Από την Πέμπτη έχω στα χέρια μου το ροζουλί eComC με την 650 mah twist VW μπαταρία. Τον ατμοποιητή τον χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά, τη μπαταρία όχι, μια και πρέπει να φορτίζει ενδιάμεσα.
Το πακέτα έφτασε «σπασμένο» στα χέρια μου από την ecig Hellas ως σετ δοκιμής, μέσω του συνατμιστή camber και περιλάμβανε μια μπαταρία, τον ατμοποιητή και μια ανταλλακτική κεφαλή. Το πλήρες μονό πακέτο περιλαμβάνει:
Το μονό: 1 μπαταρία 650 ή 900 ή 1300 mah σε 510 σπείρωμα
1 ατμοποιητή με 2 επιστόμια και 2 κεφαλές C2
1 φορτιστή (τοίχου + micro usb καλώδιο)
2 καλύμματα επιστομίων μαζί με οδηγίες χρήσης και κάρτα εγγύησης
Διατίθεται σε εξής χρώματα: Ασημί, μαύρο, ασπρο, ροζ, κόκκινο για τις 650ρες μπαταρίες
Ασημί-μαύρο για τις 900ρες (με επιβάρυνση 2 ευρώ)
Ασημί-μαύρο για τις 1300ρες (με επιβάρυνση 4 ευρώ)
Παρουσίαση: elegant ego style η.τ. μεσαίου μεγέθους και με όμορφη περλέ βαφή. Το επιστόμιο από σκληρό πλαστικό είναι τύπου 510 και αντικαθίσταται με οποιοδήποτε 510 επιστόμιο. Η φόρτισή του γίνεται από οποιοδήποτε micro usb καλώδιο. Η εισαγωγέας εταιρία δίνει ως υλικό κατασκευής τον ανοξείδωτο χάλυβα. Το ύψος της 650ρας μπαταρίας με 510 σπείρωμα είναι 9.8 εκατοστά, 1.5 εκατοστό κοντύτερη από την ego spinner 1 στα 1300.
Χρήση: Σε γενικές γραμμές εξεπλάγην ευχάριστα από την απόδοση τόσο της μπαταρίας, όσο και του ατμοποιητή
Μπαταρία: είναι vw πλέον, από 5.1 ως 10 βατ και πιθανότατα τα δίνει και τα 10, χωρίς περιορισμό αμπέρ. Βασισμένη στην πετυχημένη twist, με περιστρεφόμενο διακόπτη, κομψό κουμπί και λαμπάκι ένδειξης μπαταρίας διπλα του. Στον ατμοποιητή του πακέτου, που είναι 2.5 ομ, ήταν αισθητή η διαφορά τραβήγματος οσο ανέβαινα από τα 8.5 βατ (4.6 βολτ σύμφωνα με το dna) στα 10 βατ (5 volt σύμφωνα με το dna). Αυτό την κάνει πιο ισχυρή από την σπινερ 1.
Συγκριτικά επίσης, δοκίμασα τον ατμοποιητή στα 10 βατ στην ecom μπαταρια και το dna. Τα 10 βατ του dna ατμιστικά μου φάνηκαν ελάχιστα πιο ισχυρά, ενώ σε σχέση με τη σπινερ 1 στα 9.2 βατ, η joyetech μπαταρία αποδείχτηκε ατμιστικά λίγο πιο ισχυρή.
Δοκίμασα τη μπαταρία και με άλλους ατμοποιητές (σοφια, dripper, smok terminator, Gemini mini-οι επισκευάσιμοι στα 1.5 ως 1.9 ο τζεμινι στα 1.9 ομ) με ικανοποιητικότατο αποτέλεσμα ατμιστικά. Η μπαταρία λοιπον, ξέχωρα από το σύνολο, είναι μια ικανοποιητικότατη ατμιστική προσθήκη για μια έξοδο ή αν τελειώσει η μπαταρία του μοντ. Στον υπολογιστή μπορείτε να τη λειτουργήσετε και ως passthrough αν δεν σας ενοχλει το καλώδιο στο πλάι
Σύμφωνα μη την κατασκευάστρια εταιρία, το λαμπάκι ένδειξης μπαταρίας αναβοσβήνει πιο συχνά όσο τελειώνει η μπαταρία (όταν πατάμε το κουμπί) Κάτι τέτοιο δε διαπίστωσα, όπως επίσης το φως πίσω από το κουμπί δε σβήνει όταν η μπαταρία φορτίζει. Μου ανακοινώθηκε όμως ότι η μπαταρία του πακέτου είναι από τα δοκιμαστικά κομμάτια και δν είχε τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Ωστόσο, δε μου άρεσε η αίσθηση του usb βυσματος. Το καλώδιο δυσκολεύεται για να μπει. Κάποια στιγμή που το ζόρισα, γλίστρησε πάνω στη μπαταρία κι έκανε μια ασχημη γρατζουνιά στο χρώμα της.
