Στο βιντεο δεν δειχνει τι ακριβως εκανε ο χρηστης , ουτε υπαρχουν πληροφοριες για τον εξοπλισμο.
Φαινεται καθαρα ομως ο ατμοποιητης dripping Twisted Messes και πιστευω οτι την αντισταση την ειχε φτιαξει με πολυ χαμηλη Ωμικη τιμη ............................
Αν ο χρηστης ηταν απο τα ατομα που κοιτανε μονο τα καλυμματα των μπαταριων , μπορει να την πατησε γιατι θα νομισε οτι αγορασε καποια μπαταρια υψηλης αποδοσης , αλλα στην πραγματικοτητα να ειχε στα χερια του καποια απο τις NCA , που δεν ειναι ασφαλους χημειας , κανουν εκρηξη και εχουν σε πολυ χαμηλοτερο βαθμο ικανοτητα λειτουργιας κατω απο μεγαλη πιεση σε σχεση με τις IMR και τις NMC .
Η μπαταρια ετσι οπως τη βλεπω , μαλλον δεν ηταν ασφαλους χημειας .
Δυστυχως ομως θελω να αναφερω και αλλα παραδειγματα , στα οποια (λογικα) εμπειροι ατμιστες και μαλιστα μεσα σε καταστηματα ατμιστικου εξοπλισμου , κανοντας πλακα σε ατομα που δεν εχουν γνωση για τη λειτουργια των μηχανικων , τους εδωσαν να ατμισουν , το μοντακι δεν εδωσε ρευμα , ο χρηστης που δεν ειχε γνωση έσφιξε το μοντακι πιο πολυ , πατουσε το κουμπι με περισσοτερη δυναμη ...... κλπ.κλπ.κλπ. , με αποτελεσμα να κανει εκρηξη η μπαταρια και κατα τυχη δεν ατμιζε εκεινη τη στιγμη .....
Εδω εχουμε τρια θεματα :
1) Ενω βλεπουμε οτι ο χρηστης δεν ξερει και το μοντακι δεν δινει ρευμα , εμεις καθομαστε και γελαμε ......
Ελεος .......
2) Για να κανει εκρηξη , σημαινει οτι δωσαμε στον απειρο χρηστη να ατμισει με μπαατρια που δεν ηταν ασφαλους χημειας , σε μηχανικο μοντακι και μαλιστα με βραχυκυκλωμα .
3) Ο καταστηματαρχης να ειναι απο τα ατομα που ''' εσπαγαν πλακα '''.
Αυτοι τωρα οι τυπαδες ..... , δεν ειναι για κλωτσιες ;;;;;
Εδω δεν εχουμε μια περιπτωση αγνοιας απο το χρηστη και απιστευτης ανευθυνότητας απο τους υπολοιπους ;;;;
-- να εχεις τετοιους φιλους , να μη χρειαζεσαι εχθρους --
Αποψη σας καθε ποτε πρεπει να αλλαζουμε μπαταρια;
Οταν η αποδοση ειναι κατωτερη και αδειαζουν γρηγορα.
Σε Nemesis μηχανικό, κάποιες στιγμές μου καιγόταν το χέρι, πατώντας το κουμπί.΄
Ήταν από μπαταρίες που με το βάλε - βγάλε, είχε φθαρεί το κάλυμμά τους.
Μου έχουν "σκάσει" μπαταρίες 2 φορές, η μία σε θήκη στο αυτοκίνητο, όπου την είχα ρίξει μαζί με κλειδιά, και μία στην τσέπη μου, πάλι μαζί με πολλά κλειδιά, και οδηγώντας και μηχανάκι αυτή τη φορά.
Αυτή η τελευταία φορά, μου άφησε σημάδι αριστερά στην κοιλιά, αρκετά μεγάλο.
Δεν μου έφταιγαν οι μπαταρίες λοιπόν, απλά η αμέλεια η δική μου.
Πλέον σε κουτάκι μεταφοράς και όλα καλά..
1) Στο Nemesis θα πρεπει να ειχες και αντισταση στα 0.5Ωμ ή και παρακατω ακομα ......... Μαλλον ............
2) Yπαρχει και ενα θεματακι με τις επαφες των κομματιων του μοντ .
Οταν δεν κανει σωστα επαφη το ενα κομματι με το αλλο , τοτε εχουμε ηλεκτρικα τοξα , που σαν αποτελεσμα θα δουμε διαρροη ρευματος και μεγαλη θερμοκρασια τοπικα .
Αν ειναι κλωνος λοιπον το Nemesis , μπορει να ειναι απο αυτα που δεν κανουν τα κομματια σωστα επαφη.
3)Το κουμπι του Nemesis εχει λεπτο μεταλλο . Ευκολα θα ζεσταθει αλλα το μοντακι γενικα δεν ειναι για πολυ χαμηλες αντιστασεις .
Στο μοντακι αυτο οπως και σε ολα τα μηχανικα τετοιας τεχνοτροπιας , αν η μπαταρια εχει φθαρμενο καλυμμα απλα θα δωσει ρευμα χωρις να πατας το κουμπι.
Το φθαρμενο καλυμμα δεν ειναι αιτια για καψιμο ή διαρροη ρευματος .
Για να εκραγει μια μπαταρια λιθιου η οποια εχει υποστει βραχυκύκλωμα χρειαζονται τουλαχιστον 2 μ 2,30 λεπτα..δίνοντας συμπτωματα οπως καπνος ,χασιμο υγρων, υψηλες θερμοκρασιες κλπ ..πως γινεται καποιος που το εχει στην τσεπη του η ακομα χειροτερα στο χερι του να μη τα καταλαβαινει? και επειδη δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου
https://www.youtube.com/watch?v=ZTzEHsJVZhA&feature=youtu.be
αναλογα τι μπαταρια εχεις στα χερια σου.
