Συμβαίνει μετά από μια τζούρα εάν δεν "τραβηχτεί" όλος ο ατμός απ' την καμπάνα μέσα απ' το drip tip, το να φεύγει μια μικρή ποσότητα ατμού και κάτω στο airflow της βάσης του ατμοποιητή. Στους περισσότερους ατμοποιητές συμβαίνει αυτό και δεν αποτελεί εξαίρεση ο kfl+.
Ο εναπομείναντας ατμός λοιπόν, είτε αυτός βρίσκεται στο drip tip είτε μέσα στο airflow της βάσης, έχει την τάση να υγροποιείται όταν μαζεύεται μια σεβαστή ποσότητα και ψύχεται έξω από την καμπάνα/χώρο ατμοποίησης.
Υγρό λοιπόν που κυλάει προς την πλαϊνή τρύπα του αέρα στην βάση του kfl+, και που κάπου στη διαδρομή του όμως συναντάει την οπή που "φιλοξενεί" το βιδάκι ρύθμισης του αέρα. Μπαίνει εκεί μέσα, "γλύφει" τα σπειρωματάκια της μικρούλας βίδας (δεν είναι και σφιχτό το σπειρωμα στο βιδακι εξάλλου ), περνάει το βιδάκι, έξοδος προς το mod.
Συνεπώς ναι, το τεφλόν θα μπορούσε μια χαρά να στεγανοποίησει το σημείο.

Εδώ η φωτο που προαναφέρθηκε.
Αν βοηθήσει κι η περιγραφή κοιτώντας τη..
Ο ατμός κατεβαίνει απ' τη βάση και κόβει δεξιά προς το "Air in", πάνω στο βιδάκι "airflow screw" όμως συναντάει τρύπα και κάθεται εκεί σε μορφή υγρού, μπορεί απλά να υγροποιειται και εκεί, ποιος ξέρει.
Σπείρωμα, βαρύτητα, χαρτοπετσέτα.

