vv σημαίνει variable voltage. vw σημαίνει variable wattage.
Πρακτικά, ατμίζουμε σε βατ. Δηλαδή αυξομειώνουμε την ισχύ της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα βολτ, αυξάνοντας δηλαδή την τάση.
Η σχέση μεταξύ τους είναι ohmXvolt=watt. Δηλαδή αντίσταση 2 omh σε τάση 4volt = 8 watt. Η ίδια αντίσταση στα 4.5 volt ισοδυναμεί με 9 watt.
Αυτά θεωρητικά. Στην πράξη εσύ βάζεις πάνω έναν ατμοποιητή και ρυθμίζεις τα βολτ αυξομειώνοντας μεχρι να βρεις την τάση που σου κάνει ικανοποιητικό το άτμισμα.
Αν όμως αλλάξεις ατμοποιητή ή αλλάξεις κεφαλή στον ίδιο ατμοποιητή, ή με τη χρήση αυξηθεί ή πέσει η αντίσταση του ατμοποιητή, πλέον θα πρέπει να ξανα-ανεβοκατεβάσεις τα βολτ για να βρεις την επιθυμητή τάση.
Οπότε, η εναλλακτική λειτουργία με ρύθμιση των βατ, θα σε εξυπηρετήσει πιο πολύ. Παίζεις με τον ροοστάτη των βατ μέχρι να βρεις το σημείο που σε ικανοποιεί. Αν μετά από μια μέρα αλλάξεις κεφαλή ή ατμοποιητή ή αλλάξει ομική αντίσταση η κεφαλή σου λόγω χρήσης, αυτόματα η μπαταρία αυξομειώνει τα βολτ, ώστε να κρατήσει σταθερά τα βατ που εσύ ρύθμισες.
Αυτά θεωρητικά. Στην πράξη θα διαπιστώσεις ότι αν δε βάλεις εσύ χεράκι, δουλειά δε θα γίνει. Διότι αλλάζοντας ατμοποιητή, ο άλλος που θα βάλεις μπορεί να θέλει περισσότερο ή λιγότερο ρεύμα για να σε ικανοποιήσει το ίδιο, αναλογικά με κάποιον αλλο που φοράει τα ίδια ομ στην αντίσταση. Μια καινούρια κεφαλή πάντα θέλει αναλογικά λιγότερα βολτ/βατ από ότι μια που έχει κάνει 10μλ, ακόμη κι αν δεν έχουν μειωθεί στην πορεία τα ομ της. Και όταν είναι στα τελευταία της, πιθανον να θέλει να πουσάρεις το ρεύμα για να συνεχίσει να αποδίδει ικανοποιητικά.
Οπότε, πειραματίσου και με τα δυο και δες τι σε βολεύει.
Φύγαμε λιγάκι εκτός θέματος κι απολογούμαι, αλλά αν σε έστελνα στο αντίστοιχο νήμα, θα έπρεπε ίσως να διαβάσεις περισότερο. Γενικά να ξέρεις πως όποιες απορίες κι αν έχεις, υπάρχει το κατάλληλο θέμα. Πάντα βέβαια υπάρχουν τα νήματα των νέων με τις γενικές απορίες.