vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

48 επισκέπτες, 4 χρήστες
maprix, takis201, camber, grag

Twitter

Taifun GT3

Αποσυνδεδεμένος TheMadGreek

  • ****
  • 1278
  • Φύλο: Άντρας
  • Urge to P|U|R|G|E|
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #615 στις: Δεκεμβρίου 03, 2017, 22:41 »
Εγώ τον έχω με 4+4 οπες, 26/32 clapton kanthal, 2.5mm ID, 5 wraps.
Το clapton που του έχω τώρα είναι Demon Killer.

Αποσυνδεδεμένος cherrybomb

  • *
  • 7
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #616 στις: Δεκεμβρίου 03, 2017, 22:43 »
οχι ειναι για τον Kylin V2.μαλλον δεν μπηκα στο σωστο μερος για να ρωτησω.συγχωρεστε για αυτο εψαχνα και δεν ηξερα που να παω.απλως δεν γνωριζω καθολου τι να παρω.για να εχω περιπου 0,6 ohm σε ποιο σηρμα πρεπει να παω

Αποσυνδεδεμένος sergor

  • ****
  • 1048
  • Φύλο: Άντρας
  • Τώρα σε ρώτανε πότε θα κόψεις το άτμισμα.
    • http://e-kapnisma.gr/userbanners/banner_details_form.php
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #617 στις: Δεκεμβρίου 03, 2017, 22:48 »
παιδια καλησπερα.θελω να παω σε clapton συρμα αλλα δεν εχω ιδια τι να διαλεξω.εκανα μια αναζητηση στο internet αλλα δεν πηρα καποια ουσιαστικη βοηθεια.οποιος μπορει ας μου δωσει τα φωτα του.
εγώ βάζω σε ολα τα ατμο  26ga μέσα  34ga έξω ή αλλιώς 0,26mm 0,16mm, το πιο κλασικό θα έλεγα.
οχι ειναι για τον Kylin V2.μαλλον δεν μπηκα στο σωστο μερος για να ρωτησω.συγχωρεστε για αυτο εψαχνα και δεν ηξερα που να παω.απλως δεν γνωριζω καθολου τι να παρω.για να εχω περιπου 0,6 ohm σε ποιο σηρμα πρεπει να παω

Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τεχνικά θέματα αντιστάσεων
μαλλον
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 03, 2017, 22:54 από sergor »

Αποσυνδεδεμένος TheMadGreek

  • ****
  • 1278
  • Φύλο: Άντρας
  • Urge to P|U|R|G|E|
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #618 στις: Δεκεμβρίου 03, 2017, 23:36 »
Και χάρηκα και εγώ ότι θα πιαναμε επιτέλους καμία κουβέντα για τον καημένο τον GT3... :))

Αποσυνδεδεμένος sergor

  • ****
  • 1048
  • Φύλο: Άντρας
  • Τώρα σε ρώτανε πότε θα κόψεις το άτμισμα.
    • http://e-kapnisma.gr/userbanners/banner_details_form.php
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #619 στις: Δεκεμβρίου 04, 2017, 00:27 »
στον κλώνο ειναι πιο ζωντανή η συζητηση, πιστεύω.
άσε που πιστεύω ότι σε αυτά που προσφέρει δεν εχει ανταγωνιστές ακόμα.
αέρα θες
ρύθμιση παροχής υγρού θες
ευκολία
χωρητικότητα
γεύση
ευκολία γεμίσματος
ανταλλακτικα  
όλα τα εχει.


« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 04, 2017, 00:35 από sergor »

Αποσυνδεδεμένος makis206

  • *****
  • 3524
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #620 στις: Δεκεμβρίου 04, 2017, 01:37 »
Ας ανοίξω μια συζήτηση εγώ λοιπόν (κι αν βγει άκρη να με "μπιιιιπ" εμένα :)) ).

Γνήσιος λοιπόν με καρατσεκαρισμένα όλα του τα orings. Έχω 3 ολοκαίνουργια σετάκια στην άκρη και έφτασα να τα αντικαταστήσω όλα για τον καλύτερο δυνατό έλεγχο. Άλλαξα και όλα όσα περιλαμβάνει το άλλο κιτ (repair kit; ) με τα insulators, τις βίδες κλπ. Έτσι για να αποκλείσω και την πιθανότητα να φταίει κάτι από αυτά.

Πιθανότητα να "μπάζει" αέρα από κάπου το τανκ την αποκλείω παντελώς, βάζω χέρι στη φωτιά λέμε.

