vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

53 επισκέπτες, 3 χρήστες
maprix, Doubt, camber

Twitter

Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?

Τα μηνύματα εντός παραθέσεων προέρχονται από το νήμα ProVari™ & Mini ProVari™ V2 * V2.5 όταν ξεκίνησε η συζήτηση για το τι επηρεάζει την αποφόρτιση των μπαταριών.
Κάποια μηνύματα επίσης προέρχονται από μεταφορά στο νήμα Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS



Οι μικρές αντιστάσεις θα μου τρώνε πιο πολύ μπαταρία ?

Ναι...10watt σε αντισταση 1.3 σε συγκριση με 10 watt σε 2.5 αντισταση ας πουμε
απαιτουν περισσοτερα Ampere απο τη μπαταρια

Δεν εχει σχεση με την αντισταση η καταναλωση της μπαταριας αλλα με την ισχυ.
Αν εχεις μια αντισταση 1.6ωμ και ρυθμισεις το provari στα 4V θα ατμιζεις με 10watt.
Αν εχεις μια αντισταση 2.5ωμ και ρυθμισεις το provari στα 5V θα ατμιζεις και παλι με 10watt.
Και στις δυο περιπτωσεις η καταναλωση της μπαταριας θα ειναι η ιδια.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 30, 2014, 01:42 από Giannis Pap »

Αποσυνδεδεμένος ariszvs

  • **
  • 236
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουαρίου 08, 2014, 23:03 »
@nemesis_rds μαλλον εχω καταλαβει λαθος η οχι? στο παραδειγμα που εδωσες στη μια περιπτωση ζηταμε 2Α και στην αλλη 2,5Α...αυτο δεν εχει επιπτωση στη διαρκεια της μπαταριας?

Αποσυνδεδεμένος DIMTH

  • ***
  • 790
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουαρίου 08, 2014, 23:13 »
Nομος τουOhm: ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ Η ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ (ampere), για την ιδια ισχυ(ανεβαζοντας και την ταση/volts
), οποτε οικονομια σε μπαταρια!!!

Αποσυνδεδεμένος Nemesis_rds

  • *****
  • 5569
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουαρίου 08, 2014, 23:16 »
@nemesis_rds μαλλον εχω καταλαβει λαθος η οχι? στο παραδειγμα που εδωσες στη μια περιπτωση ζηταμε 2Α και στην αλλη 2,5Α...αυτο δεν εχει επιπτωση στη διαρκεια της μπαταριας?

Οχι, σωστα τα λες. Απλα στο ατμισμα συνηθως δε λειτουργουμε με βαση τα amber που ζητα ο ατμοποιητης μας απο την μπαταρια, αλλα με βαση τα watt ή volt.
Τα A στο provari μας νοιαζουν απλα να μην ξεπερνουν τα 3.3Α ωστε να μην κοψει η προστασια του κυκλωματος.
Στο παραδειγμα που ειπα οντως στην μια περιπτωση τα Α ειναι κατα 0,5 περισσοτερα.
Απλα θεωρω πολυ μικρη αυτη τη διαφορα οσον αφορα το ατμισμα, δεν προκειται να δει σημαντικη διαφορα στην καταναλωση της μπαταριας για 0.5Α.

Αποσυνδεδεμένος digitalis

  • **
  • 466
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουαρίου 09, 2014, 01:17 »
Κι ομως Nemesis, αυτο που ανεφερες στην αρχη ειναι το σωστο.
Ζηταμε και στις δυο περιπτωσεις 10Watt, αρα τοσα θα τραβηξει το μοντ
(πρακτικα λιιιγο παραπανω, αναλογα με το βαθμο αποδοσης που εχει το καθε μοντ, στην περιπτωση του προβαρι αρκετα μεγαλος).
Το τι θα τα κανει μετα ειναι δικος του λογαριασμος.
Ναι, αλλαζει το ρευμα, αλλα αυτο που περνα την αντισταση, δεν αλλαζει το ρευμα στην εισοδο του μοντ.
Αρα (θεωρητικα) για τα ιδια Watt θα εχουμε την ιδια διαρκεια στην μπαταρια στο παραδειγμα που εδωσες.

