vaping.gr

Προειδοποίηση

ΠΡΟΣΟΧΗ

Το site και η δημόσια συζήτησή μας απευθύνεται μόνο σε άτομα ήδη εξαρτημένα στη νικοτίνη τα οποία ενδιαφέρονται να πληροφορούνται για θέματα γύρω από το άτμισμα και είναι άνω των 18 ετών


Προς τους ενήλικες: Το μήνυμα αυτό δεν θα είναι ορατό μετά την εγγραφή σας στο φόρουμ

124 επισκέπτες, 7 χρήστες
tony1976, BruceNon, Doubt, Buliwyf, bloodlessz, Giannis.B, manoslykos

Twitter

vv mod = protected batteries ή imr???

Αποσυνδεδεμένος Κωνσταντίνος

  • *
  • 61
  • Φύλο: Άντρας
  • less is more
Απ: vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #30 στις: Φεβρουαρίου 12, 2012, 15:17 »
Ἐγὼ συμφωνῶ μὲ τὴν ἐπίσημη θέση τοῦ ECF καὶ χρησιμοποιῶ μόνο ΙΜR (Li.Mn. safe technology) καὶ πολλοὶ κατασκευαστές mod ὅπως ἡ Provape ἀκολουθοῦν τὸ ECF Mod Safety Specification (EMSS):
http://www.e-cigarette-forum.com/forum/announcements-rules/77710-basic-safety-specification-mods.html

Τὸ ECF ἐπίσης δηλώνει ὁτι:
Current information is that AW IMR Li-Mn rechargeables are the safest batteries for use in mods.
http://www.e-cigarette-forum.com/forum/announcements-rules/129007-warning-rechargeable-batteries-mods.html

Αποσυνδεδεμένος tsiv

  • *****
  • 2868
Απ: vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουαρίου 12, 2012, 15:21 »
Όλες οι απόψεις σεβαστές :)
Διαβάζουμε , μαθαίνουμε , πράτουμε ;)

Αποσυνδεδεμένος crypton

  • ***
  • 987
  • Φύλο: Άντρας
Απ: vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουαρίου 12, 2012, 15:30 »
aw imr μονο :thumpup:

Αποσυνδεδεμένος adams_nik

  • **
  • 140
  • Φύλο: Άντρας
Απ: vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουαρίου 13, 2012, 00:40 »
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!!!

Γενικά υπο άλλες συνθήκες θα προτιμούσα να χρησιμοποιήσω IMR λόγο της ασφαλέστερης χημίας τους,
ΑΛΛΑ το πρόβλημά μου είναι ο κίνδυνος της πληρους αποφορτισης τους, καθώς μιλάμε για σύνδεση σε σειρά...
Αν ήταν μηχανικό το mod ή απαιτούσε 1 μόνο μπαταρία ΟΚ... Αλλά με 2 τι κάνουμε...? :hmmm:
Ρισκάρουμε? Αν ναι τί πρέπει να προσέξω?

Αποσυνδεδεμένος Dep-ON

  • ***
  • 900
  • Φύλο: Άντρας
  • Ατμί-Ζω ProVari+Iatty+GG Stealth+Zeus+DVW
Απ: vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουαρίου 13, 2012, 01:04 »
 :hmmm: αν εχεις δυο μπατ με προστασία....+ την προστασία της πλακέτας του VV ..... γνώμη μου ....να προσέχεις... όσο προσέχεις.... όταν ανάβεις το θερμοσίφωνο.... δεν ειναι πιο επικίνδυνο  :yes:
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 13, 2012, 02:10 από Dep-ON »

Αποσυνδεδεμένος nikosqt

  • **
  • 326
  • Φύλο: Άντρας
Απ: vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουαρίου 17, 2012, 22:26 »
το παραπανω δεν ισχυει σε καμμια περιπτωση οταν βαλεις 2 li - ion
για να εχεις ασφαλεια με 2 li ion θες ειδικο κυκλωμα προστασιας για 2 μπαταριες

Το να εχεις 2 ανεξαρτητες protected δεν υποκαθιστα το να εχεις ενα κυκλωμα προστασιας σχεδιασμενο για 2 μαζι protected και οι 2 lion πρεπει να ειναι πακετο ολοιδιες (με ιδιες φορτισεις εκφορτισεις απο ιδια παρτιδα κτλπ).

