Λοιπόν παιδιά αντιμετωπίζω μεγάλο πρόβλημα με το FOG. Συγκεκριμένα, ενώ δούλευε άψογα εδώ και δύο μήνες, μετά την αλλαγή του ατμοποιητή (ο παλιός τα είχε ψιλοπαίξει) αντιμετωπίζω προβλήματα με γέυση καμμένου, διαρροή υγρού και διάφορα τέτοια. Δοκίμασα με 3 διαφορετικούς καινούργιος ατμοποιητές (όλοι LR) το έλυσα και το ξανασυναρμολόγησα άπειρες φορές αλλά το πρόβλημα παραμένει.
Να σημειώσω ότι τα μέλη του τα βιδώνω αρκετά σφιχτά (δηλαδή όχι με πένσα αλλά με το χέρι), κανω το κόλπο "κλείσιμο των δύο τρυπών και ρούφηγμα" (εδώ είναι που αν το παρακάνω έχω τη διαρροή) και γενικά τα κάνω όλα 'by the book'.
Τα φώτα σας παρακαλώ γιατί τα έχω παίξει. Οποιαδήποτε συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη.
Υ.Σ. Πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι ότι δεν πηγαίνει υγρό στον ατμοποιητή (εξ' ού και η γέυση καμμένου) πράγμα που με παραξενεύει αλλά δεν ξέρω τι να κάνω για να το διορθώσω.
Υ.Υ.Γ. Επίσης, δεν ξέρω αν λέω βλακείες, αλλά μου φαίνεται ότι μου τα κάνει μόνο με το υγρό Kentucky του Funstore μιας και (υπενθυμίζω και πάλι ότι μπορεί να λέω μακακίες) έχω την εντύπωση ότι με το Oriental δεν είχε πρόβλημα (αυτό δεν μπορώ να το ξαναδοκιμάσω μιας και μου τελείωσε). Μήπως, λέω μήπως, έχει να κάνει και με την πυκνότητα του υγρού και έτυχα σε 'στραβή' παρτίδα του Kentucky;
Λοιπόν το πρόβλημα λύθηκε. Οι ατμοποιητές που είχα αγοράσει ήταν για τα μπάζα (μάλλον προβληματική παρτίδα). Ο καινούργιος που παρέλαβα σήμερα από το Funstore δουλεύει άψογα.
Παρεπιπτόντως, μερικές συμβουλές (μετά και από επικοινωνία με τον κο Περικλη από το Funstore -τον ευχαριστώ πολύ- το περασμένο Σάββατο).
1) ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ: Βεβαιωθείται ότι όλα είναι βιδωμένα καλά
2) Όταν βιδώνετε τον καινούργιο ατμοποιητή στον κεντρικό άξονα ατμοποιητή βεβαιωθείται ότι ο βιδωτός πόλος που κάνει επαφή με την μπαταρία (αυτός με τις τρυπούλες που βιδώνει στο μαύρο πλαστικό του προσαρμοστήρα) δεν είναι βιδωμένος τέρμα (αν χρειαστεί ξεβιδώστε τον). Αυτό το κάνουμε για να βιδώσει καλά ο κεντρικός άξονας ατμοποιητή πάνω στη δεξαμενή αναπλήρωσης έτσι ώστε να μην περνάει αέρας.
3) Βιδώστε μετά τον πόλο καλά.
4) Βάλτε τον κεντρικό άξονα στη δεξαμενή αναπλήρωσης του FOG και βιδώστε το σφιχτά.
ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ
5) Βάλτε το 'καποτάκι'
6) Γεμίστε με υγρό μέχρι τις σπείρες στο εσωτερικό της δεξαμενής αναπλήρωσης του FOG.
7) Βιδώστε το καπάκι μαζί με το επιστόμιο. Εδώ θα πρέπει να προσέξετε το λαστιχάκι κάτω από το επιστόμιο να είναι καλά στη θέση του και να μην έχει τσαλακωθεί.
Βγάλτε το 'καποτάκι' και αφήστε το παραπανίσιο υγρό να στάξει μέσα στο μπουκαλάκι.
9) Βιδώστε (και πάλι καλά) το κέλυφος εισαγωγής αέρα με τις δύο τρυπούλες (κατά προτίμηση αυτές να βρίσκονται προς τη μεριά του κυρίως σώματος, μιας και στην αντίθετη περίπτωση η τζούρα, τουλάχιστον με το δικό μου FOG, είναι πολύ σφιχτή).
10) Βιδώστε την μπαταρία.