vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

266 επισκέπτες, 7 χρήστες
skoubri, Barbapaidi, nightdream, zalaros, maprix, djfloor, Buliwyf

Twitter

Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm

Αποσυνδεδεμένος VAPOR TRAIN

  • **
  • 133
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #180 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 16:03 »
Νtoumani  φιλε μου , ερωτηση .

Γιατι δηλαδη θα πρεπει να δουλεψει ο Atlantis υποχρεωτικα στα 35 + Watts ??? ???


Με 10 Watts δηλαδη δεν δουλευει ο ατμ/της;;;


Δεν κραζω , απλα μια ερωτηση κανω.   :)

Μεταφορά από εδώ
Εισαγωγή παράθεσης


Υπαρχει ο νομος του ωμ που λεει λοιπον οτι στα 0,5 ωμ με 10 βατ εχουμε 2,24 βολτ μολις μου βρεις μοντακι που να βγαζει 2,24 βολτ θα τη δοκιμασω . Δε θελω να δημιουργω εντασεις αλλα δε μπορω να ακουω αερολογιες μαγκες1

Εισαγωγή παράθεσης λόγω μεταφοράς
Μεταφορά από εδώ
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 27, 2014, 22:20 από Cruiser79 »

Αποσυνδεδεμένος vantamis

  • **
  • 225
  • Φύλο: Άντρας
  • Όχι άλλο κάρβουνο!
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #181 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 16:35 »
Θα συμφωνήσω με τον VaporTrain, χωρίς να είμαι ειδικός, όμως νομίζω πως τα ηλεκτρονικά mods λειτουργούν από 2.7-2.9 Volt και άνω (π.χ. το Provari ξεκινάει από τα 2.9V), πράγμα που σημαίνει πως στην ουσία με 0.5Ωμ αντίσταση, λειτουγεί στα 16-17Watt κι όχι πιο κάτω. Αυτός είναι θεωρώ κι ο λόγος που μέχρι να εμφανιστούν τα mods με υψηλά Watts, δεν δέχονταν χαμηλές αντιστάσεις...


Αποσυνδεδεμένος Cruiser79

  • *****
  • 9074
  • Φύλο: Άντρας
  • Ομορφαίνει, δεν παχαίνει!
    • Cruiser's e-liquid reviews
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #182 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 16:48 »
Αυτό θα ρωτούσα κι εγώ: έχει το DNA40 step down? Και αν έχει, πέφτει τόσο κάτω?

Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Αποσυνδεδεμένος mantos

  • ***
  • 929
  • Φύλο: Άντρας
  • ~Box Mods~
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #183 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 17:02 »
Aν δεν απατωμαι απο 1-40W παιζει.
Εχει step down παντως  :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος ChRiS82

  • ***
  • 817
  • Φύλο: Άντρας
  • Που είναι το VaporShark μου;
    • Personal Website
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #184 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 17:13 »
Σαφώς και έχει Step Down σαφώς και υπάρχει αυτό το μοντάκι,είναι το rDNA40 όπου ανέφερα παραπάνω και
γιαυτό μίλησα μόνο για το συγκεκριμένο.Απο εμπειρία ατμίσματος όμως μην ρωτάτε,όπως είπα ότι γνωρίζω
είναι βάση των όσων έχω δει στο ίντερνετ με καμία προσωπική επαφή.Θεωρητικά όμως,το rDNA40 μπορεί
και πέφτει τόσο κάτω,και στο βίντεο που είδα,το έβαλε στα 9Watt ο άλλος και άτμισε κανονικά,έτσι φάνηκε
τουλάχιστον.