Αποσυνδεδεμένος DIMTH

  • ***
  • 790
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουαρίου 09, 2014, 01:41 »
 :nope: :nope: :nope:


Τη μπαταρια δεν την ενδιαφερει σε ποσα watt ατμιζεις. Η μπαταρια δινει αμπερ (ενταση), γι' αυτο και η χωρητικοτητα της εκφραζεται σε ποσα αμπρερ/μιλιαμπερ μπορει να σου δωσει σε μια ωρα (mah) συνεχους λειτουργιας. Οσο για τη διαρκεια απο 2 σε 2,5 αμπερ.......
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 09, 2014, 02:21 από DIMTH »

Αποσυνδεδεμένος Nemesis_rds

  • *****
  • 5569
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουαρίου 09, 2014, 01:46 »
Χμμμ, μ' εχασες τωρα.
Για να υπολογισουμε το χρονο που θα κανει να αποφορτιστει μια μπαταρια δεν ειναι αυτη η πραξη:
t=  χωρητικοτητα (mAh) / ρευμα (mA)?

Δεν τα θυμαμαι και πολυ καλα, "νυχτα" τα ειχα περασει αυτα τα μαθηματα στο πανεπιστημιο.  :-[

Αποσυνδεδεμένος digitalis

  • **
  • 466
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουαρίου 09, 2014, 02:08 »
Απλοποιηστε το λιγο βρε παιδια...
Για ηλεκτρονικο μοντ μιλαμε και οχι μηχανικο.

Ζηταμε 10 watt απο μια συσκευη (το μοντ μας)
Αντε αυτη να ζητησει 10,5 απο την πηγη της (την μπαταρια) λογω απωλειων στο κυκλωμα της.
Το τι θα τα κανει αυτα τα 10Watt, τι σημασια εχει?
Μπορει η συσκευη να τα αποδωσει σαν 10Volt σε 1Ω (και αρα 10A ρευμα)
εντιτ(τι γραφω νυχτιατικα ο βλαξ...  :eyesplash: :wall: )
Μπορει η συσκευη να τα αποδωσει σαν 10Volt σε 10Ω (και αρα 1A ρευμα)
μπορει σαν 5V στα 2,5Ω (και αρα 2Α)
μπορει σαν 4V στα 1,6Ω (και αρα 2,5Α)
Στην εξοδο της αυτα.

Στην εισοδο της αν υποθεσουμε οτι η πηγη της εχει 4V, για τα 10watt θα ζητησει παντα 2,5Ampere.
Σε ολες τις παραπανω περιπτωσεις!
Δηλαδη, τι αλλαζει σε καποια απο τις παραπανω περιπτωσεις για να ζητησει παραπανω?

Αν αλλαξουμε watt, ναι ειναι διαφορετικο, στα ιδια ομως δεν εχει καμια διαφορα.
(μονο αν αλλαζει τρελλα ο βαθμος αποδοσης του μοντ)
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 09, 2014, 02:17 από digitalis »

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3875
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουαρίου 09, 2014, 02:24 »
Τα μπερδέψατε λίγο. Σωστά τα είπες nemesis στην αρχή. Αυτό που μας ενδιαφέρει στο provari (και οποιοδήποτε ηλεκτρονικό mod) είναι τα watt.
ΣΕ ΙΔΙΑ WATT ΕΧΟΥΜΕ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ανεξάρτητα από τα Ωμ της αντίστασης.

Ας πάρουμε ένα παράδειγμα:
4.9V @ 2.0 Ohm = 12 watt με 2.45A
6.0V @ 3.0 Ohm = 12 watt με 2.0Α
Και στις 2 περιπτώσεις η μπαταρία θα κρατήσει το ίδιο άσχετα με τα αμπερ που δίνει το Provari στην έξοδο.
Ο λόγος είναι απλός. Το provari θα ζητήσει από τη μπαταρία 12watt για να μας δώσει αυτή την ισχύ. Η μπαταρία όμως δεν μπορεί να μας δώσει παραπάνω από 4.2 volt. Αν υποθέσουμε ότι λειτουργεί στην ονομαστική της τάση 3.7V τότε με βάση το νόμο του Ohm I = P / V, άρα Ι = 12 / 3.7 = 3.24 αμπερ.

Τα αμπερ λοιπόν που θα τραβήξουμε από τη μεριά της μπαταρίας είναι ίδια και ανεξάρτητα από την αντίσταση και τα αμπέρ της εξόδου.

