vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

351 επισκέπτες, 4 χρήστες
Buliwyf, I.P, trabaman, manoslykos

VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?

Αποσυνδεδεμένος urahara

  • *****
  • 3234
  • Φύλο: Άντρας
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #15 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 16:39 »
εγω αυτο ξερω:
Παράθεση
Η συναγωγή είναι ένας από τους τρεις τρόπους μετάδοσης της θερμότητας από ένα σώμα/σύστημα μεγαλύτερης θερμοκρασίας σε ένα άλλο μικρότερης θερμοκρασίας. Η συναγωγή συμβαίνει ανάμεσα σε ένα στερεό και ένα ρευστό, και ειδικότερα όταν ένα ρευστό κινείται πάνω σε μια επιφάνεια στερεού. Δεν μπορεί να συμβεί μεταξύ δύο στερεών όπου εκεί η θερμότητα μεταδίδεται μέσω αγωγής. Άλλωστε όταν δύο ρευστά διαφορετικής θερμοκρασίας έρχονται σε επαφή πραγματοποιείται ανάμιξη των ουσιών (δηλαδή πιο πολύπλοκο φαινόμενο που περιλαμβάνει και μεταφορά θερμότητας και μεταφορά μάζας).
πηγη: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE_%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82

αλλα δεν θα κολλησουμε τωρα στην ονοματολογια.

Οι παραμετροι που αναφερεις προφανως και επηραζουν την μεταδιδομενη θερμοτητα και την θερμοκρασια που θα φτασει τελικα το υγρο.  Το ανεφερα στο πρωτο ποστ:

Παράθεση
Σημ: Φυσικα σε καθε περιπτωση απο τις παραπανω (VW,VV,VΑ) παιζει ρολο και η διατομη/υλικο του συρματος και το παχος του φυτιλιου/mesh κλπ, αλλα μιας και επηρεαζουν και τους 3 τροπους το αφησα εξω απο τους συλογισμους μου.

για να μην παμε την συζητησει σε αυτη την κατευθυνση. Σε καθε τι που καθομαστε να αναλυσουμε και να σκεφτουμε υπαρχουν μυριαδες παραμετροι. Ειναι αναγκαιο στο να βγαζεις συμπερασματα να κρατας καποιες απο αυτες παγωμενες. Εδω το δικαιολογησα ως: ολες αυτες οι παραμετροι που αναφερεις επηρεαζουν και τους 3 τροπους ηλεκτρονικα ρυθμιζομενων μοντ. Δεν ειναι κατι που μπορει να μας βοηθησει ομως τωρα...

Ο τιτλος του νηματος ειναι: "VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?" και ειναι σκοπιμα αυτος, γιατι δεν επιχειρει να καταθεσει ολες τις παραμετρους και το πως αυτες ακριβως επηρεαζουν την τελικη ατμιση. Κεντρικο θεμα ειναι το κατα ποσο τα VW μοντ φτανουν να ικανοποιησουν την "υποσχεση" που δινουν οτι κρατωντας τα βατ σταθερα στα ακρα του ατμοποιητη, ο χρηστης απολαμβανει ιδιας εντασης ατμοποιηση. Η δικη μου αποψη ειναι οτι αυτο δεν ισχυει...ανεξαρτητα απο ροες θερμοτητας κλπ..ειναι η ολη σκεψη του "τι ακριβως ρυθμιζω για να πετυχω αυτο που θελω" που εχει θεμα. Ειναι πιο βασικο απο το τι μεταλλο ειναι η αντισταση το να ξεκινας απο μια βαση που δεν θα σου δωσει ιδια ατμιση σε καθε ατμοποιητη.

Το νημα μου καταληγει οτι για αυτο το "στοχο" που δεν πιανουν τα VW mod ..τα VA mod θα ηταν πιο κοντα στο να τον πετυχουν... (φυσικα ενα VT -ρυθμιζομενης θερμοκρασιας μοντ - θα ηταν οτι πιο ιδανικο..αλλα πιστευω οτι ειναι ουτοπικο να το περιμενουμε τωρα)

Αποσυνδεδεμένος nikosq

  • *
  • 68
  • Φύλο: Άντρας
  • Το παλεύω
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #16 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 17:11 »
εγω αυτο ξερω:πηγη: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE_%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82

αλλα δεν θα κολλησουμε τωρα στην ονοματολογια.

