vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

496 επισκέπτες, 4 χρήστες
Tem, lagoudakis, camber, neoklis79

Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)

Αποσυνδεδεμένος TheGodfather

  • *
  • 86
  • Φύλο: Άντρας
Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #210 στις: Σεπτεμβρίου 06, 2014, 10:38 »
[youtube]FcHrPyR9dGY[/youtube]


[youtube]8ZB6_PkMeRU[/youtube]
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 06, 2014, 17:57 από TheGodfather »

Αποσυνδεδεμένος nas1

  • **
  • 391
  • Φύλο: Άντρας
  • Vaping.gr Blacksheep
Απ: Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #211 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2014, 15:16 »
Τελικα εχει βγει η ημερομηνια που θα βγει στην αγορα???

Αποσυνδεδεμένος Vamire

  • *****
  • 1539
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #212 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2014, 16:04 »
Τα Χριστούγεννα και αν.  :tongue_smilie: 

Αποσυνδεδεμένος Nemesis_rds

  • *****
  • 5569
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #213 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2014, 17:20 »
Μπααα, δε νομιζω να τους παρει τοσο.
Ποσες αλλαγες πια να κανουν στο beta? Υπαρχει και το Ρ3.5 σε κανα χρονο, ας διορθωσουν κι εκει κατι. :))

Αποσυνδεδεμένος Vamire

  • *****
  • 1539
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #214 στις: Σεπτεμβρίου 23, 2014, 18:28 »
Δεν ειναι apple η provape αλλα αμα γινει ετσι οπως το λες και παλι apple δεν θα γινει  :laugh1:

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #215 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 18:05 »
Εισαγωγή
Ευχαριστώ τον Τάσο από την e-smokers που μου παραχώρησε ένα P3 beta για παρουσίαση στο φόρουμ.


Συμπέρασμα
Όσοι βαριούνται να διαβάσουν αναλύσεις επί αναλύσεων σταματούν εδώ.

Σαν φανατικός χρήστης και υποστηρικτής του Ρ2.5 ήθελα πάρα πολύ αυτή η έκδοση να είναι τέλεια. Να πω σε όλους τους υπόλοιπους "Φάτε σκόνη ρεεε". Κατά μεγάλο ποσοστό πετυχαίνει αυτό το στόχο.

Θετικά:
+ Κατασκευαστικά ξεχειλίζει από ποιότητα. Το Ρ2.5 ήταν σημείο αναφοράς σ' αυτόν τον τομέα και αξίζει ένα μεγάλο μπράβο στην Provape που κατόρθωσε να ξεπεράσει τον εαυτό της.
+ Δίνει εξαιρετικά ακριβές και συνεχές ρεύμα.
+ Εισάγει καινοτομίες όπως το IQ, τη μέτρηση προβλεπόμενης διαθέσιμης ενέργειας, το σύστημα διάγνωσης και επίλυσης λαθών.
+ Διαθέτει κάποια εξελιγμένα χαρακτηριστικά που προσφέρουν πολύ λίγα mod της αγοράς, όπως την αρχική ενίσχυση ισχύος (boost).
+ Έχει - επιτέλους - επίπεδο καπάκι με αυτορυθμιζόμενο πόλο. Παίρνει όλες τις μπαταρίες 18350 έως 18650 με βυζί ή όχι.
+ Το μέγεθός του έχει παραμείνει ίδιο με του προκατόχου για μπαταρίες 18350, δηλαδή ένα από τα μικρότερα της αγοράς.
+ Προσφέρει απαράμιλλη ασφάλεια. Εκτός των συνηθισμένων χαρακτηριστικών (βραχυκύκλωμα, ανάποδη τοποθέτηση μπαταρίας, θερμική προστασία κλπ) έχει αυτόματη ρύθμιση της ισχύος ανάλογα με την κατάσταση της μπαταρίας. Μπορεί να το ρυθμίσετε στα 10W αλλά αν αισθανθεί ότι δεν είναι ασφαλές θα βγάλει προειδοποιητικό μήνυμα και θα χαμηλώσει την ισχύ.

