vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

104 επισκέπτες, 4 χρήστες
manoslykos, Mimhsdr, lagoudakis, Doubt

Twitter

Joyetech evic vt

Αποσυνδεδεμένος microchip

  • ****
  • 1436
  • Φύλο: Άντρας
  • 11/01/2013 18:30
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #15 στις: Ιουνίου 11, 2015, 23:46 »
Αν δεν προσπαθούσες να κάνεις τον έξυπνο, θα υπολόγιζες:
1400 κυβικά κινητήρας χ καταναλώνει 10 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ
1400 κυβικά κινητήρας y καταναλώνει 10 λίτρα βενζίνης στα 200 χλμ
Προφανώς ναι, το συμπέρασμά μου κατόπιν επίπονης και χρονοβόρας είναι ότι ο y κάνει διπλάσια χιλιόμετρα από τον χ.
Δεν προσπαθώ να κάνω τον έξυπνο, παρότι ο συλλογισμός μου είναι μονοδιάστατος.
Το δήλωσα εξάλλου, από ποια οπτική γωνία έκανα τους υπολογισμούς.
Για εμένα όλα αυτά τα γραφήματα δεν έχουν κανένα νόημα, μέχρι ο kotsos75, να μου πει μήπως τελικά έχουν νόημα.

Ο οποίος kotsos75 θα γίνει μπαμπάς και μπράβο του!
Και το περιμένω από ώρα σε ώρα εδώ:
http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,10833.msg558524.html#msg558524
Όχι πούρα και αηδίες. Θα φέρουμε ατμοποιητές να τους γεμίσεις Five Pawns!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 12, 2015, 11:28 από microchip »

Αποσυνδεδεμένος iPant

  • **
  • 439
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #16 στις: Ιουνίου 11, 2015, 23:47 »
το θεμα ειναι με τι τροπο κανουν αυτα τα 100 χλμ οι δυο κινητηρες.ενα παραδειγμα στο ατμισμα ειναι οτι με ego-t εκανα πιπιλα 2,5-3 μλ τη μερα και με kayfun με microcoil  10μλ για πλακα. Αλλα η καθε τζουρα στον kayfun βγαζει οσο ατμο εβγαζαν 15 τζουρες στο ego-t.


Άρα συμφωνείς ότι πρέπει να μπει η παράμετρος της ατμιστικής εμπειρίας για να υπάρξει σύγκριση. Όπως λες η τζούρα του kayfun έβγαζε 15 φορές παραπάνω ατμό από του ego-t, άρα σου πρόσφερε πολύ καλυτερη ατμιστική εμπειρία, θυσιάζοντας την κατανάλωση. Αν λοιπόν, το evic-vt σου κάνει οικονομία αλλά με χειρότερο ατμιστικό αποτέλεσμα, τότε το διάγραμμα είναι άτοπο, όπως και αν ο δευτερος κινητήρας έχει την μισή τελική από τον πρώτο, είναι άτοπη η σύγκριση και δεν μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι είναι οικονομικότερος από τον πρώτο.



Τέλος πάντων, να μην το κουράζουμε, οι κάτοχοι θα μας λύσουν όλες τις απορίες.

Αυτόματη συγχώνευση συνεχόμενων μηνυμάτων


Αν δεν προσπαθούσες να κάνεις τον έξυπνο, θα υπολόγιζες:
1400 κυβικά κινητήρας χ καταναλώνει 10 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ
1400 κυβικά κινητήρας y καταναλώνει 10 λίτρα βενζίνης στα 200 χλμ
Προφανώς ναι, το συμπέρασμά μου κατόπιν επίπονης και χρονοβόρας είναι ότι ο y κάνει διπλάσια χιλιόμετρα από τον χ.
Δεν προσπαθώ να κάνω τον έξυπνο, παρότι ο συλλογισμός μου είναι μονοδιάστατος.
Το δήλωσα εξάλλου, από ποια οπτική γωνία έκανα τους υπολογισμούς.
Για εμένα όλα αυτά τα γραφήματα δεν έχουν κανένα νόημα, μέχρι ο kotsos75, να μου πει μήπως τελικά έχουν νόημα.

Ο οποίος kotsos75 θα γίνει μπαμπάς και μπράβο του!
Και το περιμένω από ώρα σε ώρα εδώ:
http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,10833.msg558524.html#msg558524
Όχι πούρα και αηδίες. Θα φέρουμε ατμοποιητές να τους γεμίσεις Five Pawns!



Δε σε πιάνω. Αυτό που γράφεις παραπάνω, πάλι οικονομικότερο κινητήρα αποδεικνύει

Αποσυνδεδεμένος eftihis.k

  • ***
  • 678
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #17 στις: Ιουνίου 12, 2015, 00:24 »
συμφωνω απολυτα. Απλα θεωρω απιθανο το να παρεις το ιδιο ατμιστικο αποτελεσμα με λιγοτερο υγρο στον ιδιο ατμοποιητη.
ισως παλι να ειναι διαφημιστικο τρυκ το γραφημα.