Άμα θεωρήσεις ότι η θερμότητα από την αντίσταση πάει στο υγρό άμεσα είναι συναγωγή. Θεωρώ ότι δεν γίνεται έτσι. Η αντίσταση θερμαίνει το φιτίλι με αγωγή, δύο στερεά σε επαφή, και μετά το υγρό προσλαμβάνει πάλι μέσω αγωγής τμήμα της αρχικής θερμότητας από το φιτίλι και εξατμίζεται. Η τριχοειδής κίνηση του υγρού άτμισης είναι πολύ μικρή για να καλύψει τη διαφορά συγκέντρωσης που προκύπτει λόγω ατμοποίησης αυτού. Εαν κρατήσεις κατακόρυφο τον ατμοποιητή λειτουργώντας το τσιγάρο μετά από λίγα δευτερα θα σου βγάλει καμένο έχει τελειώσει το υγρό. Περιμένεις ανέρχεται υγρό και ξανά.
 :bye:
άμα θέλεις σου στέλνω και τις πηγές αλλά το θέμα με είχε απασχολήσει πολύ στο διδακτορικό.

Αποσυνδεδεμένος tux

  • **
  • 194
  • Ανενεργός / Διεγραμμένος λογαριασμός (tux)
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #17 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 17:11 »
Κατ αρχάς, συγχαρητήρα Urahara για το θέμα που άνοιξες και το κείμενό σου.




Με αφορμή τη συζήτηση αυτή και ιδιαίτερα την αναφορά στον αριθμό των σπειρών, μετά από αρκετή ενασχόληση αυτό τον καιρό με mesh, έχω καταλήξει σε έναν έντονο προβληματισμό για τον ιδανικό αριθμό σπειρών. Ο λόγος είναι, ότι κάνοντας dry burns για έλεγχο ότι όλες οι σπείρες ανάβουν και μάλιστα ανάβουν με τον ίδιο τρόπο, παρτήρησα ότι οι χαμηλότερες σπείρες θέλουν μεγάλη διάρκεια παροχής ρεύματος ώστε να ανάψουν ομοιόμορφα με τις πρώτες.


Με λίγα λόγια ακόμη και σε ένα επιτυχές στήσιμο αντίστασης με mesh, όπου δεν υπάρχει hot spot, και όλες οι σπείρες δουλεύουν κανονικά, επί της ουσίας, σε ένα μικρό σε διάρκεια άτμισμα μιας τζούρας, έχω καταλήξει ότι η "δουλεία" δε γίνεται από το σύνολο των σπειρών, αλλά από τις 2 πρώτες. Σε αντιδιαστολή, αν ατμίζει κάποιος πιπίλα για ένα ικανό χρονικό διάστημα, η παραγωγή ατμού είναι κατά πολύ καλύτερη απ' ότι στις πρώτες 2-3 τζούρες πχ, καθώς οι σπείρες όντας προθερμασμένες λειτουργούν "σωστότερα".


Με άλλα λόγια, κάποιος χαλαρός ατμιστής που θέλει να παίρνει μια τζούρα κάθε μισή ώρα, δε θα απολαύσει ποτέ σε πλήρη λειτουργία τον ατμοποιητή του.




Αναφορικά με το θέμα που πραγματεύεται ο τίτλος του θέματος, για το κάτά πόσο δηλαδή κάποιος αγοράζοντας ένα VW, το ρυθμίζει μια φορά και ξενοιάζει, έχω να παραθέσω τα παρακάτω:


- Ένα VW, κατ εμέ δεν προφέρει τίποτα περισσότερο από την αποφυγή μιας γρήγορης μαθηματικής πράξης. Με άλλα λόγια αντί κάποιος να κάνει έναν υπολογσμό δευτερολέπτων και να δει πόσα votls απαιτούνται με δεδομένη την αντίστασή του για να πάρει 10watts, απλά βάζει 10 watt στην ένδειξη του mod.


- Δε θεωρώ ότι υπάρχει περίπτωση ένας άνθρωπος με παραπάνω από έναν ατμοποιητές, να κατασταλάξει σε μια τιμή W που θα τον βολέψει για όλους. Πχ τον αγαπημένο μου φιτιλάτο επισκευάσιμο τον απολαμβάνω στα 8-8.5 watt ενώ στο 99% των περιπτώσεων όταν ατμίζω με τύπου genesis ατμίζω στα 9-10 watt.


