Φίλε μου δυστηχώς κανείς δεν μπορεί να πάρει θέση ακόμα αφού δεν έχει ακουστεί για κανένα από τα δύο τίποτα ακόμα. Μπορώ όμως να σου εξηγήσω στην θεωρεία τι θα γίνει:
Από λειτουργείες έχουν τα ίδια. Και τα δύο πάνε από 3 εώς 6 volt, και τα δύο μετράνε την μπαταρία και τα δύο μετράνε την αντίσταση του ατμοποιητή. Η βασική διαφορά τους είναι ότι το μεν lava θα παίρνει μία μπαταρία 3,7Volt και με ειδικό κύκλωμα θα ΑΝΕΒΑΙΖΕΙ τα volt (boost) ενώ το δε Vmax θα παίρνει δύο μπαταρίες η μία πίσω από την άλλη δλδ σε σειρά και θα ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ τα βολτ από 7,4 (3,7+3,7) σε ότι του πεις εσύ.
Εκεί είναι η μεγάλη διαφορά. Και τι σημαίνει αυτό:
Σημαίνει ότι λογικά το Vmax θα έχει και μεγαλύτερη αυτονομία και καλύτερη απόδοση. Ξέχνα τα ηλεκτρονικά και σκέψου το απλά: Είναι πιο εύκολο να έχεις πολλά διαθέσιμα και να δίνεις λίγα παρά να έχεις λίγα και να προσπαθείς να διατηρήσεις μια ροή προς τα έξω με πολλά.
Επίσης το ότι θα παίρνει δύο μπαταρίες σημαίνει ότι δεν θα στρεσάρονται πολύ άρα θα μπορούμε ΑΝΕΤΑ να χρησιμοποιούμε φθηνές μπαταρίες trustfire/ultrafire/***fire όπως κάνουμε μέχρι τώρα και σε όλα τα box mod όλων των ιδιοκατασκευαστών (SEB, Depon κτλ)..Ενώ από την άλλη στο lava πχ αν και δουλεύει και με τέτοιες μπαταρίες καταλήγει άλλα να σου λέει η οθόνη και άλλα να παίρνεις στην πραγματικότητα. Μπορεί πχ να έχεις βάλει πάνω ένα ατμοποιητή με 1,5Ω αντίσταση και να το έχεις βάλει στα 5V αλλά στην ουσία θα παίρνει περίπου 4,2...η κατάσταση βελτιώνεται λιγάκι αν βάλεις IMR μπαταρίες αλλά και πάλι ...ζορίζεις..άσε που η αυτονομία είναι τραγική. Γι αυτό άλλωστε και όλοι οι ιδιοκατασκευαστές προτείνουν skip ...εεε step down εννοούσα..

Οπότε για να καταλήξω πιστεύω ότι το Vmax θα ..ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ όχι μόνο το lava, όχι μόνο το νέο lava 1,5 αλλά ΚΑΙ ΤΟ PROVARI.
(ξέρω θα το πληρώσω αυτό που λέω ....μέχρι να αποδειχτεί στην πράξη!

)