BonecrusheR ,
οταν το μεγαλυτερο συρμα των ατμοποιητων ηταν το 0.20mm και οι ατμοποιητες ειχαν εγγυηση 28 ημερες , αλλα ο Βασιλης ειχε αγορασει το Provari με 200€ και ηθελε να ατμισει στα 6V, το συρμα αυτο δεν αντεχε και ερχοταν το καμενο.
Οταν λοιπον ο Βασιλης πηγενε στο μαγαζι για παραπονα , το καταστημα ρωτουσε τον Βασιλακη στα ποσα Volts ατμισε .
Ο Βασιλακης ελεγε την αληθεια και το καταστημα τοτε ειχε τη δικαιολογια οτι ο ιδιος την εκαψε με τα Volts που εδωσε , αρα φταιει ο Βασιλης.
Ετσι η εγγυηση πηγενε χαλαρα περιπατο και ο Βασιλης αγοραζε καινουριο ατμοποιητη.
Οταν ομως μετα απο λιγο καιρο ο Βασιλης εκανε παραπονα για το οτι δεν του αρεσει στα 4.2V και θελει παραπανω , τοτε το καταστημα για να συνεχίσει να τον εχει πελατη , του ελεγε οτι δεν κανει να ξεπερνα τα 4.2V γιατι ετσι το υγρο θα γινει .............. δηλητήριο ............
Αν θελεις λοιπον μια αποδειξη ακομα πιο τρανταχτη , κοιτα πιο κατω....
6.0 V
3.1 A
2.0 Ωμ
20 WATTS
4.47 V
4.47 A
1.0 Ωμ
20 WATTS
3.1 V
6.3 A
0.5 Ωμ
20 WATTS
1.4 V
14 A
0.1 Ωμ
20 WATTS
Αυτο που βλεπεις εδω , σημαινει οτι οποιαδηποτε αντισταση και αν εχεις , αν εχεις ρυθμισει 20 Watts , η αποδοση θα ειναι ιδια .
Οσο και αν φαινεται τρελο , αυτη ειναι η αληθεια .
Ατμιζουμε με την ανοδο της θερμοκρασιας στο συρμα .
Ο τροπος με τον οποιο μπορουμε να ανεβασουμε τη θερμοκρασια στο συρμα , ειναι μεσο των Watts που στην ουσια ειναι ι ισχυς με την οποια ''σπρωχνουμε'' το ρευμα να περασει μεσα απο το συρμα .
Οσο περισσοτερα Watts ζηταμε , στην πραγματικοτητα απλα ζηταμε μεγαλυτερη ποσοτητα ρευματος .
Ανεβαζοντας λοιπον Watts και προσπαθοντας να σπρωξουμε αυτη την ποσοτητα σε ενα στενο αγωγο , θα εχουμε συσσωρευση ποσοτητητας ρευματος , αρα και αναπτυξη θερμοκρασιας .
Τα Volts που βλεπουμε στην οθονη και να μην υπηρχαν καθολου , δεν θα ειχαμε κανενα απολυτως προβλημα .
Ειναι απλα μια ενδειξη για το ποσα Volts αντιστοιχούν στα Watts ή στην ποσοτητα που εχουμε επιλεξει να ατμισουμε .
Δεν εχουν λοιπον καμια επιδραση στην ενταση του ατμισματος .
Ακομα παραπερα .... , εχουμε τη λαθος αντιστοιχία των Ohms με τα Watts ......
Σε πλακετες οπως αυτες που εχουμε σημερα , οι οποιες ειναι step down ή αλλιως πλακετες με υποβιβαστη τασης , τα Ohms δεν εχουν καμια απολυτως επιδραση , διοτι αυτες οι πλακετες ειναι ικανες να παρακαμψουν την ταση της μπαταριας και να δωσουν το ρευμα που ζηταμε , σε αντιθεση με τα μηχανικα που δινουν το ρευμα που εχει η μπαταρια και αντιθετα με τις step up πλακετες οι οποιες εχουν μονο ανορθωτή τασης και χρειαζεται να φτιαχνουμε αντιστασεις με τυπικη τιμη στο 1.5 Ohms για να υπαρχει αντιστοιχία με το ωφέλιμο ευρος λειτουργιας που εχουν οι πλακετες αυτες απο την κατασκευη τους , που ειναι απο 3.7 V μεχρι τα 4.5 V .
Αυτο ειναι ενα ευρος λειτουργιας αυτων των πλακετων που απο τον κατασκευαστη εχει ρυθμιστει σαν το καλυτερο δυνατο για την καλυτερη και πιο ομαλη λειτουργια της πλακετας .
Οτι μπορει να δωσει παραπανω .... φυσικα και μπορει .....
Οσο για τα micro coil ......
Οπως εγραψα και στο αλλο νημα , τα coils ειναι :
1 mm = mini coil
2 mm = micro coil
3 mm = mega coil
Τα macro coil δεν το ξερω και ετσι δεν μπορω να εχω γνωμη , αλλα η αρχικη ιδεα των coils αυτων , δεν ηταν ουτε η ενωση των σπειρων , ουτε το παχος του συρματος .
Το πρωτο micro coil εγινε απο ενα τυπα που προσπαθησε να βαλει τις σπειρες που ειχε ο ετοιμος εργοστασιακος ατμοποιητης dripping μεσα στο κεραμικο και δεν μπορουσε να βαλει την αντισταση μαζι με το τροφοδοτικο υλικο.
Ετσι εστρηψε το συρμα σε ενα αξονακι 2mm , εβαλε την αντισταση στο κεραμικο και μετα περασε το τροφοδοτικο υλικο.
Ηταν αντισταση με μικρα κενα γιατι δεν μπορουσε να φτιαξει τα εργοστασιακα σχεδον ανυπαρκτα κενα που ειχε η ετοιμη αντισταση ωστε να χωραει μεσα στο κεραμικο και μερικες σπειρες ακουμπουσαν μεταξυ τους .
Οποτε αφου ετυχε να μη του κανει καποιο βραχυκυκλωμα και δουλεψε κανονικα , την αφησε ετσι ....
Αφου λοιπον δουλευε , ενωσε τις σπειρες για να χωρεσει στο κεραμικο πιο ευκολα .
Η ονομασια ομως micro coil ανηκει στην εσωτερικη διαμετρο της αντιστασης και οχι στο αν ειναι ή οχι οι σπειρες ενωμενες ....
Επισης , οι αντιστασεις με ενωμενες τις σπειρες , δεν εχουν καλυτερη αποδοση για ενα και παρα πολυ απλο λογο....
Οταν εχουμε ενωσει τις σπειρες , τοτε ο ατμος που παραγεται μπορει να εξελθει απο το ...... tube ...... που εχουμε φτιαξει , απο δεξια και αριστερα της αντιστασης .
Αρα θα εχουμε μονο δυο σημεια διαφυγης του ατμου κι αυτο με το ζορι.
Το ιδανικό κατα τη γνωμη μου και κατα το τι λεει η λογικη και η φυσικη , οταν εχουμε μικρα κενα θα εχουμε και τη συγκεντρωση της θερμοκρασιας , αλλα και το αποτελεσμα απο ολες τις σλειρες ατοφιο , γιατι ο ατμος θα εχει διαφυγη και ετσι θα παρουμε το αποτελεσμα απο την καθε σπειρα .
Οποτε οταν εχουμε ενωμενες τις σπειρες , το μεγαλυτερο αποτελεσμα θα το εχουμε απο τις σπειρες που ειναι στις ακρες , και το κυριοτερο θεμα εδω , ειναι οτι οι σπειρες αυτες , θα ατμοποιουν το μεγαλυτερο μερος του υγρο που υπαρχει στο τροφοδοτικο υλικο ή αυτο που ερχεται να ποτισει την αντισταση και το τροφοδοτικο υλικο , σχεδον πριν μπει μεσα στο .... tube ... , με αποτελεσμα οι υπολοιπες σπειρες να ''καινε'' χωρις να υπαρχει αρκετο υγρο στο εσωτερικο της αντιστασης , γιατι η διελευση του υγρου στο τροφοδοτικο υλικο , γινεται αποκλειστικά απο τη μεσα μερια του coil.
Σε ανοιχτες σπειρες το υγρο μπορει να ''περπατησει'' μεσα αλλα και πανω απο την αντισταση και ετσι να υπαρχει καλυτερη τροφοδοσια .......