Προς θεού,δεν είμαι απόλυτος σε ότι λέω,αλλά αυτά είδα/διάβασα,αυτά και λέω.Δυστυχώς δεν μπορώ να βρώ
το βίντεο τώρα που γράφω,είναι όμως απο αυτούς

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4514
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #185 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 18:17 »

VAPOR TRAIN


Υπαρχει ο νομος του ωμ που λεει λοιπον οτι στα 0,5 ωμ με 10 βατ εχουμε 1,24 βολτ μολις μου βρεις μοντακι που να βγαζει 1,24 βολτ θα τη δοκιμασω . Δε θελω να δημιουργω εντασεις αλλα δε μπορω να ακουω αερολογιες μαγκες1


Παράθεση από: ChRiS82 στις Σήμερα στις 14:49
Σε review τον έχω δει να δουλέυει άψογα στα 9 watt πάνω σε rDNA40.Και για να πω την αλήθεια
το Review δεν το έβλεπα για την ατλαντίδα,αλλά για το rDNA 
Ειναι σαν να εχουμε μια FERRARI και να την οδηγουμε μονο με οπισθεν σε διαδρομη Αθηνα Θεσαλονικη, δε λεω καποια στιγμη θα φτασουμε!

Ουτε μαγκια , ουτε αερολογιες ειναι οτι λεμε .
Τα 10 Watts που αναφαιρα , ηταν σαν παραδειγμα και οχι απολυτος αριθμος.  Το θεμα ηταν αν μπορει να λειτουργησει , αν μπορει να ατμοποιησει ο ατμ/της σε χαμηλοτερα Watts.
To να λεμε κουβεντες προσβλητικες ειναι το πιο ευκολο.  Ποτε δεν εχω προσβαλει καποιον εδω μεσα τουλαχιστον και δεν ειμαι ατομο που προσπαθω να δημιουργήσω φασαριες.
Πολοι νεοι ατμ/στες βλεπουν και ακουνε διαφορα απο πολλους σε reviews και διαφορα βιντεος δεξια κι αριστερά.
Το να πει καποιος οτι αυτο δουλευει μονο με ενα τροπο , ειναι λαθος.


Το αν υπαρχει νομος του Ωμ και τα λοιπα , το ξερουμε ολοι μας πολυ καλα.   Αυτο ομως δε σημαινει οτι δεν υπαρχουν και παραμετροποιησεις.
Αν δινει  1.24 ή 2.50 Volts στον ατμ/τη το Α ή το Β μοντακι στα Watts αυτα , δεν παιζει κανενα ρολο σε σχεση με το οτι καποιος ειπε οτι θελει 35 Watts ο Atlantis για να δουλεψει.


Ενα καλο αποτελεσμα δεν θα το παρεις απο τα Volts αλλα απο τα Watts.
Τα Watts ειναι η δυναμη με την οποια θα ατμοποιηθει το υγρο και οχι τα Volts.


Θες να ατμισεις στα 10 Watts ???   Το DNA και τα υπολοιπα VV/VW που δουλευουν τετοιες αντ/σεις αν τα βαλεις στα 5 ή σατα 7 Watts δεν θα σου αρνηθουν κι ας δινουν αλλο απο αυτο που λενε.
Θες να ατμισεις στα 3 Volts ???  Κανενα προβλημα.  Και παλι δεν θα σου αρνηθουν .
Αν εκει ειναι το σημειο που σου αρεσει , γιατι να πιεστεις ή να ψαξεις για μοντακι που δινει 50 Watts ???


Δηλαδη θα πρεπει να δεχτω αυτο που αρεσει στον Α ή στον Β ωστε να ατμισω ;;;
Ναι , η εταιρια λεει οτι αυτο ειναι το σωστο , αλλα το σωστο για ποιον ;;;
Για τη δικια της διαφημηση και για να πουλησει τα δικα της προϊοντα ;;;
Φτιαξανε κατι για να δουλεψει καπως. Αυτο δε σημαινει οτι δεν μπορει να δουλεψει κι αλλιως.
Δεκτο το οτι η αναλογια σε Watts/Volts/Ωμ ειναι αυτη , αλλα μπορει να δουλεψει και οπως γουσταρω εγω.

