Φταει οτι η αντισταση ειναι ουσιαστικα μεσα στο υγρο, οταν πατας ανεβαζεις θερμοκρασια, αυτη η θερμοκρασια πρεπει να ειναι αρκετη για να κάνει το υγρό να χάσει την πυκνότητα του, βοηθάνε και τα μεταλλα μετα που συγκρατουν θερμότητα, για να κινήθει ποιο γρήγορα αλλά και για να την ατμοποιήση του μετά.
Αν η μπαταρία σου η το μοντ σου δεν εχει να δώσει αρκετά αμπέρ και για τις δυο διαδικασίες το αποτέλεσμα ειναι το υγρο να πηγαίνει επάνω στην αντίσταση και αφού εχει πέσει η θερμοκρασια της, απο εκεί και πέρα οτι συγκρατήσει το φιτίλι αλλά αυτό εχει περιορισμένες δυνατότητες.
Στην πράξη θέλεις 110 με 140 βαθμούς επανω στην αντίσταση, ποιο κάτω θα έχει μπουρμπουλήθρες και ποιο πάνω θα βράζει το υγρό, πάνω απο τους 160-170 το μονο που το συγκρατεί και δεν κάνει ανάφλεξη ειναι οτι δεν έχει αέρα μέσα στο τανκ