Θα μπορουσαμε και εμεις οι νεοι στο ατμισμα να εχουμε καποιες αναλυτικες οδηγιες για τον καθαρισμο του hybrid; Μη το χαλασουμε και τελειος αντι να του κανουμε καλο
Δεν είναι κάτι δύσκολο, φίλε "xristosxat".
Αποσυνδέεις το καρτο από την μπαταρία. Βγάζεις το επιστόμιο (πιπάκι).
Ρίχνεις μέσα στον πολυεστέρα του καρτο λίγο οξυζενέ ή νερό ορού από φαρμακείο (απιονισμένο και βρασμένο-αποστειρωμένο δλδ) τόσο ώστε ν'αρχίσει να βγάζει από την άλλη μεριά.
Φυσάς με δύναμη από τη μεριά του επιστόμιου για να βγούν όλα τα παλιά υγρά και τυχόν ακαθαρσίες από τη μεριά της σύνδεσης με τη μπαταρία. Επαναλαμβάνεις μέχρι να δεις να βγαίνει καθαρό και μέχρι ν'αρχίσει να "στεγνώνει". Υπάρχει πιθανότητα με το καθάρισμα να σου φανεί ότι γίνεται πιό "ελεύθερη" η τζούρα, είναι φυσιολογικό (και επιθυμητό θα έλεγα).
Μέχρι να στραγγίξει - στεγνώσει, εννοείται ότι χρησιμοποιείς τον άλλο καρτο (άστο το βράδυ π.χ. κάθετα πάνω σε μια χαρτοπετσέτα)
Στην επόμενη χρήση , το ξαναφυσάς να φύγει ότι τελευταία υγρασία έχει μείνει και στάζεις υγρό άτμισης κανονικά. Αν αργεί λίγο να το "πιεί" είναι φυσιολογικό. Επίσης είναι φυσιολογικό οι πρώτες 20-30 τζούρες να είναι υποτονικές σε ατμό και γεύση. Θα επανέρθει δριμύτερος και, αν δεν έχει κάποιο πρόβλημα "χοντρό", θα παίζει σαν καινούργιος- σαν στρωμένος καινούργιος για την ακρίβεια.
Αυτά...
Υ.Γ.: κι εγώ καινούργιος είμαι