Ατμοποιητής: Αν για την μπαταρία περίμενα μια κλασική twist joyetech, για τον ατμοποιητή δεν περίμενα τίποτα. Ομολογώ ότι με μισή καρδιά έπιασα να κάνω τη δοκιμή. Η κεφαλή C2 είναι η bottom coil εκδοχή της joye. Ως γνωστόν, η μέτρια γεύση των BC, το ήπιο χτύπημά τους, οι μπουρμπουλήθρες, η υπερθέρμανση της κεφαλής και οι διαρροές τους, μαζί με τη μικρή διάρκεια ζωής των κεφαλών δε με ικανοποιησαν ποτέ. Να όμως που έπεσα στην εξαίρεση.
Ο eComC ατμοποιητής μπορεί να έχει τη μέτρια γεύση όλων των ΒC, αλλά κανένα άλλο από τα ελαττώματά τους. Δοκίμασα με πλήρη επιφύλαξη 6ρα νικοτίνη, όση βάζω στον Gemini mini και τους επισκευάσιμους με βαμβάκι και πήρα χτύπημα. Ελάχιστα υποδεέστερο, αλλά όχι σε βαθμό που να προσθέσω σταγόνες 40ρας βάσης για ενίσχυση. Σε απανωτές τζούρες ο ατμοποιητής ούτε υπερθερμάνθηκε, ούτε αρχισε μπουρμπουλήθρες, ούτε διαρροές. Ισως βεβαια για το τελευταίο να ευθύνεται το εξτρα oring στην εξωτερική πλευρά του πόλου, που δεν το συνάντησα σε άλλο ατμοποιητή. Υποδειγματική πάντα συμπεριφορά, με αρκετά χαλαρή και άνετη τζούρα και ευελπιστώ καλή διάρκεια κεφαλής αν κρίνω από τη απόδοσή του μετά από 25 περίπου μλ. Ελπίζω η επόμενη κεφαλή που θα ανοιξω να μην έχει διαφορετική συμπεριφορά.
Η τιμή της άλλωστε δεν το επιτρέπει. Σοβαρό μειον του ατμοποιητή το χαλαρό κούμπωμα του επιστομίου, που βγαίνει με την παραμικρή πίεση ή ζορισμα σε τσέπη. Θέλει πολλή προσοχή για να μην χαθεί
Συνοψίζοντας:
Θετικά:Ποιότητα Joyetech
Κομψή εμφάνιση
Δυνατή μπαταρία
Καλή διάρκεια για 650ρα
Ομορφος σχεδιασμός
Χρώματα – περλέ βαφή
Passthrough λειτουργία
Απευθείας κούμπωμα επισκευάσιμων
Φορτιση από micro usb – δε χρειάζεται ειδικός φορτιστής ego – πρακτικα φορτίζει από οποιοδήποτε καλώδιο κινητού ή power bank
Ατμοποιητής χωρίς συμπεριφορά πριμαντόνας. Απροβλημάτιστη, σταθερή λειτουργία, κατάλληλος για αρχάριους.
Δυνατότητα χρήσης οποιουδήποτε 510 επιστομίου
Ικανοποιητικό χτύπημα
Δεν υπερθερμαίνεται σε σκληρή χρήση, δεν εμφανίζει μπουρμπουλήθρες και διαρροές.
Διαθέτει εξτρά ορινγκ στεγανοποιησης στην εξωτερική πλευρά του πόλου
Κομψή μεταλλική επένδυση του ατμοποιητή
Αρνητικά:Η βαφή «τραυματίζεται» εύκολα
Ελλειψη χρωμάτων στις 900-1300 mah μπαταρίες
Η usb είσοδος φορτισης δεν καλύπτεται με καπάκι. Δεν διανοούμαι να ρίξω χύμα τη μπαταρία στην τσάντα ή να την πάρω μαζί μου σε θαλασσα. Λίγη σκόνη, σκουπιδάκια, άμμος, ακόμη κι ένα ξεφτίδι από χαρτομάντιλο μπορούν να την καταστρέψουν
Υπερβολικά στενή usb εισοδος
Λίγο μεγάλο μέγεθος για 510 μπαταρία συγκρινόμενη με τον ανταγωνισμό. Στις μεγαλύτερες χωρητικότητες το μήκος της είναι απαγορευτικό.
Πολύ χαλαρό και λίγο άκομψο επιστόμιο
κλασική μετρια γεύση bottom coil
Δυσκολία στην αναπλήρωση υγρού σε χώρους με μη επαρκή φωτισμό. Το «παραθυράκι» ελέγχου του υγρού είναι μικρό.
H κεφαλή δεν είναι βιδωτή, αλλά κουμπωτή, ένα σχετικό ζόρι το θέλει
ΤΙΜΗ-ΤΙΜΗ-ΤΙΜΗΑν και joyetech, που είναι μια εταιρία γνωστή για την ποιότητα κυρίως των μπαταριών της, η τιμή του ecom δεν είναι η καλύτερη δυνατή. Σχεδόν 48 ευρώ το μονό σετ, με τον ατμοποιητή να πωλείται ξεχωριστά στα 16 ευρώ, τη μπαταρία στα 30.5-35.5 ανάλογα με τα mah και την κεφαλή στα 5 ευρώ!!!! Δεν είναι από τα φθηνότερα της αγοράς, αλλά (για να λέμε και του στραβού το δίκιο) η ecig.gr δίνει 20% έκπτωση στα μέλη του φόρουμ και δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 30 ευρώ, οποτε η τιμή του μονού σετ διαμορφώνεται στα 38,5 ως 41.5 ευρώ (650-1300mah) και του διπλού (πλήρης λύση για αρχάριο ατμιστή) στα 52 για 650ρες μπαταρίες και στα 60 για 1000ρες μπαταρίες. Το κόστος για σταρτερ κιτ με πολυβολτικές μπαταρίες, φορτιστές, ατμοποιητές κλπ δεν είναι τόσο υψηλό, αλλά είναι υψηλό το κόστος της κεφαλής στα 4 ευρώ με την εκπτωση ή στα 5 ευρώ αν το πάρει από συνεργαζόμενα καταστήματα χωρίς έκπτωση. Και ο ατμοποιητής αν χρειαστεί αντικατάσταση είναι ακριβός.
Συνοψίζοντας, μπορεί τα αρνητικά να φαίνονται αρκετά, αλλά είναι δευτερεύουσας σημασίας, εκτός ίσως από την τιμή των μεμονωμένων κομματιών. Το σημαντικό είναι ότι στα χέρια αρχάριου θα δώσει μια καλή λύση για άτμισμα χωρίς προβλήματα, αλλά δεν θα απογοητεύσει και τον εμπειρο και απαιτητικό ατμιστή σαν εργοστασιακό σετάκι. Η τιμή των ανταλλακτικών με προβληματίζει, διότι είναι τέτοια, που τη δικαιολογεί μόνο πολύ καλή ποιότητα και διάρκεια σε όλες τις κεφαλές που θα αγοράσει ένας χρήστης. Για το συγκεκριμένο θέμα δεν μπορώ να εκφέρω ακόμη άποψη, θέλει χρήση του προιόντος για αρκετό καιρό.
Όπως εγραψα και στην αρχή του ποστ, το σετ μου το προμήθευσε για τη δοκιμή η ecig Hellas, αντιπρόσωπος της joyetech στην Ελλάδα (ecig.gr) και διατίθεται επίσης στα συνεργαζόμενα καταστήματα.