Βαλε 4 ni-mh σε σειρα με καταλληλο φορτιστη για nimh να εχεις το κεφαλι σου ήσυχο αλλιως αν θες 2 li ion πρεπει να πας σε αναζητηση κυκλωματος προστασιας και να εχεις τα ματια σου 400 να μην ανακατεψεις τις μπαταριες

Αποσυνδεδεμένος DIONYSIS

  • ***
  • 549
  • Φύλο: Άντρας
  • Penelope+ProvariMini Satin/Ιatty +PrecisePlus18500
vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουαρίου 17, 2012, 22:41 »
kelly protected και μόνο :yes:
uprotected εκτός οτι δεν είναι ασφαλείς (πόσο μάλλον όταν χρησιμοποιούνται σε σειρά)
θα χαλάσουν και ως μπαταρίες λογω ότι η μία τουλάχιστον θα εκφορτιστεί σε σημειο
που δεν θα ξαναφορτίζει (θα κατέβει δηλαδή ίσως και στα 0.5 βολτ)
Άρα πέταμα (μου έχει τύχει σε νν παρομοιας κατασκευής) >:( >:(
Σωστός ο Γιώργος :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος adiohosk

  • *
  • 177
  • Φύλο: Άντρας
  • ο καθένας με την τρέλα του
Απ: vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουαρίου 17, 2012, 22:50 »
ή κοκκινες IMR AW high drain  η οποιαδήποτε protected μπαταρία
απλα πραματα
σε μοντ με τρύπα ΑW κ χωρίς τρύπα ή με κύκλωμα προστασίας protected
είναι θέμα ασφάλειας.
Εχετε πληρώσει 100 € για το μοντ και σας χαλάει η τιμή ότι είναι ακριβές κτλπ.
Εχετε το καλύτερο παίρνετε το καλύτερο και δοκιμασμένο ούτε κινεζικα ούτε φτηνά.
αμα γίνει η στραβή να είσαι καλυμένος που θα γίνει
Απλά και ωραία

Αποσυνδεδεμένος kkostas

  • **
  • 433
  • Φύλο: Άντρας
  • Precise P16,P+18500,Little Sister, A2 drip, VPX SS
Απ: vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #38 στις: Φεβρουαρίου 17, 2012, 23:09 »
Επειδή πολλά διάβασα αλλά τεκμηριωμένη απάντηση δεν διάβασα, η σωστή απάντηση είναι :

1) Έστω ότι ατμίζεις στα 8watt στα 4,2V      I=P/V = 8/4,2=1,9A στο κύκλωμα εξόδου (ατμοποιητή)

Στο κύκλωμα εισόδου (μπαταρίες) έχεις 8watt + 1,6watt(20% απώλειες τουλάχιστον) = 9,6watt I=P/V= 9,6/6,5 = 1,47A

Όπου 6,5 είναι η τάση εισόδου υπό φορτίο (7,4 - πτώση τάσης)

2) Έστω ότι έχεις μπαταρίες 14500  700mah. Το μέγιστο που μπορούν να αποδώσουν με ασφάλεια είναι

2C αν είναι aw IC δηλαδή 1,4Α
1C αν είναι ***fire 0,7A
8C αν είναι aw IMR 5,6A

Δηλαδή η απάντηση είναι ότι η χρήση θα είναι :

οριακά με aw IC (δίνουν με ασφάλεια 1,4Α θέλεις 1,47Α)
καλά με IMR
όχι για ***fires. 
 
1)Aν θέλουμε να ατμίζουμε σε περισσότερα watt τότε μόνο IMR

2)Aν υπολογίσουμε απώλειες 50% που είναι το σωστό σε linear κυκλώματα τότε μόνο IMR

Και γενικά IMR και το κεφάλι ήσυχο.

Αποσυνδεδεμένος WileECoyote

  • *****
  • 533
  • Φύλο: Άντρας
  • Voyage of H.M.S. Beagle - C.Darwin
Απ: vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουαρίου 17, 2012, 23:21 »
Μπράβο kkostas! :thumpup: :thumpup:

Η πιό σωστή και τεκμηριωμένη απάντηση που διάβασα.

Συμπληρώνω μόνο κάτι σχετικά με τις protected: εφόσον λειτουργεί το κύκλωμα προστασίας τους, όλα καλά. Το πρόβλημα είναι ότι αν για κάποιο λόγο δεν λειτουργεί (είτε από κακή κατασκευή, είτε από βλάβη που έπαθε αν π.χ. η μπαταρία έπεσε κάτω), δεν υπάρχει τρόπος να το ξέρουμε και τότε, ενώ νομίζουμε ότι έχουμε μπαταρία protected, στην πραγματικότητα χρησιμοποιούμε unprotected και μάλιστα με δείκτη αποφόρτισης 1-1,5 C.