Συμβιβασμοί:
* Η διάμετρος είναι λίγο μικρότερη από 23mm. Αυτό έγινε μάλλον για λόγους συμβατότητας με τα καπάκια του 2.5 αλλά δημιουργεί κάποιο μικρό σκαλοπάτι με τους ατμοποιητές των 22 ή 23mm.
* H λειτουργία με ένα κουμπί που χαρακτήριζε το 2.5 συνεχίζεται κι εδώ. Εμφανισιακά δείχνει πιο λιτό και όμορφο από άλλα mod αλλά θέλει περισσότερο χρόνο για να ρυθμίσεις κάποια λειτουργία.

Αρνητικά:
- Μαλακό ελατήριο στο κάτω καπάκι. Αυτό δημιουργεί αρκετά προβλήματα στη λειτουργία όπως μπορείτε να διαβάσετε στην αναλυτική παρουσίαση (όχι που θα σας άφηνα να διαβάσετε μόνο τα συμπεράσματα  :)) )

Η τιμή του αναμένεται γύρω στα 200€, λίγο κάτω, λίγο πάνω. Πιστεύω ότι το τελικό προϊόν θα έχει λύσει όλα τα προβλήματα που αναφέρθηκαν από τους beta testers και θα είναι από τις καλύτερες επιλογές για κάποιον που θέλει ένα αξιόπιστο, ασφαλές εργαλείο και δεν εντυπωσιάζεται από τα άχρηστα wattage wars.


Παρουσίαση
Με μια ματιά:
Μήκος 18350: 8.89cm, βάρος: 108gr
Μήκος 18650: 12.1cm, βάρος: 138gr
Διάμετρος 2.29cm
Ρυθμιζόμενη ισχύς 3-20 watt με βήματα 0.2w
Ρυθμιζόμενη τάση 2.9-6.0 volt με βήματα 0.1v
Αναγνώριση αντιστάσεων έως 0.7 Ohm
Όριο ρεύματος έως 5 αμπέρ


Το πρώτο πράγμα που προξενεί εντύπωση στους κατόχους της προηγούμενης έκδοσης είναι η συσκευασία. Επιτέλους υπάρχει! Έχω δει καλύτερες συσκευασίες σε φθηνά κινέζικα προϊόντα αλλά όπως και να το κάνουμε είναι ένα θετικό βήμα. Δεν δείχνει πάντως ότι μέσα εκεί βρίσκεται ένα mod της τάξης των 200€. To κλειδάκι που βλέπετε στη φωτό είναι USB stick και περιέχει το manual στα ελληνικά και αγγλικά.



Χλιδή! Μπορεί να ειπωθεί αυτό για μια σωλήνα? Κι όμως... Από τη μια το satin φινίρισμα και από την άλλη οι στρογγυλεμένες χαράξεις δημιουργούν μια βελούδινη αίσθηση στο χέρι. Σε συνδυασμό με τα άψογα σπειρώματα η κατασκευή ξεχειλίζει από ποιότητα. Από κοντά είναι πιο όμορφο από ότι δείχνει στις φωτογραφίες.



Στη συσκευασία περιλαμβάνονται 2 επεκτάσεις. Σκέτο το mod παίζει με 18350, με τη 1 επέκταση δέχεται 18500, βάζοντας και τις 2 επεκτάσεις παίζει με 18650. Δέχεται όλες τις μπαταρίες με κουμπί ή χωρίς κουμπί. Το ελατήριο της βάσης χρήζει άμεσης αναθεώρησης.



Ο πόλος 510 είναι αυτορυθμιζόμενος και έχει 2 αφαιρούμενα δαχτυλίδια. Υποθέτω σύντομα θα εμφανιστούν υβριδικοί ατμοποιητές ή αντάπτορες για το νέο σπείρωμα, δαχτυλίδια eGo ή δαχτυλίδια που θα βελτιώνουν την εμφάνιση με ατμο 22mm. Το καθάρισμα του κονέκτορα είναι πλέον παιχνιδάκι.
Έχω δει βίντεο παρουσιάσεων όπου όταν ξεβίδωναν τον ατμοποιητή παρέσυρε και τα δαχτυλίδια. Σε μένα δεν έτυχε ποτέ με κανένα ατμοποιητή.
Από την κάτω πλευρά δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα. Η πλακέτα είναι ανοικτή και εκτεθειμένη αλλά το θετικό pin έχει γίνει πλέον επίχρυσο.