Με τη λογικη των Ωμ/Volts/Watts , αυτοματως μπορουμε να πουμε και το οτι ειναι λαθος να υπαρχουν τετοιες αντ/σεις γιατι τα VV/VW φτιαχτηκαν για να δουλευουν πανω απο τα 3.7 Volts.
Ειτε 0.5 Ωμ , ειτε 3.0 Ωμ αν εχει ενας ατμ/της , αν εγω ρυθμησω στα 15 ή στα 20 Watts , το αποτελεσμα θα ειναι  το ιδιο.
Οποτε ειναι ακυρο να βαλω τον ατμ/τη σε VV/VW.
Ακυρο επισης ειναι να δουλευει και σε μηχανικο , γιατι καμια μπαταρια δεν σου παρεχει ασφαλη λειτουργια , τοσο για την  υγεια μας , οσο και για την υγεια του μοντ και της μπαταριας.


Ατμ/της εντυπώσεων ειναι απο μια εταιρια της Ανατολης , που προσπαθει να κερδισει κοινο. Εμενα ομως που ατμιζω πριν γεννηθει η Aspire ή η Kanger , δεν θα με εντυπωσιασει , οπως και πολλους αλλους απο εδω μεσα.


Ουτε δηθεν μαγκας ειμαι , ουτε δηθεν μαγκιες κανω , ουτε αερολογιες γραφω.  Οτι γραφω το εχω βιωσει , το εχω κανει και ξερω τι ειναι αυτα που γραφω.
Αν δεν ξερω κατι , πρωτα θα το αναφαιρω και μετα μεσα απο συζητηση θα προσπαθησω να καταλαβω ή να δωσω στον απεναντι μου να καταλαβει αυτο που γραφω.


Οι ειρωνιες ομως , κατα τη γνωμη μου, δεν εχουν θεση σε μια συζητηση.


Το φορουμ δεν εχει μονο παλαιους ή γνωστες του η.τ. , αλλα ειναι και το μεγαλυτερο φορουμ στην Ελλαδα και ενας νεος ανιδεος ατμιστης , αν γραψει ηλεκτ. τσιγ. στο google , θα τον βγαλει εδω.
Τι θα πρεπει να διαβασει αυτος ο ανθρωπος για το η.τ. ;;;      Ειρωνιες ;;;


Υπαρχουν και ατομα τα οποια μπηκαν τωρα στο η.τ. και δεν εχουν ιδεα για το τι διαβαζουν εδω μεσα.  Μηπως θα ηταν πιο σωστο να σεβαστουμε  το οτι δεν ξερουν και να τους βοηθησουμε σιγα σιγα να βρουν κι αυτοι το δρομο τους , παρα το να ειμαστε ειρωνες ;;;;


Ποιος ειναι αυτος που τωρα μπηκε στο η.τ. και θα παει να ατμ/σει στα 35 WATTS ??? ?
Δεν ειναι καλυτερο να υπαρξει μια συζητηση για το τι ειναι πως δουλευει , πως μπορει να δουλεψει , τι ειναι αυτο κι εκεινο κλπ. κλπ. κλπ. ωστε κι αυτος να καταλαβει και να κανει τις αγορες του πιο σωστα ;;;
Γνωμη μου λοιπον αν εχει καποιος κατι να γραψει , ας το γραψει με συνεπεια και ευγενεια και οχι με ειρωνιες.






Ειναι σαν να εχουμε μια FERRARI και να την οδηγουμε μονο με οπισθεν σε διαδρομη Αθηνα Θεσαλονικη, δε λεω καποια στιγμη θα φτασουμε!


Και για να απαντησω και σ' αυτο που εγραψες για τη Ferrari , εχω παει απο Αθηνα στη Θεσ/κη με ανωτερη ταχητητα τα 120 χιλ.  Το αυτοκ/το ηταν μια FERRARI 512 BB.
Επισης στην πιστα των Σερρων πηγα με 298 χιλ. με ενα Nissan sunny Gtir pulsar Nismo tune  SR 20 DETT  HKS T51 550 ps. [size=78%]Oσοι ξερουν , ξερουν και το αμαξι .[/size]

Aυτο δηλαδη τι παει να πει ;;;  Οτι επειδη εχω τη δυναμη , πρεπει να παω συνεχεια τεζα ;;;
Εσυ το αυτ/το σου το πας συνεχεια τερμα ;;;

Εισαγωγή παράθεσης λόγω μεταφοράς
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 27, 2014, 22:00 από Cruiser79 »

Αποσυνδεδεμένος VAPOR TRAIN

  • **
  • 133
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #186 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 18:26 »

o shodockan ειπε...Ενα καλο αποτελεσμα δεν θα το παρεις απο τα Volts αλλα απο τα Watts.Τα Watts ειναι η δυναμη με την οποια θα ατμοποιηθει το υγρο και οχι τα Volts.





