VAPOR TRAIN
Υπαρχει ο νομος του ωμ που λεει λοιπον οτι στα 0,5 ωμ με 10 βατ εχουμε 1,24 βολτ μολις μου βρεις μοντακι που να βγαζει 1,24 βολτ θα τη δοκιμασω . Δε θελω να δημιουργω εντασεις αλλα δε μπορω να ακουω αερολογιες μαγκες1
Παράθεση από: ChRiS82 στις Σήμερα στις 14:49Σε review τον έχω δει να δουλέυει άψογα στα 9 watt πάνω σε rDNA40.Και για να πω την αλήθεια
το Review δεν το έβλεπα για την ατλαντίδα,αλλά για το rDNA
Ειναι σαν να εχουμε μια FERRARI και να την οδηγουμε μονο με οπισθεν σε διαδρομη Αθηνα Θεσαλονικη, δε λεω καποια στιγμη θα φτασουμε!Ουτε μαγκια , ουτε αερολογιες ειναι οτι λεμε .
Τα 10 Watts που αναφαιρα , ηταν σαν παραδειγμα και οχι απολυτος αριθμος. Το θεμα ηταν αν μπορει να λειτουργησει , αν μπορει να ατμοποιησει ο ατμ/της σε χαμηλοτερα Watts.
To να λεμε κουβεντες προσβλητικες ειναι το πιο ευκολο. Ποτε δεν εχω προσβαλει καποιον εδω μεσα τουλαχιστον και δεν ειμαι ατομο που προσπαθω να δημιουργήσω φασαριες.
Πολοι νεοι ατμ/στες βλεπουν και ακουνε διαφορα απο πολλους σε reviews και διαφορα βιντεος δεξια κι αριστερά.
Το να πει καποιος οτι αυτο δουλευει
μονο με ενα τροπο , ειναι λαθος.
Το αν υπαρχει νομος του Ωμ και τα λοιπα , το ξερουμε ολοι μας πολυ καλα. Αυτο ομως δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν και παραμετροποιησεις.
Αν δινει 1.24 ή 2.50 Volts στον ατμ/τη το Α ή το Β μοντακι στα Watts αυτα , δεν παιζει κανενα ρολο σε σχεση με το οτι καποιος ειπε οτι θελει 35 Watts ο Atlantis για να δουλεψει.
Ενα καλο αποτελεσμα δεν θα το παρεις απο τα Volts αλλα απο τα Watts.
Τα Watts ειναι η δυναμη με την οποια θα ατμοποιηθει το υγρο και οχι τα Volts.
Θες να ατμισεις στα 10 Watts
Το DNA και τα υπολοιπα VV/VW που δουλευουν τετοιες αντ/σεις αν τα βαλεις στα 5 ή σατα 7 Watts δεν θα σου αρνηθουν κι ας δινουν αλλο απο αυτο που λενε.
Θες να ατμισεις στα 3 Volts
Κανενα προβλημα. Και παλι δεν θα σου αρνηθουν .
Αν εκει ειναι το σημειο που σου αρεσει , γιατι να πιεστεις ή να ψαξεις για μοντακι που δινει 50 Watts
Δηλαδη θα πρεπει να δεχτω αυτο που αρεσει στον Α ή στον Β ωστε να ατμισω ;;;
Ναι , η εταιρια λεει οτι αυτο ειναι το σωστο , αλλα το σωστο για ποιον ;;;
Για τη δικια της διαφημηση και για να πουλησει τα δικα της προϊοντα ;;;
Φτιαξανε κατι για να δουλεψει καπως. Αυτο δε σημαινει οτι δεν μπορει να δουλεψει κι αλλιως.
