vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

316 επισκέπτες, 6 χρήστες
Methodios, danys620, Milarepa, manoslykos, george kotsopoulos, maraki1308

VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?

Αποσυνδεδεμένος urahara

  • *****
  • 3234
  • Φύλο: Άντρας
VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 03:56 »
Με την ελευση των VW mod (τυπου Zmax) βλεπω οτι η ατμιστικη κοινοτητα πλεον θεωρει οτι θα ατμιζει σταθερα με οτι αντισταση και να βαζει στον ατμοποιητη. Οταν λεω θα ατμιζει σταθερα, δεν εννοω αν τα βατ στο μοντ διατηρουν το ιδιο νουμερο (ποσο αξιοπιστες ειναι οι μετρησεις κλπ) αλλα οτι θα εχει το ιδιο ατμιστικο αποτελεσμα στην ατμοποιηση του υγρου οτι αντισταση και να βαλει στο μοντ.

Αν για παραδειγμα καποιος εχει επισκευασιμο ατμοποιητη, ειτε φτιαξει 3 είτε 4 είτε 5 σπειρες κοκ, αλλα εχει θέσει πχ στο VW μοντ να του δινει 9 βατ, τοτε η ατμοποιηση θα ειναι η ιδια. Με αυτο το σκεπτικο δεν τον ενδιαφερει πλεον ποσες σπειρες θα βγει η αντισταση και βαζει εναν τυχαιο αριθμο, ρυθμιζοντας μετα τα βατ που θελει.



Αναρωτιεμαι ομως αν αυτο το πραγμα ισχυει... Ειναι βραδυνες ωρες που αρχισα να σκεφτομαι εξισωσεις και ηλεκτροτεχνια, οποτε διορθωστε με οπου ξεφυγω..

Για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη, η ατμοποιηση του υγρου μας θα γινει λογω αυξησης της θερμοκρασιας στο υγρο, που βρισκεται μεσα στο φυτιλι (ή mesh). Η θερμοκρασια αυξανεται λογω της μεταφορας θερμοτητας απο την αντισταση μας μεσω συναγωγης. Η συναγωγη συμβαινει αναμεσα στο στερεο σωμα της αντιστασης μας και στο υγρο που εχει απορροφησει το φυτιλι, επομενως το υγρο που ατμοποιειται εξαρταται απο την θερμοτητα που θα του δωσει η σπειρα της αντιστασης που περικλυει το κομματι του φυτιλιου που ειναι το υγρο. Μια πιο απομακρυσμενη σπειρα αντιστασης θα εχει σχετικα μικρη επιδραση στην ατμοποιηση της συγκεκριμενης ποσοτητας υγρου.

Αυτο που εχει νοημα, δηλαδη, να μελετησουμε ειναι ποια ειναι η θερμοτητα που θα δωσει μια σπειρα στο τμημα του φυτιλιου που περικλυει. Αν η μεταφορα θερμοτητας σε αυτο το τμημα φυτιλιου ειναι πολυ μεγαλη θα παρουμε αισθηση καμενου, ενω αν ειναι πολυ μικρη θα εχουμε μικρη ατμοποιηση-υδαρη τζουρα και λιγο ατμο.

Πηρα μερικα παραδειγματα οπου υποθετω οτι εχω ενα μοντ (πχ Zmax) και το εχω ρυθμισει στα 9watt. Εχω εναν επισκευασιμο ατμοποιητη και στις ιδιες ρυθμισεις αρχιζω και του προσθετω σπειρες. Στην 1η περιπτωση εχω 1 σπειρα, στην 2η 4 σπειρες και στην 3η 9 σπειρες, παντα στα 9 watt Wολικη.



- Στην 1η περιπτωση και τα 9 watt πηγαν πανω σε μια σπειρα και το μικρο ογκο φυτιλιου που περικλυει. Εδώ θεωρω οτι θα παρω καμενο παροτι ως ατμιστης ατμιζω στα 9 βατ.
- Στην 2η περιπτωση τα 9 watt μοιραστηκαν στις 4 σπειρες και η καθε μια δεχεται 9/4 βατ (ειναι το συνηθισμενο μου σεταπ σε επισκευασιμο και δουλευει μια χαρα)
- Στην 3η περιπτωση τα 9 watt μοιραστηκαν σε 9 σπειρες και η καθε μια εχει μολις 1 βατ. Εδω περιμενω λιγο ατμο και υδαρη τζουρα.

