Οπότε με βλέπω να μετακομίζω προς MTL ατμοποιητές. Διάβασα τα βασικά περί μηχανικών mod για την ασφάλεια μου, και θα ήθελα να βεβαιωθώ ότι με μια μπαταρία Molicel INR18650 P28B 2800mAh 40A, και γενικά με μπαταρίες INR18650 που έχουν πάνω από 30A θα είμαι εντάξει;
H Molicel είναι μια χαρά αλλά για MTL άτμισμα δεν χρειάζεσαι τόσο δυνατή μπαταρία. Μια μπαταρία στα 15Α είναι υπεραρκετή και θα σου δώσει περισσότερο χρόνο ατμίσματος αφού συνήθως είναι 3000mAh ή και περισσότερο.
Μεγαλύτερο βάρος θα πρέπει να δίνεις στην κατάσταση της μπαταρίας, δηλαδή αν έχει φθαρμένο κάλυμμα. Ο μεταλλικός σωλήνας των μηχανικών είναι ταυτόχρονα και αγωγός ρεύματος οπότε οποιοδήποτε σκίσιμο στο κάλυμμα μπορεί να προκαλέσει διέλευση ρεύματος σε σημεία που δεν πρέπει.
Αν δεν κάνω λάθος τα μηχανικά δίνουν συνεχόμενη τάση ρεύματος, και όχι παλμική όπως τα περισσότερα οικονομικά mod VW, εκτός από κάποια ακριβά και με πλακέτα DNA. Επίσης, και τα mod με ποτενσιόμετρο φαίνεται (προσωπικά είδα αρκετή διαφορά χρησιμοποιώντας το Dovpo MVV II Mechanical Mod, που στην ουσία δεν είναι μηχανικό, άσχετα αν το ονομάζουν έτσι) να δίνει και αυτό συνεχόμενη τάση ρεύματος. Θα αγόραζα με ποτενσιόμετρο κάποιο μονομπάταρο, αλλά δεν βρίσκω τίποτα διαθέσιμο στην Ελλάδα, ούτε στην Κίνα. Επίσης, και τα λεγόμενα kick για πιο (ασφαλές) άτμισμα δεν βρίσκω πουθενά. Καλοδεχούμενες όλες η συμβουλές.
Σε σύχρονα ηλεκτρονικά μόνο σε παλμογράφο θα μπορέσεις να δεις τη διαφορά σε σχέση με τα μηχανικά.
Οι πλακέτες DNA δεν έχουν κάποιο μαγικό ραβδί που βγάζει συνεχή τάση. Ο σχεδιασμός της πλακέτας τους είναι ίδιος με των κινέζικων. Σαφώς δίνουν πολύ σταθερή ισχύ αλλά το ίδιο ισχύει και για μια πληθώρα κινέζικων. Η αξία της DNA είναι σε άλλους τομείς (όπως το άτμισμα με έλεγχο θερμοκρασίας, παραμετροποίηση μέσω e-scribe, στατιστικά κλπ).
Τα ηλεκτρονικά με ποτενσιόμετρο έχουν πολύ χονδροειδή ρύθμιση ισχύος σε σχέση με τα ηλεκτρονικά. Αν τώρα έχουν και κύκλωμα σταθεροποίησης τάσης δεν διαφέρουν σε κάτι από κανονικά ηλεκτρονικά.
Το kick που αναφέρεις ακυρώνει τη συνεχή τάση που θέλεις από το μηχανικό καθώς το μετατρέπει σε ηλεκτρονικό.
Τέλος τα καθαρά μηχανικά μειώνουν την ισχύ τους όσο αποφορτίζεται η μπαταρία σε αντίθεση με τα ηλεκτρονικά που δίνουν πάντα την ισχύ που έχεις επιλέξει.