Η OLED οθόνη είναι μικρή αλλά με υψηλή ευκρίνεια και ευδιάκριτα γράμματα. Επάνω αριστερά εμφανίζει τα watt ή τα volt που έχουμε επιλέξει και από κάτω την κατάσταση της μπαταρίας. Στο δεξί μέρος εμφανίζονται προειδοποιητικά μηνύματα και τα Ωμ της αντίστασης.



Έχει ίδιες διαστάσεις με το προηγούμενο μοντέλο. Μου αρέσει περισσότερο εμφανισιακά αλλά αυτή είναι η δική μου καθαρά υποκειμενική άποψη.



Δεν είναι συγκριτική δοκιμή πολύμετρων αλλά οι μετρήσεις της έκδοσης 2.5! Όταν έχεις να παλέψεις με τέτοιο αντίπαλο πρέπει να βάλεις τα δυνατά σου ακόμη κι αν λέγεσαι Provape.



O στόχος δείχνει να επιτεύχθηκε αφού η ακρίβεια είναι θαυμάσια.
Όπως φαίνεται από τις μετρήσεις δεν μπορείτε να παίξετε στα 20W με οποιαδήποτε αντίσταση αφού μπαίνουν περιορισμοί από το όριο των αμπέρ αλλά και από την τάση που δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 6.0 volt. Οι αντιστάσεις σας θα πρέπει να είναι 0.8-1.8Ω για να δείτε 20 watt.
Προσέξτε το [6]. Κανονικά δεν θα έπρεπε να βγάζει προειδοποιητικό μήνυμα στα 13W (δηλαδή 5.83V). Προσέξτε επίσης ότι στις μετρήσεις με ρύθμιση volt δίνει χωρίς πρόβλημα 6.0V στην ίδια αντίσταση (δηλαδή 13.8W). Γιατί συμβαίνει αυτό? Όταν έγιναν οι μετρήσεις σε watt το IQ ήταν κάτω από 50%. Όταν υπάρχει χαμηλό IQ το P3 χαμηλώνει την ισχύ και βγάζει προειδοποιητικό μήνυμα.

Προηγμένες δυνατότητες

Ενίσχυση σήματος (Boost). Αυξάνει την ισχύ πάνω από την τιμή που έχουμε ρυθμίσει για ένα μικρό χρονικό διάστημα (0.25-1.25sec). Πολύ χρήσιμη δυνατότητα που μέχρι στιγμής είχαν οι κάτοχοι Dani, eVic, eMode. Η αντίσταση ζεσταίνεται πιο γρήγορα και ο παραγόμενος ατμός είναι πλουσιότερος χωρίς κίνδυνο να πάρουμε καμένο.
Διαγνωστικό Σύστημα Σφαλμάτων. Τέλος οι κρυπτογραφημένες ενδείξεις λαθών τύπου Ε1. Τα μηνύματα σφαλμάτων κυλούν στα αγγλικά στο επάνω μέρος της οθόνης. Ταυτόχρονα προτείνονται ενέργειες για τη διόρθωση του προβλήματος.