επιμενω φιλε shadockan να μαθεις τον νομο του ωμ!
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 27, 2014, 18:38 από VAPOR TRAIN »

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4514
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #187 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 18:43 »
Καλο αποτελεσμα αδερφε δεν ειναι αυτο που θα σε καψει , αλλα αυτο που θα σε ευχαριστησει.
Ειτε ειναι τα 5 ,ειτε τα 10 , ειτε τα 35Watts , αν εκει σου αρεσει , τοτε αυτο ειναι και το καλο αποτελεσμα.


Οσο για το νομο του Ωμ , θα ηταν καλυτερα εσυ να προσπαθησεις να μαθεις , παρα να γελας πισω απο ενα πληκτρολογιο , με την ενταση που προκαλεις με την ειρωνια σου.


Σου αρεσει ετσι ;;;  Αντε καλα.  Καλες γιορτες.

Αποσυνδεδεμένος microchip

  • ****
  • 1436
  • Φύλο: Άντρας
  • 11/01/2013 18:30
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #188 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 18:50 »
Στα 0,5Ω με 10W έχουμε 2,236V.
Το μοντάκι που τα βγάζει είναι οποιοδήποτε με DNA40.
To DNA40 είναι σχεδιασμένο να δουλεύει με πολύ μικρές αντιστάσεις.
Η "τυπική" αντίσταση για λειτουργία VW είναι 0,7Ω (από 0,16Ω). Για λειτουργία VT 0,4Ω (από 0,1Ω).
Αντίσταση 0,5Ω την "δουλεύει" από 2Watt αξιόπιστα.
Το είχα στην κατοχή μου και πειραματίστηκα.
Μπορεί να βγάλει 1Volt αξιόπιστα.
Με τις Ferrari υπάρχει ένα προβληματάκι στην προς τα πίσω ορατότητα.

Χρόνια πολλά με ηρεμία και μακριά από εντάσεις.

Αποσυνδεδεμένος VAPOR TRAIN

  • **
  • 133
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #189 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 18:56 »
Θα πω μονο αυτο γιατι μαλλον αδικα νευριαζεις . ΤΑ WATT ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ VOLT KAI THΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΑ.Και ξεκαθαριζω οτι ουτε γελαω πισω απο κανενα πληκτρολογιο ουτε εξυπνος θελω να το παιξω απλα θελω να βοηθησω απειρους ατμιστες να μην πεφτουν σε παγιδες .Ενα πραγμα ειναι σιγουρο , θες να δουλεψεις subohm αντιστασεις θα χρειαστεις αρκετα περισοτερα watt απο τις νορμαλ αντιστασεις!!


πολυ φιλικα καλη χρονια σε ολους!!


sorry για το τυπογραφικο εχει δικιο ο φιλος microchip οχι 1,24 αλλα 2,24 volt
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκεμβρίου 27, 2014, 19:03 από VAPOR TRAIN »

Αποσυνδεδεμένος ChRiS82

  • ***
  • 817
  • Φύλο: Άντρας
  • Που είναι το VaporShark μου;
    • Personal Website
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #190 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 19:30 »
Το πως αποδίδει ένα rDNA40 με ένα κινέζικο μοντάκι κατ'εμέ στα 10 Watt με την ατλαντίδα πάνω είτε με μια
οποιοαδήποτε αντίσταση στα 0,50 - 0,60Ω είναι μέρα με την νύχτα.Ας μην τα ρίχνουμε όλα στον ίδιο κουβά.
Βέβαια πιστεύω πως ο VAPOR TRAIN θέλει να πει πως με απλές μπαταρίες σαφώς και δεν μπορείς να δουλέψεις
τέτοιες αντιστάσεις,όχι όμως ότι δεν μπορείς να τις δουλέψεις με λιγότερα Watt,σε σωστά mod όμως.