Στήσιμο και βαμβάκι μπόλικα, εδώ και αρκετό καιρό τα παραπάνω. Όπως και τα αποτελέσματα όμως που δεν είναι άλλα (και η αιτία για να ανοίξω την κουβέντα δηλαδή ) από το να βρίσκω πάντοτε λίγο υγρό στο airflow αν τον αφήσω όρθιο για μία ας πούμε μέρα στο σταντ επάνω γραφείο. Εννοείται με την καμπάνα στο "κλειστό" για το juice flow, με υγρό όμως στο τανκ, με το βαμβάκι ελαφρώς ποτισμένο (πάντα τραβάω 3-4 τζούρες με "κλειστά υγρά" πριν αφήσω έναν ατμοποιητή στη βάση ).. για κάποιο λόγο όμως βρίσκω πάντα λίγες σταγόνες υγρού στις τρύπες της βάσης του.

Διασταυρωμένο, το υγρό από κάπου εισέρχεται μέσα στη βάση και κατόπιν βγαίνει από τις τρύπες εισαγωγής του αέρα. Σταγόνες, όχι ποτάμια υγρού.
Δεν γίνεται ορατό πουθενά αλλού εξωτερικά του ατμοποιητή, βρίσκεται μόνο στις τρύπες του υγρού κι άντε, ίσως να χωθεί λίγο και κάτω απ' το δαχτυλίδι ρύθμισης του αέρα. Δοκίμασα μέχρι και να κλείσω όλες τις τρύπες αέρα πριν "παρκάρω" τον gt3, μόλις πήγα να τον χρησιμοποιήσω πάλι όμως οι σταγόνες είχαν ήδη φτάσει πάλι στο δαχτυλίδι - για να τον δουλέψεις πρέπει να ανοίξεις και τις τρύπες.. ;)

Δεν μπόρεσα να το σταματήσω ποτέ, θεωρώ ότι έχω δοκιμάσει τα πάντα στο στήσιμο. Τι λίγο, τι πολύ βαμβάκι, τι αφράτο, τι να στουμπώνει στα λούκια, τι ψηλά, τι χαμηλά η αντίσταση. Φυσικά προσέχω κι όταν πέφτει το βαμβάκι προς το λούκι να μη "γλύφει" τις "πλευρές" που απέχουν χιλιοστό απ' την εσωτερική τρύπα του αέρα στο deck.

Έχω δοκιμάσει τα πάντα, δεν γίνεται τίποτα. :))

Α, δεν έχω δοκιμάσει να τον "παρκάρω" ανάποδα όμως, μόλις τώρα το σκέφτηκα. Έτσι θα τον αφήνω, τέλος. :D

Αποσυνδεδεμένος sergor

  • ****
  • 1048
  • Φύλο: Άντρας
  • Τώρα σε ρώτανε πότε θα κόψεις το άτμισμα.
    • http://e-kapnisma.gr/userbanners/banner_details_form.php
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #621 στις: Δεκεμβρίου 04, 2017, 01:58 »
εγώ νομίζω στο γέμισμα γίνεται η ζημιά. μπάζει λίγο και μετά το βγάζει.

Αποσυνδεδεμένος MAFAKA

  • **
  • 226
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #622 στις: Δεκεμβρίου 04, 2017, 06:57 »
Σελιδα 21 του νηματος. Εγω δεν το εχω κανει γιατι δεν το θεωρησα ποτε σημαντικο αλλα ο [member=17383]pugsang[/member] μοιαζει 100% σιγουρος οτι εχει τη λυση.

Αποσυνδεδεμένος makis206

  • *****
  • 3524
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #623 στις: Δεκεμβρίου 04, 2017, 08:56 »
Αυτά τα δύο orings είχα κι εγώ στα "ύποπτα" για την όλη κατάσταση αν και φαίνονται ότι στεγανοποιούν πλήρως το τανκ. Δεν "μπαζουν" αέρα δηλαδή, κι αυτό φαίνεται αν βάλεις στο στόμα τον ατμοποιητή από κάτω (μέχρι λίγο πιο πάνω απ' τις τρύπες του airflow ) κι αρχίσεις να φυσάς δυνατά κλείνοντας με το δάχτυλο την τρύπα του drip tip. Εκεί έφτασα.. :))

Δεν ακούγεται τίποτα σαν φύσημα πάντως, δεν φαίνεται να υπάρχει κάπου πρόβλημα στεγανοποίησης. Απ'τη άλλη πάλι ΚΑΙ όταν βιδώνει το τανκ στη βάση αλλά ΚΑΙ όταν βιδώνει το πάνω καπάκι μετά την αναπλήρωση, δεν υπάρχει αυτή η αίσθηση της "κόντρας" όταν αρχίζουν να συμπιέζονται αυτά τα δύο συγκεκριμένα orings. Άρα ίσως αυτοί να είναι και οι ένοχοι τελικά.