- H πραγματική ανάγκη που έχουμε δεν είναι από VV ή VW ή VI κλπ, αλλά από οποιαδήποτε από αυτά που ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΣΩΣΤΑ. Mέχρι τώρα, είχαμε μόνο το provari. Εδώ και λίγο καιρό το Zmax V2 φαίνεται να ατμίζει στις τιμές που ορίζεις. Τελευταία και καταιδρωμένα, τα νέα lava, είναι μια μέση κατάσταση, όπου σε κάποιες τιμές V παίρνεις πραγματικά ότι έχεις ορίσει, ενώ σε άλλες παίρνεις ότι να ναι. Τελευτάιο στη λίστα το Vmax/Ram, όπου ότι και να ορίσεις, το μηχάνημα είναι τόσο ανεξέλεγχτο, που δίνει στην έξοδο πραγματικά ότι θέλει.


Ελπίζω ότι το νέο Zmax V2 (το οποίο είναι και VV και VW) ανοίγει ένα δρόμο για σωστά μεταβλητά mods από Ανατολή, όπου δε θα χρειάζεται κανείς να ξοδέψει ένα κάρο λεφτά για να ατμίσει σωστά.




Αποσυνδεδεμένος Atrum

  • ****
  • 1062
  • Φύλο: Άντρας
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #18 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 18:24 »

Πολύ ωραίο θέμα και μπράβο για την ανάλυση!
Είναι πράγματι υπερβολικά πολλοί οι παράγοντες που επιρρεάζουν την απόδοση ενός ατμοποιητή στα διάφορα "ρεύματα". Γι'αυτο και άποψή μου παραμένει ότι τα πάντα πάνω από VV είναι gimmick για τα μάτια του κόσμου.

Βέβαια όλα αυτά τα λέω χωρίς χρήση φυσικής. Θα δώσω ένα απλό παράδειγμα από εμπειρία χθεσινή. 4 Volt στο 2.4Ω vivi nova = υπέροχο άτμισμα. 4 volt στο 2.4Ω CE3 = Καψούλι. Αν το είχα με VW καλή ώρα και περίμενα στα 6 watt που είχα το vivi να ατμιζα το CE3 θα έλεγα ότι το mod είναι για τα σκουπίδια. Απλά όμως είναι διαφορετική συμπεριφορά ατμοποιητή και το mod έκανε ότι του ζήτησα.

Υστερόγραφο -> O CE3 αποδίδει όπως θέλω στα 3.3V,Τα οποία στο παλμικό, κινέζικο mod μου βέβαια δεν έχουν καμία σχέση με 3.3 πραγματικά volt.

Αποσυνδεδεμένος Diver

  • ***
  • 692
  • Φύλο: Άντρας
  • H νεκροψία θα δείξει ....
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #19 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 19:30 »
........................Η αντίσταση θερμαίνει το φιτίλι με αγωγή, δύο στερεά σε επαφή, και μετά το υγρό προσλαμβάνει πάλι μέσω αγωγής τμήμα της αρχικής θερμότητας από το φιτίλι και εξατμίζεται................

Για να καταλάβω .
Λες ότι η αντίσταση θερμαίνει  το φυτίλι , το οποίο με τη σειρά του θερμαίνει το υγρό, το οποίο όταν φτάσει στο σημείο ζέσεως γίνεται ατμός ;  :dontknow:

Αποσυνδεδεμένος stelakis1

  • **
  • 357
  • Φύλο: Άντρας
  • Βάρκιζα τέλος...
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #20 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 19:37 »
Νομιζω οτι το πιο σωστο ειναι οτι συμβαινουν και τα δυο, μερος του υγρου ατμοποιειται απο το συρμα και μερος του απο το θερμασμενο φυτιλι.

Αποσυνδεδεμένος Diver

  • ***
  • 692
  • Φύλο: Άντρας
  • H νεκροψία θα δείξει ....
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #21 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 20:06 »
Όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ , μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό του υγρού γίνεται ατμός με αυτό τον τρόπο .
Αν ήταν έτσι , το χρονικό διάστημα από το fire μέχρι την παραγωγή ατμού  θα ήταν πολύ μεγάλο .
Κάποτε είχα δοκιμάσει να βάλω την αντίσταση ,εσωτερικά του φυτιλιού . Το αποτέλεσμα ήταν πολύ φτωχή παραγωγή ατμού και πολύ μεγάλος χρόνος απόκρισης .