Αποσυνδεδεμένος microchip

  • ****
  • 1436
  • Φύλο: Άντρας
  • 11/01/2013 18:30
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #18 στις: Ιουνίου 12, 2015, 12:51 »
Έλεγα λοιπόν, ότι σε λειτουργία TC, από την μικρή μου εμπειρία, τα 60W είναι πάρα πολλά για 2300C.
Ή οι 2300C είναι λίγοι για 60W, θα επιτευχθούν πολύ σύντομα και για μεγάλα χρονικά διαστήματα, το mod δεν θα παρέχει ενέργεια ή θα παρέχει πολύ μικρότερη από 60W.
Το πρώτο διάγραμμα το επιβεβαιώνει.
Για να ατμοποιηθούν 4ml, χρειάζεται 4πλάσιος χρόνος σε λειτουργία TC, απ' ότι σε VW.
Για να νιώσω ισορροπημένος, περίμενα να δω 4πλάσιο χρόνο λειτουργίας, μέχρι να αδειάσει η μπαταρία, στο δεύτερο διάγραμμα.
Αμέσως έτρεξα να υπολογίσω τα αντίστοιχα στα 30W, χωρίς να δω ιδιαίτερη βελτίωση.
Εντυπωσιάστηκα απ' αυτά που είδα, στη συνέχεια προβληματίστηκα και από φόβο μην γίνει γόνιμος ο προβληματισμός μου, ένιωσα την ανάγκη να τον δημοσιοποιήσω.
Τα συμπεράσματά μου είναι μονοδιάστατα σε βαθμό κακουργήματος.
Υπολογίστηκαν με ότι είχα διαθέσιμο από την Joyetech.

Οι υπολογισμοί έγιναν επειδή έχω την πεποίθηση, ότι το ζητούμενο είναι, συγκεκριμένη ποσότητα νικοτίνης ημερησίως, για τους περισσότερους.
Το οποίο με έχει οδηγήσει, στο απλοϊκό συμπέρασμα, ότι τα ml καθορίζουν την ημερήσια ποσότητα ατμίσματος, για τους περισσότερους.
Στον δικό μου εγκέφαλο, από τα ml εξαρτάται η αυτονομία μου σε μπαταρία.
Δεν είναι του χώρου να το αναλύσουμε, το γράφω για να εξηγήσω το κόλλημα που ήπια, βλέποντας τα διαγράμματα.

Επί του πρακτέου, η απορία θα μου λυθεί, από κάποιον που θα κάνει την συγκεκριμένη σύγκριση.

Μέχρι τότε θα επαναλάβω ότι μάλλον κάτι μου ξεφεύγει, γιατί εγώ το αντιλαμβάνομαι ως μειονέκτημα, ενώ η Joyetech το διαφημίζει.
Και η Joyetech είναι η γνωστή. Δεν είναι ένα μέλος ενός ατμοφόρουμ.

Εκτός αν είναι θέμα εντροπίας, οπότε περιμένω ΠΜ από τον συγγραφέα.

Αποσυνδεδεμένος mariocuzco

  • **
  • 285
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #19 στις: Ιουνίου 12, 2015, 13:00 »
Έχει παρατηρήσει κανείς ότι όταν το σβήνουμε η αλλάζουμε ατμοποιητη στην πρώτη τζούρα κλωτσάει ψηλά για ένα δευτερόλεπτο και μετά επανέρχεται η είναι μόνο το δικό μου;
Αυτό συμβαίνει όταν το δουλεύω με κανθαλ...

Αποσυνδεδεμένος mimis

  • ****
  • 1315
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τις δίχρονες γαλέρες
    • Webcam - Κέρκυρα
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #20 στις: Ιουνίου 12, 2015, 13:29 »
Μικρο τσιπ, (τσιπιρίπο μου θυμίζει αυτο, αλλά εσεις ειστε νέοι και δεν έχετε γνώση περι αυτού) νομίζω ότι το έκανες την αρχική αναπτυξη μια χαρά.
Ειναι σαν να έκανες την αρχη στο ξεφλούδισμα πορτοκαλιου (η παυλόσουκου) χωρις μαχαιρι, τα υπόλοιπα ειναι ευκολα.
Η χρησιμότητά του σήμερα ειναι ανάλογη με το πόσο υπερβάλουμε σε νουμερα, watt, Ohm, διαρκεια τζουρας, και τα ρεστα. Σαφώς, καλύτερα ειναι να υπάρχει παρα να μην υπάρχει. Δεν ξερεις πότε, πόσο, και αν χρειαστεί, οπότε ας το έχουμε στην καβατζα και ανάλογα πράτουμε. Σαν τη μορόζα δηλαδή.
Αλλά μην λέμε τωρα ότι υπάρχει και αντιληπτή διαφορά στα 8-10 watt, όχι ότι μπορει να μην υπάρχει, αλλά αυτος που θα το καταλάβει θα εχει τέτοια αξιοσύνη αντίληψης που θα έχει πάρει πρέφα και αν υπάρχει Θεός.

Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #21 στις: Ιουνίου 12, 2015, 14:12 »
Εγώ πάλι δεν θέλω από αυτό που πίνετε .. άντε ίσως λίγο μόνο... αλλά από τη δική μου σκοπιά, το γράφημα με την διάρκεια της μπαταρίας αποτυπώνει το κλου όλης της τεχνολογίας του VT.
Στα 40W το γράφημα δηλώνει πως το μοντ με VT καταναλώνει λιγότερο ρεύμα από ότι στα 40W με VW (φαου-βε δε σημαίνει αυτό;) ,
άρα οι θερμοκρασίες στο VW είναι υψηλότερες των 230 βαθμών που δοκιμάστηκαν.
Κατά πόσο, γνωρίζουμε;

Αποσυνδεδεμένος johnnypatras

  • **
  • 215
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #22 στις: Ιουνίου 12, 2015, 14:57 »
Είναι ελλιπή τα διαγράμματα, περί marketing πρόκειται μην τα αναλύετε σε βάθος.


microchip, όπως -σωστά- αυτοδιορθώθηκες, το πιο πιθανό είναι να μην δουλέψει στα 60W
η συσκευή όταν έχει ρυθμιστεί στους 230C. Αυτό βέβαια εξαρτάται κι από άλλους παράγοντες, όπως:
-η διατομή του σύρματος
-η επαρκής τροφοδοσία
- η αδιάλειπτη παροχή αέρα, καθώς και η ποσότητά του, π.χ. καμία σχέση το αποτέλεσμα αν παίρνεις
φουλ πνευμονικές τζούρες (όπου η μεγαλύτερη και πιο γρήγορα κινούμενη μάζα αέρα θα δροσίζει συνεχώς
το coil οπότε και θα δίνεται η δυνατότητα να προσεγγίζουν περισσότερο τα W στα ρυθμισμένα 60 ) με στοματικές,
όπου πιο εύκολα και πιο γρήγορα επιτυγχάνεται η ρυθμισμένη θερμοκρασία (και άρα πέφτουν τα W για να συντηρηθεί εκεί)

Πέραν αυτού βλέπω πολύ κόσμο με σύγχυση περί διάρκειας μπαταρίας κλπ. . Παίδες, εφόσον το τσιπ έχει καλή
απόδοση (χοντρικά >90%) στα μεγάλα stepdown που απαιτούνται, τα ρεύματα που ζητούνται από την μπαταρία είναι ευθέως συγκρίσιμα με τα kanthalορεύματα, καμία διαφορά εκεί. Όποια διαφορά υπάρχει στην κατανάλωση είναι από "γλιτωμένα" Watt που τα έκοψε ο περιορισμός της θερμοκρασίας επειδή δεν χρειάζονταν. ;)
Απλά τα διαγράμματα της Joyetech είναι και μαρκετίστικα γιατί δεν μας λένε το γεγονός πως πρακτικά, ελάχιστες
φορές θα ανεβεί στα 60W .


Το εντυπωσιακό βέβαια είναι πως δεν θα ανεβεί γιατί δεν χρειάζεται. Εκεί είναι η οικονομία που προσφέρει το TC.

Αποσυνδεδεμένος mimis

  • ****
  • 1315
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τις δίχρονες γαλέρες
    • Webcam - Κέρκυρα
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #23 στις: Ιουνίου 12, 2015, 15:21 »
Δεν αντιλέγει κανεις ότι ίσως ειναι χρήσιμο το t.c. Απλά τωρα για την πλειοψηφία ειναι άχρηστο.
Το ζητούμενο για εμένα, ειναι η καλύτερη εμπειρία στα πλαίσια που θέλω εγω, και όχι σε αυτα που προτείνουν επειδή θελουν να πουλήσουν τα φύκια τους.
Βλέπω τις μετρήσεις που ειναι ζητημα αν της δουλευει το 2% των ατμιστών.
Και δεν μας λένε και την διαρκεια της τζούρας. Αλλο 3 δευτ, αλλο 5, αλλο 2, αλλο 10, κατι μου λέει ότι σε διάρκεια τζούρας 3 δευτ, στα 8-10 watt με 1,6-2 Ohm δεν θα υπάρχει καμία διαφορά άξια αναφοράς.
Λοιπόν, η εξέλιξη ειναι προφανέστατη, σε 3 μηνες δεν θα υπαρχει ηλεκτρονικο mod χωρις αξιοπρεπές t.c. Θα ειναι το στανταρ στα entry level mod.