Εκεί νομίζω γίνεται και το μπέρδεμα.


Παίδες,μέρες που είναι,κοιτάξτε το απο διαφορετική οπτική γωνία,όχι ποιος την έχει ....καλύτερη.Καλό είναι λίγο
να ξανα διαβάζουμε το post μας πριν το δημοσιεύουμε μήπως ίσως κάποιες φορές τα γραπτά μας ενοχλήσουν
κάποιους.


Προσωπικά έχω ασχοληθεί με αρκετά φόρουμ και γι'αυτό έμαθα να "προσπερνάω" κάποια λεγόμενα ίσως προσβλητικά
κάποιες στιγμές.


Φιλικά πάντα με ένα ρητό που φίλος μου λέει συνεχώς ... (ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ)  :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος exispathi

  • ****
  • 1256
  • Φύλο: Άντρας
  • -Συγνώμη φίλε, να σε ρ... -Ηλεκτρονικό τσιγάρο
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #191 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 19:40 »
Κι όμως αυτό το τυπογραφικό μπορεί να αλλάξει πολλά πράγματα (αν και θεωρώ πως πολλές από αυτές τις κουβέντες, όσο ενημερωτικές κι αν είναι σε κάποιον αναγνώστη, είναι κατι τις off) παρά τάυτα..

Θυμάμαι στις μετρήσεις του sigelei το μετρήσαν να φτάνει τα 10 Watt με κάθε αντίσταση, και την 0,5, μιας και μπορεί να ξεκινήσει αν θυμάμαι καλά από 2 V. Πρακτικά η YiHi ανέβασε λιγάκι τον πήχη με το step down και ακολούθησε πολύ επαγγελματικά η evolv με φρένο θερμοκρασίας. Ακόμα και τα watt ξέρουμε πως από μόνα τους δε λένε τίποτα, watt σύρμα πάχος και είδος, ομική αντίσταση, τροφοδοσία υγρού, τροφοδοσία αέρα, πλήθος αντιστάσεων νομίζω πως είναι τα βασικά για το αποτέλεσμα. Τέλος, μία μπαταριοθήκη μικρή σε μέγεθος απατείται περισσότερο από άλλες να έχει step down περισσότερο από τις μεγάλες, ώστε να μπορεί να προταθεί σε νέο ατμιστή. και να του πεις με αυτό θα είσαι καλυμμένος όχι μόνο για τώρα αλλά και για πιο μετά.


edit: coooooool

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4514
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #192 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 19:41 »
Vapor Train

Οσο μεγαλυτερη ειναι η αντ/ση , τοσο περισσοτερα Watts θελεις για να τη δουλεψεις . 
Οταν λεμε αντ/ση , εννοουμε την αντ/ση του συρματος στο ρευμα.


Σε VV/VW θα χρειαστεις παραπανω Watts για να φτασεις την τυπικη ρυθμηση απο κατασκευης που εχει μια πλακετα , ωστε να υπαρχει αναλογια στο τι δινει και στο πως ειναι κατασκευασμενη η πλακετα να λειτουργει.


Η τυπικη λειτουργεια των VV/VW τυπου DNA , ειναι απο τα 4 Volts και πανω. Ολα τα VV/VW , ειναι κατασκευασμενα ωστε να μπορουν να αποδοσουν απο τα 1.5 - 1.8 Ωμ και πανω.
Κανενα δεν εχει σαν κατασκευη νορμαλ τυπικη λειτουργια τα 0.2 - 0.5 Ωμ.
Ολα γραφουν στα τεχνικα τους χαρακτηριστικα τυπικη αντ/ση 1.5 Ωμ και οτι μπορει απλα να λειτουργησει και αντ/σεις 0.2-0.5 κλπ. Ωμ.


Και τα Watts δεν ειναι μονο συναρτηση των Volts / Ωμ.  Ξεχνας το θεμα εντση.  Δηλαδη τα Amperes.
Βαλε οσα Volts και οσα Ωμ θελεις.  Αν δεν υπαρχουν Amperes και Coulomb (C), δεν θα παρεις τιποτα.
Αυτος ειναι και ο λογος που οι LiPO ή οι LiFepo4 , αν και ειναι μπαταριες των 3.0 Volts , σε VV/VW μπορουν να κανουν παπαδες.