Αποσυνδεδεμένος hemlock

  • **
  • 341
  • Φύλο: Άντρας
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #22 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 20:12 »
Ακόμα καλύτερα το φυτίλι φέρνει το υγρό στην αντίσταση (για αυτό και παμπολες φορές κάποιοι δεν κρατάνε τους επισκευάσιμους)...
Ο χρόνος της "πυροδότησης"/ ζεστάματος της αντίστασης δεν θα μπορούσε να είναι μεγάλος---είναι πολλύ μικρή η επιφάνεια που τροφοδοτεί η μπαταρία και αρπάζει αμέσως...(χαζό παράδειγμα το πόσο εύκολα καίγεται το χαρτί)

Αποσυνδεδεμένος nikosq

  • *
  • 68
  • Φύλο: Άντρας
  • Το παλεύω
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #23 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 20:31 »
Παιδιά νομίζω ότι το νήμα δεν είναι κατάλληλο για απόψεις περί μηχανισμού ατμοποίησης. Ας ανοίξει κάποιος ένα νήμα και το κουβεντιάζουμε. Είναι μεγάλο θέμα αλλά πιστεύω αρκετά θεωρητικό. Απλά συμπληρώνω μόνο αυτό

Νομιζω οτι το πιο σωστο ειναι οτι συμβαινουν και τα δυο, μερος του υγρου ατμοποιειται απο το συρμα και μερος του απο το θερμασμενο φυτιλι.

Αυτό πιστεύω και εγώ, αλλά το μέρος του υγρού που ατμοποιείται άμεσα με επαφή από την αντίσταση είναι μικρότερο σε ποσοστό από το υγρό που ατμοποιείται και δεν είναι σε άμεση επαφή με την αντίσταση. Πάντως και στις δύο περιπτώσεις η θερμότητα άγει λόγω επαφής από το θερμό στο ψυχρό η συναγωγή χρειάζεται κίνηση ρευστού.

Για να καταλάβω .
Λες ότι η αντίσταση θερμαίνει  το φυτίλι , το οποίο με τη σειρά του θερμαίνει το υγρό, το οποίο όταν φτάσει στο σημείο ζέσεως γίνεται ατμός ;  :dontknow:


Ελπίζω να σε κάλυψα πιο πάνω. Πιστέυω ότι εαν είχαμε μια επιφάνεια "Θεωρητική" φυτιλιού με υγρό μόνο στην εξωτερική της μεριά ο ατμός θα ήταν πολύ μικρότερος σε ποσότητα και σε 2 δευτερα θα έβγαζε καμένο.
 :bye:

Τελικά αφού το κοίταξα καλύτερα το θέμα κουβέντιασα και με δυό φίλους (φυσικοί) εξατμίζεται το υγρό που είναι στην εξωτερική επιφάνεια του φιτιλιού κοντά στις αντιστάσεις και τίποτε άλλο.

edit: Diver
Έχεις απόλυτο δίκιο :respect:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 08, 2012, 11:11 από nikosq »

Αποσυνδεδεμένος Diver

  • ***
  • 692
  • Φύλο: Άντρας
  • H νεκροψία θα δείξει ....
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #24 στις: Νοεμβρίου 08, 2012, 14:52 »
Αυτό που αντιλαμβάνομαι (περιληπτικά) είναι ότι αν επιλέξουμε μια σχετικά "πλούσια" σε σπείρες αντίσταση, το ιδανικό θα ήταν να μπορούσαμε με κάποιο τρόπο να μην είναι ενιαία.

Δηλαδή, χαμηλής αντίστασης σύρμα στα άκρα του τυλίγματος (ευκολότερο βρέξιμο απ'το υγρό) και υψηλότερης στο κέντρο του. (στεγνώνει πιο εύκολα άρα θερμαίνεται/ατμοποιεί γρηγορότερα).

Εξηγείται και με τον υπολογισμό των "Watt ανά σπείρα".

