vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

438 επισκέπτες, 7 χρήστες
Tem, stauros53, Milarepa, Cloune, Ποντικός, manoslykos, camber

Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες

Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4320 στις: Αυγούστου 20, 2015, 03:15 »
@xxpistoss Μα, σε εμένα αναφερόσουν - αφού ήταν το τελευταίο σχετικό μήνυμα - και ειλικρινά δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα με αυτό. Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό και την απογοήτευση. Η... δικαιολογία από πλευράς μου είναι πως ενώ ΕΧΩ διαβάσει τον νόμο του Ohm, ειλικρινά ΔΕΝ τον κατάλαβα. Απλά διότι μου φαίνεται κάτι πολύ "γενικό" και δεν έχω κάποια "βάση" ως παράδειγμα για να τον καταλάβω.

Για το "ψάξε, σε κάνει σοφότερο", ναι, το καταλαβαίνω. Και το κάνω. Απλά, κάποια πράγματα ΔΕΝ μπορείς να τα καταλάβεις εύκολα αν, όπως είπα, δεν έχεις κάποιες βάσεις, ή αν δεν μπορείς να τα αντιστοιχίσεις σε παραδείγματα που να καταλαβαίνεις. Μπορώ να σου κάνω troubleshooting σε όλες τις εκδόσεις Windows και ως ένα σημείο σε Linux. Να σου στήσω Web Server, Proxy Server, να σου κάνω επεξεργασία εικόνας, βίντεο και, ως ένα σημείο, τίτλους και εφέ. Έχω φάει το μεγαλύτερο κομμάτι της ζωής μου να μαθαίνω και να ψάχνω για να μάθω περισσότερα. Σε κάποια πράγματα, όμως, ειδικά τώρα, σε ηλικία 38 και με ελάχιστο ελεύθερο χρόνο, καταλήγω να σηκώνω τα χέρια ψηλά.

Διάβασα τα links που παραθέτεις και δεν μπορώ να καταλάβω εύκολα τη σχέση τους και την εφαρμογή τους στα mods, τις μπαταρίες και τα coils, διότι δεν μπορώ να καταλάβω εύκολα την "σχέση" ανάμεσα τους. ΟΚ, το coil είναι η αντίσταση. Από εκεί και έπειτα... χάνομαι! Ποιά είναι "τα δυο δεδομένα" στα οποία αναφέρεσαι;

Παράδειγμα: πες πως έχεις coil στα 0,5Ohm και θέλεις να το τρέξεις στα 20W. Θεωρητικα χρειάζεσαι γύρω στα 3,1Volt / 6.3Ampere σύμφωνα με το calculator που δίνεις. Οι μπαταρίες για τις οποίες ρώτησα δίνουν 20A continuous maximum discharge, οπότε από αυτή την άποψη (νομίζω πως) είσαι οκ. Τι παίζει, όμως, με τα "Nominal Voltage: 3.6V / Cut off Voltage : 2.5V"; Δεν ξέρω τι είναι το δεύτερο και εδώ μπαίνουμε σε φάση Lost In Space..!

Δεύτερο παράδειγμα: πες πως δουλεύεις τον Atlantis που έχω, στο iStick 30W, στα 26W. Με coil στο 1Ohm (νομίζω έχει και "μαμίσιο" στα 1,2, οπότε παίρνω ένα νούμερο "ανάμεσα" σε 1,2 και 0,5). Θέλεις, λέει ο καλκουλάτορας... 5 Volts / 5 Ampere για να συμπληρωθεί η εξίσωση; Μα, οι μπαταρίες δίνουν μέχρι 3,6, που διάολο βρίσκει το iStick τα υπόλοιπα;

Σόρυ αν φαίνονται εντελώς noob ερωτήσεις τα παραπάνω, μα... είναι διότι ΕΙΝΑΙ noob ερωτήσεις, και μου (φαίνεται πως μου) λείπουν βασικές γνώσεις "για να καταλάβω τι ακριβώς παίζει".

