ΓΕΝΙΚΑ"The eGo is not sharply separated from the id; its lower portion merges into it....."
(Sigmund Freud, 1923)…όσες φορές και αν διάβασα το παραπάνω γραπτό του Freud δεν έβγαλα άκρη! Με το eGo όμως έβγαλα! Αρκεί να το έχω εδώ μπροστά μου και να ατμίζω!
«Houston we solved the problem “ λέει στη διαφήμιση στο ένθετο των οδηγιών (εξ ου και το videάκι μου).
Πράγματι, το eGo δείχνει να λύνει με τον καλύτερο τρόπο το πρόβλημα της αυτονομίας σε σχέση πάντα με τον όγκο και το σχήμα του. Τηρουμένων των αναλογιών με άλλα βιομηχανικά mods (ιδιοκατασκευές), το eGo είναι πολύ πιο κοντά στο σχήμα κανονικού τσιγάρου ή πούρου.
Το eGo είναι ουσιαστικά ένα βιομηχανικό mod, με την έννοια ότι χρησιμοποιεί γνωστό ατμοποιητή - φίλτρο (510) , με νέο επαναστατικό και πρωτότυπο σχεδιασμό στην μπαταρία. Επομένως η κριτική μου επικεντρώνεται στα νέα δεδομένα που εισάγει και λιγότερο στο σύστημα ατμοποιητή – φίλτρου που είναι ήδη γνωστά
(η σχετική σύνδεση εδώ
http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,97.msg17709.html#msg17709)
To eGo είναι και πρωτότυπο και προσωπικότητα έχει, δικαιολογημένο επομένως το όνομα , πάμε στην ουσία.
Συνθήκες δοκιμήςΟμολογώ ότι διάβασα πιο πριν την εξαιρετική παρουσίαση του panos.
Έτσι προτίμησα να μην δημοσιεύσω φωτογραφίες (καταπληκτικές! Δεν μπορώ να τις ανταγωνιστώ) και να αναφερθώ επιγραμματικά σε όσα ήδη έχουν ειπωθεί και με βρίσκουν σύμφωνο, ώστε να μην επεκταθώ και τα επαναλάβω, δίνοντας έμφαση στα νέα δεδομένα.
Επίσης, προτίμησα για τη δοκιμή ένα χρησιμοποιημένο ατμοποιητή 510. Ο λόγος είναι ότι ο 510 είναι γνωστός για τα (+) και τα (–) του , αυτό που με ενδιέφερε ήταν η συμπεριφορά του στη συγκεκριμένη συσκευή. Δεδομένης της αστάθειας του 510 που εγκυμονεί πιθανά λάθη στα συμπεράσματα και δεδομένου ότι ο μελλοντικός χρήστης κάποια στιγμή θα αλλάξει μοιραία ατμοποιητή και φίλτρο, αυτό ήταν δυνατόν μόνο με δοκιμασμένο ατμοποιητή.
Οι δοκιμές έγιναν με υγρά :
Flavorart Camel 18mg, DIY με flavorart latakia 6mg , RY4 από HG 24mg, Turkish blended από HG 24mg, cartomizer Njoy tobbaco medium
Και με τους ατμοποιητές :
510 , 901, 801 (pen style) , 4081 ( NJoy cartomizer).
Οι συνθήκες δωματίου ήταν κανονικές και η ψυχολογική διάθεση ευχάριστη!
ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ - ΚΡΙΤΙΚΗ(κατέταξα τις εντυπώσεις με την σειρά σπουδαιότητας τους, σύμφωνα με τη γνώμη μου)
Μπαταρία – σώμα Σίγουρα είναι η καλύτερη ΗΤ μπαταρία της αγοράς. Η μοναδικότητα του eGo είναι ότι χρησιμοποιεί μια αντικαταστάσιμη μπαταρία ΗΤ μεγάλης διάρκειας, σε αντίθεση με άλλες ομοειδείς συσκευές που χρησιμοποιούν μπαταρίες του εμπορίου. Αυτό σημαίνει ότι αν πάθει βλάβη το κουμπί ή το σώμα, ο χρήστης μπορεί απλά να αντικαταστήσει την μπαταρία με μια μικρή επιβάρυνση. Στο Janty stick, για παράδειγμα, αν χαλάσει το κουμπάκι , πετιέται όλη η συσκευή. Στο eGo δίνοντας 20€ για νέα μπαταρία έχεις στην ουσία μια καινούρια συσκευή.
αυτονομία - το μεγάλο ατού του eGoΗ αυτονομία της μπαταρίας ανάλογα με τη χρήση κυμαίνεται από 5 έως 8 ώρες.
Μετά από 6 επαναφορτίσεις, στην δική μου περίπτωση, το τελευταίο ηλεκτρόνιο που πέρασε μέσα απ τα κυκλώματά του είχε ακριβώς 6 ώρες καθυστέρηση από το πρώτο!
Η μπαταρία έχει cut-off στα 15 δευτερόλεπτα. Αν έχετε συνδέσει έναν ατμοποιητή στην υποδοχή και πατηθεί κατά λάθος το κουμπί η λειτουργία θα διακοπεί σε 15¨ . Αν το eGo είναι χωρίς ατμοποιητή, τότε μετά από 15¨ το κουμπάκι θα αναβοσβήσει και θα παραμείνει αναμμένο χωρίς να ζεσταίνεται η μπαταρία ( δεν τσεκάρισα αν εξαντλείται). Με αυτό τον πολύ έξυπνο τρόπο δεν υπάρχει φόβος να πάρει φωτιά η τσάντα σας έστω κι αν έχετε συνδεδεμένο ατμοποιητή. Από την άλλη μεριά δεν ενοχλείστε στο άτμισμα γιατί τα 15΄ είναι υπεραρκετά για μια απολαυστική τζούρα.
Στιβαρότητα κατασκευής , σχεδιασμός, αντοχές.Eκ πρώτης όψεως φαίνεται ότι είναι μια στιβαρή και συμπαγής συσκευή. Αυτό όμως θέλει το χρόνο του για να αποδειχθεί. Εν τούτοις θα πρέπει να σημειώσουμε
- το ματ μαύρο χρώμα είναι πολύ όμορφο και δεν «λαδώνει».
- οι μεγαλύτερες τρύπες αερισμού έχουν πιθανώς σχεδιαστεί έτσι για να αντισταθμίσουν την έλλειψη αερισμού λόγω του κωνικού cover. Ο αερισμός είναι επαρκής και η τζούρα άνετη.
- η μπαταρία – σώμα έχει όμορφο και καλαίσθητο σχεδιασμό.
- προσπαθώντας να πληγώσω το ματ χρώμα με το νύχι (σκληρό του κιθαριστή) έκανε μικρές ανεπαίσθητες αμυχές. Με αιχμηρό αντικείμενο (ψαλιδάκι) έφυγε το μαύρο χρώμα και φάνηκε από μέσα το νίκελ, αλλά δεν ξεφλούδισε παρά μόνο στο σημείο της αμυχής.
Ελπίζω να έχει καλή μόνωση , γιατί ο 510 αφήνει κατάλοιπα στη βάση. Η προεξοχή της βάσης και το κωνικό cover πάντως, λειτουργεί ως ψήκτρα για να μη φτάνει η θερμότητα στην μπαταρία. Συνίσταται ο τακτικός καθαρισμός της βάσης της μπαταρίας και του ατμοποιητή.
ΚουμπίΤο κουμπάκι πατιέται εύκολα. Εχει ένα λευκό led λειτουργίας όχι και πολύ διακριτικό , αλλά όταν το σκεπάζεις δεν φαίνεται σχεδόν τίποτα. Σε γενικές γραμμές εξυπηρετεί στο να καταλαβαίνεις πότε λειτουργεί χωρίς να σε εκθέτει. Το προτιμώ σαφώς από το led σε στυλ «καυτρα» τσιγάρου. Όταν τελειώσει η μπαταρία αναβοσβήνει πολλές φορές. Επίσης αναβοσβήνει όταν βάζεις την μπαταρία για φόρτιση. Είναι καλό και λειτουργικό, αν εξαιρέσουμε το κυρτό σχήμα του που σου αφήνει ένα μικρό κυκλάκι στο δάκτυλο μετά από κάθε πάτημα.
ΤιμήΣτα 60 ευρώ , με την έκπτωση του φόρουμ 54 ευρώ, χαρακτηρίζεται πάρα πολύ καλή!
Υπόψη ότι στην Tottaly Wicked κοστίζει 50 λίρες = 56 ευρώ
Ατμοποιητής – φίλτρα – κώνοςΔεν θα επεκταθώ στον ατμοποιητή και φίλτρα. Ο ατμοποιητής του πακέτου που δοκίμασα για λίγο, είχε ικανοποιητική απόδοση.
Ο κώνος κάλυψης, αν και έχει το μειονέκτημα να συμπεριλαμβάνεται στα τσιμπράκαλα που πρέπει να κουβαλάει μαζί του ο χρήστης , έχει σοβαρή αποστολή.
