H VTC5A είναι μια παραλλαγή της VTC5, όχι μια νέα μπαταρία.
Έχει μικρότερη εσωτερική αντίσταση από τη VTC5 και ως εκ τούτου θερμαίνεται λιγότερο και δίνει μεγαλύτερη τάση υπό φορτίο. Υπάρχει όμως και το αντίστοιχο τίμημα: έχει χαμηλότερη χωρητικότητα από τη VTC5.
Μέχρι τα 3.4V δίνει καλύτερη ή ίση αυτονομία με τη VTC5 από εκεί και πέρα όμως το αδελφάκι της παίρνει κεφάλι. Αν το mod που χρησιμοποιείτε φτάνει τη μπαταρία μέχρι τα 3V, θα δείτε μεγαλύτερους χρόνους ατμίσματος με τη VTC5 και όχι με τη VTC5A.
Επειδή η VTC5A θερμαίνεται λιγότερο, έχει μεγαλύτερη συνεχόμενη αποφόρτιση από τη VTC5.
Κάτι 35Α που γράφουν σε κάποια site δεν ισχύουν. Στο datasheet της Sony υπάρχει διάγραμμα αποφόρτισης στα 35Α αλλά με διακοπή όταν η θερμοκρασία φτάνει τους 80οC. Αν αφήναμε τη μπαταρία να κάνει πλήρη αποφόρτιση τότε η θερμοκρασία θα ξεπερνούσε τους 100οC και η μπαταρία θα καταστρεφόταν.
Τα 35Α δείχνουν την ικανότητα μέγιστης συνεχούς αποφόρτισης που έχει η μπαταρία αλλά όχι την ονομαστική συνεχόμενη αποφόρτιση.
Για όσους ατμίζουν με μηχανικό mod ή με ηλεκτρονικό σε ψηλά watt (>50) η VTC5A είναι καλύτερη επιλογή. Οι υπόλοιποι θα έχουν καλύτερη αυτονομία με τη VTC5