Αποσυνδεδεμένος nikos523

  • ****
  • 1249
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4321 στις: Αυγούστου 20, 2015, 10:14 »
Οι μπαταρίες 3,7βολτ που χρησιμοποιούμε έχουν εύρος λειτουργίας 4,2 ( γεμάτες ) έως 3,2.
Ναι μεν μπορούν να αποφορτιστουν μέχρι 2,5 ( η όσο αναφέρει ο κατασκευαστής ) αλλά στην δική μας χρήση δεν φτάνεις τόσο χαμηλά ( δεν είναι και καλό για την μπαταρία ούτως η άλλως ).
Η ονομαστική τάση δείχνει στην ουσία τον μέσο όρο ας πούμε λειτουργίας.

Πάμε στο άλλο τώρα.
Η δουλειά των ηλεκτρονικών μοντ είναι να παίρνουν το ανάλογο φορτίο από την μπαταρία και να πολλαπλασιάζουν η να υποβιβάζουν την τάση ανάλογα με τα βατ που ρυθμισαμε.
Πχ έστω ότι ρυθμίζεις 10 βατ στο μοντακι σου. Η πλακέτα θα τραβήξει 2,5-3 Αμπερ από την μπαταρία και θα στείλει στον ατμοποιητή όσα βολτ χρειάζονται για να πετύχεις τα 10 βατ που ρυθμισες.
Αν έχεις 1Ω θα στείλει 3,2 βολτ αν έχεις 2Ω θα στείλει 4,5.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 20, 2015, 10:36 από nikos523 »

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4322 στις: Αυγούστου 20, 2015, 11:51 »
@ducklord
Η μπαταρία που διάλεξες είναι άριστη. Ο φορτιστής δεν κάνει αφού φορτίζει μόνο μπαταρίες NiMH και όχι Li-ion.
Για φορτιστή κοίτα κάτι σε XTAR, Opus, Powerfocus, Nitecore.

Για απορίες που έχουν σχέση με volt, watt, amps κάνε την ερώτησή σου στα ηλεκτρονικά mods.

Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4323 στις: Αυγούστου 20, 2015, 17:18 »
@Nikos Κάαατσε, γιατί δεν το είχα σκεφτεί ποτέ έτσι: δηλαδή, όταν μια μπαταρία "λέει πως είναι κάποια Volts", ΔΕΝ μιλάμε για μια σταθερή τιμή, αλλά για μια μεταβαλόμενη - ανάλογα με το "πόσο φορτισμένη είναι";

@camber Thanks για τις επισημάνσεις. Οι ερωτήσεις μου σχετικά με Volt, Watt και Amperes στην προκειμένη περίπτωση δεν έχουν να κάνουν "μόνο με mods", αλλά με την ερώτηση "τι μπαταρίες πρέπει να πάρω για το mod μου", οπότε υποθέτω πως ταιριάζει καλύτερα εδώ. Το νήμα είναι "γενικό", με "ερωτήσεις για μπαταρίες", και η πιο κλασσική ερώτηση (με την οποία... έχει απηυδήσει ο xxpistoss, για την οποία και μου έκανε παρατήρηση) είναι "αυτές οι μπαταρίες είναι καλές για τη δική μου χρήση;".

Η "μπαταριοερώτηση" (που "μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους", όπως επισημαίνει η σχετική σημείωση στο πρώτο-πρώτο μήνυμα του νήματος) μπορεί να αποδοθεί ως:

"Αν έχεις coil στα X Ohms και θέλεις να το ατμίζεις στα Ψ Watts τότε πρέπει να έχεις μπαταρίες Ζ όπως αυτές από τις εταιρείες Α, Β και Γ".

(ΑΝ βέβαια τα κατάλαβα καλά μέχρι τώρα, και δεν εμπλέκονται και άλλες παράμετροι - πέρα από την αξιοπιστία - στην επιλογή μπαταρίας).

