Έβαλα στο πρώτο ποστ κάποια νεώτερα στοιχεία
Αναφορικά με το καπάκι της μπαταρίας τώρα.
Το πρόβλημα είναι όντως υπαρκτό και ο Makis206 το τοποθετεί σωστά. Και όπως γράφει ο panagosg, είχαμε ήδη την πρώτη απώλεια. Θέλει πολύ προσοχή στο βίδωμα.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη το πρόβλημα οφείλεται σε δύο λόγους Πρώτον το αλουμίνιο και δεύτερον το πυκνό σπείρωμα. Να θυμίσω στους παλιούς τους πρώτους σωλήνες, όπως το VAMO 1, που ήταν αλουμινένιοι. Είχαμε και εκεί παρόμοιο πρόβλημα. Με την εμφάνιση των ατσάλινων σωλήνων, εξαφανίστηκε το πρόβλημα.
Ελλείψει copper grease, δοκίμασα μία ελαφρά επάλειψη του σπειρώματος με βαζελίνη, αλλά δεν έλυσα το πρόβλημα.
Άντε να οδηγείς και να σου τελειώσει η μπαταρία...

@valerou
Αυτό στο λινκ, μπορεί να λειτουργήσει είτε με μία 18650 (με αντάπτορα) είτε με μία 26550. Και είναι μεγαλύτερων διαστάσεων λόγω της 26650.