vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

624 επισκέπτες, 5 χρήστες
jim356, camber, Tem, thanos1071, Milarepa

Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm

Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Τα βολτ φίλε μου, δεν πρέπει να σε ανησυχούν. Τα watt είναι όλη η ιστορία. Ρίξε 4V σε 0.5 αντίσταση και θα έχεις 32W. Ρίξε τα ίδια 4V σε 2Ω αντίσταση και θα έχεις 8W. Δεν ξέρω ποιος έθεσε αυτό το όριο, πάντως να έχεις υπόψιν ότι με καινούρια αντίσταση ξεκινάμε από χαμηλά και φέρνουμε τη ρύθμιση εκεί που μας ικανοποιεί. Πάντα σε συνάρτηση με το τι ατμοποιητή χρησιμοποιούμε.

Αποσυνδεδεμένος Nick74

  • ***
  • 845
  • Φύλο: Άντρας
  • Η γνωση ειναι δυναμη
Καλησπερα και καλο μηνα σε ολους μας

Ισχυει ρε παιδια οτι στα mod δε πρεπει να ξεπερνουν τα volt τα 4 για να εχουμε σωστο ατμισμα?

Εχω ακουσει και δε ξερω κατα ποσο αληθευει οτι για τιμη ανω των 4 volt το υγρο αρχιζει να ''χαλαει''και να δε κανει να το αμιζουμε σε τετοιες τιμες?

Δε ξερω αν ειναι κατι που ισχυει,εγω βασικα δε παιζω πανω απο τα 4 volt,50/50 vg/pg τη ''κλασσικη''αναλογια ατμιζω.
Ακομα αν ισχυει κατι τετοιο νομιζω οτι ειναι και ενας ευκολος τροπος υπολογισμου και των watt

Οπως ειπε πιο πανω κι ο cruiser, τα watt ειναι το ΕΡΓΟ, τα βολτ δε θα επρεπε καν να τα γνωριζει ο απλος χρηστης γιατι απλως τον μπερδευουν με πραγματα τα οποια αφορουν πιο θεμελιωδεις λειτουργιες και πολυ κακως τα βαλαν οι κατασκευαστες στην οθονη των mod (και δε βαλαν τα αμπερ που θα ηταν η πιο χρησιμη μετρηση)

Αυτη η παραπληροφορηση με τα volt αφορα μια συγκεκριμενη τιμη αντιστασης που ηταν υπο ελεγχο κι οχι καθε δυνατη αντισταση που μπορει να φτιαχτει, και φυσικα δε χρειαζεται ο χρηστης να καθεται να υπολογιζει τιποτα απολυτως απλα να ρυθμιζει τα watt που θελει (η τη θερμοκρασια σε tc) και τελος.
Αυτο που σε νοιαζει ειναι να μη φτασει η vg στους 280 βαθμους (για ασφαλεια φυσικα παμε πολυ πιο κατω) οπου παραγονται επικινδυνες ουσιες κι αυτο δε μπορει να υπολογιστει ουτε με τα βολτ ουτε με τα ωμ (χωρις κομπιουτερακι) αλλα ειτε με τον ελεγχο θερμοκρασιας που ειναι και ο σωστοτερος τροπος, ειτε με τα watt που ειναι πιο εμπειρικος αλλα αποδεκτος.


« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 02, 2016, 13:54 από Nick74 »

Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3884
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Οπως ειπε πιο πανω κι ο cruiser, τα watt ειναι το ΕΡΓΟ, τα βολτ δε θα επρεπε καν να τα γνωριζει ο απλος χρηστης γιατι απλως τον μπερδευουν με πραγματα τα οποια αφορουν πιο θεμελιωδεις λειτουργιες και πολυ κακως τα βαλαν οι κατασκευαστες στην οθονη των mod (και δε βαλαν τα αμπερ που θα ηταν η πιο χρησιμη μετρηση)
Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι τα watt είναι αυτά που μας ενδιαφέρουν και οι υπόλοιπες πληροφορίες μπερδεύουν το χρήστη.
Κάποια mod δείχνουν και τα αμπέρ αλλά σε τι βοηθάει αυτό περισσότερο από τα volt;