Σε ολες τις παραπανω περιπτωσεις δεν με ενδιεφερε η συνολικη αντισταση Roλ που δημιουργειται μιας και τωρα παιζω με VW μοντ, κοιταζω μονο την κατανομη της θερμοτητας και κατα ποσο αυτη ειναι αρκετη.

Αν εξετασουμε μια μονο σπειρα και την ισχυ που αυτη παραγει (αρα θερμοτητα που πηγαινει μεσω συναγωγης στο υγρο μας) θα δουμε (Ν ο αριθμος των σπειρων):



Η ισχυς της σπειρας μπορει να εκφραστει με 3 τροπους αναλογως ποιο μεγεθος θα κρατησω σταθερο απο τα: ισχυ,ταση,ρευμα.

- Σταθερη ισχυς: Η ισχυς της σπειρας ειναι η συνολικη ισχυ δια του αριθμου των σπειρων εφοσον η συνολικη ισχυς ειναι σταθερη.

Εδω ειναι η περιπτωση των VW μοντ. Οσες περισσοτερες σπειρες προσθεσω τοσο "αδυνατιζω" την ατμοποιηση μου
- Σταθερη ταση: Η ισχυς της σπειρας ειναι η συνολικη ισχυ δια του τετραγωνου του αριθμου των σπειρων εφοσον η συνολικη ταση ειναι σταθερη.

Εδω ειναι η περιπτωση των VV μοντ. Οσες περισσοτερες σπειρες προσθεσω πολυ περισσοτερο "αδυνατιζω" την ατμοποιηση μου
- Σταθερη ενταση: Η ισχυς της σπειρας ειναι ιση με το τετραγωνο του ρυθμιζομενου ρευματος επι την αντισταση της σπειρας.

Η αντισταση της σπειρας ειναι σταθερη αφου μιλαμε για το ιδιο συρμα αντιστασης και το ιδιο φυτιλι. Οσες σπειρες και αν προσθεσω δεν θα επηρεασω την θερμοτητα που μεταφερεται απο καθε σπειρα αντιστασης, καθως το ρευμα ειναι ρυθμιζομενο και σταθερο. Εδω ειναι η περιπτωση ενος VΑ μοντ (ρυθμιζομενου ρευματος).

Καταληγω λοιπον στον αρχικο προβληματισμο μου. Σαφως η εμφανιση των VW μοντ ειναι ενα βημα μπροστα γιατι καθε επιπλεον σπειρα, απο οτι ειδαμε παραπανω, επηρεαζει λιγοτερο την θερμοτητα σε ενα συγκεκριμενο τμημα του φυτιλιου...αλλα μπορουμε να μιλαμε για σταθερη ατμιση σε οποια αντισταση? Νομιζω πως δεν μπορουμε. Μπορει το νουμερο που θα μας δειξει η οθονη του μοντ να ειναι ακριβες και σταθερο, αυτο ομως απο μονο του δεν σημαινει πολλα, μιας και αναφερεται στο συνολο της αντιστασης που εχουμε φτιαξει (μια σπειρα ή 20) και δεν συνεπαγεται οτι θα εχουμε την ατμοποιηση που επιθυμουμε ή εστω που γνωριζουμε οτι αυτα τα βατ δινουν. Με αλλα λογια οταν εχετε βρει τα βατ που σας αρεσουν σε εναν ατμοποιητη (επισκευασιμο ή εμποριου) δεν σημαινει οτι αυτα τα βατ θα σας καλυπτουν και σε καποιον αλλον ατμοποιητη..πρεπει ξανα να βρειτε το σημειο που θελετε.

Ο συλογισμος μου, βασικα, κατεληξε οτι το καλυτερο ισως μεγεθος για να κρατηθει σταθερο ειναι η ενταση του ρευματος. Ειδικα στους επισκευασιμους ατμοποιητες, που φτιαχνουμε μονοι μας τις αντιστασεις, θα μπορουσαμε να μεγαλωσουμε ή να μικρυνουμε την αντισταση (αριθμο σπειρων) οσο θελαμε... η καθε σπειρα θα αναλαμβανε το δικο της τμημα υγρου για ατμοποιηση.

Σημ: Φυσικα σε καθε περιπτωση απο τις παραπανω (VW,VV,VΑ) παιζει ρολο και η διατομη/υλικο του συρματος και το παχος του φυτιλιου/mesh κλπ, αλλα μιας και επηρεαζουν και τους 3 τροπους το αφησα εξω απο τους συλογισμους μου.

