vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #30 στις: Μαρτίου 29, 2014, 20:55 »
renesis για να μην ξαναγράφω τα ίδια, τα παρακάτω είναι από ένα παλιότερο ποστ μου εδώ
Διάβασέ τα με προσοχή και είμαι σίγουρος ότι θα καταλάβεις.
Παράθεση
Τα μπερδέψατε λίγο. Σωστά τα είπες nemesis στην αρχή. Αυτό που μας ενδιαφέρει στο provari (και οποιοδήποτε ηλεκτρονικό mod) είναι τα watt.
ΣΕ ΙΔΙΑ WATT ΕΧΟΥΜΕ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ανεξάρτητα από τα Ωμ της αντίστασης.

Ας πάρουμε ένα παράδειγμα:
4.9V @ 2.0 Ohm = 12 watt με 2.45A
6.0V @ 3.0 Ohm = 12 watt με 2.0Α
Και στις 2 περιπτώσεις η μπαταρία θα κρατήσει το ίδιο άσχετα με τα αμπερ που δίνει το Provari στην έξοδο.
Ο λόγος είναι απλός. Το provari θα ζητήσει από τη μπαταρία 12watt για να μας δώσει αυτή την ισχύ. Η μπαταρία όμως δεν μπορεί να μας δώσει παραπάνω από 4.2 volt. Αν υποθέσουμε ότι λειτουργεί στην ονομαστική της τάση 3.7V τότε με βάση το νόμο του Ohm I = P / V, άρα Ι = 12 / 3.7 = 3.24 αμπερ.

Τα αμπερ λοιπόν που θα τραβήξουμε από τη μεριά της μπαταρίας είναι ίδια και ανεξάρτητα από την αντίσταση και τα αμπέρ της εξόδου.

Αυτά στη θεωρία. Στην πράξη θα τραβήξουμε παραπάνω αμπερ από την μπαταρία (και στις 2 περιπτώσεις) επειδή υπάρχουν απώλειες στο ηλεκτρονικό κύκλωμα.
Το provari έχει αποδοτικότητα 90-95%. Αν πάρουμε τη χειρότερη περίπτωση 90% θα ζητήσει από τη μπαταρία 3.24 / 0.9 = 3.6Α
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 30, 2014, 02:33 από camber »

Αποσυνδεδεμένος renesis

  • **
  • 399
  • Φύλο: Άντρας
  • Tango's dirty only if it's done right...
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #31 στις: Μαρτίου 29, 2014, 22:02 »
To θέμα όμως είναι ότι η ισχύς μετράται πάντα εκεί που καταναλώνεται, δλδ στην αντίσταση. Δεν μπορείς να ζητήσεις ισχύ από την μπαταρία. Η μπαταρία σου δίνει τάση κι εσύ, ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του κυκλώματος στο οποίο την έχεις συνδέσει καθορίζεις τα αμπέρ και τα watt που παίρνεις στην έξοδο.

Τεσπα, επειδή παιδευόμαστε πολύ, χωρίς ουσιαστικό λόγο, μόλις βρω λίγο χρόνο θα κάτσω να το ψάξω εκτενώς και θα επανέλθω.

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #32 στις: Μαρτίου 29, 2014, 23:20 »
Κάνεις ένα βασικό λάθος στο συλλογισμό σου. Τα ηλεκτρονικά mods αποτελούνται από 2 ανεξάρτητα κυκλώματα: Το κύκλωμα εισόδου και το κύκλωμα εξόδου.