Αποσυνδεδεμένος jimkaldi

  • **
  • 403
  • Φύλο: Άντρας
Απ: vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #40 στις: Φεβρουαρίου 17, 2012, 23:28 »
καλες οι πραξεις αλλα δεν απαντανε στις εν σειρα συνδεσμολογιες
που ετσι κι αλλιως θελουν καποια προσοχη οτι μπαταρια κι αν ειναι
χωρις προστασια ...παιζεις
με προστασια ... ρισκαρεις λιγοτερο
ιμρ .... οκ με προσοχη

και μια χωρις μπαταρια δνε γινετε σαφως μονο ιμρ
και  κατα προτιμηση μονες



Αποσυνδεδεμένος kkostas

  • **
  • 433
  • Φύλο: Άντρας
  • Precise P16,P+18500,Little Sister, A2 drip, VPX SS
Απ: vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #41 στις: Φεβρουαρίου 17, 2012, 23:34 »
Τεκμηρίωσε τα λεγόμενά σου please.

Αποσυνδεδεμένος nikosqt

  • **
  • 326
  • Φύλο: Άντρας
Απ: vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #42 στις: Φεβρουαρίου 18, 2012, 00:08 »
Επειδή πολλά διάβασα αλλά τεκμηριωμένη απάντηση δεν διάβασα, η σωστή απάντηση είναι :

1) Έστω ότι ατμίζεις στα 8watt στα 4,2V      I=P/V = 8/4,2=1,9A στο κύκλωμα εξόδου (ατμοποιητή)

Στο κύκλωμα εισόδου (μπαταρίες) έχεις 8watt + 1,6watt(20% απώλειες τουλάχιστον) = 9,6watt I=P/V= 9,6/6,5 = 1,47A

Όπου 6,5 είναι η τάση εισόδου υπό φορτίο (7,4 - πτώση τάσης)

2) Έστω ότι έχεις μπαταρίες 14500  700mah. Το μέγιστο που μπορούν να αποδώσουν με ασφάλεια είναι

2C αν είναι aw IC δηλαδή 1,4Α
1C αν είναι ***fire 0,7A
8C αν είναι aw IMR 5,6A

Δηλαδή η απάντηση είναι ότι η χρήση θα είναι :

οριακά με aw IC (δίνουν με ασφάλεια 1,4Α θέλεις 1,47Α)
καλά με IMR
όχι για ***fires. 
 
1)Aν θέλουμε να ατμίζουμε σε περισσότερα watt τότε μόνο IMR

2)Aν υπολογίσουμε απώλειες 50% που είναι το σωστό σε linear κυκλώματα τότε μόνο IMR

Και γενικά IMR και το κεφάλι ήσυχο.

δε λογαριασες ομως τι γινετε στην περιπτωση που η 1 μπαταρια τα φτυσει και δεν εχει ιδια συμπεριφαρα με την αλλη πηρες δεδομενο οτι και οι 2 μπαταριες παιζουνε το ιδιο και καλα
και αυτο δεν μπορεις να το ξερεις αν δεν τις κανεις monitoring ξεχωριστα με ειδικο κυκλωμα προστασιας σχεδιασμενο για πακετο 2 li ion cells
η δεν λογαριασες τι θα γινει αν καποιος κανει βλακεια και βαλει στο mod 1 φορτισμενη και 1 ξεφορτιστη κτλπ η βαλει 1 Xfire και 1 imr και τις αναμειξει
η βαλει 1 imr 1 ετους δουμενη με μια καινουργια imr.

το κυκλωμα προστασιας οταν εχεις 2 li on cells σε σειρα ειναι αρκετα πολυπλοκο

η σωστη απαντηση στο θεμα ειναι 4 nimh ή για 2 li - ion να ψαχνει ειδικο κυκλωμα προστασιας για pack με 2 li ion cells
ασχετως αν βαλει 2 imr η βαλει 2 protected
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 18, 2012, 00:21 από nikosqt »

Αποσυνδεδεμένος kkostas

  • **
  • 433
  • Φύλο: Άντρας
  • Precise P16,P+18500,Little Sister, A2 drip, VPX SS
Απ: vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #43 στις: Φεβρουαρίου 18, 2012, 01:27 »
Σχετικά με την ασφάλεια σε μπαταρίες Li σε σειρά έχουν αναφερθεί οι κανόνες ασφαλείας εδώ (πολύ καιρό πρίν)

http://e-kapnisma.gr/index.php/topic,2706.0.html

Εδώ το θέμα είναι ποιές μπαταρίες στο συγκεκριμένο VV, Protected ή IMR.

Αυτά που λές είναι off topic.

Αποσυνδεδεμένος nikosqt

  • **
  • 326
  • Φύλο: Άντρας
Απ: vv mod = protected batteries ή imr???
« Απάντηση #44 στις: Φεβρουαρίου 18, 2012, 01:40 »
δεν ειναι off topic ειναι on topic 100%
η απαντηση ειναι οτι δεν ειναι καμια ασφαλης επιλογη απο αυτες που εχει η ερωτηση...

οταν βαλεις 2 μπαταριες li ion πρεπει να ειναι πακετο/αχωριστες/ιδιες σε περιτυλιγμα για να μην χωρίσουνε και αναμειχτουνε καταλαθος με ειδικο κυκλωμα προστασιας που επιβλεπει παραλληλα και τις 2 ασχέτως του αμα ειναι protected η καθεμια ξεχωριστα/ imr κτλπ

Και για να μην λεμε γενικοτητες αν βαλει 2 li ion πρεπει να βαλει κατι σαν αυτο
http://www.batteryspace.com/pcb-for-7.4v-li-ion-battery-pack-3.0a-limit.aspx ή
http://www.batteryjunction.com/pcbfor7li181.html
(τα παραπανω δεν τα εχω δοκιμασει και ουτε ξερω αν ειναι οκ)
στο mod ασχετως αν βαλει imr protected η οχι
και να κολληθει το κυκλωμα προστασιας στις μπαταριες με ηλεκτροποντα και να μπει ζελατινα στις μπαταριες να μην χωρισουνε απο λαθος

Φυσικα υπαρχει και ετοιμο με πακετο με 2 cells που εχει προστασια για να μην μπαινει στην διαδικασια κατασκευης του

Διαβαστε τι λενε αυτοι που ειναι η δουλεια τους να πουλανε μπαταριες
http://www.batteryspace.com/li-ionpacks37-89v.aspx

    Never use Li-Ion battery pack without PCB (protection circuit board). For Li-Ion battery pack with cell more than 4 cells, shall use PCM with balance function to get longer service life.

 
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουαρίου 18, 2012, 01:59 από nikosqt »

 

Τελευταία θέματα

Τίτλος Πίνακας Απαντήσεις Εμφανίσεις Τελευταίο μήνυμα
Επισκευάσιμοι ατμοποιητές. Ερωτήσεις EXPRESS Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 4687 498980 Τελευταίο μήνυμα Σήμερα στις 02:35
από Tem
Σύρματα MTL fused clapton & άλλα πλεκτά Επισκευάσιμοι ατμοποιητές 1 91 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 31, 2024, 23:11
από chkontog
Hellvape Dead Rabbit MTL RTA [Με φιτιλοαντίσταση] 7 7262 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 29, 2024, 10:23
από Sergios
Labs MTL RTA – BP MODS [Με φιτιλοαντίσταση] 59 20816 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 26, 2024, 15:53
από kyrgiannis
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ για τα υγρά γενικά. Βασικές πληροφορίες ΥΓΡΑ (γενικά) 1691 194444 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 25, 2024, 21:47
από billythekid
INNOKIN ARES FINALE [Με φιτιλοαντίσταση] 1 1571 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 25, 2024, 18:04
από ThioVag
LOST VAPE CENTAURUS B60 AIO & B80 AIO [Ηλεκτρονικά mods] 5 4715 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 24, 2024, 13:48
από zamploutos
Μπαταρίες για mod: ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΞΠΡΕΣ και νέες κυκλοφορίες [Μπαταρίες για mod] 8820 1108869 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 21, 2024, 17:05
από shadockan
Νέα και ερωτήσεις εξπρές για φορτιστές μπαταριών mods [Φορτιστές μπαταριών mod] 1463 180370 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 21, 2024, 16:51
από shadockan
DIY υγρό μέντας αλλά πολύ παγωμένο [Αρώματα] 2 1969 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 17, 2024, 10:38
από Geraki
Lost Vape Thelema Nexus [AIO (Όλα σε ένα)] 0 1405 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 18:10
από zamploutos
Ulton VWM Innova RTA [Κλώνοι επισκευάσιμων] 186 25256 Τελευταίο μήνυμα Μαΐου 16, 2024, 13:11
από georgeboy