Περιμενω να δω αν θα αρχισουμε να βλεπουμε VΑ μοντς σε λιγο καιρο και την γνωμη που θα εχουν οι χρηστες για αυτα. Οπως το βλεπω αυτη την στιγμη..ειναι ενα επομενο βημα.

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Νίκη

  • **
  • 116
  • Φύλο: Γυναίκα
  • e_High ατμιστής
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #1 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 04:10 »
ΔΕΝ κατάλαβα  τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος urahara

  • *****
  • 3234
  • Φύλο: Άντρας
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #2 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 04:29 »
Προσπαθησα να γραψω και για καποιον που εχει γνωσεις ηλεκτροτεχνιας (ωστε να συζητηθει) αλλα και για καποιον που δεν εχει στο ιδιο αρθρο... να το φερνω στο επιπεδο του ατμιστη το καθε μου συμπερασμα.

Αν εχεις συγκεκριμενες αποριες μπορεις να τις διατυπωσεις εδω και να αποτελεσουν θεμα συζητησης (ειναι ο σκοπος του νηματος εξαλλου)...η παραπανω σου φραση δεν μου δινει βημα να εξηγησω/αναλυσω τιποτε.. :dontknow:

Αποσυνδεδεμένος demkoni

  • *****
  • 1669
  • Φύλο: Άντρας
  • Τα πάντα όλα...
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #3 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 10:15 »

Πρώτη σκέψη:

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στην περίπτωση της 1 σπείρας θα έχεις 9 βατ και στην περίπτωση των 9 σπειρών θα έχεις απόδοση 1 βατ ανά σπείρα. Ναι μάλλον έχεις δίκιο ΑΛΛΑ μιλώντας σχετικά με τη διασπορά των σπειρών στο φυτίλι - πλέγμα, αν οι σπείρες είναι πολύ κοντά ή πολύ μακρυά η μία από την άλλη? τότε η μία σπείρα θα επηρεάζει την απόδοση της άλλης. Νομίζω ότι πρέπει να ληφθεί και αυτός ο παράγοντας υπ όψιν (στη σωστή σκέψη σου).


Δεύτερη σκέψη:


Άσε με ακόμη το σκέφτομαι αυτό που έγραψες!!! :confused1: :tongue_smilie:
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 06, 2012, 10:35 από demkoni »

Αποσυνδεδεμένος stelakis1

  • **
  • 357
  • Φύλο: Άντρας
  • Βάρκιζα τέλος...
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #4 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 10:21 »
Η αντιρηση μου ειναι μονο ως προς τη λυση, αυτο που συζηταει ο Urahara ειναι με δεδομενη σταθερη αντισταση απο συρματα διαφορετικου R/m.

Γιατι μονο ετσι μπορεις να αυξησεις σπειρες αλλα ο τυπος να μεινει ιδιος και να χρησιμοποιησεις το Wολ.

Αποσυνδεδεμένος urahara

  • *****
  • 3234
  • Φύλο: Άντρας
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #5 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 10:34 »
Πρώτη σκέψη:

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στην περίπτωση της 1 σπείρας θα έχεις 9 βατ και στην περίπτωση των 9 σπειρών θα έχεις απόδοση 1 βατ ανά σπείρα. Ναι μάλλον έχεις δίκιο μιλώντας σχετικά με τη διασπορά των σπειρών στο φυτίλι - πλέγμα αλλά αν οι σπείρες είναι πολύ κοντά ή πολύ μακρυά? τότε η μία σπείρα θα επηρεάζει την απόδοση. Νομίζω ότι πρέπει να ληφθεί και αυτός ο παράγοντας υπ όψιν (στη σωστή σκέψη σου).


Φυσικα επηρεαζεται και εκει αλλα σε λιγοτερο βαθμο, γιαυτο λεω πιο πανω το:
Παράθεση
Μια πιο απομακρυσμενη σπειρα αντιστασης θα εχει σχετικα μικρη επιδραση στην ατμοποιηση της συγκεκριμενης ποσοτητας υγρου.
Ο βασικος λογος αυξησης της θερμοκρασιας ειναι η συναγωγη, πιο απομακρυσμενες σπειρες συγκριτικα με την σπειρα που αγκαλιαζει το συγκεκριμενο κομματι του φυτιλιου θα εχουν πολυ μικρη συνεισφορα.