Στο κύκλωμα εξόδου έχεις 2 σταθερές: τα watt, και την (όποια) αντίσταση.
- Το ηλεκτρονικό κύκλωμα - αφού κρατάει σταθερά τα watt - θα ανεβοκατεβάσει τα volt ώστε να επιλύσει την εξίσωση: P = V2 / R (αφού P και R είναι σταθερές).
- Ανάλογα με την αντίσταση που θα βάζεις στο κύκλωμα θα έχεις και διαφορετικά volt ώστε να κρατούνται σταθερά τα watt. Και βέβαια κάθε φορά θα είναι διαφορετικά τα αμπέρ αφού Ι = P / V

Στο κύκλωμα εισόδου έχεις 2 σταθερές: τα watt και τα (όποια) volt.
- Τα watt θα είναι τα ίδια με το κύκλωμα εξόδου (θεωρητικά - ας μην μπλέξουμε με απώλειες).
- Τα volt θα είναι σταθερά και ίσα με την ονομαστική τάση της μπαταρίας (ή την όποια τάση).
Με βάση τον τύπο I = P / V αφού τα Ρ & V είναι σταθερά θα είναι και το Ι σταθερό.

Πάντα λοιπόν για την παροχή ίδιας ισχύος θα τραβάμε ίδια αμπέρ από το κύκλωμα εισόδου, οπότε θα έχουμε ίδια κατανάλωση μπαταρίας.

Edit:
Επειδή βλέπω ότι πολλοί συγχέουν τον τρόπο λειτουργίας των μηχανικών mod και τον εξισώνουν με τα ηλεκτρονικά, ας πάμε να δούμε τι συμβαίνει με τα μηχανικά mods.

Τα μηχανικά mods αποτελούνται από ένα μόνο κύκλωμα που περιλαμβάνει και την αντίσταση.

Στο κύκλωμα αυτό έχουμε 2 σταθερές: την τάση (volt) και την αντίσταση (Ωμ). Για να υπολογίσουμε τα watt σ' αυτό το κύκλωμα χρησιμοποιούμε τον τύπο που χρησιμοποιήσαμε και πριν P = V2 / R. Είναι ευκολονόητο ότι αφού τα volt είναι σταθερά, αν αλλάξουμε αντίσταση θα μεταβληθεί και η ισχύς (watt). Επειδή η αντίσταση βρίσκεται στον παρονομαστή της εξίσωσης, βλέπουμε ότι όσο μικραίνει η τιμή της αντίστασης τόσο αυξάνει η ισχύς.

Από τον τύπο Ι = P / V βλέπουμε ότι τα αμπέρ αυξάνουν όσο αυξάνουν τα watt (αφού τα volt είναι σταθερά).

Αυτό οδηγεί αρκετούς στο εσφαλμένο συμπέρασμα ότι τα περισσότερα αμπέρ θα εξαντλήσουν πιο γρήγορα την μπαταρία. Σωστό αλλά λάθος! Τα παραπάνω watt θα εξαντλήσουν την μπαταρία. Αν τα watt κρατηθούν στο ίδιο επίπεδο, τότε και τα αμπέρ θα παραμείνουν ίδια.
« Τελευταία τροποποίηση: Μαρτίου 30, 2014, 07:09 από camber »

Αποσυνδεδεμένος xstatic255

  • *
  • 22
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν υπάρχει πόρτα που να μην ανοίγη
    • ComputerWizardGr
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #33 στις: Απριλίου 18, 2014, 13:09 »

Φιλε camber όλα όσα λες είναι σωστά σε ένα αρμονικό κόσμο χωρίς απωλειες! Δεν θα κάτσουμε τώρα να βρουμε τι απώλειες έχει η κάθε πλακέτα ξεχωριστά, άλλα χοντρικά για να καταλάβουν και όλοι,  όσο πιο μακριά είναι τα βολτ που χρειάζονται για να πάρουμε τα  watt που θελουμε από τα βολτ εισόδου (της μπαταρίας) τόσο μικρότερη θα είναι και αυτή η απώλεια. Δηλαδή κάποιος που ατμιζει στα 15 watt με μια αντίσταση 1.4 Ω  χρειαζεται περίπου( νόμος του ohm) 3.7 βολτ άρακαθολη την διάρκεια της μπαταρίας το στεπ απ η νταουν δεν θα απέχειπολύ -> μικρότερες απώλειες στο σύνολο της διαρκειας της μπαταρίας. Όλα εξαρτώντο απο την πλακέτα που χρησιμοποιει ο καθένας και το ποσοστό αποδοτικοτητας που έχει ( efficiency ) έχει η κάθε πλακέτα  στις διάφορες ρυθμίσεις.
Επισης για διαφορες μπαταριες ιδια χωριτηκοτητας δεν πρεπει να ξεχναμε και την εσωτερικη αντισταση που εχει η καθε μια( οσο πιο πολλα αμπερ μπορει να δωσει τοσο μικροτερη ειναι)  που και αυτη συμβαλλει σε απωλειες!