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4324 στις: Αυγούστου 20, 2015, 18:43 »
Η "μπαταριοερώτηση" (που "μπορεί να ενδιαφέρει και άλλους", όπως επισημαίνει η σχετική σημείωση στο πρώτο-πρώτο μήνυμα του νήματος) μπορεί να αποδοθεί ως:

"Αν έχεις coil στα X Ohms και θέλεις να το ατμίζεις στα Ψ Watts τότε πρέπει να έχεις μπαταρίες Ζ όπως αυτές από τις εταιρείες Α, Β και Γ".
Το coil των Χ Ohms σε ενδιαφέρει μόνο αν ατμίζεις με μηχανικό mod. Ανεβοκατεβάζοντας τα Ωμ της αντίστασης αυξομειώνεις τα βατ.
Στα ηλεκτρονικά mod δεν σε ενδιαφέρουν τα Ωμ της αντίστασης αλλά μόνο τα βατ.
Κάνε τον κόπο και κοίτα τα αντίστοιχα νήματα των mod.
Ερώτηση για μπαταρία θα ήταν αν ρωτάς κάτι συγκεκριμένο. Πχ ατμίζω στα 40 βατ με DNA40 ποια μπαταρία μου προτείνετε.

Αποσυνδεδεμένος ExMortus

  • **
  • 395
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4325 στις: Αυγούστου 20, 2015, 22:06 »
Τα Ωμ στα ηλεκτρονικά σε ενδιαφέρουν όσον αφορά την αυτονομία μόνο, έτσι δεν είναι;

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4326 στις: Αυγούστου 20, 2015, 23:02 »
Οι πλακετες εχουν ενα οριο αποδοσης εντασης ρευματος.
Δηλαδη για παραδειγμα , η DNA20  μπορει να αποδωσει στον ατμοποιητη μεχρι 6 Amps ενταση ρευματος.
Η πλακετα ομως , θα ρουφηξει απο τη μπαταρια 7 Amps ειτε η αντισταση ειναι 3.0 Ωμ , ειτε ειναι 0.55 Ωμ.

Η ποσοτητα του ρευματος (C) λοιπον που θα τραβηξει η πλακετα θα ειναι το ανωτερο οριο της , στον ατμοποιητη ομως θα στειλει την αναλογη ποσοτητα που θα αρκει ωστε να εχουμε την ενταση που ζηταμε βαση των Watts.
Ετσι λοιπον εχουμε σαν τελικο αποτελεσμα , τα Watts να καθοριζουν το ποσο θα διαρκεσει μια μπαταρια , μεσο του ποση ποσοτητα ρευματος χρειαζεται ωστε να παραχθουν .

Ετσι λοιπον εχουμε και το φαινομενο --αλλο να λεει και αλλο να δινει-- μια  πλακετα και πιο πολυ το εχουμε δει σε πλακετες οπως του Zmax κλπ. ή του Lava.Παλια μοντελα , αλλα σαν αναφορα ειναι πολυ καλο παραδειγμα.

Απο τις μπαταριες μας λοιπον , το ρευμα που θα φυγει θα ειναι παντα το ανωτερο που τραβαει η πλακετα και απο 'κει και περα η διαχειριση ανηκει αποκλειστικά στην πλακετα.
Μια καλη πλακετα κατα τη γνωμη μου , ειναι αυτη που το ρευμα το τραβαει με απαλο τροπο ωστε να μη τη ζοριζει. 
Τα υπολοιπα ειναι διαφορες που δεν εχουν και τοσο σημασια. 
Κατα την ταπεινή μου γνωμη παντα βεβαια.
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 20, 2015, 23:09 από shadockan »

Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4327 στις: Αυγούστου 20, 2015, 23:53 »
@Shadockan Δηλαδή, η διάρκεια της μπαταρίας εξαρτάται α) από το πόσο υψηλά είναι τα Watt που έχεις ρυθμίσει το μοντάκι και β) από τη διάρκεια και την ποσότητα των... εμ... "τζουρών", αφού "ό,τι coil και αν έχεις, η πλακέτα θα ρουφήξει τα ίδια Amps";