- λειτουργεί ως ψύκτρα
- λειτουργεί ως στοπ στις εξωτερικές διαρροές υγρού ( οι εσωτερικές πάνε στη βάση της μπαταρίας όπου πρέπει να σκουπίζονται επιμελώς και τακτικά)
- Δίνει την τελική πινελιά στην άρτια αισθητική παρουσία της συσκευής
- Αντίθετα με το Janty stick , δεν παρατηρήθηκε να μαζεύεται υγρασία στο εσωτερικό του κώνου.
Παρότι μου είναι επώδυνο να συμπεριλάβω ένα ακόμα αξεσουάρ στις μετακινήσεις μου , αναγνωρίζω ότι είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία του eGo.
ΦορτιστήςΗ ταχεία φόρτιση σε 2 ωρίτσες είναι όλα τα λεφτά !
Ο κατασκευαστής έχει SOS χαρτάκι στη συσκευασία για να μη μπερδευτούμε με τους κλασικούς Black Line φορτιστές. Προτείνω αυτοκόλλητο αναγνώρισης στο φορτιστή του ή έναν κόμπο στο καλώδιο , όπως έκανα εγώ.
ΕγγύησηΕνας μήνας εγγύηση κρίνεται ικανοποιητικός για τη διαπίστωση καλής λειτουργίας, σε σχέση πάντα με την τιμή.
(η μία από τις δύο μπαταρίες που παρέλαβα φαίνεται ότι δεν φορτίζει σωστά, μάλλον πάει για την εγγύηση αφού την ταλαιπωρήσω λίγο ακόμη)
ΟδηγίεςΔεν θα ήταν άσχημο να μεταφραστούν στα ελληνικά. Κατανοώ την fixed συσκευασία από την εταιρεία , αλλά θα ήταν χρήσιμη η μετάφραση και ως πρόσθετο σε φυλλάδιο.
ΣυσκευασίαΟι μεγάλες και αντι-οικολογικές συσκευασίες με απωθούν.
Άλλοι ατμοποιητές στο eGoΜε το eGo δοκίμασα τους
- 901 (κάθε πράσινο τετραγωνάκι έιναι 1cm)
Πολύ καλή απόδοση, το cover δουλεύει σωστά και κατακρατεί όλα τα διαρρέοντα υγρά. Ενθουσιάστηκα τόσο που μάλλον θα γίνει η αγαπημένη μου συσκευή με τον 901. Απαραίτητος ο αντάπτορας “bat 510 to 901 atm”
- 801Πολύ καλή απόδοση, θα τολμούσα να πω, καλύτερη από του stick με λίγο σφικτότερη τζούρα. Το cover (κώνος) δεν είναι δυνατόν να προσαρτηθεί με αποτέλεσμα η συσκευή να μοιάζει με το διαστημικό σταθμό Σογιούζ!
Απαραίτητος ο αντάπτορας “bat 510 to 801 atm”
- Νjoy cartomizer Σκέτη απόλαυση ! Τίποτα άλλο !
Απαραίτητος ο αντάπτορας “bat 510 to 4081atm
ΘήκηΆχρηστη, εκτός αν την χρησιμοποιείτε για τη μεταφορά του eGo χωρίς την εφεδρική μπαταρία, αλλιώς μπορεί να προκαλέσει αμυχές.
Σύγκριση με Abetόφωνο !
(αν δε στηρίξεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει)Κι όμως δε θα το στηρίξω. Η σύγκριση με την 14500 μπαταρία του mod μου δίνει ίδια ακριβώς διάρκεια – αυτονομία.. Αλλά το eGo κερδίζει στα σημεία λόγω βάρους , όγκου , εμφάνισης ( δυστυχώς όχι τιμής
ΣυμπέρασμαΠρόκειται για το κορυφαίο ΗΤ στην παρούσα αγορά. Τα πλεονεκτήματά του γέρνουν σαφέστατα τη ζυγαριά υπέρ. Αν προμηθευτείτε και τους κατάλληλους αντάπτορες , έχετε λύσει το πρόβλημα ΗΤ κατά το ήμισυ, που κατά γενική ομολογία είναι η διάρκεια. Το υπόλοιπο ήμισυ που είναι η διάρκεια – αξιοπιστία των ατμοποιητών, ελπίζω να λυθεί και αυτό σύντομα από τις εταιρείες παραγωγής .
Ευχαριστώ το φόρουμ και τη Nobacco για την ευκαιρία που μου έδωσαν.