Καινοτομίες
Μετρητής μπαταρίας. Το Ρ3 δεν δείχνει την υπολειπόμενη ενέργεια μετρώντας την τάση της μπαταρίας όπως τα άλλα mod. Λειτουργεί όπως οι υπολογιστές ταξιδιού των αυτοκινήτων που μας δείχνουν τα χιλιόμετρα που μπορούν να διανυθούν με βάση την ταχύτητα και τις στροφές του κινητήρα. Έτσι το Provari μας δείχνει πόση ενέργεια είναι διαθέσιμη για τον ατμοποιητή και όχι στην μπαταρία. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί με 15W να βλέπουμε την μπαταρία στο 50% αλλά αν μειώσουμε στα 10W το ποσοστό να ανέβει στο 80% (τυχαίο παράδειγμα). Επίσης μπορεί να δούμε 90% βάζοντας μια καλή φρεσκοφορτισμένη μπαταρία αλλά να πέσει στο 40% αν βάλουμε μια φρεσκοφορτισμένη αλλά αδύναμη μπαταρία. Στις παραμέτρους του υπολογισμού μπαίνουν και οι επαφές/ελατήριο. Αν είναι βρώμικο θα πάρετε χαμηλότερη ένδειξη με την ίδια μπαταρία.
IQ. Δεν είναι δείκτης ευφυίας αλλά η ποιότητα εισόδου (Input Quality). Μας δείχνει πόσο υψηλό και ποιοτικό ρεύμα έχουμε στη διάθεσή μας. Αυτό εξαρτάται από την καθαρότητα των επαφών, τάση ελατηρίου και ποιότητας μπαταρίας. Αν βάλουμε μια δυνατή μπαταρία και έχουμε χαμηλό IQ τότε θα πρέπει να καθαρίσουμε τις επαφές μας. Αν οι επαφές μας είναι καθαρές και η μπαταρία φρεσκοφορτισμένη αλλά έχουμε πάλι χαμηλό IQ είναι καιρός να αγοράσουμε νέα μπαταρία.

Το IQ είναι η καρδιά του νέου P3. Ο μετρητής της μπαταρίας στηρίζεται επάνω του καθώς και η αυτόματη μείωση ισχύος που θα δούμε στην ασφάλεια παρακάτω.

Ασφάλεια
Είναι το ασφαλέστερο mod στον κόσμο. Απλά πράγματα.
Έχει προστασία από βραχυκύκλωμα, από ανάποδη τοποθέτηση μπαταρίας, αυτόματο κόφτη 16sec αν είναι πατημένο το κουμπί και κλείνει αυτόματα αν ανέβει η θερμοκρασία.
Όλα τα παραπάνω επιτηρούνται από το IQ. Ακόμη κι αν θέλετε να ατμίσετε μέσα στα επιτρεπόμενα όρια... Big Brother is watching. Αν αντιληφθεί ότι το ρεύμα εισόδου δεν έχει την ανάλογη ποιότητα ή η θερμοκρασία είναι υψηλή θα μειώσει την ισχύ εξόδου και θα βγάλει προειδοποιητικό μήνυμα.
Όπως διατείνεται η Provape θα ατμίσετε μόνο αν είναι ασφαλές να ατμίσετε.

Στη χρήση
Πραγματικά το χάρηκα αυτό το mod άσχετα με τα προβλήματα που έβγαλε. Έχει όπως και ο προκάτοχός του το ίδιο, σταθερό και δυνατό άτμισμα μέχρι τελευταίου mAh της μπαταρίας.

Οι ατμοποιητές δένουν όμορφα επάνω του χάρη στον αυτορυθμιζόμενο πόλο και το flat καπάκι. Το μικρό σκαλοπάτι λόγω της διαμέτρου των 22.9mm προσωπικά δεν με ενόχλησε καθόλου. Σίγουρα θα βγουν καπάκια που θα το εξαλείφουν για όποιον το επιθυμεί. Τα αφαιρούμενα δαχτυλίδια ανοίγουν το δρόμο για υβριδικούς ατμοποιητές ή αντάπτορες που θα μειώνουν ακόμη περισσότερο το συνολικό ύψος.

Επιτέλους παίζει με όλες τις μπαταρίες με βυζί ή χωρίς.