Οτι εξελίσσεται βέβαια, καλό ειναι. Ειναι ενα σκαλοπατι λιγότερο για το επόμενο.

Αποσυνδεδεμένος thenetpoet

  • *****
  • 6415
  • Φύλο: Άντρας
  • Πανορατμίξ
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #24 στις: Ιουνίου 12, 2015, 15:48 »
Μαρκετοπαρουσίαση είναι όπως είπατε. Δεν τίθεται θέμα να την χρησιμοποιήσεις για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα γιατί έχουν παρουσιάσει επιλεκτικά μόνο τα στοιχεία που τους συμφέρουν (οικονομία μπαταρίας & υγρών).

Αποσυνδεδεμένος EΡΕΒΟΣ

  • **
  • 488
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #25 στις: Ιουνίου 12, 2015, 16:57 »
Kαλησπερα,εχω μια απορια .
Το ni200 ως γνωστο εχει χαμηλη αντισταση ,το τιτανιο τι ειδους ειναι που εχει και αυτο τετοια χαμηλα αντισταση γιατι αυτα που κυκλοφορουν Ελλαδα δεν.....

Αποσυνδεδεμένος Nemesis_rds

  • *****
  • 5569
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #26 στις: Ιουνίου 12, 2015, 18:00 »
Τι εννοεις με τα "το τιτανιο τι ειδους ειναι" και "αυτα που κυκλοφορουν στην Ελλαδα δεν..."?

Αποσυνδεδεμένος L.G.

  • **
  • 217
  • Φύλο: Άντρας
  • GGTS+IATTY+RAM + ΟΔΥΣΣΕΑΣ + KILLER 705 = <3
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #27 στις: Ιουνίου 12, 2015, 19:25 »
Εμπειρικα και χωρης περεταίρω γνώσεις για μπαταρίες,  με τον κεφαλή eGo one τιτανιο με έβγαλε εμένα 2.5 μέρες και περίπου 11μλ στα 30watt και στους 220κελσιου.  Εμένα αυτό με ικανοποιεί πλήρως, εαν συνεχίσει να (τραβάει)  έτσι....

Αποσυνδεδεμένος mimis

  • ****
  • 1315
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τις δίχρονες γαλέρες
    • Webcam - Κέρκυρα
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #28 στις: Ιουνίου 12, 2015, 19:45 »
Τωρα που σε βρήκαμε.. Η κατανάλωση υγρού σε τι επίπεδα κυμάνθηκε σε σχέση με μη t.c; Δυόμιση μέρες ειναι ικανό διάστημα να δεις αν υπήρξαν διαφορές.
Εγω παράδειγμα, σε τόσο διάστημα χωρις t.c καταναλώνω 15ml περίπου.
Διαφορες στο άτμισμα;

Αποσυνδεδεμένος EΡΕΒΟΣ

  • **
  • 488
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #29 στις: Ιουνίου 12, 2015, 20:12 »
Τι εννοεις με τα "το τιτανιο τι ειδους ειναι" και "αυτα που κυκλοφορουν στην Ελλαδα δεν..."?


καλησπερα,εννοω οτι τα τιτανια που πωλουνται τουλαχιστον στην χωρα μας ειναι τετοιας συστασης που δεν γινεται να φτιαχτουν αντιστασεις πχ 0,05ωμ που απαιτουνται για την λειτουργια tc
η μηπως εχω κατανοησει λαθος για τις απαιτησεις στο τιτανιο;


 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4687 498964 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 02:35
από Tem
Σύρματα MTL fused clapton & άλλα πλεκτά Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 1 89 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 31, 2024, 23:11
από chkontog
Hellvape Dead Rabbit MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 7 7262 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 29, 2024, 10:23
από Sergios
Labs MTL RTA – BP MODS [Με φιτιλοαντίσταση] 59 20815 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 26, 2024, 15:53
από kyrgiannis
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τα υγρά γενικά. Βασικές πληροφορίες ΥΓΡΑ (γενικά) 1691 194438 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 25, 2024, 21:47
από billythekid
INNOKIN ARES FINALE [Με φιτιλοαντίσταση] 1 1571 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 25, 2024, 18:04
από ThioVag
LOST VAPE CENTAURUS B60 AIO & B80 AIO [Ηλεκτρονικά mods] 5 4714 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 24, 2024, 13:48
από zamploutos
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8820 1108845 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 21, 2024, 17:05
από shadockan
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1463 180354 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 21, 2024, 16:51
από shadockan
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 1969 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 17, 2024, 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 1405 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 25241 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy