Προσοχή: Παρακαλώ οι 5 του forum που εχουν προμηθευθεί (η περιμένουν να λάβουν) το Black Line να μην διαβάσουν το μύνημά μου, ωστε να μην επηρρεαστεί το δικό τους review!!!Λοιπόν, μπορεί να μην ήμουν στους πρώτους 5 που θα κάναν το review, αλλά μιας ήθελα εξ'αρχής να το πάρω (και είμαι και πεισματάρης σε βαθμό κακουργήματος (
), πήγα από μόνος μου την Δευτέρα και προμηθευτηκα ενα Nobacco Black Line, μαζί με ενα usb passthrough.
Το χρησιμοποιώ ήδη συνεχώς εδω και 2 μέρες, και ιδού οι πρώτες εντυπώσεις (σε παγκόσμια αποκλειστικότητα!
:
1. Συσκευασία/Περιεχόμενα: Το Black Line ερχεται σε μια πολύ μικρή συσκευασία, όμορφα πακεταρισμένο. Μέσα στο κουτί περιέχεται ο φορτιστής, 2 atomiser, 2 manual μπαταρίες και το εγχειρίδιο χρήσης. Αρκετά πρακτικό και καλαίσθητο.
Το passthrough ερχεται σε ξεχωριστό κουτί (παραδόξως, διπλάσιο σε μέγεθος από το υπόλοιπο kit)
2. Μέγεθος/Χρώμα Το Black Line είναι συνολικού μεγέθους 11,1cm, από τα οποία 6,5 είναι η μπαταρία και τα υπόλοιπα είναι ο συνδυασμός atomiser-cartridge. Όλο το e-cig είναι χρώματος μαυρο (ματ), με χρυσό στο σημείο που ενώνεται το atomiser με την μπαταρία, και ενα πορτοκαλί led στην άκρη.
3. Μπαταρίες: Οι μπαταρίες έρχονται προφορτισμένες, αλλά εγω έκανα την διαδικασία που περιγράφεται στο manual (η οποία είναι: 8 ώρες πρώτη φόρτιση, 20 λεπτά χρήσης και μετά αλλη μια ώρα φόρτιση).
Οι μπαταρίες είναι manual, δηλαδή για να λειτουργήσουν πρεπει να πιέζουμε το κουμπάκι που βρίσκεται πάνω τους. Αυτό εχει το καλό πως επιτρέπει την τζούρα να είναι όσο μεγάλη θέλουμε. Επίσης εχουν μια "σφραγίδα" στην τρύπα, η οποία την προστατευει από το να στάξει υγρό μέσα.
4. Cartridge To φιλτράκι είναι ενιαίο, με 2 τομές στα πλάγια και μια τρυπούλα κάτω. Χωράει περίπου 12-14 σταγόνες υγρού.
5. Atomiser: Το atomiser είναι κλειστού τύπου, αρσενικό με 2 τρύπες εξαερισμού
6. Passthrough Θυμίζω εδώ πως το passthrough πωλείται ξεχωριστά από το υπόλοιπο πακέτο.
Το passthrough είναι μαυρο, με συνολικό μήκος στα 50cm. Αποτελείται από μια "μπαταρία" την οποία βιδώνεις στο atomiser στην θέση της κανονικής, το καλώδιο με την κατάληξη usb (φυσικά) και ενα κουτί που στεγάζει μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία η οποία δίνει ρευμα στην περίπτωση που το usb δεν δουλευει.
Λοιπόν, αφου τελειώσαμε το επίσημο τυπικό της περιγραφής, πάμε στις εντυπώσεις.
Οi λόγοi που φαγώθηκα να πάρω το Black Line ήταν 2: Το ότι ήταν μαυρο (και ήθελα κάτι σε μαυρο λίγο πιο διακριτικό από την mini pipe μου) και το ότι ήταν συμβατό με την E-case του Prestige μου (που ήταν και ο λόγος γιατι δεν πήρα το μαυρο Evo). To ότι είχε και passthrough ήταν ενα εξτρα bonus στην επιλογή.