Αποσυνδεδεμένος Nick74

  • ***
  • 845
  • Φύλο: Άντρας
  • Η γνωση ειναι δυναμη
Το καθε συρμα αντεχει σε συγκεκριμενα αμπερ γι αυτο λεω οτι θα βοηθουσε.
Αν δεις ολους τους πινακες θερμικης συμπεριφορας συρματων το μονο που παιζει ρολο ειναι τα αμπερ γι αυτο και θεωρω οτι τα μοντακια επρεπε να εχουν μονο τα watt και τα ampere, τουλαχιστο οσα δεν εχουν tc.

Στάλθηκε από το SM-T705 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Συνδεδεμένος camber

  • *****
  • 3884
  • Φύλο: Άντρας
    • camber
Τα αμπέρ όπως και τα volt είναι θεμελιώδη μεγέθη που από μόνα τους δεν λένε τίποτα.
50Α σε 0.1V δεν είναι τίποτα αλλά σε 10V ξεσκίζουν τα πάντα στο πέρασμα τους.
Τα σύρματα θεωρούν αυτονόητα τα 220V αλλά στα μοντάκια μας δεν είναι.
Τα watt είναι αυτά που καθορίζουν τη θερμοκρασία μας.

Αποσυνδεδεμένος Nick74

  • ***
  • 845
  • Φύλο: Άντρας
  • Η γνωση ειναι δυναμη
Δεν υπαρχουν αυτονοητα για την ταση, και η αντοχη συρματων εχει να κανει ΜΟΝΟ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με τα αμπερ. Τα βολτ δεν εχουν καμια απολυτως σχεση με την αντοχη των αγωγων ουτε με τη θερμικη τους συμπεριφορα. (μη μπερδευουμε τη θερμοκρασια με τη θερμοτητα, ειναι διαφορετικα μεγεθη)


Btw 50 αμπερ λυωνουν κανονικοτατα το συρμα που αντεχει σε 50 αμπερ ειτε εχεινδιαφορα δυναμικου 0.000001 microvolt ειτε ενα δισεκατομμυριο κιλοβολτ. (Η διαφορα δυναμικου δεν ειναι κατι που διαρρεει τον αγωγο ετσι κι αλλιως η ενταση ειναι που περναει. ... τονλεει κι η λεξη: ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ δηλαδη διαφορα μεταξυ δυο σημειων)
Αν θες να κανεις πειραμα για να το εξακριβωσεις παρε ενα ρυθμιζομενο τροφοδοτιοο και συρμα ασφαλειων και παιξε να δεις πως λειτουργει.

Για να το πω μπακαλιστικα τα αμπερ θερμαινουν, και απο τα ωμ εξαρταται το ποσα βολτ χρειαζονται για να περασουν Χ αμπερ απο τον αγωγο.

Για να σου φερω κι ενα απλο παραδειγμα για να ξεκαθαριστει πληρως η οποιαδηποτε συγχηση σχετικα με το θεμα, παλια (πολυ παλια, εγω δε το προλαβα εν λειτουργεια)
υπηρχε ενα οργανο που ονομαζοταν θερμικο αμπερομετρο. Αυτο ηταν ενας αγωγος που θερμαινοταν αναλογα το ποσα ΑΜΠΕΡ τον διαρρεουν και το οργανο μετρουσε τη θερμοκρασια πυ αναπτυσοταν στον αγωγο και μετεφραζε τη θερμοκρασια σε αμπερ.
Το οργανο αυτο ειχε το πλεονεκτημα πως οτιδηποτε κι αν του περναγες (ακομα και RF) εδειχνε ακριβως το ρευμα που διερρεε τον αγωγο, και ΟΧΙ, δεν υπαρχει αμπερομετρο ουτε αγωγος που να ειναι για 220 volt, τα volts μιας συσκευης ειναι εντελως ασχετα με το I που διαρρεει εναν αγωγο.

