λύση του Kick όπου θα έχεις όλα τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εκτός από την μέτρηση της αντίστασης/μπαταρίας. Υπάρχουν και λύσεις τύπου Zorba, όπου δεν χρειάζεται να έχεις έξτρα σωλήνα σε κανένα μοντάκι.

Αποσυνδεδεμένος VWA

Απ: Γενική συζήτηση για mods
« Απάντηση #764 στις: Δεκεμβρίου 18, 2013, 12:15 »
Αρκετες φορες στο παρελθον εχω διαβασει τα μειονεκτηματα του provari που εκτος της τιμης και του δυσκολου μενου δεν υπηρχε κατι αλλο, τωρα διαβαζω για μηχανικα που ''χαλανε'' τον κοσμο και τα συγκρινουν και μαζι του (provari) Μην γελιομαστε παιδια δεν υπαρχει συγκριση σε καμια των περιπτωσεων  :nope:  ουτε στην τιμη γιατι αν οχι ολα τα περισσοτερα μηχανικα πια το ξεπερνουν και επισης μην αναφερετε καν την λεξη Kick οταν μιλατε για μηχανικα γιατι παυει να ειναι μηχανικο τοσο απλα ειναι τα πραγματα.
Απλα μαθαινεις και λες μηχανικο = 0.1 εως 1 αντισταση και ηλεκτρονικο τα παντα απο εκει και πανω :yes:
Γραφω καλοπροαιρετα παντα εχοντας περασει απο τα χερια μου παρα πολλα μηχανικα και ηλεκτρονικα μοντ οπως και ατμοποιητες καθε ειδους, στο συνολο του το ηλεκτρονικο απλα το λατρευεις για τις λειτουργιες του  :yes:
Και για να δωσω και ενα υπερ στα μηχανικα θα το πω απλα (οχι οτι με ενδιεφερε ποτε) Το μοντ το παιρνεις για το ''κουσουρι'' σου και οχι για πασαρελα  ;)

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 112716 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2133 357861 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 10:22
από camber
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 448343 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 109341 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 372993 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 326520 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 525 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 5708 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 14577 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 28501 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 99060 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1822 325980 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 27, 2024, 15:10
από anetost