Και εκτός αυτού, κάτι που ρώτησα και σε προσωπικό μήνυμα τον camber: πες πως έχεις ένα μοντάκι με ΜΙΑ μπαταρία - σαν τις LG που είπες πριν λίγα μηνύματα, καλή ώρα. Χώνεις ένα coil στα 0,5Ohm και θέλεις να το ατμίσεις στα... 45W. Σύμφωνα με το Steam Engine (αν κατάλαβα καλά "τι μου έλεγε"), ΔΕΝ υπάρχει ΜΟΝΗ μπαταρία με την οποία να μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο όταν πλησιάζει να πέσει στα 3,3V. Πώς γίνεται, όμως, να βλέπουμε μοντάκια μονής μπαταρίας να υποστηρίζουν πως φτάνουν μέχρι και τα 70W επιτρέποντας ταυτόχρονα και sub-Ohm vaping;! Κάνουν κάποιες "πατέντες" με τις μπαταρίες;

Sorry αν θεωρείται "εκτός θέματος" η ερώτηση, αν ναι, ας διαγραφεί από τους συντονιστές.

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4328 στις: Αυγούστου 21, 2015, 01:03 »
Κάτι συμπλήρωσες λάθος στο Steam Engine. Με 45W τραβάς 15Α από την μπαταρία όταν πέσει στα 3.3V. Διαλέγοντας μια μπαταρία όπως η LG HE2/4 ή HG2 που έχουν συνεχή αποφόρτιση 20Α θα είσαι ΟΚ.

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4329 στις: Αυγούστου 21, 2015, 02:39 »
Οι πλακετες δεν τραβανε Amperes απο την μπαταρια , αλλα mAh.
Τα Amps ειναι η μοναδα που μας δειχνει ποση ενταση εχει το ρευμα.
Τα mAh ειναι η διαρκεια.


Οταν μια μπαταρια εχει χαμηλη εσωτερικη αντ/ση , οπως οι μπαταριες για τις οποιες μιλαμε ,  τοτε μπορει να αποφορτισει μεγαλυτερη ποσοτητα ρευματος.
Το ρευμα ας πουμε οτι οταν πατας το κουμπι , φευγει απο τη μπαταρια , κανει τον κυκλο του , ζεσταινει την αντ/ση και μετα επιστρεφει το υπολοιπο ξανα στο στοιχειο.
Μια μεγαλης αποφορτισης μπαταρια , λογο της χαμηλης εσωτερικης αντ/σης , ειναι ικανη να επιτρεπει αυτη τη κινηση του ρευματος πολλες παραπανω φορες απο καποιες πιο ''απλες'' μπαταριες χωρις να ανεβαζει θερμοκρασια απο την κινηση αυτη του ρευματος.

Ετσι οταν μια μπαταρια ειναι 2000mAh και εχει ικανοτητα αποδοσης ποσοτητας ρευματος 10C , αυτο σημαινει οτι μπορει να αποφορτισει τα 2000mAh επι 10 φορες.
Σαν αποτελεσμα εχουμε 20 Amps.


Τα C , τα Amps και η εσωτερικη αντισταση ειναι που εχουν σημασια στις μπαταριες και οχι τα Volts.
Tα Volts ειναι η διαφορα δυναμικου αναμεσα στους δυο πολους.
Πιο απλα , ειναι η ταση κινησης του ηλεκτρικου φορτιου απο τον ενα πολο στον αλλο , που δημιουργείται απο τις χημικές ενωσεις που γινονται την ωρα που ζηταμε ρευμα απο την μπαταρια.