Αυτά στη θεωρία. Στην πράξη θα τραβήξουμε παραπάνω αμπερ από την μπαταρία (και στις 2 περιπτώσεις) επειδή υπάρχουν απώλειες στο ηλεκτρονικό κύκλωμα.
Το provari έχει αποδοτικότητα 90-95%. Αν πάρουμε τη χειρότερη περίπτωση 90% θα ζητήσει από τη μπαταρία 3.24 / 0.9 = 3.6Α
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 09, 2014, 02:30 από camber »

Αποσυνδεδεμένος ariszvs

  • **
  • 236
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουαρίου 09, 2014, 03:35 »
Ευτυχως που εγραψα βλακεια δλδ...αλλιως ακομα λαθος θα το ειχα στο μυαλο μου...να'στε καλα ρε παιδια :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος tasfot

  • **
  • 462
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουαρίου 21, 2014, 17:55 »
καλησπέρα.. παρακαλώ διορθώστε με αν έχω καταλάβει κάτι λάθος...
όλα τα ηλεκτρονικά mods vv/vw (εκτός απο το provari) όσο πέφτει η μπαταρία τους τόσο μειώνεται η απόδοση στην τζούρα...
επίσης αν το έχουμε ρυθμίσει σε watt και οχι σε volt, τότε ότι ατμοποιητή και να βάλουμε επάνω, αυτο ρυθμίζει τα volts αυτόματα, ανάλογα με την αντίσταση που αναγνωρίζει, για να είμαστε πάντοτε στα ίδια watt απόδοσης....
αν ολα αυτα τα εχω καταλάβει σωστά τότε η απορία μου είναι η εξής:
εφόσον το έχουμε ρυθμίσει σε watt τοτε οσο πέφτουν οι μπαταρίες δεν θα πρεπει να αυξανει μόνο του τα volts στην προσπάθειά του να διατηρήσει τα ιδια watt ?
άρα δεν έχουμε με αυτον τον τρόπο μια σταθερή απόδοση μέχρι την τελευταία τζούρα;

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουαρίου 21, 2014, 18:06 »
Το ότι έχουν μια πλακέτα είτε boost είτε step down, δεν σημαίνει ότι είναι και θαυματουργά! Εντάξει, εδώ η 2η περίπτωση δεν μας ενδιαφέρει, αλλά εξαρτάται και τι ρύθμιση έχεις κάνει. Οι μπαταρίες αρχίζουν να έχουν εμφανή πτώση στην απόδοση μεταξύ 3.4-3.5v φόρτισης. Αν εσύ είσαι μόνιμα στα 5+ βολτ, λίγο δύσκολο να στα δώσει, θα σου δώσει ότι μπορεί. Αν είσαι ρυθμισμένος στα 4.2 βολτ, και δεν θα είναι τόσο εμφανής η πτώση, και θα δίνει κάτι περισσότερο το μοντ σου, και για περισσότερη ώρα.

Ούτε πολύμετρα διαθέτω ούτε παλμογράφο για να έχω ακριβείς μετρήσεις, αλλά έτσι το αντιλαμβάνομαι μέχρι στιγμής. Εκτός από τότε που είχα το λάβα, το οποίο έδινε ότι ήθελε, όποτε ήθελε και για όσο ήθελε!

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3875
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουαρίου 22, 2014, 04:18 »
όλα τα ηλεκτρονικά mods vv/vw (εκτός απο το provari) όσο πέφτει η μπαταρία τους τόσο μειώνεται η απόδοση στην τζούρα...
Όχι. Τα ηλεκτρονικά mods θεωρητικά δίνουν ίδια απόδοση τζούρας έως την αποφόρτιση της μπαταρίας. Στην πράξη αυτό εξαρτάται από την ποιότητα της πλακέτας. Το provari έχει πολύ καλή διαχείριση μπαταρίας και πετυχαίνει αυτό το σκοπό.

επίσης αν το έχουμε ρυθμίσει σε watt και οχι σε volt, τότε ότι ατμοποιητή και να βάλουμε επάνω, αυτο ρυθμίζει τα volts αυτόματα, ανάλογα με την αντίσταση που αναγνωρίζει, για να είμαστε πάντοτε στα ίδια watt απόδοσης....
Σωστά.

αν ολα αυτα τα εχω καταλάβει σωστά τότε η απορία μου είναι η εξής:
εφόσον το έχουμε ρυθμίσει σε watt τοτε οσο πέφτουν οι μπαταρίες δεν θα πρεπει να αυξανει μόνο του τα volts στην προσπάθειά του να διατηρήσει τα ιδια watt ?
άρα δεν έχουμε με αυτον τον τρόπο μια σταθερή απόδοση μέχρι την τελευταία τζούρα;
Όχι. Αν υποθέσουμε ότι έχουμε τον ίδιο ατμοποιητή (ίδια Ωμ), για να πιάσει τα επιθυμητά watt θα δίνει ίδια volt και αμπέρ έως την αποφόρτιση της μπαταρίας. Απλά θα ζητάει παραπάνω αμπέρ από τη μεριά της μπαταρίας για να πετύχει αυτή την ισχύ.