Οι μπαταριες Ιοντων Λιθιου δεν ειναι ενα ειδος .
Υπαρχουν τεσσερεις διαφορετικες μπαταριες Iοντων Λιθιου Li-Ion....... και με την Panasonic / Sanyo UR18650 NSX εχουμε πεντε διαφορετικες μπαταριες Li-Ion .
Oι
IMR (LMO)
NMC { Li(NiMnCo)O }
Sanyo NSX { Li(NiMnCoAl)O }
ειναι μπαταριες που δεν θα κανουν εκρηξη , δεν θα ανεβασουν θερμοκρασια ευκολα και ειναι οι ασφαλεστερες Li-Ion.
Oι
ICR (LCO)
NCA Li(NiCoAl)O
ειναι μπαταριες μικρης αποδοσης , θα εχουν ξαφνικη ανοδο θερμοκρασιας και ειναι επικινδυνες ακομα και για εκρηξη.
Μια μεγαλης αποδοσης μπαταρια μπορει να χρειαστει ακομα και 30 λεπτα μεχρι να κανει αντιδραση και να εχουμε εκτονωση και εκροή υγρων.
Στο ερωτημα σου ομως για το πως γινεται να μη καταλαβει καποιος , η απαντηση ειναι κατι που δυστυχως δεν το δινουμε σημασια , οι περισσοτεροι χρηστες μηχανικων και ηλεκτρονικων δεν το ξερουν και δευτερη φορα δυστυχως .... , υπαρχει μια λανθασμενη αποψη οτι οταν αφηνουμε το κουμπι , σταματα και η ''δραση'' ....
Μια μπαταρια οταν τη βγαζουμε απο το μοντ για να τη φορτισουμε ή οταν τη βγαζουμε απο το φορτιστη για να τη βαλουμε στο μοντακι , θα πρεπει κανονικα να την αφησουμε σε αεργια καπου στα 15 λεπτα .
Κατα τη χρηση λοιπον και ιδιαιτερα σε χρηση με μεγαλη πιεση (χαμηλη αντισταση σε μηχανικο - πολλα Watts σε ηλεκτρονικο) , η μπαταρια οπως ειναι φυσικο ανεβαζει θερμοκρασια .
--- Ακομα μια φορα ---
.....
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ........ εχουμε τη λαθος εντυπωση , οτι η κινηση του ρευματος σταματαει με το που αφήνουμε το κουμπι ενεργοποιησης .
Τα ηλεκτρονια ειναι αρνητικα φορτισμενα και οι δυναμεις απώθησης που ασκουνται μεταξυ τους , ειναι εξοπραγματικα τεραστιες .
Το ηλεκτρικο ρευμα στην ουσια ειναι η κινηση των ηλεκτρονιων , λογο της απωθησης μεταξυ τους .
Αυτη η απωθηση δημιουργει κινηση και ετσι εχουμε ..... κινηση ηλεκτρικου ρευματος .
Για να καταλαβετε το μεγεθος , θα αναφερω οτι η ταχυτητα του ρευματος ειναι μεγαλυτερη και απο την ταχυτητα του φωτος .Αυτη η τοσο εντονη κινηση των ηλεκτρονιων για να σταματησει θα πρεπει να περασει καποια ωρα .
Στη διαρκεια που τα ηλεκτρονια ειναι σε κινηση , η θερμοκρασια συνεχιζει την ανοδικη της πορεια .
Ετσι λοιπον οταν εχουμε μια μπαταρια που η χρηση της ηταν σε εντονη μορφη αποφορτισης , μπορει να φτασει ευκολα το οριο της θερμοκρασιας ασφαλους λειτουργιας αν την εχουμε πιεσει πολυ και ιδιαιτερα με μπαταριες που δεν ειναι ασφαλους χημειας και εχουν πολυ πιο ευκολη ανοδο θερμοκρασιας , αυτο το οριο ασφαλειας μπορει να ξεπεραστει και εμεις να νομιζουμε οτι αφου αφησαμε το κουμπι ....... ολα τελειωσαν ....
Οποτε δεν ειναι και τοσο απλα τα πραγματα , δεν ειναι ολες οι μπαταριες ιδιες , δεν αναγραφουν ολα τα καλυμματα τα αληθινα στοιχεια των μπαταριων , δεν ειναι ολες οι εταιριες υπεύθυνες και με σεβασμο σ' αυτο που κανουν και για ακομα μια φορα .....
ΔΥΣΤΥΧΩΣ .... υπαρχει μια ταση να ακουμε / βλεπουμε τον ταδε που εκανε ντουμανια .... και τι καλη γευση και τι ωραιο ντουμανι και τη μεγαλη που ειναι τωρα η απολαυση και αυτος ο ατμοποιητης ειναι για χαμηλες αντιστασεις , αυτος ειναι για πολλα Watts ............ και αλλα πολλα τετοια ανυπαρκτης λογικης λογια , απο ατομα που νομιζουν οτι αν κανουν μεγαλο ντουμανι , εγιναν ατμισταραδες , γνωστες και μαγκες .
Τα καταστηματα θα ηταν πολυ καλυτερο να ειναι κι αυτοι λιγο πιο υπευθυνοι σε οτι λενε και κανουν , γιατι ο χρηστης που δεν ξερει , σ' αυτους στηρίζεται .
panoskatzH Panasonic CGR CH , μπορει και να ειναι η κορυφαια μπαταρια σε αντοχη ακομα και σημερα ......