50Α σε 0.1V δεν είναι τίποτα αλλά σε 10V ξεσκίζουν τα πάντα στο πέρασμα τους.

το ακριβως αντιθετο συμβαινει, 50000000000 volt με μηδαμηνο ρευμα ειναι ...απολυτως τιποτα, 50 αμπερ με 0.0000000001 volt ειναι παντα 50 ΑΜΠΕΡ και ξεσκιζουν οποιονδηποτε αγωγο δε τα σηκωνει

Τωρα αν καποιος θελει να μαθει πιο πολλα πραγματα και να εμβαθυνει σε επαγγελματικο επιπεδο ας αγορασει μια ηλεκτροτεχνια.

Στάλθηκε από το SM-T705 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 02, 2016, 21:22 από Nick74 »

Αποσυνδεδεμένος vamaxin

  • ****
  • 1203
  • Φύλο: Άντρας
Δηλαδη τα wat αξιολογούμε (σε συναρτηση με την αντίσταση)και  όχι τα volt και είναι επικινδυνη βλακεία η άποψη , ότι , ωχ καυμενε μου, μεχρι 5volt  μπορείς να ατμίζεις αφοβα ...>:(

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4515
  • Φύλο: Άντρας
Το  '' 5 V ''  ανωτερο ρευμα για ατμισμα .............. ειναι μια κοτσανα που ελεγαν καποιοι εντελως ασχετοι.....

02,50  Ωμ
02.00  Α
05.00  V

10.00 W
To ατμιστικο αποτελεσμα εδω , ειναι 10.00 Watts.

00.83 Ωμ
06.00 Α
05.00 V

30.00 W
Το ατμιστικο αποτελεσμα εδω , ειναι 30.00 Watts.

00.18 Ωμ
16,66 Α
03.00 V

50.00 W
Το ατμιστικο αποτελεσμα εδω , ειναι 50.00 Watts.

03.00 Ωμ

03.00 Α

09.00 V

27.00 W

Το ατμιστικο αποτελεσμα εδω , ειναι 27.00 Watts

Oποτε οπως βλεπεις , καμια σχεση δεν εχουν τα Volts με το ατμιστικο αποτελεσμα .
Αν αλλαξουν τα Watts , θα αλλαξει και η ισχυς ατμοποιησης .
Ας πουμε οτι εχουμε 1.5 Ωμ στα 3.50 Volts και μας αρεσει το αποτελεσμα .
Αν βαλουμε αντισταση 3.0 Ωμ στα 3.50 Volts , δε νομιζω οτι θα ειναι κατι που θα μπορεσει να ικανοποιησει καποιον αυτο το αποτελεσμα .....
Με 1.5Ωμ στα 3.5 V , θα μας δωσει 7.7 Watts.
Με 3.0Ωμ στα 3.5 V , θα μας δωσει 4.0 Watts.
Πως τα βλεπεις τα Watts με 3.0 Ωμ και 3.5 Volts ..... ??????

Mε  1.0 Ωμ στα 5 Volts , θα εχεις 25 Watts ατμιστικο αποτελεσμα.
Με  3.0 Ωμ στα 5 Volts , θα εχεις 8.3 Watts ατμιστικο αποτελεσμα .

