vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

Twitter

Joyetech evic vt

Αποσυνδεδεμένος kotsos75

  • *****
  • 3454
  • Φύλο: Άντρας
  • φυσα ρουφα τραβα τονε
Joyetech evic vt
« στις: Ιουνίου 11, 2015, 16:03 »

άντε αφού κανένας άλλος δεν έκανε ακόμα την αρχή ας προσπαθήσω να το παρουσιάσω εγώ
έχω στα χερια μου εδώ και δυο μέρες το νέο mod τις joyetech evic ντ
καταρχήν να πω ότι είναι πολύ όμορφη κατασκευή αλλα και αρκετά βαρύ
μπορεί να λειτουργήσει από 1 έως 60w στην λειτουργία "power" και από 100c έως 315c (200f-600f) στην λειτουργία "temp ni" και "temp ti" που σημαίνουν nickel ni200 για το temp ni και σύρμα από τιτάνιο για το temp ti

διαθέτη ενσωματωμένη μπαταρία 5000mah και η αυτονομία του από ότι δείχνει μέχρι τώρα είναι αρκετά καλή
το kit περιέχει μέσα και έναν ατμοποιητη ego one mega με δυο εργοστασιακές κεφαλές η μια ni0.20ohm και η άλλη ti-0.40ohm, φορτιστεί τοίχου, καλώδιο, manual, και μια άσπρη προστατευτική θήκη
βγαίνει σε τρία διαφορετικά χρώματα Dazzling white (άσπρο με μπλε ρίγες) Racing yellow (κίτρινο με μαύρες ρίγες) Cool black (μαύρο με κόκκινες ρίγες)


στην αρχή μπορώ να πω πως με δυσκόλεψε έως και με απογοήτευσε αλλα μόλις το έμαθα λίγο και το χρησιμοποίησα σωστά όλα δείχνουν να δουλεύουν ρολόι


Full Kit comes with:1 * eVic-VT 1 * eGo ONE mega atomizer (with CL-Ni 0.2ohm head)1 * CL-Ti head (0.4ohm)1 * USB Cable1 * eVic-VT Skin1 * Wall Adapter (1A)


Product Parameters:eVic-VT: Size: 47*25.5*85.6mmCapacity: 5000mAhOutput mode: VT-Ti/VT-Ni/VW ModeTemperature Range: 100-315℃/200-600˚FOutput Wattage: VT Mode:1W-60WVW Mode:1W-60WOutput Voltage: 0.5V-8.0VResistance Range: 0.05-1.0ohm for VT mode0.15-3.5ohm for VW modeColor: Racing Yellow, Cool Black, Dazzling WhiteeVic-VT Visual Display:VT-Ti mode/VT-Ni mode/VWWattages/ VoltagesAtomizer ResistanceBattery power/Puff/Time


[youtube]Djluu4xzOLI[/youtube]
[youtube]1TR5V-PcU04[/youtube]
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 11, 2015, 16:12 από kotsos75 »

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #1 στις: Ιουνίου 11, 2015, 21:02 »
Και ένα κατατοπιστικότατο ποστ του φίλτατου μικρού Τσιπ:

Από την εξαιρετική παρατήρηση του netsplit ορμώμενος και οδηγούμενος από το ένστικτο (μην εμπιστεύεσαι ένα μόνο μπαρόγραμμα, ακόμη κι αν είναι τριπλό), ψαχούλεψα και βρήκα άλλο ένα.
Τα φέρνω ενώπιών σας, και κατ’ αντιπαράθεση.


(Image removed from quote.)

http://www.joyetech.com/product/details.php?gno=251

Το πρώτο δείχνει σε πόσο χρόνο θα καταναλώσουμε 4ml υγρού.
Το δεύτερο δείχνει σε πόσο χρόνο θα καταναλώσουμε 5000mAh μπαταρίας.
 
Στα 60W:
Σε λειτουργία VW, χρειάζονται 200s για να καταναλωθούν 4ml υγρού. Σε 750s θα καταναλωθούν 5Ah μπαταρίας.
Σε λειτουργία VΤ (Ni), χρειάζονται 800s για να καταναλωθούν 4ml υγρού. Σε 1600s θα καταναλωθούν 5Ah μπαταρίας.
Για να το φέρω κοντά μας και για να μην έχω πολλά δεκαδικά, χρησιμοποιώ μπαταρία 1667mAh.
Με την μπαταρία μου, σε λειτουργία VW, θα καταναλώσω 5ml υγρού.
Σε λειτουργία VΤ (Ni), θα καταναλώσω 2,7ml υγρού. Ελάχιστα χειρότερα (2,6ml) με Ti.
 
Στα 30W:
Με την μπαταρία μου, σε λειτουργία VW, θα καταναλώσω 5,5ml υγρού.
Σε λειτουργία VΤ (Ni), θα καταναλώσω 3ml υγρού (2,7ml με Ti).
 
Θεωρώντας (αυθαίρετα ως συνήθως) τελικό ζητούμενο, την κατανάλωση σε υγρό.
Τα νούμερα σε πραγματικές συνθήκες, μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά.
Η μεταξύ τους αναλογία όμως, είναι τεράστια για να αλλάξει δραματικά.
 
Δεν μπορώ να εξηγήσω αυτή τη διαφορά.
Έχουν τα Ni και Ti διπλάσια απαίτηση σε ενέργεια, σε σχέση με τα άλλα σύρματα, για να ανεβάσουν θερμοκρασία;
Είναι ο τρόπος λειτουργίας και η αποδοτικότητα σε TC τόσο χάλια;
Μάλλον κάτι μου ξεφεύγει. Παρακαλώ την βοήθειά σας.
 
Αν είχαν ανοίξει νήμα για το eVic-TC, θα το έβαζα στο κατάλληλο νήμα.
Αλλά θέλουν 1GHz παλμογράφο για να γράψουν δυο λογάκια. Το μπουσάρντο μου μέσα.


Άνοιξε, άνοιξε!

Αποσυνδεδεμένος Zarko27

  • ***
  • 758
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #2 στις: Ιουνίου 11, 2015, 22:23 »
"Δεν μπορώ να εξηγήσω αυτή τη διαφορά.
Έχουν τα Ni και Ti διπλάσια απαίτηση σε ενέργεια, σε σχέση με τα άλλα σύρματα, για να ανεβάσουν θερμοκρασία;
Είναι ο τρόπος λειτουργίας και η αποδοτικότητα σε TC τόσο χάλια;
Μάλλον κάτι μου ξεφεύγει. Παρακαλώ την βοήθειά σας."




Δεν μπορώ να εξηγήσω/καταλάβω πώς έφτασε σε αυτό το συμπέρασμα ο φίλος microchip.  :hmmm:

Εγώ βλέποντας αυτά τα σχεδιαγράμματα, βλέπω ότι τα Ni/Ti σύρματα έχουν περίπου 4 φορές λιγότερη κατανάλωση υγρού στα 60W στον ίδιο χρόνο από αυτά σε VW, ενώ έχουν και διπλάσια και βάλε απόδοση με την ίδια μπαταρία, αποδίδουν δηλαδή τα διπλάσια και βάλε δευτερόλεπτα λειτουργίας...  :)

Αποσυνδεδεμένος iPant

  • **
  • 439
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #3 στις: Ιουνίου 11, 2015, 22:37 »
Μάλλον εχει καταλάβει ανάποδα τα διαγράμματα. Και στις δυο περιπτώσεις η joyetech ισχυρίζεται ότι το vt είναι καλύτερο από το vw καθώς προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση υγρού στον ίδιο χρόνο και μεγαλύτερη αυτονομία στην μπαταρία

Αποσυνδεδεμένος mimis

  • ****
  • 1315
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τις δίχρονες γαλέρες
    • Webcam - Κέρκυρα
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #4 στις: Ιουνίου 11, 2015, 22:40 »
Βασικά είναι από ποια οπτική το βλέπεις.
Εσυ ας πούμε βλέπεις οικονομια στα υγρα, και συγγραφέας βλέπει αυξημένη κατανάλωση ενεργειας. Εγω τα ειδα και τα δυο μαζι, ταυτοχρόνως και παράλληλα, και με επιασε μια σκοτοδίνη μεγάλο άνθρωπο.
Τελικά πήρα την πλευρα του μικρού Τσιπ και ξεμπερδεψα.

Αποσυνδεδεμένος eftihis.k

  • ***
  • 678
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #5 στις: Ιουνίου 11, 2015, 22:46 »
Μαλλον σωστα το βλεπει ο Microchip ,αφου ο στοχος ειναι η ατμοποιηση του υγρου. Αρα μειωμενη καταναλωση= μειωμενο ντουμανι.
Σε vw λειτουργια το υγρο που παει; Απλα ατμοποιει περισσοτερο.

Αποσυνδεδεμένος iPant

  • **
  • 439
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #6 στις: Ιουνίου 11, 2015, 22:50 »
Παραπάνω ενέργεια από πού προκύπτει? Δεν αναφέρθηκα σε ντουμάνι, όπως έξυπνα δεν αναφέρθηκε και η joyetech, αφού στη σύγκριση δεν αναφέρει πουθενά ότι στις 3 περιπτώσεις (vw, vt(ni), vt(ti)) αποδίδεται το ίδιο ατμιστικό αποτέλεσμα

Αποσυνδεδεμένος mimis

  • ****
  • 1315
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τις δίχρονες γαλέρες
    • Webcam - Κέρκυρα
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #7 στις: Ιουνίου 11, 2015, 22:59 »
Μα, αυτο ειναι το μέτρο και η αιτία για την παρουσιαση του πίνακα.
 Λέει: "Θεωρώντας (αυθαίρετα ως συνήθως) τελικό ζητούμενο, την κατανάλωση σε υγρό." Από αυτη την οπτική έχει δίκιο.

Αποσυνδεδεμένος microchip

  • ****
  • 1436
  • Φύλο: Άντρας
  • 11/01/2013 18:30
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #8 στις: Ιουνίου 11, 2015, 23:02 »
Οι υπολογισμοί μου έγιναν με βάση την κατανάλωση σε υγρό.
Πόσα ml μπορεί να ατμοποιήσει με 5000mAh.
Όπως ακριβώς το ψυχανεμίστηκε ο mimis και το κατάλαβε ο eftihis.k.

60W VW η μπαταρία θα ατμοποιήσει 15ml.
60W TC η μπαταρία θα ατμοποιήσει 8ml.
Μην μπλέκουμε το ντουμάνι...

Η ουσία είναι κοντή σαν τον αλληλούια ψαλμό.
Σε λίγες ημέρες θα έχουμε ενημέρωση από τον θαρραλέο kotsos75, για την εγκυρότητα των μπαρογραμμάτων, μεταξύ άλλων.

Αποσυνδεδεμένος mimis

  • ****
  • 1315
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τις δίχρονες γαλέρες
    • Webcam - Κέρκυρα
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #9 στις: Ιουνίου 11, 2015, 23:06 »
Καλό ειναι βέβαια να αναφέρουμε οτι όλο αυτο το κακό το μεγάλο αφορά ενα 5%, το πολύ 6, βαρια βαρια 7, ο κόσμος όλος 8, αντε 10 των ατμιστων σύμφωνα με την ψηφοφορία εδω.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 21, 2022, 01:24 από Tem »

Αποσυνδεδεμένος microchip

  • ****
  • 1436
  • Φύλο: Άντρας
  • 11/01/2013 18:30
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #10 στις: Ιουνίου 11, 2015, 23:11 »
Εκτιμούμε ότι και στα 9W που ατμίζουμε εμείς οι φυσιολογικοί με την πλουμιστή ουρά, κοντά θα είναι οι διαφορές, αφού στα 30W είναι κολλητά.
Σκοτοδίνη ξεξσκοτοδίνη, κέντρο χτύπησες, πάλι.

Αποσυνδεδεμένος kotsos75

  • *****
  • 3454
  • Φύλο: Άντρας
  • φυσα ρουφα τραβα τονε
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #11 στις: Ιουνίου 11, 2015, 23:19 »

αυτό που κατάλαβα εγώ πως θέλει να πει η joyetech είναι ότι πολλά από τα ml που θα κανεις με το vw εμπεριέχουν και πολύ σπαταλη που δεν θα την έχεις αν ατμιζης με tc και στους 230c που ο ατμός που θα πάρεις θα είναι υπεραρκετός αλλα δεν θα σπαταλήσεις άσκοπα υγρό και ενέργεια
κατά ποσο ευσταθεί δεν είμαι βέβαιος πάντως εμένα μου αρκεί η αυτονομία που έχει ακόμα και αν αυτή είναι 8-10ml που για μένα είναι δυο γεμάτες μέρες
δεν μπορώ αυτές τις μέρες να κάτσω να το μετρήσω αφού αύριο (θεού θέλοντος) θα γίνω πατέρας και θα ασχολούμαι με πάνες και μπιμπερό αντί για mod και ατμοποιητες
θα δείξει στο άμεσο μέλλον


Αποσυνδεδεμένος iPant

  • **
  • 439
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #12 στις: Ιουνίου 11, 2015, 23:26 »

60W VW η μπαταρία θα ατμοποιήσει 15ml.
60W TC η μπαταρία θα ατμοποιήσει 8ml.



1400 κυβικά κινητήρας χ καταναλώνει 10 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ
1400 κυβικά κινητήρας y καταναλώνει 5 λίτρα βενζίνης στα 100 χλμ


Ποιο είναι το συμπέρασμά σου? Τι στο καλό έκαναν στον κινητήρα y και χρειάζεται τα διπλάσια κυβικά άρα και τη διπλάσια ενέργεια για να καταναλώσει 10 λίτρα βενζίνης? Προφανώς όχι, το συμπέρασμά σου αμέσως είναι ότι ο y κάνει διπλάσια οικονομία από τον χ.


Δεν προσπαθώ να κάνω τον έξυπνο, απλά λέω ότι ο συλλογισμός σου είναι μονοδιάστατος. Για εμένα όλα αυτά τα γραφήματα θα είχαν νόημα αν θα μπορούσε να εξασφαλιστεί ίση ατμιστική εμπειρία

Αποσυνδεδεμένος mimis

  • ****
  • 1315
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τις δίχρονες γαλέρες
    • Webcam - Κέρκυρα
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #13 στις: Ιουνίου 11, 2015, 23:37 »
Εσύ Κωστα να ασχοληθείς με τις φωτογραφίες για λίγο και να βγάζεις όσες περισότερες μπορεις το μικρό, και να αφήσεις το περίπλοκο αυτό ζήτημα να το προσεγγίσουμε εμείς με μαθηματικές και άλλες επιστημονικες μεθόδους.
Μην αγχώνεσαι, θα το κάνουμε πιο σύνθετο και μπερδεμένο από όσο μπορεις να φανταστείς.

Αποσυνδεδεμένος eftihis.k

  • ***
  • 678
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Joyetech evic vt
« Απάντηση #14 στις: Ιουνίου 11, 2015, 23:39 »
το θεμα ειναι με τι τροπο κανουν αυτα τα 100 χλμ οι δυο κινητηρες.
ενα παραδειγμα στο ατμισμα ειναι οτι με ego-t εκανα πιπιλα 2,5-3 μλ τη μερα και με kayfun με microcoil  10μλ για πλακα. Αλλα η καθε τζουρα στον kayfun βγαζει οσο ατμο εβγαζαν 15 τζουρες στο ego-t.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8820 1102798 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 21, 2024, 17:05
από shadockan
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1463 176765 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 21, 2024, 16:51
από shadockan
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 520 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 17, 2024, 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 358 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 22344 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 285423 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 209563 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 68746 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 315732 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 15611 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 980 126927 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 12:15
από Chris66
HCIGAR VT 75 Nano (DNA 75) [Ηλεκτρονικά mods] 1127 95266 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 09, 2024, 03:53
από Tem