Δοκιμασες να ατμισεις με 9 V 6lr61 μπαταρια;  Δεν ατμιζεις .  Ta volts ειναι η ταση που εχει η μπαταρια.
Η αποδοση της κρινεται απο τα Amperes και τα C που μπορει να αποδοσει.
Βαλε μια μπαταρια 3000 mAh με αποδοση 4 Amperes και 2C σε οποιο VV/VW και προσπαθησε να ατμισεις 0.5 Ωμ αντ/ση.
Ουτε μια τζουρα δεν θα παρεις.

Αποσυνδεδεμένος VAPOR TRAIN

  • **
  • 133
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #193 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 20:07 »
Vapor Train

Οσο μεγαλυτερη ειναι η αντ/ση , τοσο περισσοτερα Watts θελεις για να τη δουλεψεις . 
Οταν λεμε αντ/ση , εννοουμε την αντ/ση του συρματος στο ρευμα.





Νομιζω εδω εχεις λαθος και ειναι και το μονο που διαφωνω απο ολα οσα εγραψες, ισχυει ακριβως το αντιθετο πχ σε ενα μηχανικο μοντ με σταθερα βολτ. Οσο μεγαλωνει η αντισταση μειωνονται τα βατ και τα αμπερ εχοντας φυσικα σταθερα βολτ.

Αποσυνδεδεμένος shadockan

  • *****
  • 4514
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Τα WATT και η ατμιστικη μας εμπειρία ! Πίνακες Volt, Watt, Amper, Ohm
« Απάντηση #194 στις: Δεκεμβρίου 27, 2014, 21:06 »
Σε μηχ/κο μοντ , το μονο σταθερο ειναι τα Ωμ.


Κανεις ενα λαθος και κοιτας τα Volts.
Στα μηχ/κα  το μεγαλο ρολο τον παιζουν τα Amperes και τα C της μπαταριας σαν αποδοση.
Επειδη σε μηχ/κο μοντ τα Volts δεν μπορουν να ειναι σταθερα , οπως και τα Watts , σαν σταθερα εχουμε τα Ωμ και μονο.


Mε 0.5 Ωμ σε μηχ/κο και γεματη μπαταρια , εχουμε πανω κατω αποδοση στον  ατμ/τη  3.5 Volts με μπαταρια 20-30 Αmps και πανω απο 10 C αποδοση.
Αυτο σαν Watts ειναι 24 Watts (24.50).


Mε 1.5 Ωμ εχουμε καπου στα 3.9 Volts με μπαταρια 20-30 Αmps και πανω απο 10 C αποδοση.
Αυτο σαν Watts ειναι  10 Watts (10.14)


Αυτο σημβαινει γιατι ζηταμε απο την μπαταρια λιγοτερα Amps και C με αποτελεσμα και η μπαταρια με τη σειρα της να χανει λιγοτερα mAh και ετσι να μπορει να κρατησει το Voltage της πιο ψηλα.  Δεν αδειαζει δηλαδη στιγμιαια οπως με μια βραχυκυκλωμενη αντ/ση των 0.5 Ωμ.


Με μικρη αντ/ση σε μηχ/κο , το ρευμα που θα ζητησει η αντ/ση θα το παρει απο την μπαταρια.
Στο VV/VW , η πλακετα θα ζητησει το ιδιο ρευμα , ειτε ειναι 0.5 Ωμ , ειτε ειναι 3.0 Ωμ. Το τι θα αποδοσει ομως , ειναι κατι που θα το κανει μετα ο επεξεργαστης της πλκετας , διαβαζοντας τι εχεις ρυθμίσει εσυ.


Oπως βλεπεις πανω κατω λεμε τα ιδια , αλλα κοιτας λαθος μεγεθη.
Δεν ατμιζουμε με Volts , αλλα με Watts.