@stelakis1, μπορεις να μου εξηγησεις λιγο παραπανω αυτο που λες? Το Wολ το θεωρω σταθερο λογω του μοντ..οτι θα μου κρατησει τα ολικα βατ ιδια σε καθε περιπτωση

Αποσυνδεδεμένος stelakis1

  • **
  • 357
  • Φύλο: Άντρας
  • Βάρκιζα τέλος...
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #6 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 10:51 »
Εγω το ειδα λαθος, My bad.

Απλα δεν καταλαβαινω γιατι τους μεταφραζεις ετσι. Τα VW, VV, VI εχουν τελικα σχεδον το ιδιο αποτελεσμα.

Για παραδειγμα στο "-Σταθερη ταση", ειναι δεδομενο οτι για δεδομενη ταση με διαφορετικη αντισταση (περισσοτερες σπειρες) το W αλλαζει, αλλα γιαυτο δεν μιλαμε για VV και οχι για constant V? Ανεβαζεις και φτανεις στο επιθυμητο.

Στο πρωτο εχεις δικιο, σταθερα W σε περισσοτερες σπειρες κατανεμονται διαφορετικα ανα σπειρα, αλλα τωρα μου δημιουργησες μια αλλη ερωτηση... μας ενδιαφερει για την ατμοποιηση το W ανα σπειρα ή το συνολικο αποτελεσμα?

Στο 3 συμφωνω, ειναι μαλλον αυτο που σε οποιαδηποτε αντισταση θα δωσει τα ιδια αποτελεσματα ανα σπειρα. Αλλα δεν θα εχει τα ιδια W οπως οι πρωτες δυο περιπτωσεις.

Αποσυνδεδεμένος urahara

  • *****
  • 3234
  • Φύλο: Άντρας
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #7 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 11:02 »
Δεν αντιλεγω οτι το Vx σημαινει οτι ο χρηστης εχει την δυνατοτητα μεταβολης του για να βρει το επιθυμητο σημειο. Το αναφερω στο αρχικο κειμενο εξαλλου οτι ο χρηστης πρεπει να δοκιμασει και να βρει το σημειο που τον καλυπτει. Αυτο που λεω ειναι οτι καθως διαβαζω οτι με τα VW εχει λυθει αυτο το προβλημα πλεον και ο χρηστης εχοντας βρει τα βατ που τον καλυπτουν, ο,τι αντισταση και να βαλει θα εχει την ιδια ατμοποιηση...δεν ισχυει. Αυτο προσπαθησα να διατυπωσω οχι οτι μπορει να γινει μεταβολη των βολτ,βατ,αμπερ.

Πιστευω οτι μας ενδιαφερει η θερμοκρασια σε καθε σημειο του υγρου..οσο πιο περιορισμενη επιφανεια λαβεις υποψην τοσο πιο ακριβης εισαι και αυτο γιατι εχει σημασια η μεταφορα της θερμοτητας στο υγρο που γινεται με συναγωγη. Αυξανοντας αρκετα τις σπειρες στα ιδια βατ θα φτασεις σε σημειο που δεν θα εχεις καν ατμοποιηση.

Αποσυνδεδεμένος Vangos

  • *****
  • 1896
  • Φύλο: Άντρας
  • "ΑΤΜΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ"
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #8 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 12:07 »
Πολύ ωραίο θέμα, αν κι εξειδικευμένο σχετικά με τον ηλεκτρισμό και τη συμπεριφορά του σε αγώγιμα υλικά κι αντιστάσεις υλικών.

Μάλλον θα πρέπει να το μεταφέρουμε στην Wikipedia του φόρουμ.

Θα υπάρξει σχετική ενημέρωση ;)

EDIT:
Σχετικά νήματα που μπορούν να βοηθήσουν/εμπλουτίσουν τη συζήτηση:
http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,11042.0.html
http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,10681.0.html


Μεταφέρθηκε, παρακαλώ ας παραμείνουμε αυστηρά  on topic, είναι κρίμα να χαλάνε πηγές χρήσιμων πληροφοριών από άσχετα θέματα και άκρατο χαβαλέ.
Απ'το συντονισμό του φόρουμ
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 06, 2012, 12:34 από Vangos »

