Οχι Τρυφωνα ....
Το '''γλυκο ρευμα''' , εχει σχεση με το οτι στο μηχανικο το ρευμα ειναι μια ευθεια γραμμη , ενω σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ηλεκτρονικο υπαρχει παλμος .
Σημερα βεβαια εχει παρα πολυ μεγαλη βελτιωση με το ρευμα που απεδιδαν καποτε οι πλακετες , αλλα και παλι ειναι παλμικο.
Οσο αφορα το Stingray X , οι απωλειες που εχει το μοντακι ειναι καπου εκει. Δηλαδη καπου στο 0.20V με αντισταση 0.80 Ωμ.
Αρα με αντισταση 1.20 Ωμ θα ειναι λιγο μικροτερη .
Και παλι ομως δεν θα ειναι ικανοποιητηκο το ρευμα ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ οπως αναφερει και ο Nemesis πιο πανω.
Η μπαταρια σου φιλε μου ειναι ικανη να διαχειριστεί αντισταση καπου στα 0.8 Ωμ ανετα . Κανενα απολυτως προβλημα για τη μπαταρια αυτη.
Με αντισταση απο 0.80 Ωμ μεχρι 1.00 Ωμ , θα εχεις καλη αποδοση δυναμης και διαρκειας .
Με το Stingray X στα 0.80 Ωμ , θα παρεις καπου στα 20W γιατι η πτωση τασης θα ειναι καπου στο 0.20 V.
Στα 3.30 V θα εχεις καπου στα 12 W αποδοση ισχυος στην αντισταση σου.
Αν έχουμε μια αντίσταση 1.7Ω Samsung 30Q και mod&ατμο με σχετικά μικρό voltage drop τότε από τα 4.2V μέχρι τα 3.3V που φτάνουμε την μπαταρία σε τι watt ατμίζουμε ?
Αναλογα τι μοντακι εχεις .
Αν ειναι απο ατσαλι , θα εχει μεγαλυτερες απωλειες σε σχεση με ενα χαλκινο μοντακι.
Με 1.7 Ωμ θα εχεις πολυ μικρες απωλειες , αλλα θα ειναι πολυ λιγα τα Watts.
Aν θυμαμαι καλα θα ξεκινας καπου κοντα στα 12 W (μπορει και 11W) και δεν θα προλαβεις να εκμεταλλευτεις ολη την ενεργεια της μπαταριας μεχρι τα 3.30 V , γιατι καπου στα 3.6 - 3.7 V τα Watts θα ειναι πολυ χαμηλα (κατω απο 10) και ετσι δεν θα σε ευχαριστει το αποτελεσμα .
Για μηχανικο μοντακι και λογο του οτι σημερα εχουμε πολυ δυνατες μπαταριες , οι οποιες ειναι ικανες να αποδώσουν χωρις κανενα προβλημα την ποσοτητα ρευματος που απαιτουν οι αντιστασεις των 0.7 - 1.0 Ωμ , δεν ειναι αναγκη να εχουμε αντιστασεις των 1.50 Ωμ και πανω.
Με αντιστασεις των 0.80 Ωμ δεν θα δουμε ανοδο θερμοκρασιας απο τη μπαταρια και αυτο σημαινει οτι εχουμε πολυ καλη αποδοση δυναμης , θα μπορουμε να εκμεταλλευτουμε ολη την ενεργεια της μπαταριας μεχρι τα 3.30 - 3.40 V γιατι τα Watts θα ειναι ικανα να μας δωσουν πολυ καλο αποτελεσμα και ετσι ας πουμε θα υπαρχει καλη αιαθηση ατμισματος και στα χαμηλα Volts και το κυριοτερο απ' ολα ειναι οτι οι σημερινες μπαταριες δεν εχουν προβλημα να αποδωσουν τα Amperes που χρειαζονται , καθως θα δουμε οτι δεν υπαρχει ανοδος θερμοκρασιας , ακομα και σε απανωτες τζουρες .
Για να αναφερω ενα παραδειγμα , θα παρω το Stingray X που το εχω και ΄γω .
Με αντισταση 0.8 Ωμ και μπαταρια LG HG2 εχω καταναλωση καπου στα 10 ml στην καθε μπαταρια .
Μπορει και περισσοτερα ............
Πιστευω οτι ειναι πολυ καλα .....................
Με αντισταση των 1.5+ Ωμ , δεν θα ειχα τοσα ml σαν καταναλωση με την ιδια παντα μπαταρια , απλα γιατι οταν η μπαταρια φτασει καπου στα 3.6 - 3.7 V , θα αποδιδει λιγα Watts και ετσι το ατμιστικο αποτελεσμα θα ειναι αισθητά κατωτερο ...........
Αποτελεσμα να αλλαξω μπαταρια τη στιγμη που η μπαταρια εχει σχεδον ολη της την ενεργεια αποθηκευμενη ....