Διόρθωση κειμένου
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 18, 2014, 21:02 από joyeman »

Αποσυνδεδεμένος sensk3

  • ***
  • 858
  • Φύλο: Άντρας
  • Η πραγματικότητα ξεπερνάει την ανθρώπινη φαντασία!
Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #34 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2014, 01:31 »
Από μεταφορά

Για να βεβαιωθώ οτι κατάλαβα τα μεχρι τώρα ειπωμένα...

1) Εάν φτιάξω αντίσταση 1,8 ωμ θα έχω μικρότερη κατανάλωση ρεύματος από μία 1,5 ωμ? Εάν ναι, τότε γιατί να μην φτιάξω 2,8 ωμ για μεγαλύτερη οικονομία ρεύματος?

2) Εάν κάνω μεγαλύτερη αντίσταση (ατμίζοντας στα ίδια βατ) θα είναι πιό ζεστός ο ατμός?
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 01, 2014, 10:27 από Giannis Pap »

Αποσυνδεδεμένος Nemesis_rds

  • *****
  • 5569
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #35 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2014, 01:36 »
Τι παραπανω απο μερια απολαυσης μπορει να σου δωσει μια υποωμ σε ηλεκ/κο με full γκαζια ;;;;

Νομιζω απολυτως τιποτα.

 :dontknow: Το πιο πολυ που ατμιζω ειναι τα 13-14w σε kayfun.
Αυτη την απορια καντη στο νημα με τους drippers, Μπορει να βρεις απαντηση.


Απλα νομιζεις λογο θερμοκρασια , οτι εχεις ανωτερο αποτελεσμα.   

Η πολυ υψηλη θερμοκρασια δεν αναδεικνυει τη γευση, αλλα την καταστρεφει.
Κατα τη γνωμη μου παντα. :)

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #36 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2014, 01:47 »
Αυτο λεω και 'γω φιλε Πανο. Η θερμοκρασια θα χαλασει τη γευση , αλλα λογο θερμοκρασιας θα υπαρξει για καποιους η αισθηση οτι υπαρχει καλυτερο αποτελεσμα.


Aυτο που ειπες για τους drippers Πανο..........δεν το λεω , δεν το λεω, δε μαλωνω , δε μαλωνω... :laugh1:






Κωστα , οχι δεν θα ειναι πιο θερμος ο ατμος.  Απλα θα εχεις πιο ''βελουδινο'' ατμο , με ωραια γευση και αφου θα υπαρχει μεγαλη επιφανια ατμοποιησης , θα εχεις και πολυ καλο ντουμανι.


Ολα αυτα με ενα ξεκουραστο τροπο.


Και ναι,οσο μεγαλυτερη αντ/ση , τοσο πιο πολυ θα κρατησει και η μπαταρια.   Αυτο φυσικα θα πρεπει να ειναι και σε αναλογιες των Ωμ,Volts,Watts και Amperes .........


Με 2.0 Ωμ αντ/ση στα 10 Watts , εχεις στον ατμ/τη 2.2 Amps - 4.4 V


Με 0.5 Ωμ αντ/ση στα 10 Watts , εχεις στον ατμ/τη 4.4 Amps - 2.2 V
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτεμβρίου 01, 2014, 01:55 από shadockan »

Αποσυνδεδεμένος alexmach

  • *****
  • 2936
  • Φύλο: Άντρας
  • Dulcius Ex Asperis
Απ: Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #37 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2014, 02:03 »
Για να βεβαιωθώ οτι κατάλαβα τα μεχρι τώρα ειπωμένα...