Δεν εχουν σχεση τα Volts στο ατμιστικο μας αποτελεσμα
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 03, 2016, 14:08 από shadockan »

Αποσυνδεδεμένος Nick74

  • ***
  • 845
  • Φύλο: Άντρας
  • Η γνωση ειναι δυναμη
Δηλαδη τα wat αξιολογούμε (σε συναρτηση με την αντίσταση)και  όχι τα volt και είναι επικινδυνη βλακεία η άποψη , ότι , ωχ καυμενε μου, μεχρι 5volt  μπορείς να ατμίζεις αφοβα ...>:(

ουτε η αντισταση σε νοιαζει! Σε ηλεκτρονικο μοντακι τι σημασια εχει αν ειναι υψηλη η χαμηλη, αφου στο τελος θα αυτορυθμιστει η ταση και θα τα ποιασει τα βατ που θες?
Αυτο που σε ενδιαφερει ειναι να εχεις σωστη επιφανεια συρματος και σωστες αποστασεις στις σπειρες για να μη βραχυκυκλωνουν, τωρα το ποσα ωμ βγηκε ειναι αδιαφορο.
αν δεν εχεις tc κοιτας watt, τα υπολοιπα ως τελικος χρηστης ΔΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΝ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ οπως δε γνωριζεις ποσα νιουτον ειναι η ροπη της φραπεδιερας σου,  και ειναι απιστευτη ηλιθιοτητα που τα μοντακια εχουν τετοιες πληροφοριες που μπερδευουν τον κοσμο.
Το να ειχαν αμπερ επαναλαμβανω θα ηταν χρησιμο και ο χρηστης θα μαθαινε πανω κατω σε ποσα αμπερ αντεχει ο καθε αγωγος, αλλα τα βολτ τα ωμ και οι λοιπες μπουρδες ειναι απλα διακοσμητικα στοιχεια.  (αν θελαν να βαλουν ενα σωρω junk πληροφοριες δε βαζαν κανα φιδακι? ειμαι σιγουρος πως θα μπερδευοταν λιγοτερος κοσμος και θα το εκτιμουσαν οι περισσοτεροι :)) )


Το  '' 5 V ''  ανωτερο ρευμα για ατμισμα .............. ειναι μια κοτσανα που ελεγαν καποιοι εντελως ασχετοι.....

Αν και συμφωνω στα υπολοιπα, Ασχετοι (κοινωνικα)  ηταν οι κατασκευαστες που ειχαν τη φαεινη ιδεα να μπερδευουν τον κοσμο με τετοιες αχρηστες πληροφοριες.
Το ΗΤ δεν ειναι σαν τους υπολογιστες πχ που στους 10 οι 7 ειναι power users και οι 2 geek. Ειναι μια συσκευη που απευθυνεται στο ευρυ κοινο, οποτε δε φταιει ο απλος κοσμακης που προσπαθει να κατανοησει καποια πραγματα τα οποια ειναι εντελως εξω απο το αντικειμενο του.
Οι μονες πληροφοριες που επρεπε να εμφανιζονται και να γνωριζει ο τελικος χρηστης ειναι Θερμοκρασια η watt, προειδοποιηση οταν η αντισταση ειναι πολυ χαμηλη και σταθμη μπαταριας.
Τωρα τα υπολοιπα θα μπορουσαν να εμφανιζονται μεσω λογισμικου για οποιον ειναι geek και τον ενδιαφερουν.





« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 03, 2016, 16:49 από Nick74 »

Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι καινούργιος στο Η.Τ. έχω το tesla nano 60w και ατμοποιητή τον aspire triton mini με την έτοιμη αντίσταση που είχε μέσα στα 1,8Ohm.
Προσπαθώ αρκετή ώρα να κάνω τις σωστές ρυθμίσεις. Θα ήθελα λίγη βοήθεια!
Έχω το T.C. στο Off, την ροή αέρα ελάχιστα ανοιχτή και στα Watt στα 13!
Ωστόσο το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι ανεβαίνει υγρό την ώρα που ρουφάω και δε μπορώ να βγάλω ατμό. Έχετε κάποια βοήθεια να μου δώσετε στις ρυθμίσεις μου για να μπορέσω να το απολαύσω? Τι πρέπει να αλλάξω????
Να σημειωσω ο ατμοποιητης για καποιο λογο γραφει 1.5 αντι 1.8Ohm
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 23, 2016, 21:21 από Maverickj13 »

Αποσυνδεδεμένος GK1980

  • ***
  • 523
  • Φύλο: Άντρας
Καλησπέρα φίλε! 
Το  πιο  πιθανό  να  έχει είναι  υπερτοφοδοσια ο  ατμοποιητης, βγαλτον  από το  mod βάλε  μια  χαρτοπετσέτα  μπροστά  στο  drip tip  και  τίναξετον  ανάποδα όπως  τιναζουμε το  θερμόμετρο να  φύγει  το  πολύ  υγρό  που  έχει  μαζευτεί  στην  κεφαλή. 

Αποσυνδεδεμένος Nemesis_rds

  • *****
  • 5569
  • Φύλο: Άντρας
Κι επειδή κατά πάσα πιθανότητα την αντίσταση την "μπουκωσες" εσύ, άνοιξε τον αέρα λίγο περισσότερο και να παίρνεις ήπιες και μακροσυρτες εισπνοες κι όχι κοφτες και έντονες όπως έκανες με το τσιγάρο.

Αποσυνδεδεμένος Zelatini

  • **
  • 233
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Όλα είναι δρόμος...
Ερωτηση! Προχθες πηγα να παρω αντιστασεις bvc για το Ναυτιλο κ επειδη ηταν σε ελλειψη(αμφιβαλλω λιγο...) πηρα clapton οι οποιες πανω γραφουν 13-16 watt. Εγω ατμιζω σε απλη μορφη ρυθμισης watt. 
Κατω απο 13 το ατμισμα ειναι υποτονικο ....
Μηπως αυτες οι αντιστασεις ειναι για ελεγχο θερμοκρασιας; 
Η τιμη της αντιστασης ειναι 1,8. 
Τι λαθος κανω;

Αποσυνδεδεμένος savvas1350

  • **
  • 120
  • Φύλο: Άντρας
Λογικό κάτω από τα 13βατ το άτμισμα να είναι υποτονικό αφού οι αντιστάσεις δουλευουν πάνω από αυτο το όριο.
Οχι δεν είναι για ελεγχο θερμοκρασίας οι κλαπτον.

Αποσυνδεδεμένος Zelatini

  • **
  • 233
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Όλα είναι δρόμος...
Δηλαδη ειναι ασφαλες το.ατμισμα σε αυτη την περιπτωση;Γιατι οι γνωστοι πινακες για αντισταση 1,8 προτεινουν μεχρι 10 watt νομιζω; 
Ευχαριστω για την απαντηση παντως! 

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Five Pawns mix and vape Shake and Vape 1023 104139 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 31, 2024, 19:58
από anetost
Steampunk by Vladimiros Shake and Vape 371 96233 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 29, 2024, 11:10
από Giorgos F
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1822 321400 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 27, 2024, 15:10
από anetost
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4924 602223 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 24, 2024, 21:46
από thanoulis
Αγαπημένα SnV Shake and Vape 15 11581 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 23, 2024, 10:08
από Giorgos F
Άτμισμα στην Τουρκία [Νομοτεχνικά] 2 3095 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 21, 2024, 18:59
από goran
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές- Νέες κυκλοφορίες Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 2718 609774 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 20, 2024, 10:40
από anetost
Πόλεμος στα η.τ Συζήτηση για το άτμισμα 1013 154965 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 16, 2024, 13:55
από Micha3L
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8845 1161879 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 14, 2024, 19:10
από treloneritis
BD PRO XT35 [Μπαταρίες για mod] 2 4349 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 12, 2024, 05:27
από memostrikas
Τι βαμβακι σας εδωσε την καλυτερη γευση σε mtl ατμοποιητη; Περιοχή νέων μελών 55 17701 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 09, 2024, 23:13
από ipomonias
ΓΛΥΚΑ SnV ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ Shake and Vape 19 12506 Τελευταίο μήνυμα Οκτωβρίου 09, 2024, 17:53
από Barbapaidi