Εχτές παρέλαβα από VapeLand Καλλιθέας, το νέο HGICAR VT 75 Nano, που είναι βασισμένο στην πλακέτα της EVOLV DNA 75.Ας κάνω μια μικρή παρουσίαση.
Το μοντάκι έρχεται σε μια όμορφη συσκευασία με την δική του χάρτινη τσαντούλα.
Πάνω αριστερά η τσαντούλα με το δικό του λογότυπο. Τα υπόλοιπα είναι το κουτάκι συσκευασίας. Στο μπροστινό μέρος του μοντ είναι μια θεσούλα για το USB καλώδιο φόρτισης και σύνδεσης με τον υπολογιστή. Υπάρχει επίσης και το πολύ συνοπτικό user manual...
...με την καρτούλα εγγύησης που το συνοδεύει.
Πάμε τώρα στο μοντάκι.
Μία από το πλάι.
Μία μπροστινή με την DNA 75 ...εν δράσει.
Εδώ μία ελαφρώς φλουταρισμένη, όπου δεν φαίνεται καλά ο πόλος, που είναι με ελατήριο και πολύ καλός, απόσο έχω αντιληφθεί μέχρι τώρα.
Εδώ μία στο κάτω μέρος, όπου φαίνεται ο αριθμός παραγωγής και η θέση όπου αλλάζουμε μπαταρία, ανασηκώνοντας το ελατηριωτό έλασμα και ξεβιδώνοντας το καπάκι. Εδώ υπάρχει πρόβλημα.
Και μία τελευταία με τον Fodi F2 πάνω του (ο Fodi έχει "ξένο" ντριπάκι...)
Παρατηρήσεις τώρα.
Ακόμα είναι πολύ νωρίς να μιλήσει κανείς για την βαφή.
Το μοντάκι είναι στιβαρό και γεροδεμένο. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως κουδούνισμα των κουμπιών, των οποίων το πάτημα είναι ακριβώς όσο και όπως πρέπει. Σφιχτοδεμένο αλλά χωρίς να προβληματίζει τα δάχτυλα. Τα χρώματα δένουν πολύ αρμονικά, το λογότυπο στο πλάι είναι εμφανές αλλά και διακριτικό. Οι δυο καμπύλες στο μπροστινό μέρος του μοντ, πάνω και κάτω, του δίνουν μια κομψή όψη και ταυτόχρονα το δείχνουν ελαφρώς μικρότερο από όσο είναι, ενώ κάθεται πολύ καλά σε ένα κανονικό και μέτριο χέρι.
Βρήκα ένα αρνητικό σημείο και αυτό είναι στο καπάκι της θήκης της μπαταρίας.
Ξεβιδώνει εύκολα με το ανασήκωμα του κλιπ το οποίο είναι ελαητηριωτό και γυρίζει στην θέση του μόλις το αφήσεις. Ξεβιδώνει λοιπόν, αλλά το βίδωμα θέλει μεγάλη προσοχή. Το σπείρωμα είναι πολύ πυκνό και καθώς είναι αλουμίνιο, αρκεί μία στιγμιαία απροσεξία, ένα μικρό στραβοβίδωμα, και οι βόλτες υπάρχει κίνδυνος να σε απαχαιρετήσουν.
Όσον αφορά την λειτουργικότητά του τώρα, τα πάντα είναι θέμα DNA 75.Θέλει δύο μεταπτυχιακά για να την μάθεις...
Οι οδηγίες χρήσης που το συνοδεύουν είναι πολύ συνοπτικές (αν και περιεκτικές) και χρειάζεσαι καλή μνήμη για να αποστηθίσεις τις λειτουργίες. Προσωπικά το έχω μαζί μου, ώστε να ανατρέχω σε αυτό, ακόμα και όταν θέλω να ξεκλειδώσω την αντίσταση.
Το δοκίμασα σε TC, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν κατάφερα να βάλω σωστά το 0,00088 που δίνει για το TCR του SS316 (stealthvape)
το πινακάκι του EstrifanΣε Power mode, το ατσάλι το δουλεύει άψογα. Αντίσταση 1,27 Ωμ με 11 βατ και χτυπάει περίφημα.
Έχω την εντύπωση ότι κάνει καλύτερη διαχείρηση της μπαταρίας, αλλά μένει να το διαπιστώσω αφού αλλάξω 3-4 φορές τις 3 μπαταρίες που έχω.
Επίσης τα ρεύματά του είναι καλύτερα, πιο ομαλά και χωρίς εξάρσεις.
Μέσω του Escribe (ακόμα θέλω πολύ δουλειά), έβαλα την λειτουργία Preheat Power στα 30 Watt για ένα δεύτερο και το Punch στην μέση, και φαίνεται να μου ταιριάζει πολύ.
Για ό,τι νεώτερο θα επανέλθω.
Νεώτερα:
Η εγγύηση καλύπτει την πλακέτα για ένα χρόνο.
Το ανοδιωμένο αλουμίνο είναι πολύ ανθεκτικό και δεν αφήνει αποτυπώματα, ακόμα και αν το χέρι είναι ιδρωμένο. Ε, τώρα αν ξεκοκκαλίζεις κάνα αρνάκι και ατμίζεις κι όλας, όλο και κάποια λαδίλα θα αφήσεις...
Το βάρος του, μαζί με την 18650, είναι 163 γραμμάρια. Το VTC mini πιάνει τα 165. Αμελητέα διαφορά.
Ο πόλος του είναι πολύ καλός όντως. Fofi F2 και Avocado βίδωσαν άνετα και σταθερά και στέκονται βράχος, χωρίς κανένα απολύτως κουνηματάκι όπως στο VTM mini. Επί πλέον, μπορεί να δεχθεί άνετα 24 ατμοποιητή. Η μπροστινή του πλευρά, όπου υπάρχει η πλακέτα και τα κουμπιά, έχει πλάτος 2,25 χιλ. ενώ η πίσω, όπου η μπαταρία και ο πόλος, είναι 2,42 χιλ.Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μπαίνει 24άρης ατμοποιητής και να υπάρχει δυνατότητα και για 25άρη, αν και οριακά.
Με μια θήκη σιλικόνης ο 25άρης ούτε καν θα εξέχει, αλλά αυτό είναι ένα άλλο πρόβλημα με δύο σκέλη!
Το μαύρο VTC mini που έχω, είτε είναι μέσα στην θήκη είτε έξω, δεν υπάρχει διαφορά. Ένα μαύρο πράγμα είναι, είτε μέσα είτε έξω. Αλλά αυτό το κουκλί, πως θα το χαντακώσεις μέσα σε μια θήκη; Θα χαθεί όλη η ομορφάδα του...
Το δεύτερο σκέλος του προβλήματος τώρα, είναι πως εκτός θήκης, θα είναι υποκείμενο σε γρηγορότερη φθορά...
Βρε κάτι προβλήματα που έχουμε ως ατμιστές...