1) Εάν φτιάξω αντίσταση 1,8 ωμ θα έχω μικρότερη κατανάλωση ρεύματος από μία 1,5 ωμ? Εάν ναι, τότε γιατί να μην φτιάξω 2,8 ωμ για μεγαλύτερη οικονομία ρεύματος?

2) Εάν κάνω μεγαλύτερη αντίσταση (ατμίζοντας στα ίδια βατ) θα είναι πιό ζεστός ο ατμός?


Η Κάθε πλακέτα, εχει το μαξιμουμ της απόδοσής της με καποιες αντιστάσεις. π,χ για το DNA 20 που το θυαμμαι και με ενδιαφέρει, θυμαμαι το μάξιμουμ, (δεν θυμαμαι ποσο ήταν, ή 93% ή 97%) να ειναι στα 2,5 Ωμ. Οποτε οι αντιστάσεις μου μιας και το χρησιμοποιώ αποκλειστικά ειναι καπου εκεί, απο 2,3 μεχρι 2,6. Και εχω δεί διαφορά, με τις αντιστάσεις του 1,5 σε διαρκεια μπαταρίας. ΑΠο την αλλη δοκιμασα και με 2,8 ωμ και 3 ωμ αντιστάσεις, και δεν ειδα διαφορά προς το καλυτερο, μαλλον προς το ελάχιστα χειρότερο, επειδή προφανώς δεν ειναι εκει το μέγιστο της απόδοσης της πλακέτας. Οποτε για να αποφασίσουμε, καλο θα ηταν να βρουμε αυτήν την πληροφορία για την κάθε πλακέτα αν ειναι βεβαια διαθέσιμη.
Μια αριθμητική δοκιμη παντως θα σας πείσει στο παρακάτω λίνκ.
Βάλτε αντίσταση 1,5 ωμ και οσα βατ θέλετε, και δείτε τα αμπερ.
μετά βαλτε με τα ίδια βατ 2,5 αντίσταση και δείτε την διαφορά.
http://www.onlineconversion.com/ohms_law.htm

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3887
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Απ: Απ: MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS
« Απάντηση #38 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2014, 03:12 »
Σε ηλεκτρονικά mods το ΜΟΝΟ που επηρεάζει τη διάρκεια της μπαταρίας είναι τα watt. Σχετική απάντηση είχα δώσει εδώ και εδώ.
Αυτά στη θεωρία. Στην πράξη ισχύει αυτό που λέει ο Άλεξ πιο πάνω. Κάθε πλακέτα διαφημίζει την αποδοτικότητά της, ας πούμε 90%. Αυτή την αποδοτικότητα όμως δεν την έχει σε όλο το εύρος λειτουργίας της, απλά είναι το μέγιστο που μπορεί να πιάσει. Αν δεν μπορούμε (που συνήθως δεν μπορούμε) να βρούμε αναλυτικά διαγράμματα απόδοσης, θα πρέπει οι ίδιοι να ανακαλύψουμε που λειτουργεί καλύτερα η πλακέτα μας ώστε να έχουμε μέγιστη αυτονομία.

Αποσυνδεδεμένος Buliwyf

  • *****
  • 1947
  • Φύλο: Άντρας
  • ιέεεεεεεεεπ!!!! αστ ναγκλίτσα κατ ρε!!!
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #39 στις: Σεπτεμβρίου 01, 2014, 10:20 »
Το ζήτημα στην κατανάλωση, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ είναι οι απώλειες.
Οι απώλειες οι οποίες υπάρχουν ακόμη και στο πιο απλό κύκλωμα (πχ μηχανικό) οφείλονται κατά κανόνα στις υψηλές εντάσεις ρεύματος λόγω της ύπαρξης της εσωτερικής αντίστασης της πηγής (μπαταρίας), κάτι που είναι αναπόφευκτο.
Έτσι, μπορεί η ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΗ ισχύς να είναι πχ 10Watts, αλλά οι απώλειες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με την ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ για αυτό ένταση ρεύματος.