Δεκτο το οτι η αναλογια σε Watts/Volts/Ωμ ειναι αυτη ,
αλλα μπορει να δουλεψει και οπως γουσταρω εγω.Με τη λογικη των Ωμ/Volts/Watts , αυτοματως μπορουμε να πουμε και το οτι ειναι λαθος να υπαρχουν τετοιες αντ/σεις γιατι τα VV/VW φτιαχτηκαν για να δουλευουν πανω απο τα 3.7 Volts.Ειτε 0.5 Ωμ , ειτε 3.0 Ωμ αν εχει ενας ατμ/της , αν εγω ρυθμησω στα 15 ή στα 20 Watts , το αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο.Οποτε ειναι ακυρο να βαλω τον ατμ/τη σε VV/VW.Ακυρο επισης ειναι να δουλευει και σε μηχανικο , γιατι καμια μπαταρια δεν σου παρεχει ασφαλη λειτουργια , τοσο για την υγεια μας , οσο και για την υγεια του μοντ και της μπαταριας.Ατμ/της εντυπώσεων ειναι απο μια εταιρια της Ανατολης , που προσπαθει να κερδισει κοινο. Εμενα ομως που ατμιζω πριν γεννηθει η Aspire ή η Kanger , δεν θα με εντυπωσιασει , οπως και πολλους αλλους απο εδω μεσα.
Ουτε δηθεν μαγκας ειμαι , ουτε δηθεν μαγκιες κανω , ουτε αερολογιες γραφω. Οτι γραφω το εχω βιωσει , το εχω κανει και ξερω τι ειναι αυτα που γραφω.
Αν δεν ξερω κατι , πρωτα θα το αναφαιρω και μετα μεσα απο συζητηση θα προσπαθησω να καταλαβω ή να δωσω στον απεναντι μου να καταλαβει αυτο που γραφω.
Οι ειρωνιες ομως , κατα τη γνωμη μου, δεν εχουν θεση σε μια συζητηση.
Το φορουμ δεν εχει μονο παλαιους ή γνωστες του η.τ. , αλλα ειναι και το μεγαλυτερο φορουμ στην Ελλαδα και ενας νεος ανιδεος ατμιστης , αν γραψει ηλεκτ. τσιγ. στο google , θα τον βγαλει εδω.
Τι θα πρεπει να διαβασει αυτος ο ανθρωπος για το η.τ. ;;; Ειρωνιες ;;;
Υπαρχουν και ατομα τα οποια μπηκαν τωρα στο η.τ. και δεν εχουν ιδεα για το τι διαβαζουν εδω μεσα. Μηπως θα ηταν πιο σωστο να σεβαστουμε το οτι δεν ξερουν και να τους βοηθησουμε σιγα σιγα να βρουν κι αυτοι το δρομο τους , παρα το να ειμαστε ειρωνες ;;;;
Ποιος ειναι αυτος που τωρα μπηκε στο η.τ. και θα παει να ατμ/σει στα 35 WATTS
?
Δεν ειναι καλυτερο να υπαρξει μια συζητηση για το τι ειναι πως δουλευει , πως μπορει να δουλεψει , τι ειναι αυτο κι εκεινο κλπ. κλπ. κλπ. ωστε κι αυτος να καταλαβει και να κανει τις αγορες του πιο σωστα ;;;
Γνωμη μου λοιπον αν εχει καποιος κατι να γραψει , ας το γραψει με συνεπεια και ευγενεια και οχι με ειρωνιες.
Ειναι σαν να εχουμε μια FERRARI και να την οδηγουμε μονο με οπισθεν σε διαδρομη Αθηνα Θεσαλονικη, δε λεω καποια στιγμη θα φτασουμε!
Και για να απαντησω και σ' αυτο που εγραψες για τη Ferrari , εχω παει απο Αθηνα στη Θεσ/κη με ανωτερη ταχητητα τα 120 χιλ. Το αυτοκ/το ηταν μια FERRARI 512 BB.
Επισης στην πιστα των Σερρων πηγα με 298 χιλ. με ενα Nissan sunny
Gtir pulsar Nismo tune SR 20 DETT HKS T51 550 ps. [size=78%]Oσοι ξερουν , ξερουν και το αμαξι .[/size]
Aυτο δηλαδη τι παει να πει ;;; Οτι επειδη εχω τη δυναμη , πρεπει να παω συνεχεια τεζα ;;;
Εσυ το αυτ/το σου το πας συνεχεια τερμα ;;;
Εισαγωγή παράθεσης λόγω μεταφοράς