Μετα από 2 μέρες χρήσης μπορώ να πω πως είμαι (σχεδόν) απόλυτα ευχαριστημένος!
Κατ'αρχάς βγάζει ατμο... πολύ ατμο!!! Ακόμα και συμβατικό τσιγάρο δύσκολα βγάζει τόσο!
Οι manual μπαταρίες σου επιτρέπουν να τραβήξεις όσο μεγάλη τζουρα θες, και είναι συνεπέστατες στην απόδοσή τους, πράγμα που σημαίνει... ντουμάνι!
Ωραίο, παχύ και πηχτό....
Το throat hit είναι επίσης αξιοπρεπέστατο. Το δοκίμασα με 3 διαφορετικά υγρα (Nobacco low, Ecopure medium και Ecopure rich v-high), και είχα πολύ καλό hit και στις 3 περιπτώσεις. Στο high ειδικά είχα μπουκώσει στις 3 τζούρες. Πήρα και ενα πακέτο μαμίσια high, αλλά δεν μπορώ να πω πως με ενθουσίασαν σαν γευση. Πολύ "ουδέτερα" για high. Σε άλλους ίσως να αρέσει.
Με το Ecopure όμως η γευση ήταν φανταστική.
Οι μπαταρίες κρατάνε άνετα 2,5 ώρες, με μάξιμουμ τις 3, και παραμένουν συνεπείς μεχρι το τέλος, χωρις να πέσει η απόδοσή τους.
Μετα τον πρώτο κύκλο φόρτισης το manual προτείνει 1 ώρα φόρτιση, είτε πρασινίσει το λαμπάκι είτε όχι. Και πρακτικά τόσο είναι. Ποτε δεν είδα (σε πλήρως αποφορτισμένη μπαταρία) το λαμπάκι να αναβει πιο πριν από την μια ώρα. Σε μη πλήρη αποφόρτιση το εχω δει να ανάβει και στα 20 λεπτά, αλλά ακόμα δεν εκανα την δοκιμή για το πως επηρρεάζει την απόδοση της μπαταρίας το να το βγάλω.
Το κουμπί του manual switch είναι βολικότατο. Πατιέται αρκετα ευκολα ωστε να μπορείς να το χρησιμοποιείς κρατώντας το στα δάχτυλα σαν κανονικό τσιγάρο, αλλά όχι τοσο ευκολα ωστε να δημιουργεί πρόβλημα αν το βάλεις στην τσέπη σου.
Εννοείται βέβαια πως ουτε λόγος για πρόβλημα με δυνατούς ήχους/αέρα κλπ.
To passthrough είναι μαγεία σκέτη!!
Ειλικρινά, όσοι αγοράσετε Black Line επενδύστε και σε ένα passthrough. Και μόνο το γεγονός του ότι (πχ για το γραφείο) δεν χρειάζεται να αλλάζω μπαταρίες, φτάνει και περισσευει. Η επαναφορτιζόμενη μπαταρία που έχει το passthrough κρατάει για (περίπου) 3 ώρες και είναι μια καλή καβάντζα ακόμα και αν είστε έξω και ξεμείνετε εντελώς από μπαταρίες, μιας και δουλευει αυτόνομα (αν φυσικά δεν σας πειράζει που θα είστε στο δρόμο καπνίζοντας ενα τσιγάρο με καλώδιο
)
Τέλος, το design (για όσους δίνουν σημασία σε κάτι τετοια) είναι πολύ καλό και κομψό. Θυμίζει πουράκι, και σε μέγεθος και σε βάρος.
Φυσικά δεν είναι όλα ρόδινα! Το Black Line το βασανίζουν κάποιες λεπτομέρειες που, αν δεν υπήρχαν θα μιλάγαμε πράγματι για το κορυφαίο e-cig.
Πρώτο και κύριο.... το στάξιμο! Πολλές φορές ξεφευγει υγρό από το σημείο που ενώνεται το φιλτράκι με το atomiser. Μην φανταστείτε κανένα ποτάμι φυσικά! Ελάχιστο, ισα ίσα να σου νοτίσει λίγο τα δάχτυλα. Και αυτό δεν συμβαίνει μόνο όταν γεμίζω εγω τα φιλτράκια, αλλά ακόμα και με τα μαμίσια του.
Δοκίμασα και με τα 2 atomiser και διαφορετικά φιλτράκια. Καποια ήταν πιο σφιχτα, άλλα πιο μαλακά, αλλά όλα ειχαν το ίδιο θέμα.
Το πρόβλημα λύνεται κάπως αν σκουπίσουμε με χαρτί καλά το φιλτράκι πριν το βάλουμε μέσα. Αν το ξεχάσεις... θα στάξει!
Δευτερο πρόβλημα, το atomiser μετα από 3-4 βαθιές τζούρες καίει! Δεν ζεσταίνεται απλά, καίει!!! Αυτό δεν ενοχλεί τόσο τον καπνιστη που κάνει την τζούρα του, περιμένει, και μετα από λίγο κάνει την δευτερη (αρα προλαβαίνει να κρυώσει), αλλά εμένα (που είμαι τζουρα-τζούρα-τζουρα-τζούρα μέχρι να μπουκώσω) με ενοχλεί.
Γι'αυτό φταίνε σίγουρα οι 2 μόνο τρύπες που έχει για εξαερισμό. Δοκιμάζοντας το με το atomiser του Prestige (που εχει 4 τρύπες) είχα την ίδια απόδοση και πολύ λιγότερο ζέσταμα.
Τρίτο πρόβλημα... Πίνει! Και πίνει σαν Αμερικάνος νάυτης!!!
Το ντουμάνι και το throat hit απαιτούν θυσίες! Και μια τέτοια θυσία είναι και η κατανάλωση υγρού. Το φιλτράκι με έβγαλε σκάρτα 6-7 τσιγάρα, αλλά οφείλω να ομολογήσω πως κι'εγω του άλλαξα τα φώτα με πολύ βαθιές τζούρες
Αξίζει βέβαια τον κόπο ποιοτικά, καθώς ο ατμος είναι πλουσιότατος.
Το καλώδιο του φορτιστή είναι μόλις 20 εκατοστα.
Οκ, αυτό είναι λεπτομέρεια της υπολεπτομέρειας, αλλά αμα η πρίζα σου είναι ψηλά στον τοίχο, ε,δεν είναι και ότι καλύτερο να κρέμεται!
Τέλος (και αυτό ενδιαφέρει μόνο τους χρήστες που εχουν ήδη το prestige), παρότι όλα τα ανταλλακτικά (μπαταρίες/φορτιστές/ατομάιζερ) είναι απολύτως συμβατα μεταξύ Prestige/Black Line, ΔΥΣΤΥΧΩΣ το e-case δεν είναι!!!
Ξενέρωσα τα μάλα όταν το έμαθα!!!
Από την Nobacco μου είπαν πως και αυτοί την πάτησαν από τον προμηθευτή τους, που τους είπε πως είναι συμβατα. Με διαβεβαίωσαν πάντως πως σύντομα θα υπάρξει λύση. Είδωμεν, καθότι είναι πρακτικότατο να υπάρχει.
Σε γενικές γραμμές αυτα....
Ειναι ενα πολύ καλό τσιγάρο με μερικά μικρά ελλατώματα (όπως όλα τα e-cigs). Ηδη εχει γίνει το βασικό μου e-cig.
Στα υπέρ του το ντουμάνι, το καλό throat hit και ο πρακτικός διαπόπτης και η αξιοπιστία της μπαταρίας.
Αν στο μέλλον δούμε και πιο "σφιχτά" atomiser με 4 τρύπες εξαερισμού (ωστε να λυθει το πρόβλημα της υπερθέρμανσης και του σταξίματος), και βγεί και συμβατό e-case, μπορώ να πω πως καταστάλαξα στο τι θα χρησιμοποιώ!
Θα επανέλθω στο μέλλον με περισσότερες πληροφορίες για το πως συμπεριφέρεται το atomiser και οι μπαταρίες σε βάθος χρόνου.
Πάντως με την πρώτη ματια το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Ελπίζω να βοήθησα...