Αποσυνδεδεμένος Diver

  • ***
  • 692
  • Φύλο: Άντρας
  • H νεκροψία θα δείξει ....
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #9 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 12:13 »
Συμφωνώ ότι ένα VA , θεωρητικά θα έχει πιο καλά αποτελέσματα από  ένα VW .
Βέβαια θα παραμείνει το πρόβλημα όταν θα έχουμε να κάνουμε με σύρματα διαφορετικής διατομής ή αντίστασης  :hmmm:
Κατά τη γνώμη μου αυτό που περιμένει ο χρήστης είναι ένα φθηνό αξιόπιστο vv .
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 06, 2012, 18:06 από Diver »

Αποσυνδεδεμένος Vangos

  • *****
  • 1896
  • Φύλο: Άντρας
  • "ΑΤΜΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ"
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #10 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 12:16 »
Αυτό που αντιλαμβάνομαι (περιληπτικά) είναι ότι αν επιλέξουμε μια σχετικά "πλούσια" σε σπείρες αντίσταση, το ιδανικό θα ήταν να μπορούσαμε με κάποιο τρόπο να μην είναι ενιαία.

Δηλαδή, χαμηλής αντίστασης σύρμα στα άκρα του τυλίγματος (ευκολότερο βρέξιμο απ'το υγρό) και υψηλότερης στο κέντρο του. (στεγνώνει πιο εύκολα άρα θερμαίνεται/ατμοποιεί γρηγορότερα).

Εξηγείται και με τον υπολογισμό των "Watt ανά σπείρα".

Αν έχουμε δηλαδή π.χ. έξι σπείρες αντίστασης, θα μπορούσαμε να σετάρουμε:
2 σπείρες σύρμα "LR"- 2 σπείρες σύρμα "NR"- 2 σπείρες σύρμα "LR"

Να δω όμως ποιος θα κάτσει να κάνει τόσες ενώσεις-στριψίματα χωρίς να του βγούν τα μάτια... ;D

Αποσυνδεδεμένος manos3906

  • ***
  • 715
  • Φύλο: Άντρας
  • GGTS+Ιatty/VV by SEB / οδυσεα για καβαντζα
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #11 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 13:45 »

Να δω όμως ποιος θα κάτσει να κάνει τόσες ενώσεις-στριψίματα χωρίς να του βγούν τα μάτια... ;D
αυτο δεν ειναι τιποτα Βαγγελη

ερωτηση ,δεν το εχω ψαξει, απλα μου δοθηκε η ευκαιρια να το ερωτησω
 
στο μυαλο μου εχω οτι με τη μια σπειρα στα 9watt (ας πουμε στα  0,7Ω)δε θα αναψει το συρμα διοτι τα βολτ θα ειναι γυρω στα 2
παραδειγμα για να το δουμε οι ποιο πολοι που εχουμε VV και οχι VW
αν βαλεις τις 4-5 σπειρες που λεμε, θα εχεις 1,5Ω στα 9 watt θα πρεπει να δυνει 3,5 βολτ
μπορει να αναψει "σωστα" ετσι μια αντισταση?
δε ξερω, ερωτηση κανω και δεν εχω κανενα λογο να ερθω σε αντιπαραθεση

« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 06, 2012, 13:50 από manos3906 »

Αποσυνδεδεμένος urahara

  • *****
  • 3234
  • Φύλο: Άντρας
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #12 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 13:56 »
Στην περιπτωση της μιας σπειρας που εγραψες γιατι δεν θα αναψει? Ειναι γυρω στα 3,6 αμπερ.. την βλεπω να γινεται κατακοκκινη (2-2,5 βολτ για μια σπειρα ειναι υπεραρκετα)
Στις 4-5 σπειρες που εγραψες ειναι πιο "νορμαλ" αναμα της αντιστασης ατμιστικα..και μεγαλυτερη επιφανεια θα εχεις (αρα πιανεις μεγαλυτερη ποσοτητα υγρου) και πιο φυσιολογικο ρευμα (στα 2,5αμπερ με ταση χονδρικα 3,7βολτ).
« Τελευταία τροποποίηση: Νοεμβρίου 06, 2012, 14:01 από urahara »

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #13 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 14:45 »
Γνώσεις ηλεκτροτεχνίας δεν έχω, αλλά είμαι καλός στη φυσική.

Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι για να αυξηθεί σημαντικά η ποσότητα ατμού, είναι ότι στην ουσία πρέπει να φροντίσουμε να υπάρχει μεγάλη επιφάνεια ατμοποίησης. Κρατώντας ψηλά τα αμπέρ, πρέπει η πλακέτα να φροντίζει τα βαττ αναλόγως συνολικής αντίστασης. Έτσι τελικά, ενώ τα Vw μπορούν να εξυπηρετήσουν ατμοποιητές με μικρή επιφάνεια ατμοποίησης, καταλήγουμε πάλι στα VV. Για να ατμίσεις λχ 9 βαττ με 9 σπείρες, θες κάτι σε 81 βαττ. Η κάνοντας πιο κοντινές σπείρες αλλά με χοντρό σύρμα ή ακόμα και μη κυκλικό σύρμα (βλέπε "ταλιατέλες") αυξάνεις την επιφάνεια χωρίς το μοντ σου να πρέπει να έχει απόδοση ηλεκτρικού θερμοσίφωνα?

Αποσυνδεδεμένος nikosq

  • *
  • 68
  • Φύλο: Άντρας
  • Το παλεύω
Απ: VW mods..αυτο που περιμενει ο χρηστης?
« Απάντηση #14 στις: Νοεμβρίου 06, 2012, 16:20 »
 Φίλε Urahara
Το έχει η μοίρα μας να διαφωνούμε :))
Η μετάδοση της θερμότητας που λες σε καμία περίπτωση δεν γίνεται με συναγωγή (μεταφορά) διότι δεν έχουμε: «μακροσκοπική μετακίνηση υλικού». Γίνεται με αγωγή (Heat Conduction ) και ισχύει ο νόμος του Fourier αλλά πιστεύω ότι λόγω μεγάλης θερμοκρασίας που αναπτύσσεται στο σύρμα-αντίσταση- και με ακτινοβολία. Θεωρώ ότι τα ποσά μεταφερόμενης θερμότητας είναι πολύ μικρά με την ακτινοβολία και όλο το βάρος πέφτει στην μεταφορά λόγω αγωγής.
Τώρα η ροή θερμότητας εξαρτάται: 1) από την θερμική αγωγιμότητα (κ μονάδες W/(m*οC)) του θερμαινόμενου υλικού (άλλη έχει το φιτίλι από εστέρες άλλη το mesh και άλλη το βαμβάκι ή η γάζα ή το λυνάρι) είναι για να καταλάβεις το πόσο εύκολα-καλά- ένα υλικό άγει τη θερμότητα. 2) από την θερμική διαχυτότητα (thermal diffusivity) (α μονάδες m2/s) μετρά το πόσο γρήγορα διαχέεται η θερμότητα για μέσου ενός υλικού (και εδώ είναι διαφορετική στα φιτίλια) 3) Την επιφάνεια επαφής (s) του θερμού σώματος (αντίσταση) με το ψυχρό σώμα (βαμβάκι) δλδ αριθμός σπειρών διάταξη πάχος αντίστασης και 4) το πάχος του θερμαινόμενου υλικού (διάμετρος φυτίλιου). Η σχέση κ και α είναι: α=κ/(ρ*Cp) Cp η θερμοχωρητικότητα του υλικού
Η ροή θερμότητας γίνεται προς τις 3 κατευθύνσεις του χώρου (άλυτες οι διαφορικές), αλλά χωρίς μεγάλο λάθος μπορούμε να θεωρούμε μονοδιάστατη ροή  θερμότητας και η μερική διαφορική εξίσωση (και με άλλες παραδοχές) καταλήγει στη γνωστή Q=k*s*(Dt/Dx)

Καταλαβαίνεις τώρα πόσες παράμετροι παίζουν πριν καν μπεις στη λογική των προσφερόμενων  Watt ή Volt η Αμπερ.
Να το πω διαφορετικά μπορεί εσύ να του δίνεις ένα σωρό watt και απλά να ζεσταίνεις τον ατμοποιητή και τον αέρα γύρω του διότι απλούστατα το φυτίλι δε μπορεί να την άγει ή το αντίθετο.

Το θέμα της ατμοποίησης του υγρού είναι άλλο και έρχεται μετά (άλλη ανάλυση πιστεύω)

Αυτό το «Η ισχυς της σπειρας μπορει να εκφραστει με 3 τροπους αναλογως ποιο μεγεθος…» ούτε εγώ το κατάλαβα
Εδώ είμαστε

 :bye:
 
 

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 950 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 114096 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2133 359674 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 10:22
από camber
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 449926 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 110587 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 374640 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 327926 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1034 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6386 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 15247 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 29291 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 99826 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F