Μην κοιτας τα Volts.  Οι LiFePO4 ειναι μπαταριες των 3.2 V. αλλα υπαρχουν μπαταριες με αποδοση 70 + Amps .
Aυτες οι μπαταριες μπορουν με 2.8 -2.9 V να σου κανουν τον ατμ/τη ψησταρια.   (Ακυρο να γραφω για τετοιες μπαταριες σε νημα του η.τ. , αλλα ειναι ενα παραδειγμα για τα Volts).
Τις LiPo μπορουμε να τις βαλουμε και στα VV/VW , οπως και μπαταριες που εχουν 3.2 Volts και δεν ειναι LiPo.
Aρκει να εχουν πολλα mAh , Amps και C


Σε VV/VW μπαταρια με πολλα Amps , βοηθαει παρα πολυ τη λειτουργια της πλακετας και το DNA , οπως και αλλες πλακετες του σημερα , το γραφουν οτι πρεπει να βαλουμε μεσα μπατριες που εχουν αποδοση εντασης ρευματος απο 7 Amps και πανω.  Aναφερουν επισης οτι μπορουν να δεχτουν και μπαταριες 3.2 V.
Aρα τα Volts δεν ειναι το κυριο μεγεθος που πρεπει να κοιταμε.


Και με πιο αδυναμες μπαταριες (σε Amps και C) θα δουλεψει , αλλα δεν θα μπορει να αποδοσει τα μεγιστα η πλακετα και η αδυναμια θα φανει απο τα 3.6 V  και μετα , οτι και να εχεις στα χερια σου.
Aυτες οι πλακετες θελουν πολλα Amps για να δουλεψουν.  Θα τραβηξουν απο την μπαταρια 10 Amps (DNA40), οτι αντ/ση και να εχεις εσυ.  Ειτε 0.5 Ωμ , ειτε 3.0 Ωμ.
Αν δεν εχει Amps και C η μπαταρια , δεν θα μπορεσει να δωσει το ρευμα που ζητα η πλακετα.






Τα δυνατα μηχανηματα θελουν και δυνατες πηγες ενεργειας.

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
που αποθηκεύετε τα υγρά σας ? Ιδιοκατασκευές υγρών 27 6260 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 14:41
από Sergios
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8828 1117283 Τελευταίο μήνυμα Ιουνίου 15, 2024, 06:58
από Sergios
Ηλεκτρονικά mods - Νέες κυκλοφορίες [Ηλεκτρονικά mods] 4071 825415 Τελευταίο μήνυμα Ιουνίου 14, 2024, 08:49
από Buliwyf
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4701 508521 Τελευταίο μήνυμα Ιουνίου 12, 2024, 22:23
από Sergios
Hellvape Dead Rabbit MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 8 9140 Τελευταίο μήνυμα Ιουνίου 09, 2024, 16:36
από Sergios
Flash E-Vapor (Clones) [Κλώνοι επισκευάσιμων] 815 155328 Τελευταίο μήνυμα Ιουνίου 08, 2024, 11:01
από Barbapaidi
Ηλεκτρονικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Ηλεκτρονικά mods] 4918 569416 Τελευταίο μήνυμα Ιουνίου 08, 2024, 06:49
από Tol1as
Μηχανικά mods - ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ EXPRESS [Μηχανικά mods] 2335 244452 Τελευταίο μήνυμα Ιουνίου 08, 2024, 02:38
από Sergios
Shake and Vape - Ερωτήσεις εξπρές και γενικές πληροφορίες Shake and Vape 1815 294893 Τελευταίο μήνυμα Ιουνίου 07, 2024, 17:28
από Xxristos
Σύρματα MTL fused clapton & άλλα πλεκτά Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 3 1972 Τελευταίο μήνυμα Ιουνίου 07, 2024, 16:32
από chkontog
Αυτοπαρουσίαση μελών ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - Κανονισμοί - ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ μελών 3451 763399 Τελευταίο μήνυμα Ιουνίου 07, 2024, 15:08
από Tol1as
Hashtag Shake and Vape 1 1302 Τελευταίο μήνυμα Ιουνίου 07, 2024, 00:18
από chkontog