http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,1248.msg887442.html#msg887442Οι μπαταριες της ομαδας INR/NCR ή αλλιως ΝCA , ειναι οι εξελιξη των ICR που ειναι οι πιο επικινδυνες μπαταριες.
Δεν ειναι τοσο επικινδυνες οσο οι ICR , αλλα απο τη στιγμη που εχουν σαν βαση την κατασκευαστικη αρχη των ICR , τοτε δεν μπορουμε να τις ονομασουμε ασφαλειας και ετσι θα πρεπει να φερόμαστε αναλογα στις μπαταριες αυτες.
Eιναι βεβαια πολυ καλυτερες απο τις ICR , αλλα δεν μπορεις να εισαι σιγουρος για τη συμπεριφορα τους.
Για το λογο αυτο βλεπουμε σε μπαταριες ICR και INR/NCR να υπαρχουν τσιπακια προστασιας...
Εχω δουλεψει τις μπαταριες αυτες καθως και πολλες ICR σε μηχανικο , αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι σωστο να συστησω τετοια μπαταρια εγω ή οποιοσδηποτε αλλος για χρηση χωρις καποια πλακετα επιβλεψης , σε λειτουργια ατμισματος
Οι IMR , αλλιως LMO , ειναι οτι πιο ασφαλες υπαρχει στον κοσμο των μπαταριων Li-Ion 3.7V
Εχουν πολυ μεγαλη εξέλιξη αυτη τη στιγμη και σαν αποδοση ειναι οι ανωτερες απο καθε αλλο ειδος Li-Ion 3.7V.
Αμεσως επομενη πιο ασφαλης μπαταρια , ειναι καποια απο τις INR/IMR ή αλλιως NMC.
Αυτες ειναι υβριδικες μπαταριες και σαν κατασκευαστικη βαση εχουν τις IMR (LMO).
Αυτο τις κανει ασφαλειας μπαταριες , πολυ καοντα στα προτυπα ασφαλειας των IMR.
Οι IMR ομως τερματιζουν στα 2100mAh (Sanyo UR WX 2050mAh) και απο 'κει και πανω , εχουμε τις INR/IMR ή NMC.
Ολες οι μπαταριες NMC ειναι πολυ αποδοτικες και φτανουν μεχρι τα 20Amperes αν μιλαμε για 2100mAh και πανω.
Αυτα τα Amperes που βλεπουμε σε διαφορες κατσκευες οπως οι AWT-EFEST-Vappower κλπ.κλπ.κλπ. , στην καλυτερη πριπτωση ειναι αναφορα σε παλμικη αποφορτιση ή.......ενα μεγαλο ψεμα οπως οι MXJO 3000mAh 35A , η οποια ειναι μπαταρια των 10 Amperes και δεν ειναι IMR ή INR/IMR ......., αλλα μια μπαταρια INR/NCR χαμηλης αποδοσης ασφαλειας...