Αν έχουμε δηλαδή π.χ. έξι σπείρες αντίστασης, θα μπορούσαμε να σετάρουμε:
2 σπείρες σύρμα "LR"- 2 σπείρες σύρμα "NR"- 2 σπείρες σύρμα "LR"

Να δω όμως ποιος θα κάτσει να κάνει τόσες ενώσεις-στριψίματα χωρίς να του βγούν τα μάτια... ;D


Κάτι τέτοιο ;    :tongue_smilie:




Αποσυνδεδεμένος STYLIANOS

  • ***
  • 725
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν ΙΜΕΟ ΓΚΑΝΤΕΜΗΣ
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #25 στις: Νοεμβρίου 08, 2012, 15:31 »
 Συμφωνώ με τους συλλογισμούς του urahara  .
Απλά τα vw δεν φτιάχτηκαν πιστεύω για να μπορείς να παίζεις με τις σπείρες  σε εύρος από 1-9, όπου σαφώς το βατ θα παραμείνουν ίδια αλλά το ατμιστικό αποτέλεσμα εντελώς διαφορετικό  .
Πιστεύω ότι φτιάχτηκαν για να δίνουν σταθερά αποτελέσματα όταν η διαφορά στα στησίματα του άτμο κυμαίνετε σε διαφορά μιας σπείρας ή ίδιων σπειρών με μικρή διαφορά στην διάμετρο του σύρματος  ούτος ώστε να βοηθούν τον ατμιστή που στήνει αντίσταση να μην παίζει με τα χιλιοστά μήκος σύρματος  και να τον βοηθούν να στήσει αντίσταση ευκολότερα με μικρές αποκλίσεις, που από την στιγμή που τα βάτ είναι σταθερά δεν θα του επηρεάσουν το ατμιστικό αποτέλεσμα 
 

Αποσυνδεδεμένος Vangos

  • *****
  • 1896
  • Φύλο: Άντρας
  • "ΑΤΜΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ"
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #26 στις: Νοεμβρίου 08, 2012, 16:06 »

Κάτι τέτοιο ;
Περνάμε από τη θεωρία στην πράξη δηλαδή; :thumpup:

Δουλεύει καλά, ή  "χάνεται στη μετάφραση" η απόδοση;

Αποσυνδεδεμένος Diver

  • ***
  • 692
  • Φύλο: Άντρας
  • H νεκροψία θα δείξει ....
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #27 στις: Νοεμβρίου 08, 2012, 21:28 »
Κάποια πειράματα έκανα . Όταν πέτυχαν οι 5 ενώσεις θυμήθηκα το ποστ σου και είπα να σε πειράξω  :laugh1:
Δεν το δοκίμασα "ατμιστικά" . Σαν πυρώματα όμως δουλεύει κανονικά

Αποσυνδεδεμένος Vangos

  • *****
  • 1896
  • Φύλο: Άντρας
  • "ΑΤΜΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ"
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #28 στις: Νοεμβρίου 08, 2012, 22:36 »
...
είπα να σε πειράξω  :laugh1:
...
...πέτυχε ;D
Ελπίζω αν το δοκιμάσεις σε κάποιο σετάρισμα, να γράψεις τις εντυπώσεις σου.

Καλή η συζήτηση για τα Βατ, Αμπέρ και τα ρέστα, αλλά άλλο πράγμα να βλέπεις στην πράξη κατά πόσο κερδίζουμε ατμιστικά εφαρμώζοντας τις θεωρίες...

Αποσυνδεδεμένος WileECoyote

  • *****
  • 533
  • Φύλο: Άντρας
  • Voyage of H.M.S. Beagle - C.Darwin
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #29 στις: Νοεμβρίου 08, 2012, 22:56 »
Πραγματικά θα είχε ενδιαφέρον
Σε αντιστάσεις με σύρματα ΝR-R-NR έχω παρατηρήσει ότι αν έχουμε πχ. 5 σπείρες (σύρμα 0,16-0,17-0,20 - όχι σε 0,13), ατην δοκιμή (χωρίς υγρό) ανάβουν πρώτα οι μεσαίες και στη συνέχεια οι ακριανές.

Δηλαδή για να ανάβουν όλες ταυτόχρονα, θα πρέπει λογικά οι ακριανές να έχουν μεγαλύτερη αντίσταση από τις μεσαίες (αφού όσο μεγαλύτερη αντίσταση έχει το σύρμα, τόσο πιο γρήγορα πυρώνει).

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2134 360505 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 22, 2024, 01:29
από thanoulis
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 1044 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 114422 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 450879 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 111001 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 375564 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 328567 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1099 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6477 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 15348 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 29421 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 100010 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F