Αποσυνδεδεμένος renesis

  • **
  • 399
  • Φύλο: Άντρας
  • Tango's dirty only if it's done right...
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουαρίου 27, 2014, 00:18 »
Γενικά στο άτμισμα, το ζητούμενο αποτέλεσμα είναι σε watt. Ρυθμίζοντας τα watt ρυθμίζεις και την ατμιστική αίσθηση που παίρνεις. Τα volt είναι ο τρόπος με τον οποίο ρυθμίζεις τα watt. Δλδ, όταν έχεις το svd στη λειτουργία watt και του δίνεις μια τιμή, αυτό διαβάζει την αντίσταση και υπολογίζει πόσα volt πρέπει να δώσει για να πετύχει τα ζητούμενα watt, σύμφωνα με τον τύπο W=V*V/R. Εν κατακλέιδι, η διαφορά τους είναι ότι εάν ρυθμίσεις watt έχοντας πάνω έναν ατμοποιητή, τον ξεβιδώσεις και βάλεις άλλον με διαφορετική αντίσταση, τότε το svd θα ρυθμίσει αυτόματα τα volt ώστε να σου δώσει τα watt που του έχεις πει. Ενώ αν κάνεις το ίδιο σε λειτουργία volt, τότε θα πάρεις ίδια volt, αλλά θα αλλάξουν τα watt στα οποία ατμίζεις.

Παράδειγμα: Ατμο με 2 Ωμ αντίσταση, το ρυθμίζεις στα 8 watt. Το svd τότε δίνει 4 volt. Αν αλλάξεις τον άτμο με κάποιον που έχει 2,5 Ωμ αντίσταση, το svd θα «αυτορυθμιστεί» για να σου δώσει τα 8 watt που του έχεις ζητήσει, δίνοντάς στην έξοδό του 4,5 volt.
Αντιθέτως σε ρύθμιση volt έχουμε (ας πούμε ότι το ρυθμίζεις στα 4 volt):
με Ατμο 2 ΩΜ και 4 volt από το svd, παίρνεις 8 watt
Αν τώρα βάλεις τον άτμο με τα 2,5 Ωμ έχεις πάλι 4 volt, γιατί αυτά έχεις πει στο svd να διατηρήσει σταθερά, οπότε παίρνεις 6,4watt.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Γενικά, για να μην παιδεύσαι, βάλ' το σε λειτουργία watt για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Όσο για το άλλο ερώτημά σου, νομίζω ότι το svd όταν περνάει από λειτουργία volt σε λειτουργία watt, «μηδενίζει», πηγαίνοντας αυτόματα στη χαμηλότερη ρύθμιση.

Για απορίες για το svd, πάντως, καλύτερα γράφε εδώ.

Αποσυνδεδεμένος Tanquer1

  • *
  • 94
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #14 στις: Μαρτίου 28, 2014, 16:56 »
Καλησπέρα

Ήθελα να ρωτήσω τι είναι "καλύτερο" να βάζουμε σε ατμοποιητή που δουλεύει σε ηλεκτονικό mod,κεφαλή με μικρή ή με μεγάλη αντίσταση;

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
INNOKIN ARES FINALE [Με φιτιλοαντίσταση] 0 159 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 24, 2024, 14:41
από zamploutos
LOST VAPE CENTAURUS B60 AIO & B80 AIO [Ηλεκτρονικά mods] 5 3302 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 24, 2024, 13:48
από zamploutos
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8820 1104675 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 21, 2024, 17:05
από shadockan
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1463 177357 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 21, 2024, 16:51
από shadockan
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 690 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 17, 2024, 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 468 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 22698 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1814 286236 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 14, 2024, 14:12
από Ηρακλης
Ερωτήσεις - απορίες για clearomizers Ατμοποιητές "εμπορίου" 1397 209841 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 22:52
από Xxristos
BISHOP MTL RTA by Ambition Mods & The Vaping Gentlemen Club [Με φιτιλοαντίσταση] 234 69202 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 17:26
από axilleaspro
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2111 316467 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 13, 2024, 15:05
από ThioVag
καλύτερες γεύσεις φράουλας Shake and Vape 26 15986 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 11, 2024, 18:21
από Sergios