Τέλος πάντως μόλις έβαλα ένα oring 16x1.2 από Hussar (15x1 έχει ο taifun από "μαμά" ) και όντως τώρα δείχνει ότι υπάρχει αυτή η ζητούμενη από εμένα "κόντρα". Ίσως να λύθηκε εντελώς και το πρόβλημα, θα φανεί σύντομα.
Στο επόμενο βήμα θα αλλάξω και το κάτω.. στο μεθεπόμενο σηκώνω χέρια ψηλά και θα παρκάρεται πλέον τα πάνω κάτω στη βάση. :D

Αποσυνδεδεμένος bonhamas

  • **
  • 147
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #624 στις: Δεκεμβρίου 04, 2017, 09:38 »
Εμενα με το στιμ τιουνερς κιτ το εκανε 2 φορες στην αρχη και τωρα φτου μη το ματιασω ουτε σταγονα. Η αντισταση- βαμβακι που εχει μεινει πανω ειναι μαξ 4 ημερων. Στον κλωνο που ειχα πριν το εκανε σχεδον παντα. Στον αυθεντικο δεν εχω βαλει ακομα μαμισιο τανκ καμπανα.

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος makis206

  • *****
  • 3524
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #625 στις: Δεκεμβρίου 04, 2017, 10:02 »
Σίγουρα έχω υπόψιν και την απορροφητικότητα του βαμβακιού, κάτι που επίσης αλλάζω ανά δύο με τρεις μέρες μάξιμουμ τις μέρες που χρησιμοποιώ αρκετά τον gt3. Για τις μέρες που κάθεται όμως μου κάνει εντύπωση το να φεύγει αυτό το ελάχιστο -έστω- υγρό όταν έχω φροντίσει και να "στεγνώσω" το βαμβάκι τραβώντας μερικές τζούρες με κλειστή την καμπάνα, αλλά και έχοντας αφήσει "κλειστά" τα υγρά για όσο ο ατμοποιητής αναπαύεται στο γραφείο.

Ναι οκ, μπορεί να είναι υγρό που έχει ήδη πέσει μέσα στη βάση του πριν κάνω όλο το τελετουργικό ανάπαυσής του εγώ, δεν παύει όμως να είναι απορίας άξιο πως έφυγε ήδη εκείνο το περίσσιο υγρό προς τα κάτω.

Στα αρκετά "ύποπτα" σημεία παρατηρώντας προσεκτικά τον gt3 θα έβαζα και τα posts του πάντως, τις βίδες και τα "σωληνάκια" που συγκρατούν το σύρμα δηλαδή. Θα μπορούσε να κυλήσει λίγο υγρό από εκεί μέσα κατά τη χρήση του ατμοποιητή πιστεύω.. ειδικά από το θετικό post με το insulator που έχει και πιο εύκολη πρόσβαση για το υγρό στα κάτω μέρη του deck. Δεν έχω εμφανή σημάδια που να κάνουν αυτήν την περίπτωση βέβαιη, σίγουρα πάντως θα μπορούσε να είναι κι αυτή μια "περίπτωση". Θα συνέβαινε όμως και στους gt3 με "στεγανότερα" τανκς οπότε..

Αποσυνδεδεμένος TheMadGreek

  • ****
  • 1278
  • Φύλο: Άντρας
  • Urge to P|U|R|G|E|
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #626 στις: Δεκεμβρίου 04, 2017, 10:29 »
Αυτο το προβλημα το ειχα συνεχεια οταν τον πρωτοπηρα, να μου βγαζει δλδ συνεχεια υγρο απο το aiflow. 
Ειτε ειχα πολυ βαμβακι ειτε λιγο δεν ειχε διαφορα ιδιαιτερη, μεχρι που αλλαξα βαμβακι και απο CB εβαλα Native Wicks το οποιο παροτι ειναι πιο απορροφητικο προφανως συγκρατει καλυτερα το υγρο.
Τωρα οποτε ανοιξω την βαση θα εχει βεβαια ελαχιστα υγρα απο κατω αλλα αυτα πιστευω δεν ειναι λογω διαρροης αλλα υγρα που "πεταγονται" κατα το fire και απλα συσσωρευονται εκει.
Επισης ανεξαρτητα απο το πολυ ή λιγο βαμβακι το πιο σημαντικο ειναι να ειναι απλωμενο μεσα στις υποδοχες και "κοντρα" στις τρυπες εισαγωγής υγρου.