Η οθόνη του είναι μικρή αλλά ευδιάκριτη. Μπορώ να τη δω χωρίς γυαλιά κι αυτό είναι το πιο κολακευτικό που μπορώ να πω.
Θα εξηγήσω αναλυτικά το μενού λειτουργιών σε βίντεο που ελπίζω να ανεβάσω σύντομα. Είναι φανερό ότι έχει πέσει πολύ σκέψη για να γίνει το μενού όσο το δυνατόν πιο εύχρηστο με δεδομένο ότι υπάρχει μόνο ένα κουμπί. Τελικά συνηθίζεται αλλά γίνονται αισθητές κάποιες ελλείψεις. Δεν υπάρχει για παράδειγμα επιλογή "Πίσω" που να σε πηγαίνει στο προηγούμενο επίπεδο. Έτσι δεν μπορείς να μπεις στις ρυθμίσεις οθόνης, να αλλάξεις τη φωτεινότητα και μετά να αλλάξεις την ταχύτητα κύλισης. Μετά την αλλαγή της φωτεινότητας σε πετάει έξω και πρέπει να ξαναμπείς στις ρυθμίσεις οθόνης για την επόμενη αλλαγή.

Πολλοί το κατηγορούν ότι φθάνει μέχρι τα 20 watt (άσχετα αν οι ίδιοι δεν έχουν ξεπεράσει τα 10W). Όσοι επιθυμούν 30-40-100W για να τα καμαρώνουν, το P3 δεν τους κάνει. Ποτέ η Provape δεν απευθύνθηκε σε όλους τους ατμιστές. Το θέμα ασφάλειας προέχει και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι δέχεται μπαταρίες 18350 που δεν σηκώνουν τέτοια watt. Η Evolv στο DNA20 προτείνει μπαταρίες με αποφόρτιση τουλάχιστον 7Α ενώ στο DNA30 με 12Α. Επομένως η Provape έπρεπε να πάρει μια απόφαση. Ή να βγάλει ένα δυνατότερο Ρ3 μόνο για μπαταρίες 18650 ή να περιοριστεί στα 20W και να παίζει με όλες τις μπαταρίες. Θα μπορούσε βέβαια να βγάλει 30 watt και να εμπιστευτεί ότι ο χρήστης δεν θα ανεβάσει πάνω από τις δυνατότητες της μπαταρίας του. Το τελευταίο προφανώς αποκλείστηκε για λόγους ασφαλείας.

Τα 3Α ήταν το τρίπτυχο επιτυχίας των μέχρι τώρα εκδόσεων: Αξιοπιστία ρευμάτων, Αντοχή στο χρόνο, Ασφάλεια. Κι όλα αυτά σε μικρές διαστάσεις. Η έκδοση 3 διατηρεί και βελτιώνει σε πολλούς τομείς αυτά τα χαρακτηριστικά. Αλλά όχι σε όλους. Η ακρίβεια των ρευμάτων του P2.5 παραμένει παροιμιώδης.

Η παρακάτω μέτρηση είναι με φθηνό 510 βολτομετράκι οπότε η τάση υπό φορτίο δεν είναι ακριβής αλλά προσέξτε κατά πόσο δίνουν ίδιο ρεύμα με γεμάτη και άδεια μπαταρία. Η μέτρηση με άδεια μπαταρία είναι η τελευταία τζούρα που έδωσαν.


Μόλις πήρα το P3 beta από το e-smokers και μέχρι να φθάσω στο αυτοκίνητο είχα καρφώσει ήδη επάνω μπαταρία και ατμοποιητή. Μια γρήγορη επίσκεψη σε πελάτη και μετά σπίτι. Δεν πρέπει να έκανα πάνω από 1.5 ώρα αλλά όταν έφθασα σπίτι η μπαταρία έλεγε empty (AW 18350 και στο Ρ2.5 μου κρατάει 3-4 ώρες). Καθάρισα καλά όλες τις επαφές, τέντωσα ελατήριο κι έβαλα επάνω μια 18650 Efest μοβ. Σε 4 ώρες είχε πει το ποίημα κι άρχισαν να μπαίνουν ψύλλοι στα αυτιά μου. Βγάζοντας και ξαναβάζοντας τη μπαταρία 2-3 φορές ο χρόνος ανέβηκε στις 5.15 ώρες.

Γενικά το Ρ3 έχει απροσδιόριστη συμπεριφορά με τις μπαταρίες. Βάζεις φρεσκοφορτισμένη μπαταρία και σου τη δείχνει στα 80%. Μετά από 2 ώρες μπορεί να είναι στο 5% και να σου κρατήσει εκεί άλλη 1-1.5 ώρα. Σου δείχνει empty, βγάζεις και βάζεις ξανά τη μπαταρία και πάει στο 25%.

Υποψιάζομαι ότι κατά μεγάλο μέρος ευθύνεται το μαλακό και μικρό ελατήριο αλλά και η ρύθμιση του IQ. Το IQ βλέπει ότι ανεβαίνει η θερμοκρασία ή δεν υπάρχει καλή αγωγιμότητα και περιορίζει ή κόβει το ρεύμα. Έκανα ένα μικρό συγκριτικό αυτονομίας μεταξύ Ρ3 και 2.5 με αντίσταση 1.5Ω, 11 watt και μετρώντας με την ίδια μπαταρία. Το Ρ3 έδωσε 40% λιγότερη αυτονομία! Έβαλα στο Ρ3 το κάτω καπάκι και ελατήριο του 2.5 και η αυτονομία βελτιώθηκε κατά 30% παραμένοντας όμως 10% λιγότερη. Οι μετρήσεις έγιναν με τζούρες όχι με χρόνο. Με αντίσταση 2.5Ω τα πήγε θαυμάσια (με το δικό του ελατήριο) κι έδωσε 5% καλύτερη αυτονομία από το 2.5. Υποθέτω ότι σ' αυτή την περίπτωση επειδή τα αμπέρ είναι λιγότερα και άρα η θερμοκρασία χαμηλότερη το IQ είναι λιγότερο παρεμβατικό.

Επικοινώνησα με τον David της Provape ο οποίος μου είπε ότι έχουν αρκετές ιδέες για τη βελτίωση του ελατηρίου στο τελικό προϊόν.

Αυτά μέχρι στιγμής. Υπόσχομαι να ανεβάσω σύντομα ένα βιντεάκι που θα εξηγώ τα μενού κι όλα τα υπόλοιπα που αναφέρω.

Απλά να έχετε υπόψη σας ότι αυτή είναι beta έκδοση. Βγήκε για να επισημανθούν και να διορθωθούν τα προβλήματα που θα προκύψουν. Οι παρατηρήσεις μου ισχύουν μόνο για αυτή τη δοκιμαστική έκδοση και σε καμία περίπτωση για το τελικό προϊόν που θα κυκλοφορήσει.



Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #216 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 19:00 »
Ευχαριστούμε camber! Το ποστ σου είναι σημείο αναφοράς για το πως πρέπει να γίνεται μια παρουσίαση!

Άψογος.

Θα σου κάνω τώρα την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου ευρώ: Θα το προτιμούσες ως αντικαταστάτη του 2.5, ως συνειδητοποιημένος ατμιστής?

Αποσυνδεδεμένος joyeman

  • *****
  • 1208
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #217 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 20:46 »
Πολύ καλή παρούσιαση Γιώργο!!!

Για την τιμή (200€ περιπου), θα ειναι η τελική τιμη πώλησης στην Ελλάδα ?

Στάλθηκε από το GT-P5110 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος Nemesis_rds

  • *****
  • 5569
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #218 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 20:58 »
Εξαιρετικη παρουσιαση, Γιωργο. Μας ειχες προειδοποιησει οτι θα ειναι αναλυτικη, αλλα δεν την περιμενα τοοοσο πολυ. Μπραβο και παλι. :thumpup:

Εμενα παντως με χαροποιησε το παρακατω:

Επικοινώνησα με τον David της Provape ο οποίος μου είπε ότι έχουν αρκετές ιδέες για τη βελτίωση του ελατηρίου στο τελικό προϊόν.

Καταλαβαινω οτι το beta p3 δεν ηταν απλα ενα διαφημιστικο τρικ, αλλα θα δουμε πραγματικες βελτιωσεις στο τελικο μοντελο
που θα διορθωνουν λειτουργικα προβληματα και δε θα προσθεσουν απλα ενα ακομα χρωματακι στο led να τα κανουν απο εφτα, οκτω.

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #219 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 21:17 »
Ευχαριστώ παιδιά. Ξέχασα να αναφέρω ότι συνδετικός κρίκος στην επικοινωνία μου με την Provape ήταν φυσικά ο Άρης  :thumpup:

Για την τιμή (200€ περιπου), θα ειναι η τελική τιμη πώλησης στην Ελλάδα ?
Δεν υπάρχει κάτι επίσημο. Μάλλον προς 230-250€ το βλέπω σε πλήρη σύνθεση. Διατηρώ μια ελπίδα για τα 200€ αν κυκλοφορήσει και σκέτο για 18350 χωρίς τις επεκτάσεις.

Θα σου κάνω τώρα την ερώτηση του ενός εκατομμυρίου ευρώ: Θα το προτιμούσες ως αντικαταστάτη του 2.5, ως συνειδητοποιημένος ατμιστής?
Δύσκολη ερώτηση
Η δική μου γνώμη συμφωνεί με τη φιλοσοφία της Provape για ένα μικρό, αξιόπιστο mod με αντοχή στο χρόνο. Αλλά εγώ αγοράζω 1 mod κάθε 2 χρόνια και όχι 2 mod το χρόνο  :tongue_smilie:

Είναι πάντως ένα mod που σου μιλάει. Και σου λέει ότι πίσω του κρύβονται ατέλειωτες εργατοώρες και ξενύχτια για να παρουσιαστεί κάτι καινοτόμο. Φυσικά και άλλα προϊόντα μου έχουν μιλήσει στο παρελθόν, όπως το DNA της Evolv που καθιέρωσε τη μεταβαλλόμενη ισχύ ή ο Kayfun. Βεβαίως και προϊόντα εκτός η.τ. όπως ο Apple Macintosh ή το iPhone που δεν απέκτησα ποτέ γιατί δεν συμφωνούσα με αυτά που έλεγαν. Ανεξάρτητα όμως αν αγοράσεις αυτά τα προϊόντα είναι σταθμοί στην εξέλιξη του είδους τους και οι άνθρωποι που τα δημιούργησαν έχουν το σεβασμό μου για το μεράκι και την εξυπνάδα τους.

Αποσυνδεδεμένος imjp1982

  • ****
  • 1249
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #220 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 21:44 »
Εξαιρετικη παρουσιαση :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος Atrum

  • ****
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #221 στις: Σεπτεμβρίου 25, 2014, 22:50 »
Διάβαζα την παρουσίαση και αναρωτιόμουν αν πάμε καλά. Μετά είδα που έγραψες για mac και apple και κατάλαβα ότι δεν είμαι μόνος  :))  Ωραία παρουσίαση-προεσκόπιση camber  :thumpup:

Απ: Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #222 στις: Οκτωβρίου 11, 2014, 00:41 »
https://www.youtube.com/watch?v=htRCe6Af1cE&list=UUZESQZNn5Ue-zZp0Z-UdvpA
Μήπως ξέρει καποιος φίλος ποιο είναι το μουσικο θεμα στο promo video του P3?
Έχω φαει άσχημο κόλλημα με αυτό το κομμάτι και θελω να το βαλω και στο κινητό σαν ring tone  :tongue_smilie:

Αποσυνδεδεμένος mantzaros

  • **
  • 265
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #223 στις: Οκτωβρίου 11, 2014, 01:19 »
κατεβασε το σε Mp3 με το freemake...

Απ: Provari P3 by Provape (Προεπισκόπηση)
« Απάντηση #224 στις: Οκτωβρίου 11, 2014, 01:34 »

Μήπως ξέρει καποιος φίλος ποιο είναι το μουσικο θεμα στο promo video του P3?
Έχω φαει άσχημο κόλλημα με αυτό το κομμάτι και θελω να το βαλω και στο κινητό σαν ring tone  :tongue_smilie:

Δώρο με το στικάκι αγοράζοντας ένα προβαρι θα το στέλνει η Provape  :laugh1: :laugh1: :laugh1:

Ωραίο το P3 ! Σαν να το πήρα ένιωσα  :laugh1:

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2134 359914 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 01:29
από thanoulis
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 1002 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 114251 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 450107 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 110728 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 374808 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 328176 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1072 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6436 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 15292 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 29358 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 99932 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F