Ισως δεν απομυθοποιηθούν, αλλά απλά οι παλιοί βαρεθούν το πολύ τζιβιτζιλίκι και παρασύρουν και τους νεότερους σε πιο κλασικές επιλογές, λόγω έλλειψης ενθουσιασμού.
Λόγω παρουσιάσεων έχω την τύχη να πιάνω πολλά ατμοκαλούδια στα χέρια μου. Ή λοιπόν εγώ είμαι συντηρητική, ή δεν είναι τυχαίο ότι τα περισσότερα αστραφτερά ατμοκαλούδια παροπλίζονται άμεσα μετά την παρουσίαση και μένω με κλασσικά κομμάτια για καθημερινή χρήση.
Τόσο σε μοντάκια, όσο και σε ατμοποιητές.
Καλό το τέλειο ρεύμα σε 18 διαφορετικά είδη συρμάτων, αλλά παντρεμένες μπαταρίες και περίπλοκα μενού είναι μπελάς.
Τα περίτεχνα στησίματα θέλουν χρόνο, υπομονή και στο τέλος τα βαριέσαι, διότι δεν αξίζει τον κόπο η διαφορά.
Ατμοποιητές της νοοτροπίας προσαρμόσου εσύ στα χούγια μου, διότι αρνούμαι να λειτουργήσω φυσιολογικά, έχουν πολλή ... προσωπικότητα για τα γούστα μου.
Κάποια εξωτικά υλικά επίσης δεν μου κάνουν κλικ.
Στο τέλος έμεινα με 2 στικάκια, το παμπάλαιο dna και ένα ακόμη σχετικά φτηνό μοντάκι με αποσπώμενη μπαταρία και οι 3 ατμοποιητές που πάντα κουβαλάω είναι ο εβίβα, ο ΚΛ+ και ο ερλπρινζ. Τρομερά update εξοπλισμός δλδ, αλλά απίστευτα αξιόπιστος και λειτουργικός. Πήρα αρκετές μπαταρίες 30Α για τα τεστ με τα μοντ των πολλών βατ, αλλά αισθάνομαι μια χαρά σιγουριά όταν βάζω πάνω στο παλιό dna τον εβίβα στα 12 βατ, με τις 2.5 ετών αθάνατες panasonic cgr των 10Α
Πολύ θα ήθελα να υπάρχουν περισσότερες επιλογές σε μικρά, αλλά λειτουργικά μοντ κι ας μην υπερβαίνουν τα 30 βατ. Σήμερα τα περισσότερα μικρού μεγέθους μοντ είναι από άγνωστες εταιρίες και αμφιβόλου ποιότητας.
Πολύ θα ήθελα να υπάρχουν περισσότεροι κλασσικοί ατμοποιητές για Mouth to lung με έμφαση στο μικρό μέγεθος και την καλή τιμή, έστω κι αν τα υλικά τους δεν ήταν ΑΑΑ, αλλά ΑΑ.
Στην τελική, οι κλώνοι που όλοι λίγο πολύ ατμίζουμε, είναι από ατσάλι που ονομαστικά είναι 304 ή 316, αλλά όχι το ατσάλι που χρησιμοποιούν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές. Κάτι σε πιο ελαφρύ, κάτι σε ... κάπως άλλο.
Ο erl έκανε με τον erlprinz ένα πολύ καλό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Ενας πολυ καλός ατμοποιητής με φτηνό κοστολόγιο για όλους κι ας ήταν το ατσάλι του λιγότερο εξωτικό, λιγότερο φαντεζί. Ο svoe μισοακολούθησε με την πτώση τιμής του KL+
Θα καλοδεχόμουν οποιονδήποτε κορυφαίο ευρωπαικό ατμοποιητή στην οικονομική του βερσιόν, χωρίς ακριβό τανκάκι (πχ SS) χωρίς να λύνεται σε 20 κομμάτια, αλλά μόνο σε 3-4 βασικά, χωρίς τόσο ακριβό ατσάλι, χωρίς το τέλειο γυάλισμα. Με γέμισμα από πάνω και αξιόπιστη λειτουργία.
Φανταστείτε τους δικούς μας κατασκευαστές, να βγάλουν lite (ή light) βερσιόν των δικών τους πετυχημένων μοντέλων. Χωρίς γκρίνιες όμως επειδή φαίνονται πχ βουρτσιές στην καμπάνα. Η ουσία θα παραμένει: ότι θα ατμίζουν καλά.