Αποσυνδεδεμένος truckman

  • ***
  • 988
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #627 στις: Δεκεμβρίου 04, 2017, 10:32 »
Μάκη αυτό το θέμα στον gt3 με έκανε κι εμένα να τον παρατήσω. Δε πήγα ποτέ πάνω από 3 μέρες (στη καλύτερη) χωρίς να δω υγρό από το airflow. Αλλαγές τα πάντα, δοκιμές όπως κι εσύ άπειρες αλλά δεν!! Βαρέθηκα να τον ξεβιδωνω κάθε λίγο και λιγάκι απ' το μοντακι για να δω μήπως μου το είχε βρέξει από κάτω. Πήγε στο καλό και ησυχάσαμε και οι δύο.

Αποσυνδεδεμένος makis206

  • *****
  • 3524
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #628 στις: Δεκεμβρίου 04, 2017, 10:58 »
Ο "τρελο-Έλληνας" περιγράφει αυτά ακριβώς που είχα υπόψιν και που φυσικά έχουν ήδη συμπεριληφθεί στις δοκιμές μου, μέχρι και στη μάρκα του βαμβακιού όμως στο οποίο συμφωνώ απόλυτα, το φαινόμενο γίνεται λιγότερο έντονο χρησιμοποιώντας το. Έχω δοκιμάσει αρκετά μέσα του, από kgd μέχρι cotton bacon κι απ' το "κοινό" βαμβάκι της Demon killer μέχρι το αγαπημένο Native. Σε όλα παρατηρήθηκε το ίδιο πράγμα, σε κάποια λίγο συντομότερα ενώ σε κάποια ίσως λίγο πιο αργά. Φαινόμενο όμως που σίγουρα επηρεάζεται κι απ' το τελικό αποτέλεσμα στο στήσιμο οπότε μπαίνουν κι άλλα πράγματα στο παιχνίδι.

..κι ακολουθεί ο "φορτηγατζής" να επιβεβαιώσει τα φοβούμενα τα οποία βέβαια έχω ήδη αντιληφθεί κι έχω -προσωπικά πάντα- αποδεχτεί για τον gt3 συγκεκριμένα (και κατά μοναδική εξαίρεση στους δικούς μου "κανόνες" - ένεκα που το αξίζει ο άτιμος ). Ο "Βασιλιάς" δακρύζει λοιπόν είτε το θέλουμε είτε όχι. Μόνο το καθημερινό "χάδι" τον κρατάει χαμογελαστό (και στεγνό ), φροντίδα και προδέρμ.

 Ίσως όχι κανόνας τα παραπάνω, σίγουρα όμως γεγονότα που συναντώνται αρκετά συχνά αν δεν μεσολαβήσουν οι απαραίτητοι "καλλωπισμοί". Κλασικός Γερμανός. Ας όψεται. :)

Αποσυνδεδεμένος bonhamas

  • **
  • 147
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Taifun GT3
« Απάντηση #629 στις: Δεκεμβρίου 04, 2017, 11:35 »
Αυτο το προβλημα το ειχα συνεχεια οταν τον πρωτοπηρα, να μου βγαζει δλδ συνεχεια υγρο απο το aiflow.
Ειτε ειχα πολυ βαμβακι ειτε λιγο δεν ειχε διαφορα ιδιαιτερη, μεχρι που αλλαξα βαμβακι και απο CB εβαλα Native Wicks το οποιο παροτι ειναι πιο απορροφητικο προφανως συγκρατει καλυτερα το υγρο.
Τωρα οποτε ανοιξω την βαση θα εχει βεβαια ελαχιστα υγρα απο κατω αλλα αυτα πιστευω δεν ειναι λογω διαρροης αλλα υγρα που "πεταγονται" κατα το fire και απλα συσσωρευονται εκει.
Επισης ανεξαρτητα απο το πολυ ή λιγο βαμβακι το πιο σημαντικο ειναι να ειναι απλωμενο μεσα στις υποδοχες και "κοντρα" στις τρυπες εισαγωγής υγρου.
Συμφωνω και εγω για το native. Πλακα πλακα οταν σταματησε το προβλημα αλλα απο cb να δοκιμασω το native wicks. Δεν το χα συνδυασει στο μυαλο μου

Στάλθηκε από το GT-I9301I μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
INNOKIN ARES FINALE [Με φιτιλοαντίσταση] 0 167 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 24, 2024, 14:41
από zamploutos
LOST VAPE CENTAURUS B60 AIO & B80 AIO [Ηλεκτρονικά mods] 5 3314 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 24, 2024, 13:48
από zamploutos
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8820 1104702 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 21, 2024, 17:05
από shadockan
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1463 177374 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 21, 2024, 16:51
από shadockan
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 704 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 17, 2024, 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 473 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 22716 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 286251 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 209861 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 69219 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 316492 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 16004 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios