Tώρα μόλις το είδα και έπεσα από τα σύννεφα!
Για ποιον egoT μιλάς parpen?
Πού ανέφερα ότι άτμισα egoT δίπλα σε Α2??
Εσύ που είσαι ακόμη παλαιότερος από μένα, δεν θα έπρεπε να κάνεις το λάθος να μπερδέψεις τον ατμοποιητή που περιέγραψα με τον egoT
Επειδή λοιπον τα λόγια μου δεν είναι αρκετά και δεν μπορώ να στον ζωγραφίσω στο πάτωμα, δες σε παρακαλώ τις φωτογραφίες με τον ego που λέω εγώ και το cartridge του, σε αντιπαράθεση με τον egoT και το τανκ του που ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΤΜΙΣΑ. Για να φρεσκαριστεί η μνήμη σου
O ego που ατμίζω ΔΕΝ χρησιμοποιεί τανκ. Eίναι αυτός με τη γέφυρα, οπότε δεν έχει θέμα ούτε με καμμένα, ούτε με διαρροές από το τανκ, ούτε χρειάζεται μακρόσυρτες τζούρες, ούτε αλλαγή φυτιλιού. Δεν έχει σφιχτή τζούρα ούτε διακυμάνσεις απόδοσης
Δουλεύει με ντρίπiνγκ (χρησιμοποιώ σκέτο το cartridge χωρίς πολυεστέρα)
Εξωτερικά δείχνει ίδιος με τον EGOT, αλλά η κατασκευή του και η λειτουργία του ΔΕΝ έχουν καμια σχέση. Είναι πιο απλή κατασκευή, δουλεύει σε χαμηλότερα ομ, στο 1,5. Εχει μέτρια και αβίαστη τζούρα, μηδέν διαρροές, μια και τη ροή του υγρού την ελέγχεις εσύ και γενικά ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ συμπεριφορά από έναν egot. Θέλει λίγο βράσιμο κάθε βδομάδα. Βγάζει 3 βδομάδες, δουλεύει πάντα σωστά.
Οπότε, έκανες ολόκληρο θέμα για τα όσα έγραψα χωρίς να έχεις καταλάβει καν για ποιο μοντέλο ατμοποιητή μιλούσα.
Οσον αφορά την ουσία του μηνύματός σου, δεν ξέρω αν θίχτηκες επειδή έπιασα τον Α2 στη γραφίδα μου και τόλμησα να τον συγκρίνω με ένα ταπεινό εργοστασιακό μοντέλο, αλλά και πάλι παρανόησες.
Επειδή όταν μιλάω για γεύση και χτύπημα, μιλάω πάντα υποκειμενικά (μπορεί να ικανοποιούμαι φερ' ειπείν με λιγότερο χτύπημα από κάποιον άλλο) θεώρησα καλό που μιλώντας για τον ατμό θα εδινα μια πιο χειροπιαστή εικόνα. Ετυχε λοιπόν να πίνω καφέ με συνατμίστρια με Α2 πάνω σε λάβα και έτερη συνατμίστρια με 510Τ και παρατηρήσαμε και οι τρεις συνδαιτήμονες ότι το ντουμάνι του απλού ego (είπαμε, σκέτο ego, όχι egot!!!)ήταν ίδιο με του Α2. Μας έπιασαν τα γέλια μάλιστα, γιατί ήταν οσο να πεις, δεν το περιμέναμε. Οπότε, ναι, είπα να αναφέρω και ένα πιο μετρήσιμο στοιχείο του, για να υπάρξει πιο πλήρης εικόνα του ατμού που παράγει ο ego με τη γέφυρα.
Η σύγκριση σταματησε εκεί, δεν προτίθεμαι να κάνω πλήρες συγκριτικό τεστ, δεν κατέχω τον Α2, ούτε θα μπω στη διαδικασία. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ήμασταν 3 άτομα τυφλά και δε βλέπαμε, ούτε αντιλαμβάνομαι πώς μπορεί να θίγω τον Α2 ή τους συνατμιστές που τον χρησιμοποιούν.