Δίνω ένα παράδειγμα.
Μια αντίσταση 2Ω συνδεδεμένη με μια μπαταρία στα 4V, πρέπει να διαρρέεται από ρεύμα με ένταση 2Α (λιγότερο θα είναι, λόγω της εσ. αντίστασης, αλλά θα καταλάβετε το νόημα), και μας δίνει 8W (όλα αυτά θεωρητικά). Σε ένα μηχανικό, θα είχα απώλειες στην πηγή 2Χ2Χr=4r(σε W)
Με μια αντίσταση 1Ω, στην ίδια μπαταρία θα έχουμε ρεύμα 4Α  και ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΗ ισχύ 16W (την διπλάσια). Οι απώλειες όμως στην πηγή μας, θα ήταν 4Χ4Χr=16r. Δηλαδή οι τετραπλάσιες από πριν (και γιαυτό παρατηρείται πολλές φορές τέτοια θέρμανση στις μπαταρίες).
Αντίστοιχα, αν απαιτούσαμε και πάλι 8W, θα έπρεπε το ρεύμα να ήταν περίπου 2,83Α, και οι απώλειες στην πηγή 2,83Χ2,83Xr=8r, άρα οι διπλάσιες από ότι με την διπλή αντίσταση.
Αυτό προφανώς δεν σημαίνει μισή διάρκεια στην μπαταρία, και αξαρτάται από την εσωτερική αντίσταση της μπαταρίας μας. Όμως, αν πχ είχαμε απώλειες 0.2W στην πρώτη περίπτωση, στη δεύτερη θα είχαμε 0.8W και στην τρίτη 0.4W

Αν και είναι απλοϊκό το παράδειγμα, ελπίζω να έγινα κατανοητός....

Αποσυνδεδεμένος gxristop1

  • *
  • 28
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #40 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2014, 18:01 »
Και ερωτώ. αν εχουμε ενα μοντ η μια μπαταρια που μετραει και σε w, ανεξάρτητα απο τι αντισταση ω εχουμε, αν δινω 8w  θα παίρνω πάντα αυτό. Το ρωτάω αυτο γιατι δεν μπορώ να ασχολούμαι με τόσες πράξεις και υπολογισμούς. Με λίγα λόγια, εγώ που δεν θέλω να μετράω - υπολογίζω , η καλλήτερη λύση ειναι να έχω μπαταρία η μοντάκη που να διαβαθμίζει σε w, και ξεμπερδεψα, η κανω λάθος.

Αποσυνδεδεμένος dimitrisd

  • **
  • 159
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #41 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2014, 18:07 »
Σωσταα

Αποσυνδεδεμένος nikos523

  • ****
  • 1249
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #42 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2014, 18:35 »
Η μπαταρία δεν ρυθμίζεται.
Τα βατ που θα πάρεις καθορίζουν το ατμιστηκο αποτέλεσμα.
Για να τα υπολογίσεις σε μηχανικό μοντ φτιάχνεις την ανάλογη αντίσταση. Όσο πέφτει η μπαταρία πέφτουν και τα βατ.
Με Ηλεκτρονικό μοντ ρυθμίζεις τα βατ που θέλεις στο μοντ και τέλος. Οτι αντίσταση και να βάλεις θα δώσει τα ίδια.

Δεν χρειάζεται να αναλύσουμε περισσότερο για απώλειες και αποτυχημένες μεγάλες αντιστάσεις αφου φαντάζομαι δεν αναφέρεσαι σε επισκευασιμο ατμοποιητη.