Αναλογα , οσο μεγαλυτερη ποσοτητα (C) ζηταμε , τοσο μικροτερη θα ειναι και η ταση (V) ,γιατι απλα αποφορτιζουμε μεγαλο μερος του ηλεκτικου φορτιου της μπαταριας  και σαν αποτελεσμα αυτο εχει το αδειασμα της κυψελλης.
Εκει βλεπουμε οτι οταν ζηταμε μεγαλο φορτιο , το ηλεκτρικο ρευμα που μας δινει η μπαταρια ειναι τετοιο , που στην ουσια αδειαζουμε τη μπαταρια και η ταση πεφτει πολυ χαμηλα, αλλα λογο της μικρης εσωτερικης αντ/σης , το υπολοιπο φορτιο πουδεν καταναλωθηκε , κινηται με τετοια ταχυτητα που μπορει να περναει ξανα και ξανα μεσα απο το στοιχειο για αρκετες φορες μεχρι να καταναλωθει τοση ενεργεια που να μην ειναι πλεον ικανη η υπολοιπη να κανει σωστη και ολοκληρωμενη χημικη αντιδραση μεσα στο στοιχειο , ωστε να εχουμε το φαινομενο της τασης.
Ετσι λοιπον σταματα και η παροχη ηλεκτρικης ενεργειας απο το στοιχειο.

ΟΜΩΣ , θα σταματησει σε μπαταριες IMR - INR/IMR , οι οποιες εχουν δυνατους δεσμους αναμεσα τους τα χημικα στοιχεια απο τα οποια αποτελουνται και ετσι εχουμε και τις πιο ασφαλεις μπαταριες.  <<<  Μετα κοιτα στο Υ.Γ. στο τελος του ποστ>>>

Αυτο ομως δε σημαινει οτι η μπαταρια μας αδεισε.

Σε ενα ηλεκτρονικο μοντακι , αν προσεξεις τη σταθμη της μπαταρια οταν πατας το κουμπι , η μπαρα αδειαζει και μολις το αφηνεις , ξαναγεμιζει.
Υπαρχει ομως μια καταναλωση απο την αντ/ση και ετσι αντι να εχουμε 2000mAh , μετα απο αυτο το φαινομενο , εχουμε για παραδειγμα 1990mAh.
Oσο περναει η ωρα , τα mAh συνεχως ελαττώνονται.
Το ιδιο και η ταση της μπαταριας , δηλαδη τα Volts.

Και στο αυτοκινητο μας η μπαταρια ειναι 12V , αλλα υπαρχει ενα εξαρτημα που λεγεται πολλαπλασιαστης.
Ο κινητηρας χρειαζεται πολυ παραπανω ρευμα απο τα 12V για να ''γυρισει'' και με τον πολλαπλασιαστη , που στιγμιαια αυξανει την ταση σε πολυ μεγαλυτερο μεγεθος , βαζουμε μπροστα τον κινητηρα.
Κατι αναλογο εχουμε και 'μεις εδω στις πλακετες. 

Τα mAh που τραβαει η πλακετα , τα πολλαπλασιαζει και ετσι βλεπουμε στην οθονη 5.5V για παραδειγμα.
Στην ουσια ομως η πλακετα ρουφαει mAh και τα κανει Watts.
Η ταση που βλεπουμε στην οθονη , δεν ειναι αληθηνη , αλλα μια αναλογια . 
Τοσα Volts  δηλαδη αντιστοιχουν στα συγκεκριμενα Watts .
Ετσι λοιπον εχουμε ενα μηχανημα που τραβαει μια ποσοτητα ηλεκ. ρευματος και αναλογα με το ποσο δυναμη θελουμε να παρουμε , ο τροπος που τη μεταβιβαζει στους πολους ονομαζεται ενταση (Amps).
Απο την ενταση αυτη εχουμε σαν αναλογια -- ποσο ισχυ εχουμε -- . Δηλαδη ποσα Watts.
Aρα , απο αυτη την  ποσοτητα ρευματος (C) που θα τραβηξει η πλακετα , ενα μερος της καλειται να τη παραδωσει στους πολους με την ενταση (A) που θα αντιστοιχει στα Watts τα οποια εχουμε ρυθμισει.
Ετσι λοιπον εχουμε και το οτι καποιες πλακετες μπορουν να πολλαπλασιασουν το ρευμα και να το κανουν 20-30-40-50 κλπ.Watts , αν ειναι ικανες να τραβηξουν ποσοτητα ρευματος τετοια που να ειναι αρκετη ωστε να δημιουργησουν ενταση αναλογη αυτων των Watts.

Τωρα οσον αφορα τα 40-50-+++++Watts , η μπαταρια χαμηλης εσωτερικης αντ/σης , μπορει να παραδωσει ΟΛΟ της το ρευμα με τη μια σε χρονο μηδεν και να συνεχίσει να το κανει αυτο για περισσοτερη ωρα απο καθε αλλη Li-Ion μπαταρια.
Ετσι και η πλακετα μπορει να δωσει την ενταση ρευματος που χρειαζεται για να παρεις ΜΙΑ-ΔΥΟ- αντε ΤΡΕΙΣ τζουρες σ' αυτα τα Watts.
Aπο 'κει και περα..........ποσες μπαταριες εχεις ;;;    ;D

Και κατι που εχω γραψει αρκετες φορες στο παρελθον , αλλα δε μπορει κανεις να το καταλαβει , ειναι οτι οσο μικροτερη αντ/ση εχουμε , τοσο λιγοτερο ηλεκ. φορτιο θελουμε  ωστε να θερμανουμε την αντ/ση και να εχουμε ατμ/ση.

Το οτι η Aspire και η καθε Aspire μιλαει για 35+ Watts για να δουλεψει ο ατμ/της της , το κανει για δυο λογους:

1) Υπαρχουν μοντακια τα οποια ειναι step up και εχουν κατασκευαστει για να δινουν πανω απο τα 3.7 Volts της απλης μπαταριας. 
Ετσι με γεματη μπαταρια και 0.5Ωμ , θα πρεπει να δωσεις 35 Watts για να παρεις θεωριτηκα 4 Volts , ωστε και η πλακετα να εχει λειτουργια εντος προδιαγραφων.

2)Το σωστοτερο σε τετοιες περιπτωσεις , ειναι η καθε εταιρεια να λεει και γιατι λεει οτι πρεπει να δωσεις τοσα πολλα Watts.
Δυστυχως ομως δεν το λενε και ετσι εχουμε ''μπερδεμενους'' ατμιστες.
Η Aspire για παραδειγμα , λεει οτι ο Atlantis θελει 35 Watts και πανω στα 0.5 Ωμ .
Δεν λεει ομως  οτι το συρμα της αντ/σης ειναι πολυ χοντρο και χρειαζεται πολυ ρευμα ωστε να θερμανθει και να φτασει σε ενα επιπεδο που θα μπορει να εχει καλο αποτελεσμα ατμοποιησης.

Δεν ισχυει δηλαδη οτι οι μικρες αντ/σεις θελουν πολλα Watts.

Aν εχεις ηλεκ/κο μοντακι , κανε μια αντ/ση 2.0 Ωμ με χοντρο συρμα και μια αντ/ση 2.0 Ωμ με λεπτο.Θα δεις οτι στα ιδια Watts , η αντ/ση με το λεπτο συρμα θα εχει πιο αμεσο αποτελεσμα και αυτο το αποτελεσμα θα σου αρεσει πιο πολυ.

Αν θελεις κανε και μια αλλη δοκιμη:
Αντ/ση 0.5Ωμ με 35αρι-40αρι συρμα
Αντ/ση 2.0Ωμ με 20αρι-25αρι συρμα
Βαλτες και τις δυο σε οποιοδηποτε μοντακι ηλεκ/κο θελεις με τα ιδια Watts παντα και θα δεις ακριβως τι ειναι αυτο που γραφω φιλε μου.


Χαρα μου αν μπορεσα να βοηθησω , αλλα και αν δεν τα καταφερα , εδω ειμαστε και παλι.... :)




Y.Γ.


Αν ειναι καποιου αλλου ειδους μπαταριες οπως παραδειγμα οι ICR , τοτε αν πιεσουμε τετοιες μπαταριες να δωσουν ρευμα οταν δεν μπορουν πλεον ή αν τις πιεσουμε να δωσουν σε ρυθμους ανωτερους απο αυτους τους οποιους εχουν κατασκευαστει (μια IMR - INR/IMR μπαταρια , μπορει να δωσει μεχρι και 20C , ενω μια ICR το ανωτερο που εχω δει ειναι τα 3 C.), η κινηση του ρευματος με παραπανω ρυθμους απο αυτο που μπορουν , θα εχει σαν αποτελεσμα την μεγαλη ανοδο της θερμοκρασιας στην κυψελλη και το κακο εδω ειναι οτι απο τη μεγαλη θερμοκρασια αποκολλάται το Οξυγονο και εχουμε ενα εξαιρετικά ευφλεκτο αεριο ελευθερο μεσα σε ενα πολυ μικρο χωρο , με διαφορα αλλα χημικα στοιχεια που μπορουν ανα πασα στιγμη να δημιουργησουν μια χημικη ενωση που να ειναι ικανη για αυταναφλεξη , ακομα και εκρηξη.


« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 21, 2015, 12:58 από shadockan »

Αποσυνδεδεμένος Ribot

  • *****
  • 4118
  • Φύλο: Άντρας
  • Των γαρ ηλιθίων απείρων γένεθλα
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4330 στις: Αυγούστου 21, 2015, 12:44 »
Καλά ποιος είσαι ρε φίλε, η Δομή? :laugh1:
Πάλι καλά πάντως που έχουμε και μερικούς σαν και σένα που μας κάνουν όλους πλουσιότερους σε γνώσεις :bravo_encouragements:

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4331 στις: Αυγούστου 21, 2015, 13:22 »
Η δουλεια του φορουμ αυτη ειναι αδερφε.


Αν παλι δεν θελει καποιος να ακουσει/διαβασει/μαθει ............ μαγκια του.


Εχουμε δει αλλωστε πολλες φορες στο youtube απο μεγαλους μαγκες ατμισταραδες υπερντουμανιαριδες ξερολες , μετα απο την υπερεπιδειξη των ικανοτητων τους στο να υπερμεγεθύνουν τα γεν.... οργανα μεσω του ντουμανιου τους , να βγαινουν μετα με παραπονο και να λενε οτι το ηλεκ. τσιγαρο ειναι επικινδυνο.........


Οποιος θελει να μαθει , καλο ειναι να μαθαινει απο ατομα που ειναι Δεινοσαυροι στο ειδος οπως εχουμε και 'μεις πολλους εδω μεσα , οι οποιοι ξερουν και πολλα περισσοτερα απο το να βγαζουν απλα ντουμανια και σαν ανθρωποι ειναι σοβαροι σε οτι κανουν και οχι απλα επιδειξιες , λες και αν βγαλουν υπερντουμανι ............ χεστ......... η φοραδα στ' αλωνι.........


Και 'γω εμαθα απο ανθρωπους που ηταν πριν απο 'μενα στο ηλ/κο τσιγαρο , κρατησα τα καλα απο οτι εμαθα απο εκεινους και στη συνεχεια εκανα το προσωπικο μου στυλ ατμισματος ωστε να με ευχαριστει εμενα προσωπικα.


Ατομα που ξερουν απο ηλεκτρισμο θα δεις οτι δεν δουλευουν τις μπαταριες τους με μεγαλες αποφορτισεις ή αν το κανουν , το κανουν μονο και μονο σε προσωπικες στιγμες και δεν θα το προβαλουν ποτε με στυλ....... μανα μου τι εκανα εγω.....


Οι μπαταριες ειναι μια συσκευη που εφτιαξε ο ανθρωπος , στηριζόμενος στις αρχες του ηλεκτρισμου και στις ανοχες διαφορων χημικων , μεταλλικών , μονωτικών υλικών της γης.
Καταφερε να τα κανει να συνεργαστουν για να εχουμε σημερα μια μορφη ηλεκτρικης ενεργειας φθηνη , ωστε να απολαμβανουμε τα οφελη της και οχι για να κανουμε πειραματα με το αν αντεχουν ή ποσο αντεχουν αυτες οι συσκευες στα τερματα.
Υπαρχουν αλλοι για το σκοπο αυτο και το κυριοτερο εδω ειναι οτι κανεις απο αυτους τους ειδικους δεν αποφορτιζει μια μπαταρια των 20 Amperes με 20 Amperes χωρις τον κατάλληλο εξοπλισμο για κατι τετοιο.
Το να το κανω εγω λοιπον με ενα μηχανημα που το εκανα εγω ''μεγαλο και τρανο'' μεσα απο διαφήμιση , οπως οι πλακετιτσες που χρησημοποιουμε ή τα μηχανικα μοντακια , που στην ουσια ειναι μια μορφη φακο καποιων δεκαετιών πιο πριν , τοτε οτι κακο γινει , ευθύνη και βαρος ευθυνης για τις συνέπειες ,  εχω μονο εγω και κανεις αλλος στον κοσμο ολοκλυρο.


Oι ιδιες οι κατασκευαστριες εταιριες , τις δοκιμες τις κανουν και τα αποτελεσματα τα βγαζουν απο το μισο της ικανοτητας των μπαταριων αυτων , με κυριο γνώμονα την ασφαλεια που παρεχει η ανετη λειτουργια τους και οχι το τι μπορει να κανει ή που και ποσο μπορει να φταση η αποδοση τους στα τερματα.




Να ατμισουμε θελουμε και οχι να παμε στο φεγγαρι............    Υπαρχει η Emoli και η Panasonic για αυτη την ενεργεια.....


Τσιου..........
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 21, 2015, 13:34 από shadockan »

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4332 στις: Αυγούστου 21, 2015, 13:34 »
Οι πλακετες δεν τραβανε Amperes απο την μπαταρια , αλλα mAh.
Τα Amps ειναι η μοναδα που μας δειχνει ποση ενταση εχει το ρευμα.
Τα mAh ειναι η διαρκεια.


Οι πλακέτες τραβάνε από τη μπαταρία ενέργεια που σαν αποτέλεσμα μειώνει τη χωρητικότητα τους (mAh).
Όχι ότι έχει μεγάλη σημασία αλλά δεν είναι σωστό να λέμε ότι τραβάνε mAh. Με την ίδια λογική τραβάνε και γήρανση αφού σε κάθε τζούρα μειώνεται απειροελάχιστα ο χρόνος ζωής της μπαταρίας.

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4333 στις: Αυγούστου 21, 2015, 13:42 »
Ναι βρε Γιωργη.  Εσυ το καταλαβαινεις . Καποιος που δεν ξερει τι ειναι αυτο που λεμε mAh ή Joule ή Farad, θα δει τα mAh να χανονται ομως και ετσι για πιο απλη εξηγηση εγραψα για τα mAh.


Eσυ σωστα το εγραψες και ευχαριστω για τη διορθωση.


Σημασια ομως εχει για τον κυριο πιο πανω που ρωτησε για να μαθει κατι γενικο ,να καταλαβει τι μιωνεται και τι ειναι το Α, το Β , το Γ.

Αποσυνδεδεμένος periptero

  • **
  • 288
  • Party all the time
Απ: Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες
« Απάντηση #4334 στις: Αυγούστου 21, 2015, 19:08 »
Βρηκα δυστυχως μονο στο εξωτερικο τις μπαταριες LG 18650 HG2 http://www.myvaporstore.com/LG-HG2-18650-LiMn-3000mAh-Battery-35-Amp-p/ef6503035.htm
Ειναι "τερατακια" οι συγκεκριμενες μπαταριες η' κατι δεν καταλαβαινω σωστα ?
(σε συγκριση για παραδειγμα με τις Samsung INR 18650 25R η' τις Sony 18650 VTC5 2600mAh 30A)

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2134 360246 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 22, 2024, 01:29
από thanoulis
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 1022 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 114332 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 450607 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 110849 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 375206 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 328459 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1084 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6455 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 15319 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 29387 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 99972 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F