Το επόμενο βήμα ποιο θα είναι;; ΝΑ ζητάμε το λόγο από τους χρήστες του που τον παρόπλισαν ή τον έβγαλαν για πώληση;;
Επίσης, δεν καταλαβαίνω με τι στοιχεία λες ότι οι περισσότεροι στρέφονται σε επισκευάσιμους μετά από λίγο καιρό. Μου λες δηλαδή ότι από τις εκατοντάδες χιλιάδες ή εκατομμύρια ατμιστες σε όλο τον κόσμο, περισσότεροι από τους μισούς χρησιμοποιούν επισκευάσιμους, ή αναφέρεσαι αποκλειστικά σε όσους ατμιστές συχνάζουν σε φόρουμ;;
Δεν έχω στοιχεία με νούμερα για να σου απαντήσω σε τι ποσοστά δυσλειτουργούν οι εργοστασιακοί, πάντως διαβάζοντάς σε, αποκομίζω την εντύπωση ότι οι αστοχίες υλικού τους υπερβαίνουν το 50%. Αυτά τα ποσοστά τα συνάντησα μόνον στους hybrid (κακιούλα). Η εμπειρία μου από όσους εργοστασιακούς άτμο και κάρτο πέρασαν από τα χέρια μου και αυτά των γνωστών μου ατμιστών μιλάνε για πολύ μικρότερα νούμερα, ειδικά όταν είναι από καλά εργοστάσια. Αν μάλιστα δεν έκανα πειράματα με ότι βγαίνει στο εμπόριο και περιοριζόμουν σε 3-4 μοντέλα που μου ταιριάζουν, θα σου έλεγα για ποσοστά αστοχίας στο 10% περίπου και ατμιστική απόλαυση πάρα πολύ καλή.
Οπως όμως κι εσύ σοφά λες
Δεν προτείνω ασφαλώς κάποιο νέο ατμιστή να μπλέξει απευθείας με επισκευάσιμο, άλλωστε οι επισκευάσιμοι δεν είναι για όλους.
Ναι, όπως αβίαστα προκύπτει, ασφαλώς και παρανόησα θεωρώντας πως αναφερόσουν στους EGO-T. Ωστόσο και χωρίς να διαθέτω στατιστικά στοιχεία για τους απανταχού διεθνώς χρήστες Η.Τ. και επικαλούμενος μόνο το συγκεκριμένο Forum και τα θέματα που έχουν αναπτυχθεί στο παρελθόν και συνεχίζουν να αναπτύσσονται, υπάρχουν κάποια χαρακτηριστικά που είναι κοινά σε όλους τους Κινέζικους.
Δεν ξέρω και ούτε επίσης μπορώ να προσάψω στατιστικά για το επί τοις εκατό ποσοστό αποτυχίας τους (ολικής ή μερικής) των Κινέζικων, αλλά εαν αυτή ήταν σε μικρό βαθμό (τόσο ασήμαντο μάλιστα όσο τα γραφώμενά σου ισχυρίζονται) δεν θα είχαμε έναν καταιγισμό το τελευταίο διάστημα από διάφορους επισκευάσιμους και μάλιστα πλέον και Κινέζικων.
Δεν χρειάζομαι παγκόσμια στατιστικά για να ξέρω αυτό που προ της Α-2 εποχής μου συνέβαινε. Η κάθε αγορά μου Κινέζικου, ήταν διαφορετική από την προηγούμενη. Άλλοι οι 510-Lr από το χ μαγαζί και άλλοι από το y μαγαζί. Άλλοι οι Giant από το χ μαγαζί στις y του μήνα και άλλοι οι Giant στις z του μήνα (από το ίδιο μαγαζί).
Άκουσα (ευτυχώς, έστω και καθυστερημένα), επιτέλους τις φωνές κάποιων που μιλούσαν για επισκευάσιμους και σώθηκα.
Σταμάτησα πια να ακούω και να διαβάζω τον κάθε αβανταδόρο για τον κάθε νέο ατμοποιητή που έφερνε το χ ή το y κατάστημα.
Σταμάτησα να αγοράζω για να δοκιμάσω τον κάθε νέο super duper ατμοποιητή που υποσχόταν τον ουρανό με τα άστρα.
Ναι παρανόησα πως δεν αναφερόσουν στον EGO-T, και δεν έχω δοκιμάσει τον παλιότερο απλό EGO και δεν τον δοκίμασα γιατί ήμουν για κάμποσο καιρό χρήστης του απλού 510-Lr με Drip και διαβάζοντας τότε, όσους δοκίμασαν τον EGO πως ήταν περίπου μια από τα ίδια.
Αν διαβάσεις την εισαγωγή μου στο παρόν νήμα, μνημονεύω την αξία του Dripping και μάλιστα πρότεινα τότε πως ότι και να έχει ο καθένας, ένας 510 με driptip μπορεί να τον ξελασπώσει από οποιαδήποτε κατάσταση αστοχίας άλλων ατμοποιητών.
Ωστόσο μετά από 1,5 χρόνο που είχα γράψει εκείνο το μήνυμα, δεν θα μπορούσα να συνεχίζω να παροτρύνω τους νέους χρήστες στη χρήση driptip.
Το driptip ήταν τότε μια αναγκαιότητα για να συνεχίσουμε να ατμίζουμε, εφόσον οι επιλογές δεν ήταν τόσες πολλές και μάλιστα αρκετές από τις φερέλπιδες, αποδεικνύονταν αρκετά αποτυχημένες.
Σαφώς και αρκετοί παλιοί, συνεχίζουν να χρησιμοποιούν drip , αλλά το να προκρίνω σήμερα ή να προτρέπω νέους χρήστες στη χρήση drip με 510 ή ego ή 901, το θεωρώ παρόμοιο με το να τους προτείνω να συνδέονται στο Internet με Dialup.
Το Θέμα αυτό έχει τίτλο "η πρότασή μου προς νέους ατμιστές" και αυτό δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει. Οτιδήποτε γράφουμε εδώ, είναι μια πρόταση-άποψη για νέους ατμιστές και όχι γενικά μια κριτική διαφόρων μοντέλων ή τεχνικών. Για κάτι τέτοιο, υπάρχουν άλλα νήματα.
Αν προσωπικά θεωρείς πως εν έτη 2012, αποτελεί ασφαλή,ρεαλιστική και ικανοποιητική πρόταση μια λύση τύπου Driptip για νέους ατμιστές με ατμοποιητές τύπου EGO κλπ, τότε μου επιτρέπεις να θεωρώ την πρόταση αυτή, εντελώς ξεπερασμένη και σε λάθος κατεύθυνση.
Μπορεί να αποτελεί ρεαλιστική πρόταση το να στάζουμε 3-4 σταγόνες για να ατμίζουμε (όσο και καλά να ατμίζουμε, ας δεχτώ κάτι τέτοιο) με τις δεκάδες πλέον επιλογές που υπάρχουν και μάλιστα πολύ αξιόπιστες?
Για ποιον ακριβώς λόγο?
Τέλος πάντων ο καθένας έχει φυσικά την άποψή του που προέρχεται από τις εμπειρίες του. Δεν θέλω να μακρηγορήσω ούτε και να συνεχίσω.
1-2 πράγματα ακόμη.
1) Στις αναφορές μου για επισκευάσιμους, γράφω για τον Α-2, γιατί μόνο αυτόν δοκίμασα. Επομένως δεν θα κάνω το λάθος να αναφέρομαι γενικά για επισκευάσιμους που μπορεί να μην έχουν (και δεν έχουν από ότι διαβάζω) τα ίδια χαρακτηριστικά. Πήρα τον Α-2, είμαι πλήρως ευχαριστημένος, τέλος για μένα το ψάξιμο και οι αναζητήσεις.
2) Απορώ πως με driptip σε EGO , γράφεις πως δεν υπάρχουν διαρροές. Ο EGO όπως και ο 510, έχουν αντίσταση σε κεραμικό ταπεράκι με την εισαγωγή του αέρα (τρύπα) στο σπείρωμα της βάσης. Άρα η ύπαρξη υγρού στο ταπεράκι, θα περάσει και από την τρυπούλα και θα πάει προς το πόλο της μπαταρίας.