Αποσυνδεδεμένος eftihis.k

  • ***
  • 678
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τι επηρεάζει την αποφόρτιση της μπαταρίας σε vv/vw mods ?
« Απάντηση #43 στις: Σεπτεμβρίου 18, 2014, 22:07 »
παιδια να κανω μια ερωτηση και εγω;
θελω να παρω 8 βατ.
μπορω να το πετυχω στο dna με 1,8 αντισταση ή μεγαλυτερη. οταν εχω την 1,8 ζηταω 3,9 βολτ ,με μεγαλυτερες αντιστασεις 4,2-4,5 βολτ.
δεν ειναι ευκολοτερο για την πλακετα να καλυψει λιγοτερη διαφορα σε βολτ απο την πηγη(μπαταρια);
και κατι ακομα,και στις 2 περιπτωσεις ζηταω τα ιδια βατ,ομως στην μεγαλη αντισταση εχει περισοτερο συρμα να θερμανει στην επιθυμητη θερμοκρασια.
αυτο δεν σημαινει παραπανω εργο αρα και καταναλωση μπαταριας;
δηλαδη 8 βατ με 0,15 συρμα και 8 βατ με 0,40 θα καταναλωνουν με τον ιδιο ρυθμο την μπαταρια;

Αποσυνδεδεμένος havales

  • *
  • 45
  • Φύλο: Άντρας
Η πιο απλή απάντηση που δεν την είδα πουθενά και στις 3 σελίδες που διάβασα και που αποδεικνύει ότι τα Watt "τρώνε" την μπαταρία και όχι τα Volts ή τα Amber είναι η ΔΕΗ.Μετράει κιλοβατώρες.Από αυτό φαίνεται η κατανάλωση του ρεύματος και για αυτό τις μετράει.Γιαυτό έχουν βγει και οι ενεργειακές λάμπες που συμφέρουν σε κατανάλωση οι οποίες έχουν 15 βατ ονομαστική ισχύ, δλδ. τόσο καίνε, αλλά φέγγουν σαν 75άρες.Δύο τηλεοράσεις με τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά ίδιας μάρκας,δεν έχουν την ίδια τιμή.Η διαφορά τους είναι πάντα ότι η μία καίει σαν 60αρα λάμπα στην μία ώρα και η άλλη σαν 25αρα.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
MODS - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS Mods 2134 359883 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 01:29
από thanoulis
Vaporesso Eco One 2ml Pod Kit [PODS - AIO (Όλα σε ένα)] 2 1001 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 18, 2024, 14:40
από Tem
Stars, δημόσια πρόσωπα, διάσημοι και ηλεκτρονικό τσιγάρο [Άτμισμα δημοσίως] 319 114240 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 14, 2024, 11:09
από karga
Κλώνοι επισκευάσιμων - Ερωτήσεις εξπρές και νέες κυκλοφορίες [Κλώνοι επισκευάσιμων] 2924 450074 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:54
από anetost
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1030 110724 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 13, 2024, 20:16
από Antiprosopos
Σύρματα NiChrome, Kanthal (και άλλα πολλά) και χρήση τους σε αντιστάσεις. [Περί αντιστάσεων (τεχνικά)] 3093 374792 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 11, 2024, 02:04
από neofitosgr
Τσιγαρίσιες γεύσεις (καπνικά υγρά ή αρώματα) ΥΓΡΑ (γενικά) 1463 328166 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 21:22
από madmama
Vaporesso GEN SE [Ηλεκτρονικά mods] 0 1070 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 08, 2024, 20:38
από zamploutos
Zenith -Pro & Zlide Ατμοποιητές "εμπορίου" 13 6433 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 06, 2024, 23:23
από Antiprosopos
Steam Crave Aromamizer Classic MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 20 15289 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 05, 2024, 10:27
από Giorgos F
Ambition Mods Gate MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 208 29356 Τελευταίο μήνυμα Νοεμβρίου 04, 2024, 18:22
από kpoul
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 99927 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F