παιδια τελικα σημερα πηρα το ego-t με την 1000αρα μπαταρια που εχει δεξαμενη και κουμπωνει μες το ατομαιζερ.
το φορτιζω και ξεκιναω,με το που τραβηξα 1-2 τζουρες κατι δεν μου αρεσε!πολυ κακια γευση εβγαζε καουδιλα.λεω δεν ειναι δυνατον κατι συμβαινει,βαζω το αλλο ατομαιζερ με αλλη δεξαμενη τα ιδια παλι
να δεις λεω θελει στρωσιμο,
τελος παντων εκανα διαφορα τεστ αλλα η καουδιλα συνεχεια αισθητη,δεν ξερω σε αλλα η/τ αν ειναι ετσι αλλα εμενα δεν εκατσε καλα!αν υπαρχει καποιο "tips" ακουω παιδια.
επειδη ομως μολις το πηρα μου πηγε στραβα θυμηθηκα ενα παλικαρι που μου ειχε δωσει να δοκιμασω ενα με cartomaizer και ηταν πολυ καλο,φευγω λοιπον και παω σε ενα καταστημα που εχει η/τ και το μονο που ειχει ηταν ενα cartomaizer dual coil,μου ελεγε εχει 2 πυρινες κτλ ειναι πολυ δυνατο,7 ευρω εκανε το πηρα.
σε γενικο συνολο το η/τ με μπαταρια 1000αρα και cartomaizer dual coil ειναι 17 ποντους πραμα σαν ροπαλο ειναι

του εβαλα υγρο αναμειγμενο καπουτσινο με νκοτινη low 1 προς 3,γεμιζω και ξεκιναω.
μιλαμε σκετο μπουρι και συνδυασμο με το low ριχνει ελεφαντα, 2 ωρες ατμιζω και αν συνεχισω αλλες 2 ωρες θα περπαταω στα 4

δεν μπορω να καταλαβω ομως γιατι με τα τανκ εχω τετοιο προβλημα
